Blijkbaar voelt Hillary zich echt onaantastbaar. Voor iemand die haar campagne tot de laatste detail heeft voorbereid lijkt dit een redelijk gehaaste en ondoordachte actie.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, eerst is Wasserman pleitte en was ze niet welkom op de DNC, da's dus mooi. Kort daarna maak je haar lid van je campagneteam.
De timing van Hillary is behoorlijk krom. Dit is niet eens een script voor een B-film.
Debbie wilde sowieso niet weg, pas een telefoontje van Obama kreeg dat voor elkaar. Ze wilde oorspronkelijk haar medewerkers voor de bus gooien.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijkbaar voelt Hillary zich echt onaantastbaar. Voor iemand die haar campagne tot de laatste detail heeft voorbereid lijkt dit een redelijk gehaaste en ondoordachte actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardcore Bernie fans en Hillary haters; moet ik nu een "Boo!! Hiss!! Geef me m'n geld terug!!" als reply sturen?"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op maandag 25 juli 2016 20:58 schreef OMG het volgende:
Ik kreeg deze net van de Bernie campaign;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardcore Bernie fans en Hillary haters; moet ik nu een "Boo!! Hiss!! Geef me m'n geld terug!!" als reply sturen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sommige mensen hebben misschien principes en willen niet stemmen op een aantoonbaar corrupt en crimineel persoon en daarmee ook nog eens de DNC belonen voor hun walgelijk gedrag.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Als Bernie fan erger ik me mateloos aan die groep die als kleine kinderen door blijven drammen, zelfs nu Bernie zelf al achter Hillary is gaan staan.
Als hij dan vervolgens oproept tot unity en bij elkaar komen, dan zou die mekkerende club zich ook eens kunnen bedenken "goh, misschien heeft 'ie een punt" in plaats van maar door te blijven zagen. Als een Bernie verteld waarom democraten bij elkaar moeten komen, en vervolgens begin je over "doe iets aan eenheid binnen de partij", dan zou de groep met zo'n mening eens naar hun favoriete kandidaat kunnen luisteren, in plaats van plots zijn mening en standpunten niet serieus te nemen.
Dat zou inderdaad prettiger zijn, maar de werkelijkheid is nu eenmaal dat het een verkiezing wordt tussen twee kandidaten die het nooit gaan winnen op basis van hun eigen populariteit en die dus allebei als campagnethema hanteren dat het alternatief nog erger is.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hillary moet ook snel stemmers zien te overtuigen zonder de naam Trump te noemen. Want als je sterkste punt is "ik ben niet Trump", dan ben je wat mij betreft president onwaardig.
Maar, nomination voor wat.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Uit de categorie 'vage, opgeblazen geruchten':
http://usuncut.com/politics/bernie-speech-hot-mic-nomination/
Daar zijn ze heel goed in om 'kat in het bakkie' verkiezingen te verkloten.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef Dos37 het volgende:
My god wat maken de democraten er een puinhoop van
Wat een gezwets weer. Hij heeft enkel nog wat mogen schreeuwen in de Republikeinse primaries. Er is nog geen daadwerkelijk debat geweest tussen de kandidaten van beide partijen.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:22 schreef Nintex het volgende:
Alle tegenstanders van Trump maakten dezelfde fout. Ze laten hem de regie voeren over het debat en de talking points. Nu heeft hij stevig de touwtjes in handen en kan hij het debat de kant op sturen die hij wil. Ted Cruz was de enige die dat een tijdje lang wist te voorkomen, maar zodra ze met Trump letterlijk de ring in stappen is het gedaan met de carriere politici, omdat voor Trump om wat voor reden dan ook andere standaarden gelden in de ogen van het electoraat.
Grappig dat iemand dat zegt met Twente in zijn ondertitel.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef Dos37 het volgende:
My god wat maken de democraten er een puinhoop van
twitter:abowersock twitterde op maandag 25-07-2016 om 22:04:55#demsinphilly the delegates have arrived, behind their wall. https://t.co/cMXs3YJqKt reageer retweet
hier zouden zelfs Munsterman en van der Laan zich nog voor schamenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig dat iemand dat zegt met Twente in zijn ondertitel.
Munsterman kent geen schaamte.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hier zouden zelfs Munsterman en van der Laan zich nog voor schamen
https://twitter.com/woodruffbets/status/757679614554767360twitter:woodruffbets twitterde op maandag 25-07-2016 om 22:51:11Bernie delegates from CA chant "Lock her up" reageer retweet
twitter:TPM twitterde op maandag 25-07-2016 om 22:45:42Trump credits one of "our friends" in Russia, China with DNC hack (VIDEO) https://t.co/V3vFeQbmoT https://t.co/C4Ag1SzhP5 reageer retweet
twitter:KatyTurNBC twitterde op maandag 25-07-2016 om 21:42:32"She worked very hard to rig the system little did know that China Russia one of our many many friends hacked the hell out of us." - Trump reageer retweet
DIt Sanders viswijf weet de crowds wel even te paaien nu. Misschien werkt het.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
We zijn niet ver meer verwijderd van het moment dat de Bernie supporters een U-S-A U-S-A chant gaan inzetten.
Stukje op de Belg gezien net en daaruit werd erg duidelijk dat het een zooitje is. Daarmee ook schadelijk voor de positie van Clinton. Gewoon de te verwachten berichtgeving hierover.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:19 schreef Wyand het volgende:
Wat een heerlijke bende bij de Democraten. Hoe gaat de MSM er tot nu toe mee om?
Dank voor de info, ben op vakantie dus geen tv. Ik ben benieuwd of er zelfs bij Hillary haar speech nog bernouts Zullen zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stukje op de Belg gezien net en daaruit werd erg duidelijk dat het een zooitje is. Daarmee ook schadelijk voor de positie van Clinton. Gewoon de te verwachten berichtgeving hierover.
Gewoon op het allerslechtste moment. (al had 't nooit mogen gebeuren die promotie) Ik begrijp het wel dat mensen boos zijn. Als je zo'n timing hebt .........quote:Op maandag 25 juli 2016 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een vrij onbegrijpelijke actie.
Blijft geweldig verzonnen dat Crooked Hillary door Trump, zelfs Bernie supporters nemen het over.twitter:woodruffbets twitterde op maandag 25-07-2016 om 23:23:55Melissa Arab, MI delegate for Bernie: "A ham sandwich could beat Donald Trump, and Hillary cannot...she's crooked" https://t.co/GaCtYEB5n0 reageer retweet
Blijkt het toch te werken, had zelfs ik niet verwachtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:46 schreef Delibird het volgende:
Blijft geweldig verzonnen dat Crooked Hillary door Trump, zelfs Bernie supporters nemen het over.twitter:woodruffbets twitterde op maandag 25-07-2016 om 23:23:55Melissa Arab, MI delegate for Bernie: "A ham sandwich could beat Donald Trump, and Hillary cannot...she's crooked" https://t.co/GaCtYEB5n0 reageer retweet
Was die vrouw trouwens haar moeder? Waarom wordt die eigenlijk niet meteen opgepakt als ze illegaal is :$quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:32 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe is een illegale immigrant, die niet kan stemmen, die anderen vertelt hoe ze moeten stemmen. In het Spaans.
Wilt Obama niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was die vrouw trouwens haar moeder? Waarom wordt die eigenlijk niet meteen opgepakt als ze illegaal is :$
Ik zou het ook zielig vinden allemaal... maar komop, laat dan gelijk half mexico binnen, want het gros van de mexicanen hebben daar een klote leven.quote:
Ik vind het zieliger voor de mensen die netjes via het officiële kanaal proberen te immigreren en door de illegalen kunnen rekenen op minder draagvlak, banen en financiële hulp van de Amerikanen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou het ook zielig vinden allemaal... maar komop, laat dan gelijk half mexico binnen, want het gros van de mexicanen hebben daar een klote leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |