Misschien waren de pesters wel een andere huppeldepup-niet dan hij. Dat zou helemaal goud zijn natuurlijk. Dan is het dossier rond en komt het door Allah, wat een spontaan volksfeest teweeg zal brengen in NWS.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien werd hij wel gepest omdat hij moslim was. Dan is het toch weer de schuld van de islam.
Nou ik vond het al vanaf het begin vreemd hoe hij daar pontifciaal voor de Mac Donals ging staanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals je hierboven van KrappeAuto en consorten kan lezen komt het gewoon omdat hij een moslim is. Een andere reden bestaat niet.
Deze nieuwsgebeurtenis zorgt voor veel kortsluiting bij sommige mensen, die dachten dat de wereld simpel in elkaar steekt. En toegegeven, zelfs ik ben verrast.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien waren de pesters wel een andere huppeldepup-niet dan hij. Dat zou helemaal goud zijn natuurlijk. Dan is het dossier rond en komt het door Allah, wat een spontaan volksfeest teweeg zal brengen in NWS.
Ligt eraan. In zekere zin kan je die indirect verantwoordelijk houden ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
wait, jij houdt pesters op school deels verantwoordelijk voor iemand die een moordpartij pleegt? dude....
foto's waren van politie die voor het winkelcentrum stonden. Voer voor conspiracy theorists, en dat hij de tweets later verwijderd heeft maakt het nog "verdachter".quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:28 schreef Wyand het volgende:
[..]
Toevallig. MAar de 2de keer was hij gewoon bij een politiestation? Dus niet in het winkel centrum zelf, ofwel?
Natuurlijk ... ! Kijk, zo af en toe een plagerijtje moet kunnen maar wanneer je met meerdere mensen járenlang iemand mentaal en/of fysiek met de grond gelijk maakt, is de kans aanwezig dat zelfs een vredelievend muurbloempje veranderd in een maniakale moordenaar. Hoewel deze gevolgen doorgaans niet worden voorzien door de pesters, weten ze donders goed dat ze het leven van de slachtoffers tot een hel maken. Samengevat zijn de pesters dus deels schuldig aan de dood van 9 mensen gisteren in München.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
wait, jij houdt pesters op school deels verantwoordelijk voor iemand die een moordpartij pleegt? dude....
Best wel goed gegokt ik, zelfs de leeftijdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe ik denk dat het gegaan is : Dikkige Jongen ( ik vind hem jong lijken op afstand met zijn rode rugzak) begint te vuren bij de mc donalds, loopt door winkelcentrum of iig richting parkeergarage, schiet onderweg nog een paar keer, komt bij parkeergarage. Iemand van afstand filmt hem en begint een discussie..jongen schreeuwt terug en zegt ik ben een duitser en iets over medicamenten. Hij vuurt nog wat schoten. JE hoort op achtergrond politie aankomen. Jongen naait eruit en is dus al lang weg als politie eraan komt.
Ik zal morgen zien of ik gelijk heb maar het begint er steeds meer op te lijken
Je hebt redelijk boter op je hoofd als je het vreemd vindt dat na afgelopen tijd mensen denken het zal wel weer een moslim zijn. Is dat een goed situatie, nee. Maar niet vreemd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die daders van dit soort streken direct associëren met een bepaalde religie, zonder enig gedegen onderzoek af te wachten, zonder enig steekhoudend bewijs, zijn evengoed terroristen. Angst inboezemen voor een bepaalde bevolkingsgroep voor een politieke agenda. De definitie van "terrorisme".
Know Your Enemy .
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van afkomst uit het Midden-Oosten. Ben het echt wel beu onderhand.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die daders van dit soort streken direct associëren met een bepaalde religie, zonder enig gedegen onderzoek af te wachten, zonder enig steekhoudend bewijs, zijn evengoed terroristen. Angst inboezemen voor een bepaalde bevolkingsgroep voor een politieke agenda. De definitie van "terrorisme".
Know Your Enemy .
Iran is op en top Arabisch jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van Arabische afkomst. Ben het echt wel beu onderhand.
En nee, ik ben niet extreem-rechts, ben zelfs links, heb nog nooit gediscrimineerd en ook geen xenofobie.
Perzisch met een vleugje Arabisme in de vorm van het Arabische geloof.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van Arabische afkomst. Ben het echt wel beu onderhand.
En nee, ik ben niet extreem-rechts, ben zelfs links, heb nog nooit gediscrimineerd en ook geen xenofobie.
Begrijpelijk. Het punt is, dat wanneer jij er als sociale ingenieur een duistere agenda op nahoudt, waarbij het plegen van terreur er deel van uitmaakt, dat je altijd wel malloten kan vinden om zulke daden te plegen. Die vind je in ELKE bevolkingsgroep en ELKE afkomst. Het komt die ingenieurs nu gewoon het beste uit dat Islam gestigmatiseerd wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die Tunesiër van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weet ik veel, je weet best wat ik bedoel, Midden-Oosten dan.
Tunesier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Algerijn van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
had het al aangepastquote:
Ze bedoelt islamitische landen maar dat mag ze eigenlijk niet zeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Algerijn van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
Ah, het is de schuld van de Mosselims!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:56 schreef Wyand het volgende:
[..]
Ze bedoelt islamitische landen maar dat mag ze eigenlijk niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |