abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163949943
Mensen die daders van dit soort streken direct associëren met een bepaalde religie, zonder enig gedegen onderzoek af te wachten, zonder enig steekhoudend bewijs, zijn evengoed terroristen. Angst inboezemen voor een bepaalde bevolkingsgroep voor een politieke agenda. De definitie van "terrorisme".

Know Your Enemy .
pi_163949944
Die post van 4chan en van fb heb ik 2 draden gelden nog gepost trouwens :P
pi_163949950
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien werd hij wel gepest omdat hij moslim was. Dan is het toch weer de schuld van de islam.
Misschien waren de pesters wel een andere huppeldepup-niet dan hij. Dat zou helemaal goud zijn natuurlijk. Dan is het dossier rond en komt het door Allah, wat een spontaan volksfeest teweeg zal brengen in NWS.
pi_163949958
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Zoals je hierboven van KrappeAuto en consorten kan lezen komt het gewoon omdat hij een moslim is. Een andere reden bestaat niet.
Nou ik vond het al vanaf het begin vreemd hoe hij daar pontifciaal voor de Mac Donals ging staan
maar ik zie dat er postst zijn weggehaald en die ook :') , het staat alleen nog in een quote

NWS / Schietpartij winkelcentrum München #8

oh nee staat er nog...

nou ja anway, verrassend plot wel....
pi_163949961
wait, jij houdt pesters op school deels verantwoordelijk voor iemand die een moordpartij pleegt? dude....
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:38:41 #256
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163949972
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Misschien waren de pesters wel een andere huppeldepup-niet dan hij. Dat zou helemaal goud zijn natuurlijk. Dan is het dossier rond en komt het door Allah, wat een spontaan volksfeest teweeg zal brengen in NWS.
Deze nieuwsgebeurtenis zorgt voor veel kortsluiting bij sommige mensen, die dachten dat de wereld simpel in elkaar steekt. En toegegeven, zelfs ik ben verrast.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163949980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
wait, jij houdt pesters op school deels verantwoordelijk voor iemand die een moordpartij pleegt? dude....
Ligt eraan. In zekere zin kan je die indirect verantwoordelijk houden ja.

Je kan ze er uiteraard niet voor straffen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:40:19 #258
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163949991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:28 schreef Wyand het volgende:

[..]

Toevallig. MAar de 2de keer was hij gewoon bij een politiestation? Dus niet in het winkel centrum zelf, ofwel?
foto's waren van politie die voor het winkelcentrum stonden. Voer voor conspiracy theorists, en dat hij de tweets later verwijderd heeft maakt het nog "verdachter". 8-)
are we infinite or am I alone
pi_163950010
Linkje van Yvonne doet het nog hoor....

http://www.tagesschau.de/(...)vestream1/index.html
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:42:33 #260
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_163950011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
Natuurlijk ... ! Kijk, zo af en toe een plagerijtje moet kunnen maar wanneer je met meerdere mensen járenlang iemand mentaal en/of fysiek met de grond gelijk maakt, is de kans aanwezig dat zelfs een vredelievend muurbloempje veranderd in een maniakale moordenaar. Hoewel deze gevolgen doorgaans niet worden voorzien door de pesters, weten ze donders goed dat ze het leven van de slachtoffers tot een hel maken. Samengevat zijn de pesters dus deels schuldig aan de dood van 9 mensen gisteren in München.
pi_163950017
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe ik denk dat het gegaan is : Dikkige Jongen ( ik vind hem jong lijken op afstand met zijn rode rugzak) begint te vuren bij de mc donalds, loopt door winkelcentrum of iig richting parkeergarage, schiet onderweg nog een paar keer, komt bij parkeergarage. Iemand van afstand filmt hem en begint een discussie..jongen schreeuwt terug en zegt ik ben een duitser en iets over medicamenten. Hij vuurt nog wat schoten. JE hoort op achtergrond politie aankomen. Jongen naait eruit en is dus al lang weg als politie eraan komt.

Ik zal morgen zien of ik gelijk heb maar het begint er steeds meer op te lijken
Best wel goed gegokt ik, zelfs de leeftijd :)
pi_163950069
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die daders van dit soort streken direct associëren met een bepaalde religie, zonder enig gedegen onderzoek af te wachten, zonder enig steekhoudend bewijs, zijn evengoed terroristen. Angst inboezemen voor een bepaalde bevolkingsgroep voor een politieke agenda. De definitie van "terrorisme".

Know Your Enemy .
Je hebt redelijk boter op je hoofd als je het vreemd vindt dat na afgelopen tijd mensen denken het zal wel weer een moslim zijn. Is dat een goed situatie, nee. Maar niet vreemd.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163950120
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:36 schreef Salvad0R het volgende:

Know Your Enemy .
Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van afkomst uit het Midden-Oosten. Ben het echt wel beu onderhand.

En nee, ik ben niet extreem-rechts, ben zelfs links, heb nog nooit gediscrimineerd en ook geen xenofobie.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:50:47 #264
3542 Gia
User under construction
pi_163950124
Was het toch maar één dader? Heb het niet meer helemaal gevolgd.

Vreselijk dat zoiets voortkomt uit pestgedrag. Mensen die pesten, zijn zelf eigenlijk heel onzeker over zichzelf. De gepeste is meestal in eerste instantie vriendelijk en open, en wil graag bij de populaire kids horen. Tja, en dat mag dan niet.

Pestgedrag op school zou serieuzer aangepakt moeten worden. Niet omdat het tot zoiets kan resulteren, maar omdat het iemand voor het leven kan tekenen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:51:03 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163950130
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van Arabische afkomst. Ben het echt wel beu onderhand.

En nee, ik ben niet extreem-rechts, ben zelfs links, heb nog nooit gediscrimineerd en ook geen xenofobie.
Iran is op en top Arabisch ja

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163950140
quote:

[..]

Kan wel zijn, maar het is wel iedere keer hetzelfde gezeik door mensen van Arabische afkomst. Ben het echt wel beu onderhand.

Perzisch met een vleugje Arabisme in de vorm van het Arabische geloof.
pi_163950141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Iran is op en top Arabisch ja

:')
Weet ik veel, je weet best wat ik bedoel, Midden-Oosten dan.
pi_163950172
quote:

[..]

Begrijpelijk. Het punt is, dat wanneer jij er als sociale ingenieur een duistere agenda op nahoudt, waarbij het plegen van terreur er deel van uitmaakt, dat je altijd wel malloten kan vinden om zulke daden te plegen. Die vind je in ELKE bevolkingsgroep en ELKE afkomst. Het komt die ingenieurs nu gewoon het beste uit dat Islam gestigmatiseerd wordt.

bijvoorbeeld George Soros, de financier van mensenhandelaren vanuit Syrië, die de vluchtelingenstroom van honderdduizenden mensen heeft georganiseerd.

Die naam wordt nooit genoemd op het NOS nieuws. Zo vreemd.
pi_163950189
Killerspiele is de nieuwe frame van de Duitse media.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:55:10 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163950196
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Weet ik veel, je weet best wat ik bedoel, Midden-Oosten dan.
Die Tunesiër van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:55:58 #271
117098 Hathor
Effe niet
pi_163950214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Die Algerijn van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
Tunesier.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:56:07 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163950216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tunesier.
had het al aangepast :D
pi_163950221
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Die Algerijn van Nice kwam ook echt uit het Midden-Oosten ja.
Ze bedoelt islamitische landen maar dat mag ze eigenlijk niet zeggen :X
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:57:35 #274
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163950235
Zou wat zijn als die gozer gewoon David heette, maar dat iedereen 'm Ali noemde en al niet eens meer wist dat dat niet zijn echte naam was.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 11:57:36 #275
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163950236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:56 schreef Wyand het volgende:

[..]

Ze bedoelt islamitische landen maar dat mag ze eigenlijk niet zeggen :X
Ah, het is de schuld van de Mosselims! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')