Ik weet niet of het al een standaardriedeltje is geworden dat we een stop op moslimimmigratie moeten hebben, maar ik zie dat dat in ieder geval steeds meer wordt aangedragen. Lijkt me een uitstekend idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:26 schreef hooibaal het volgende:
Het is maar goed dat het een Iraniër is. Kunnen we tenminste gewoon onze standaardriedeltjes blijven herhalen.
Toevallig. MAar de 2de keer was hij gewoon bij een politiestation? Dus niet in het winkel centrum zelf, ofwel?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Inderdaad:
15 juli Deutsche Welle: Attack witness Richard Gutjahr speaks to DW
Gisteren: Die Welt: Journalist Gutjahr twittert Bilder vom Polizeieinsatz
Hij kon maar geen pokemon vangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:51 schreef Wyand het volgende:
Een Iraniër, hmm... Wat zou zijn motief zijn?
Jep...En ons nog willen laten geloven dat het niet islamitisch terreur was ook met als resultaat dat we onze duitse buren ook niet meer kunnen vertrouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:27 schreef Eenskijken het volgende:
ah, weer een moslim dus. verrassend...
Mensen die Duitse media vetrouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:29 schreef Odaiba het volgende:
Iraniërs
[..]
Jep...En ons nog willen laten geloven dat het niet islamitisch terreur was ook met als resultaat dat we onze duitse buren ook niet meer kunnen vertrouwen.
Dan vind ik de pesters in kwestie deels verantwoordelijk voor de moordpartij. Had dan de pesters opgezocht en díe over de kling gejaagd.quote:“I know this f*****g guy, his name is Ali Sonboly. He was in my class back then, we always mobbed him. And he always told us that he would kill us.”
Zoals je hierboven van KrappeAuto en consorten kan lezen komt het gewoon omdat hij een moslim is. Een andere reden bestaat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dan vind ik de pesters in kwestie deels verantwoordelijk voor de moordpartij. Had dan de pesters opgezocht en díe over de kling gejaagd.
Misschien werd hij wel gepest omdat hij moslim was. Dan is het toch weer de schuld van de islam.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals je hierboven van KrappeAuto en consorten kan lezen komt het gewoon omdat hij een moslim is. Een andere reden bestaat niet.
Want het een sluit het ander uit toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals je hierboven van KrappeAuto en consorten kan lezen komt het gewoon omdat hij een moslim is. Een andere reden bestaat niet.
Misschien waren de pesters wel een andere huppeldepup-niet dan hij. Dat zou helemaal goud zijn natuurlijk. Dan is het dossier rond en komt het door Allah, wat een spontaan volksfeest teweeg zal brengen in NWS.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien werd hij wel gepest omdat hij moslim was. Dan is het toch weer de schuld van de islam.
Nou ik vond het al vanaf het begin vreemd hoe hij daar pontifciaal voor de Mac Donals ging staanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze nieuwsgebeurtenis zorgt voor veel kortsluiting bij sommige mensen, die dachten dat de wereld simpel in elkaar steekt. En toegegeven, zelfs ik ben verrast.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien waren de pesters wel een andere huppeldepup-niet dan hij. Dat zou helemaal goud zijn natuurlijk. Dan is het dossier rond en komt het door Allah, wat een spontaan volksfeest teweeg zal brengen in NWS.
Ligt eraan. In zekere zin kan je die indirect verantwoordelijk houden ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
wait, jij houdt pesters op school deels verantwoordelijk voor iemand die een moordpartij pleegt? dude....
foto's waren van politie die voor het winkelcentrum stonden. Voer voor conspiracy theorists, en dat hij de tweets later verwijderd heeft maakt het nog "verdachter".quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:28 schreef Wyand het volgende:
[..]
Toevallig. MAar de 2de keer was hij gewoon bij een politiestation? Dus niet in het winkel centrum zelf, ofwel?
Natuurlijk ... ! Kijk, zo af en toe een plagerijtje moet kunnen maar wanneer je met meerdere mensen járenlang iemand mentaal en/of fysiek met de grond gelijk maakt, is de kans aanwezig dat zelfs een vredelievend muurbloempje veranderd in een maniakale moordenaar. Hoewel deze gevolgen doorgaans niet worden voorzien door de pesters, weten ze donders goed dat ze het leven van de slachtoffers tot een hel maken. Samengevat zijn de pesters dus deels schuldig aan de dood van 9 mensen gisteren in München.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
wait, jij houdt pesters op school deels verantwoordelijk voor iemand die een moordpartij pleegt? dude....
Best wel goed gegokt ik, zelfs de leeftijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe ik denk dat het gegaan is : Dikkige Jongen ( ik vind hem jong lijken op afstand met zijn rode rugzak) begint te vuren bij de mc donalds, loopt door winkelcentrum of iig richting parkeergarage, schiet onderweg nog een paar keer, komt bij parkeergarage. Iemand van afstand filmt hem en begint een discussie..jongen schreeuwt terug en zegt ik ben een duitser en iets over medicamenten. Hij vuurt nog wat schoten. JE hoort op achtergrond politie aankomen. Jongen naait eruit en is dus al lang weg als politie eraan komt.
Ik zal morgen zien of ik gelijk heb maar het begint er steeds meer op te lijken
Je hebt redelijk boter op je hoofd als je het vreemd vindt dat na afgelopen tijd mensen denken het zal wel weer een moslim zijn. Is dat een goed situatie, nee. Maar niet vreemd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die daders van dit soort streken direct associëren met een bepaalde religie, zonder enig gedegen onderzoek af te wachten, zonder enig steekhoudend bewijs, zijn evengoed terroristen. Angst inboezemen voor een bepaalde bevolkingsgroep voor een politieke agenda. De definitie van "terrorisme".
Know Your Enemy .
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van afkomst uit het Midden-Oosten. Ben het echt wel beu onderhand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die daders van dit soort streken direct associëren met een bepaalde religie, zonder enig gedegen onderzoek af te wachten, zonder enig steekhoudend bewijs, zijn evengoed terroristen. Angst inboezemen voor een bepaalde bevolkingsgroep voor een politieke agenda. De definitie van "terrorisme".
Know Your Enemy .
Iran is op en top Arabisch jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van Arabische afkomst. Ben het echt wel beu onderhand.
En nee, ik ben niet extreem-rechts, ben zelfs links, heb nog nooit gediscrimineerd en ook geen xenofobie.
Perzisch met een vleugje Arabisme in de vorm van het Arabische geloof.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van Arabische afkomst. Ben het echt wel beu onderhand.
En nee, ik ben niet extreem-rechts, ben zelfs links, heb nog nooit gediscrimineerd en ook geen xenofobie.
Begrijpelijk. Het punt is, dat wanneer jij er als sociale ingenieur een duistere agenda op nahoudt, waarbij het plegen van terreur er deel van uitmaakt, dat je altijd wel malloten kan vinden om zulke daden te plegen. Die vind je in ELKE bevolkingsgroep en ELKE afkomst. Het komt die ingenieurs nu gewoon het beste uit dat Islam gestigmatiseerd wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die Tunesiër van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, je weet best wat ik bedoel, Midden-Oosten dan.
Tunesier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Algerijn van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
had het al aangepastquote:
Ze bedoelt islamitische landen maar dat mag ze eigenlijk niet zeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Algerijn van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
Ah, het is de schuld van de Mosselims!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:56 schreef Wyand het volgende:
[..]
Ze bedoelt islamitische landen maar dat mag ze eigenlijk niet zeggen
Follow the money - kom je vaak erg ver mee wbt oorzaken. Natuurlijk zijn er mensen die rijk worden door de ellende van anderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het punt is, dat wanneer jij er als sociale ingenieur een duistere agenda op nahoudt, waarbij het plegen van terreur er deel van uitmaakt, dat je altijd wel malloten kan vinden om zulke daden te plegen. Die vind je in ELKE bevolkingsgroep en ELKE afkomst. Het komt die ingenieurs nu gewoon het beste uit dat Islam gestigmatiseerd wordt.
bijvoorbeeld George Soros, de financier van mensenhandelaren vanuit Syrië, die de vluchtelingenstroom van honderdduizenden mensen heeft georganiseerd.
Die naam wordt nooit genoemd op het NOS nieuws. Zo vreemd.
ja nou he poeh zegquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:57 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Mwah, een pot nat gast. Beiden landen vol met gearabiseerde berbers en eenzelfde cultuur.
wat maakt t uit?!?!? je snapt tog wat ze bedoeld. mensuh met een kleurtje gewoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Tunesiër van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
Niet helemaal. Tunesië is een jonge (onvolledige) democratie waar zelfs andersdenkenden sinds een jaar ruimte krijgen. Dat was onder Ben Ali ondenkbaar. Een woord over zijn heerschap en de veiligheidsdiensten stonden vrij snel voor de deur. Geen rechten, geen aanklacht, en daar zat je in de bak.quote:
Dat zijn geen moslims, dat zijn gefrustreerde kutventjes. Als jij denkt dat "religie" iets te maken heeft met zulk kankergedrag, dan bende gij een noob.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:57 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oh dus de moslims die op Nederlandse zwembaden meisjes aanranden worden aangestuurd door een sociale ingenieur? Wow nu krijgen pas een kijkje in de keuken achter de schermen. Wow man Wow wow wow.
Kan ik ook nog solliciteren voor sociale ingenieur?
18-jarige Iraniër schoot 9 mensen dood in München. Hij heeft uiteindelijk de hand aan zichzelf geslagen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Zooooo, dik twaalf uur geen nieuws gevolgd, kan iemand me nou eindelijk uitleggen hoe de vork in de steel zit? Of weten ze het nog steeds niet zeker.
Weer zo'n ziekelijk jong mannetje dus. Gaat lekker.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef George_Zina het volgende:
[..]
18-jarige Iraniër schoot 9 mensen dood in München. Hij heeft uiteindelijk de hand aan zichzelf geslagen.
Jongen van 18, jarenlang gepest op school, waarschijnlijk door dikke mac donalds vretenendequote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Zooooo, dik twaalf uur geen nieuws gevolgd, kan iemand me nou eindelijk uitleggen hoe de vork in de steel zit? Of weten ze het nog steeds niet zeker.
Verdrietig hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef George_Zina het volgende:
[..]
18-jarige Iraniër schoot 9 mensen dood in München. Hij heeft uiteindelijk de hand aan zichzelf geslagen.
Is dat echt gebeurt? My god.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jongen van 18, jarenlang gepest op school, waarschijnlijk door dikke mac donalds vretenende
Duitse kinderen, plaatst of FB een fake advertentie over gratis eten bij Mac Donald, wacht tot
er kinderen arriveren en gaat schieten.
Een gelukje bij een groot ongeluk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit was een psychiatrisch patiënt met een vuurwapen.
Geen IS terreur.
Wel fijn dat hij een buitenlander was zodat we het daar gemakkelijk op kunnen gooien ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een gelukje bij een groot ongeluk.
Hoezo zorgelijk voor de toekomst?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:04 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Mwah, ik kan niet zeggen dat het mij verdrietig maakt. Wel zorgelijk voor de toekomst.
Ben benieuwd. Na alle berichtgeving en geruchten verwacht ik geen overduidelijke extremist. Een IS aanslag is ook meestal wat 'grootser' opgezet.quote:
Wat heb je veel sympathie voor de slachtoffers.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jongen van 18, jarenlang gepest op school, waarschijnlijk door dikke mac donalds vretenende
Duitse kinderen, plaatst of FB een fake advertentie over gratis eten bij Mac Donald, wacht tot
er kinderen arriveren en gaat schieten.
Waarschijnlijk een 'columbine' achtig geval. Bizar hoe besmettelijk geweld soms overkomt.quote:
Volgens mij is ie gewoon in Duitsland opgegroeid. Dat maakt hem een Duitser.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij een buitenlander was zodat we het daar gemakkelijk op kunnen gooien ja.
Nou eigenlijk heel veel, maar als je het kort en bondig wil zeggen, moet het even zo....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat heb je veel sympathie voor de slachtoffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |