SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
dat kijkduin vind ik wel triestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
@ TT.
Zuiderpark
Kijkduin
Vissers haven.
Wat zijn nog meer hotdpots?
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.quote:
Ik las het daarna eig pasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.
Het is een gaaf verhaal, ze vergeten alleen te vertellen dat als je bedrijf opgekocht wordt door google en je daarna 6 jaar de leiding over zo'n belangrijk project hebt je ook al binnen bent qua geld.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:59 schreef colastroop het volgende:
[..]
that's a lot of stardust right there
Ik ben best wel benieuwd of dit soort mensen later ook in de geschiedenisboeken zullen staan. Die gast heeft echt een wereldprestatie geleverd met google maps.quote:
ik zal nu bv garydos wel upgraden elk lvlquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:09 schreef colastroop het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met sparen en heb nu pas 19000 ofzo. Maak het op!
Lief van jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
RIP Serversquote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lure is net zoals incense.. Het stond ooit in de op maar mensen halen het weg.
Op een pokestop met lure spawnen pokemon dus hoe meer stops in je bereik met een lure hoe meer pokemon
Okay, bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lure's kan je zelf plaatsen bij een pokéstop (je krijgt ze vanaf level 5/6 ofzo bij sommige levelupgrades). Dan zie je dat er bij de pokéstop paarse blaadjes vallen en komen er meer pokémon daarop af, andere pokémonspelers zien deze pokémon ook.
Sommige pokéstops zitten heel dichtbij elkaar (vaak in het centrum van de stad, maar soms ook ergens anders) en dan is het superlucratief om tussen de stops in te staan en dan bij ze allemaal een lure te zetten.
En als je dan een Lucky Egg inzet (waar je dubbele xp mee vangt) kan het hard gaan met je levels.
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-goquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:25 schreef Vidura het volgende:
[..]
[..]
Okay, bedanktEn hoe weet je of een Lure kan/werkt?
Ik dacht al zoiets en heb gister bij meerdere pokestops gestaan en geprobeerd een Lure te gebruiken, maar kon er niet op klikken.
Straks/Deze week weer proberenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-go
je verwart de lure module met de lucky egg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:47 schreef Vidura het volgende:
[..]
Straks/Deze week weer proberenVerstandig is om dus zoveel mogelijk pokemons te hebben die kunnen evolueren en dan die Lure Module te gebruiken?
Dacht gister al 'slim' te zijn om al die Pidgey en Rattatta candies weg te doen door te evolueren, zonder Lure Module.
Het is ook zo vroeg, maar helder. Heb beide nog. Straks Lure Module proberen dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
je verwart de lure module met de lucky egg.
lucky egg zorgt ervoor dat je 30minuten lang dubbel xp krijgt. dus loont het om zo'n 50/60 evoluties klaar te hebben staan.
lure is handig om veel pokemon nog even te verzamelen voordat je daarmee aan de slag gaat.
Schijnt niet uit te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de cp, is het dan beter om magikarp eerst power ups te geven en dan te evolven? Of evolven en dan power up?
Weet iemand dit? Mijn Magikarp is 162 cp
Okeequote:
Gewoon potions en al die zooi weggooien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
ik moet Pokeballen gaan weggooien rugzak raakt vol heb er al 250 verzameld
die zijn al weg ik ga geen Lucky Eggs weggooien of Luresquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:20 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gewoon potions en al die zooi weggooien.
Ik gooi ook dagelijks Pokeballen weg. Tussen de 25 en 50 meestal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die zijn al weg ik ga geen Lucky Eggs weggooien of Lures
Je weet dat dat maar 1x lucky egg is met 50 evo's toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:26 schreef firecow het volgende:
Ook even mijn Lucky egg gebruikt, van begin level 18 naar level 20... Het is een hoop werk maar zeker de moeite waard
Levellen gaat wel zwaarder worden nu, 50.000 XP lvl 20
Ja maar dat is wel een klap werk weerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je weet dat dat maar 1x lucky egg is met 50 evo's toch?
True xD. 150K hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:30 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een klap werk weer
Kost precies even veel, maakt dus niet uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de cp, is het dan beter om magikarp eerst power ups te geven en dan te evolven? Of evolven en dan power up?
Weet iemand dit? Mijn Magikarp is 162 cp
Maar ik moet nu 400 dust betalen voor Magikarp CP verhoging. Is dat ook zo bij Gyarados dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kost precies even veel, maakt dus niet uit.
dust en candies zijn wat anders...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar ik moet nu 400 dust betalen voor Magikarp CP verhoging. Is dat ook zo bij Gyarados dan?
Gewoon in de regen gaan, net als Ash.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik had eindelijk vandaag ruim de tijd om te spelen, regent het hard. fml
Gisteren had ik overigens gelijk. Heb 16 km gewandeld buiten de stad en daar is geen enkele Pokémon. Ingress er bij aan gehad en het hele gebied was zwart. Wel allemaal eieren uitgebroed, maar die waren op een gegeven moment op want geen pokestops
Ja, anders ben je een hele tijd bezig met 'klik, scroll, transfer, yes' - next.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:52 schreef Reintji het volgende:
Maar goed, "ongebruikte" Pokémon kun je dus het beste direct versturen?
quote:Meer mensen met een hoop XS evoluties? Als ik pokemon vang dan zijn ze vaak XL of normal en evolueer ik ze worden ze XS met als resultaat dat ik bijvoorbeeld een 1200cp pokemon heb met 74 HP kijk ik dan naar een 900 pokemon normal of XL hebben ze meer dan 90hp?
Houd je wel lekker in bewegingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:27 schreef Unites het volgende:
Vandaag weer een Pokédag! Ga voor de 10 KM vandaag.
https://pokevision.comquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pleuristracker zit een scyther in de buurt maar kan hem niet vinden.
I know, niet gevonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://pokevision.com
*Of mag dat hier niet? Vind dat dit een gedooggevalletje is sinds de voetjes niet werken.
3 voetjes kunnen gaan tot een kilometer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
I know, niet gevonden.Zat wel in nearby list
Ik heb een Scyther spawn op 100m van mn huis. Ruilen voor wat 10km eieren?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pleuristracker zit een scyther in de buurt maar kan hem niet vinden.
Haha ja ik vroeg me al af hoe deze in MYAT terecht was gekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:30 schreef over_hedge het volgende:
Die tt is ook niet echt handig zo. Nu is het net of dit het den haag topic is
Als trading er in komt had ik het er wel voor over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb een Scyther spawn op 100m van mn huis. Ruilen voor wat 10km eieren?
er mist een : in je url.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[ [url=https//puu.sh/qaikY/5517a78a92.png]afbeelding[/url] ]
Die is in de buurt...dat haal ik nog wel in de tijd die er voor staat
mag dit wel hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is in de buurt...dat haal ik nog wel in de tijd die er voor staat
was het een PraNKquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hij post toch gewoon een random plaatje met een vliegende draak er op?
Je moet stoppen met Pokemon te vangen. Alleen die vangen die nieuw zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
Ik sta echt bijna op het punt om pokeballs te kopenNet een rondje gedaan langs de enige pokestop in de buurt (4 keer erlangs gelopen
) en ongeveer 10 ballen gekregen. Maarja, die raakte ik gelijk weer kwijt aan een Tentacruel, Dratini en wat andere... Daarna nog een Starmie en andere goede misgelopen omdat ik geen ballen meer had
Wel een Dratini spawn ontdekt, liep er net 2 keer langs, 2 keer een dratini en gister ook al
+ pidgeys/weedles/caterpies voor de exp pointsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je moet stoppen met Pokemon te vangen. Alleen die vangen die nieuw zijn.
Zo kan je weer Pokeballen sparen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
er mist een : in je url.
Daarnaast hoort dit in het cheat topic.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hij post toch gewoon een random plaatje met een vliegende draak er op?
Omdat er op de frontpage openlijk gepost wordt over Pokevision dacht ik dat een plaatje via Pokevision wel zou kunnen. Als dat niet zo is, my bad, zal niet meer gebeuren. Anyway, het was zeker geen prank;quote:
Maat ben nog maar lvl 9, wil even lvlen met lucky egg en candy van andere pokemons sparen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je moet stoppen met Pokemon te vangen. Alleen die vangen die nieuw zijn.
Zo kan je weer Pokeballen sparen.
Kan je beter dat geld gebruiken voor een bus/treinkaartje of benzine en naar een stad rijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
Ik sta echt bijna op het punt om pokeballs te kopenNet een rondje gedaan langs de enige pokestop in de buurt (4 keer erlangs gelopen
) en ongeveer 10 ballen gekregen. Maarja, die raakte ik gelijk weer kwijt aan een Tentacruel, Dratini en wat andere... Daarna nog een Starmie en andere goede misgelopen omdat ik geen ballen meer had
Wel een Dratini spawn ontdekt, liep er net 2 keer langs, 2 keer een dratini en gister ook al
okquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Maat ben nog maar lvl 9, wil even lvlen met lucky egg en candy van andere pokemons sparen.
Kun je beter een buskaartje kopen naar de dichtstbijzijnde historische binnenstad en op een terrasje gaan zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
gmtaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je beter dat geld gebruiken voor een bus/treinkaartje of benzine en naar een stad rijden
Qua CP miss niet de hoogste, maar je IV's zitten tussen de 73% en 86%, het is dus zeker geen slappelingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:02 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat er op de frontpage openlijk gepost wordt over Pokevision dacht ik dat een plaatje via Pokevision wel zou kunnen. Als dat niet zo is, my bad, zal niet meer gebeuren. Anyway, het was zeker geen prank;
[ afbeelding ]
Wel een beetje een slappeling, maar die kan mooi bij zijn grote broer gaan staan
Help! IV's?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Qua CP miss niet de hoogste, maar je IV's zitten tussen de 73% en 86%, het is dus zeker geen slappeling
hoe werkt die berekening nu precies? heb al een paar keer naar die site zitten kijken maar het is met niet duidelijk welke waarde ik nu waar in moet vullen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Qua CP miss niet de hoogste, maar je IV's zitten tussen de 73% en 86%, het is dus zeker geen slappeling
Dat is beter dan wat ik in mijn buurt krijg xDquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom krijg ik nooit een leuke pokemon in de buurt.Enige "leuke" wat ik heb zijn growlithe's
Op mijn werk krijg ik die.. Thuis alleen weedle's, rattata's en pidgey's.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat ik in mijn buurt krijg xD
quote:
je vuilnis buiten zetten helptquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:10 schreef KingRadler het volgende:
heb thuis veel last van Ratten, Vogels, Rupsen
https://www.reddit.com/r/(...)cally_calculate_ivs/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hoe werkt die berekening nu precies? heb al een paar keer naar die site zitten kijken maar het is met niet duidelijk welke waarde ik nu waar in moet vullen.
Me2quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op mijn werk krijg ik die.. Thuis alleen weedle's, rattata's en pidgey's.
In Drenthe?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kun je beter een buskaartje kopen naar de dichtstbijzijnde historische binnenstad en op een terrasje gaan zitten.
Waarom niet? Ik snap niet waarom er nog steeds zo moeilijk gedaan wordt over geld besteden aan een mobiele game maar ondertussen wel xbox games worden gekocht van 70 euro die 1 maand gespeeld wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
Snap ik ook niet. Als je het leuk vindt en aardig wat uurtjes eraan besteed, waarom is het dan raar om er wat geld voor neer te leggen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik snap niet waarom er nog steeds zo moeilijk gedaan wordt over geld besteden aan een mobiele game maar ondertussen wel xbox games worden gekocht van 70 euro die 1 maand gespeeld worden. Ik woon ook in een dorp met 2 pokestops en heb 1 keer een 10tje besteed zodat ik gewoon mooi door kan spelen
Ik zou blij zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom krijg ik nooit een leuke pokemon in de buurt.Enige "leuke" wat ik heb zijn growlithe's
Jep bij mij ook, terwijl ik net zag dat er een Squirtle naast mn bureau zou moeten staanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
Huh, hij heeft moeite met inloggen. wat is deze.
Als je de gym verslagen hebt is die leeg. Dan kun je er een pokemon in plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:30 schreef Vidura het volgende:
Ik heb net een rode Gym gewonnen en ik ben blauw. Toen ik gewonnen had, gebeurde er niks.Hoort dat?
Een verslagen gym, is een gym die 0 prestige heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:31 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Als je de gym verslagen hebt is die leeg. Dan kun je er een pokemon in plaatsen.
(gisteren mn eerste gym veroverd in de middle of nowhere, dus hopelijk zit er voorlopig nog even!)
Als je Pokemon in een gym van een ander team verslaat, verliest die gym Prestige (zie de meter linksboven als je de gym bekijkt). Als Prestige 0 wordt, verliest dat team de gym en kun je hem overnemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:30 schreef Vidura het volgende:
Ik heb net een rode Gym gewonnen en ik ben blauw. Toen ik gewonnen had, gebeurde er niks.Hoort dat?
Hoe komt jouw Pokemon bovenaan zeg maar?
Er staat dit:quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:31 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Als je de gym verslagen hebt is die leeg. Dan kun je er een pokemon in plaatsen.
(gisteren mn eerste gym veroverd in de middle of nowhere, dus hopelijk zit er voorlopig nog even!)
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als je Pokemon in een gym van een ander team verslaat, verliest die gym Prestige (zie de meter linksboven als je de gym bekijkt). Als Prestige 0 wordt, verliest dat team de gym en kun je hem overnemen.
Coins claimen! Verder heb je het goed gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb een vraagje
Ik kwam net aan op een station en zag een lege gym. Dus ik plaatste mijn raticate van 255 erin en na een paar minuutjes kwam er een >1000 ponyta van team rood. Ben zelf ook team rood.
Wat is nu de bedoeling?
Heb ook niet moeten vechten ofzo aangezien de gym gewoon leeg was
Hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Coins claimen! Verder heb je het goed gedaan.
Claimen kan via de shop, mocht iemand het zich afvragen. Heb er ook naar moeten zoeken gisterenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Coins claimen! Verder heb je het goed gedaan.
Als je naar de Shop gaat, zie je rechtsboven een schildje met, als het goed is, nu een 1 erop (die 1 stelt het aantal Pokemon voor dat jij in gyms hebt). Als je daarop klikt, krijg je coins en stardustquote:
Volgens mij zijn de servers heel erg instabiel door Japan. Krijg de hele tijd failed to login.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:39 schreef Helsinki het volgende:
Net een pokemon die ik nog niet had en dan loopt het vast.
Hadden ze het spel daar gewoon niet uit kunnen rollen...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de servers heel erg instabiel door Japan. Krijg de hele tijd failed to login.
Verbaast me meer dat ze het daar niet als eerste gelanceerd hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:40 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Hadden ze het spel daar gewoon niet uit kunnen rollen...
In beilen zaten denk ik heel enthusiasts ingress spelers. Zit daar barstensvol pokestopsquote:
Klopt, mij ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Verbaast me meer dat ze het daar niet als eerste gelanceerd hebben.
Ja dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:42 schreef Helsinki het volgende:
Oh well. Hopelijk heb ik hem alsnog gevangen.
Het is daar nu 17:46, zou goed kunnen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:46 schreef Jaytje07 het volgende:
Alle Japanners zijn terug van het werken denk ik en zien dat de game daar ook uit is, meteen servers plat
Tja geen idee eigenlijk, vind het wel zonde om geld uit te geven als het niet hoeftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik snap niet waarom er nog steeds zo moeilijk gedaan wordt over geld besteden aan een mobiele game maar ondertussen wel xbox games worden gekocht van 70 euro die 1 maand gespeeld worden. Ik woon ook in een dorp met 2 pokestops en heb 1 keer een 10tje besteed zodat ik gewoon mooi door kan spelen
Mijn Tentacruel heet Hentaiquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Beter gaan die Japanners even naar tentakelporno kijken na het eten ipv pokemon vangen.
Niet per se omdat het 'moet', maar ik vind het ook gewoon fair tegenover een team mensen dat een hoop tijd in een product steekt (en ook nu het product uit is hard werkt om alles bij te benen).quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
Tja geen idee eigenlijk, vind het wel zonde om geld uit te geven als het niet hoeft
Is het raar dat ik daar een stijfje van krijg?quote:
Ze vangen dadelijk al genoeg geld met die sponsored pokestops hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Niet per se omdat het 'moet', maar ik vind het ook gewoon fair tegenover een team mensen dat een hoop tijd in een product steekt (en ook nu het product uit is hard werkt om alles bij te benen).
Dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze vangen dadelijk al genoeg geld met die sponsored pokestops hoor.
Je doet net of ze het geld bijeen moeten schrapen.quote:
Als je het zo bekijkt wel ja. Maar dan moeten ze het maar niet gratis uitbrengenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Niet per se omdat het 'moet', maar ik vind het ook gewoon fair tegenover een team mensen dat een hoop tijd in een product steekt (en ook nu het product uit is hard werkt om alles bij te benen).
Eh nee? Ik zeg alleen dat ik het normaal vind iemand te betalen voor werk dat hij/zij doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je doet net of ze het geld bijeen moeten schrapen.
Mwaaaah, dan ken je de werkethiek van Japanners nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:46 schreef Vidura het volgende:
[..]
Het is daar nu 17:46, zou goed kunnen idd
Ik wil best betalen voor een goed werkend product maar op dit moment verdienen ze mijn geld nog niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Eh nee? Ik zeg alleen dat ik het normaal vind iemand te betalen voor werk dat hij/zij doet.
Dus jij wilt zeggen dat je ook nooit fifa points hebt gekocht?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor een goed werkend product maar op dit moment verdienen ze mijn geld nog niet.
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook nog niets uitgegeven, maar als alles eenmaal naar behoren werkt, vind ik dat geen probleem.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor een goed werkend product maar op dit moment verdienen ze mijn geld nog niet.
True, instabiel als fuckquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik er nu zo over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je ook nooit fifa points hebt gekocht?
Ben wel jaloersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In beilen zaten denk ik heel enthusiasts ingress spelers. Zit daar barstensvol pokestops
Ja ik wacht nog even tot er wat meer opties inkomen (trading, trainerbattles etc.)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:00 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook nog niets uitgegeven, maar als alles eenmaal naar behoren werkt, vind ik dat geen probleem.
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb wel zitten denken om een extra incubator te kopen, kost omgerekend toch maar ¤1.50 ...
Ja, daar woon ik niet hč! Ik woon ook in een wijk zonder stops en amper pokemons en al helemaal nooit in mijn huis. Ik moest alleen in Beilen zijn deze week en was echt stomverbaasd. Dat dorp is een raster van stops, keurig per straathoekquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:02 schreef RRuben het volgende:
Ben wel jaloersMisschien komt het ook wel doordat ik in een rustige nieuwbouw wijk woon
Waarschijnlijk zijn de eerste paar japanners als een hoger level dan iedereen van onsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het los in Japan daar gaat de droom om de beste te zijn.
50 cent per eiquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb wel zitten denken om een extra incubator te kopen, kost omgerekend toch maar ¤1.50 ...
Ook als je zga geen pokestop in de buurt hebt? Het is hier namelijk echt drama. Als ik de hele dag rondjes zou fietsen en geen pokemon zou vangen dan schiet het nog niet opquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Betalen prima. Maar betalen voor pokeballs is gewoon zonde. Voor extra incubators kan ik wel goed begrijpen en extra lucky egg enzo.
Hier ook drama. Op mijn werk daarentegen is het feestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:16 schreef DuW2 het volgende:
Ook als je zga geen pokestop in de buurt hebt? Het is hier namelijk echt drama. Als ik de hele dag rondjes zou fietsen en geen pokemon zou vangen dan schiet het nog niet op
Die halen binnen een dag level 20 ja. Ik hoop dat ze daar ook de stapjes weer aanzetten daar komt er echt chaos van.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:16 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de eerste paar japanners als een hoger level dan iedereen van ons
Ja. Dan zou ik dat geld eerder uitgeven aan een buskaartje en naar een stad gaan waar er genoeg zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:16 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ook als je zga geen pokestop in de buurt hebt? Het is hier namelijk echt drama. Als ik de hele dag rondjes zou fietsen en geen pokemon zou vangen dan schiet het nog niet op
Werk is in de zelfde plaats (wel op een bedrijventerrein) maar zelfs daar geen pokestop in de buurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ook drama. Op mijn werk daarentegen is het feestMaar ik hoef maandag pas weer te werken
Wat bedoel je? Kan je alleen maar een tijdelijke incubator kopen? Kan het nu niet controleren maar als dat het geval is denk ik niet dat ik het doe.quote:
En je baas maar afvragen waarom je opeens zoveel overwerktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ook drama. Op mijn werk daarentegen is het feestMaar ik hoef maandag pas weer te werken
incubator in de shop is goed voor 3 eieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kan je alleen maar een tijdelijke incubator kopen? Kan het nu niet controleren maar als dat het geval is denk ik niet dat ik het doe.
Ik vind die gym gevechten maar gaar,quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Maar vind het leuker om de coins te verdienen zeg maar
Ik ook... Heb maar wat lopen klikken en uiteindelijk was het gelukt.quote:
Ja, alleen een incubator met 3 uses kan je kopen. Dus 50 cent per ei als dat ding 1,50 kost.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef 44rdbei het volgende:
Wat bedoel je? Kan je alleen maar een tijdelijke incubator kopen? Kan het nu niet controleren maar als dat het geval is denk ik niet dat ik het doe.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef DuW2 het volgende:
[..]
incubator in de shop is goed voor 3 eieren.
Hier op de begraafplaats ook pokestops bij de oorlogs-monumentenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:18 schreef DuW2 het volgende:
Werk is in de zelfde plaats (wel op een bedrijventerrein) maar zelfs daar geen pokestop in de buurt.
Op de begraafplaats zijn er dan weer 2maar dat is ook zo wat om daar rond te blijven lopen
Persoonlijk zou ik alleen iets kopen wat permanent is. Bijvoorbeeld uitbreiding van je bag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:15 schreef over_hedge het volgende:
Betalen prima. Maar betalen voor pokeballs is gewoon zonde. Voor extra incubators kan ik wel goed begrijpen en extra lucky egg enzo.
Precies.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef over_hedge het volgende:
Als je ze oneindig kon gebruiken had ik er ook wel 8 gekocht
kan je daar ook Gastly , Haunter of Gengar vangenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier op de begraafplaats ook pokestops bij de oorlogs-monumenten
Goed opletten op deze speler:quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:21 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik ook... Heb maar wat lopen klikken en uiteindelijk was het gelukt.
Iemand tips voor een gymgevecht?
Uitbreiding van de bag lijkt me vrij nutteloos. Ik gooi gewoon al die potions eruit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:23 schreef Rambow het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik alleen iets kopen wat permanent is. Bijvoorbeeld uitbreiding van je bag.
Een tweede permanent incubator zou ik ook overwegen, momenteel krijg je alleen een paar van lvl rewards maar die heb ik al opgemaakt dus met 1 incubator gaat het wel erg langzaam. Maar zo'n ding met maar 3 uses vind ik dan weer zonde.
damn, heb nog wat te oefenen zie ikquote:
Duitsers die alles moeten vertalen.quote:
Ik heb ooit perongelijk pokemon geel in het duits gekocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Duitsers die alles moeten vertalen.
quote:
Ik weet niet meer wat de definitie van peak hour is, want ze falen nu zo'n beetje op člk tijdstipquote:The Pokemon Go servers are very overloaded during peak hours of the day,
Whutquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb ooit perongelijk pokemon geel in het duits gekocht.Zelfs de namen van de pokemon waren vertaald
Het is altijd wel ergens op de wereld piek tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet meer wat de definitie van peak hour is, want ze falen nu zo'n beetje op člk tijdstip![]()
Ben er ook maar weer mee opgehouden, want als iets het dan eindelijk doet, dan kan je niets aanklikken
Jappen ja? WW2 belde...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:02 schreef KingRadler het volgende:
Jappen raar volk niet vreemd dat ze Pokemon hebben bedacht.
De namen die wij gebruiken zijn ook veel van vertaald. Zoek de originele Japanse namen maar eens opquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb ooit perongelijk pokemon geel in het duits gekocht.Zelfs de namen van de pokemon waren vertaald
had je niet ff kunnen vragen aan ww2 of het waar is van die trein met al dat goud er in?quote:
Ik vond het destijds niet zo leuk, knap ingewikkeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WhutIs in nederlands ook wel leuk.
Gele elektrische muis.zwevende steen. Spook. etc
Zodra hij terugbelt check ik het ff.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had je niet ff kunnen vragen aan ww2 of het waar is van die trein met al dat goud er in?
nee, ik hou gewoon niet van button bashen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:31 schreef Allures het volgende:
[..]
komt vast doordat jouw pokemon niet zo cool zijn als die van mij
daarom verdienen. En eitjes uitbroeden is gewoon tofquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, alleen een incubator met 3 uses kan je kopen. Dus 50 cent per ei als dat ding 1,50 kost.
Ach, mijn engels was bij de eerste pokemon blue nou niet echt veel beter dan mijn duitsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vond het destijds niet zo leuk, knap ingewikkeld.
je moet ook bewegen en zoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
nee, ik hou gewoon niet van button bashen.
Goed punt, maar de engelse namen zijn wel leuk en zo ken ik ze ook uit de serie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De namen die wij gebruiken zijn ook veel van vertaald. Zoek de originele Japanse namen maar eens op
Kan ik jou niet 50 cent per ei betalen dat jij die 5 km voor mij loopt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:33 schreef Allures het volgende:
[..]
daarom verdienen. En eitjes uitbroeden is gewoon tof
Mijn vriendin is Duits, en kent dus juist alle Duitse namen. Als ik zeg dat die namen stom zijn, wordt ze altijd boos en zegt ze dat de 'echte' Engelse namen ook niet de goeie zijn. Altijd leuk plagenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Goed punt, maar de engelse namen zijn wel leuk en zo ken ik ze ook uit de serie.
mijn tijd is wel wat meer waardquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan ik jou niet 50 cent per ei betalen dat jij die 5 km voor mij loopt?
Kijkt ze ook die domme nagesynchroniseerde films enzo? Verschrikkelijk is dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:35 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Duits, en kent dus juist alle Duitse namen. Als ik zeg dat die namen stom zijn, wordt ze altijd boos en zegt ze dat de 'echte' Engelse namen ook niet de goeie zijn. Altijd leuk plagen
Het klopt gewoon niet. Het is een beetje als fifa spelen zonder licentie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach, mijn engels was bij de eerste pokemon blue nou niet echt veel beter dan mijn duitsIk was 7 geloof ik toen die uitkwam. Ook een keer een japanse versie uitgespeeld .Gaat prima
Ja maar je bent die tijd toch al kwijt om je eigen eggs uit te laten komen. Dus maakt weinig uit dan.quote:
Pikachu is juist afgevallenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:35 schreef KingRadler het volgende:
zie het nu pas dat een Pokemon verschillende gewichten hebben. wtf
Wat ik me ervan herriner hadden ze gewoon overal een umlaud in gegooid. Het klinkt echt voor geen meter. Sorry dat ik het zeggen moet maar je vriendin is een dwaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:35 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mijn vriendin is Duits, en kent dus juist alle Duitse namen. Als ik zeg dat die namen stom zijn, wordt ze altijd boos en zegt ze dat de 'echte' Engelse namen ook niet de goeie zijn. Altijd leuk plagen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:35 schreef KingRadler het volgende:
zie het nu pas dat een Pokemon verschillende gewichten hebben. wtf
Nee hoor, het zijn best prima namen (ze hadden zo gebruikt kunnen worden voor andere Pokemon en je had het niet geweten). Je bent er gewoon niet aan gewend, dus klinken ze stom.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat ik me ervan herriner hadden ze gewoon overal een umlaud in gegooid. Het klinkt echt voor geen meter. Sorry dat ik het zeggen moet maar je vriendin is een dwaas.
Links is de oldschool pikachu die is leuker.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pikachu is juist afgevallen
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Links is de oldschool pikachu die is leuker.
Fatshaming!1!!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
EensMaar dik mag niet meer, want stel je voor dat kinderen denken dat dik zijn leuk is.
Nooit, ik kijk eigenlijk alleen naar CP.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef KingRadler het volgende:
kijken jullie naar het gewicht van een Pokemon?
Ja, ik wil geen dikke pokemon.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:46 schreef Cirilico het volgende:
Gisteren toen mn spel net vastgelopen was hoorde ik iedereen juichen en wild worden. Blijkt er dus net dan een vulpix rond te lopen. Maar alles ging mis bij mij. Opnieuw opstarten wilde niet lukken, inkomende oproep onderbrak mijn scherm, en op het moment dat ik eindelijk binnen was, bleek ik teveel pokemon te hebben en moest ik eerst een transferren. Dat ging natuurlijk heel traag en toen ik eindelijk zover was, was de vulpix alweer verdwenen.
Daar zit je dan. Met je dunne snorlaxquote:
neuhquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef KingRadler het volgende:
geen probleemquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zit je dan. Met je dunne snorlax
Positief: geleerd om elke dag meteen pokemon te transferren. En op een hotspot geen zwakke/standaardpokemon meer vangen als je pokedex begint vol te raken.quote:
Daar zouden ze goede servers van moeten kopen...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:29 schreef KingRadler het volgende:
de makers van het spel verdienen bijna 2 Miljoen per dag door aankopen.
Kopen is het probleem niet, de illusie van spelers dat het 5 minuten werk is om het allemaal op te zetten welquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:06 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Daar zouden ze goede servers van moeten kopen...
Ze hadden hun zaken op orde moeten hebben voor ze het spel vrijgavenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kopen is het probleem niet, de illusie van spelers dat het 5 minuten werk is om het allemaal op te zetten wel
Die illusie heb ik ook niet, maar tot nu toe is het elke keer feest als er landen bij komen. Dus dan hoort men van tevoren te denken "Hé, er komen straks pakweg 10 miljoen spelers bij. Misschien moet ik mijn servers upgraden voordat het spel uit komt in land X" Kwestie van zaken op orde hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kopen is het probleem niet, de illusie van spelers dat het 5 minuten werk is om het allemaal op te zetten wel
Zodat 5 landen plezierig kunnen spelen en 200 landen gefrustreerd een jaar moeten wachten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:29 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook niet, maar tot nu toe is het elke keer feest als er landen bij komen. Dus dan hoort men van tevoren te denken "Hé, er komen straks pakweg 10 miljoen spelers bij. Misschien moet ik mijn servers upgraden voordat het spel uit komt in land X" Kwestie van zaken op orde hebben inderdaad.
Klopt, maar er zit blijkbaar nogal wat druk achter om het snel wereldwijd uit te rollen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:29 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook niet, maar tot nu toe is het elke keer feest als er landen bij komen. Dus dan hoort men van tevoren te denken "Hé, er komen straks pakweg 10 miljoen spelers bij. Misschien moet ik mijn servers upgraden voordat het spel uit komt in land X" Kwestie van zaken op orde hebben inderdaad.
Ik had een Drowzee in m'n woonkamer en vangen ging primaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:32 schreef Sarasi het volgende:
Zo te lezen kan ik beter nog even wachten met m'n lucky egg? Ik zit er wel in en alles lijkt prima, maar ik kan geen Pokémon vangen om te checken ofzo (zit in huis).
Het moet alleen wel een halfuur lang prima gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had een Drowzee in m'n woonkamer en vangen ging prima
Ga ergens in een park zitten, zet een lure op een pokestop en zet dan je lucky egg aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:32 schreef Sarasi het volgende:
Zo te lezen kan ik beter nog even wachten met m'n lucky egg? Ik zit er wel in en alles lijkt prima, maar ik kan geen Pokémon vangen om te checken ofzo (zit in huis).
Daar heb ik geen 40 evoluties voor gespaard hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ga ergens in een park zitten, zet een lure op een pokestop en zet dan je lucky egg aan.
Snap ik ook wel. Het zal nog wel even populair blijven, maar de hype die het nu heeft wordt natuurlijk alleen maar minder. Dus snelheid heeft qua uitrollen wel prioriteit kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit blijkbaar nogal wat druk achter om het snel wereldwijd uit te rollen.
eerst 2 /3 weken uitrekken om het serverpark te upgraden is blijkbaar niet de prioriteit.
Goed, maar je hebt spelers door hype -> Loadquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het zal nog wel even populair blijven, maar de hype die het nu heeft wordt natuurlijk alleen maar minder. Dus snelheid heeft qua uitrollen wel prioriteit kan ik me voorstellen.
Juichen voor een Vulpixquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:46 schreef Cirilico het volgende:
Gisteren toen mn spel net vastgelopen was hoorde ik iedereen juichen en wild worden. Blijkt er dus net dan een vulpix rond te lopen. Maar alles ging mis bij mij. Opnieuw opstarten wilde niet lukken, inkomende oproep onderbrak mijn scherm, en op het moment dat ik eindelijk binnen was, bleek ik teveel pokemon te hebben en moest ik eerst een transferren. Dat ging natuurlijk heel traag en toen ik eindelijk zover was, was de vulpix alweer verdwenen.
0x tegengekomen anders, een Weedle en een Pidgey 1000x...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:52 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Juichen voor een VulpixDie komt hier bijna net zov aak voor als een weedle of pidgey
Ik speel meer dan een week vrij fanatiek: 0 Vulpixquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:52 schreef Badr_Harry het volgende:
Juichen voor een VulpixDie komt hier bijna net zov aak voor als een weedle of pidgey
Dat hebben we hier met Magmar, Scyther en Hitmonchan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:52 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Zie dit nu pasquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef Vidura het volgende: [..] Sowieso pokemons gaan vangen in de auto
![]()
Blijkt nu dat er eerst een Lapras zat op dat moment. ;xquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik zou ook juichen voor een Vulpixquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:53 schreef Vidura het volgende:
[..]
0x tegengekomen anders, een Weedle en een Pidgey 1000x...
Jaa een Caterpiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit erin, maar continu wit laadballetje en nog geen Pokemon tegen gekomen vandaag.
Azië idd.. Maar wij schijnen 'm wel uit een ei te kunnen krijgen hier in Europa?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:59 schreef Vidura het volgende:
Komt Farfetch'd alleen voor in Zuid-Korea of waar was het?
Ook n iet volgens mijquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Azië idd.. Maar wij schijnen 'm wel uit een ei te kunnen krijgen hier in Europa?
Ik wil geen Doduo meer zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat hebben we hier met Magmar, Scyther en Hitmonchan.
Maar nog geen Doduos.
Google maps was niet echt vernieuwend, er waren al sites die dit zeer goed konden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:05 schreef colastroop het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd of dit soort mensen later ook in de geschiedenisboeken zullen staan. Die gast heeft echt een wereldprestatie geleverd met google maps.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog niet 1 Doduo gezien..
Ook geen Diglett trouwens.
Google Earth wel. De combinatie van maps + het aan elkaar plakken van sattelietfoto's was een behoorlijk grote innovatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Google maps was niet echt vernieuwend, er waren al sites die dit zeer goed konden.
Ditquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
Geen doduo.. wel een diglett uit een eggquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
Het aan elkaar plakken van sateliet images was ook niet echt nieuw, ik weet niet hoe oud je bent, maar in 2000 had je Microsoft Terraserverquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Google Earth wel. De combinatie van maps + het aan elkaar plakken van sattelietfoto's was een behoorlijk grote innovatie.
hier gister een diglett en een dugtrioquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef picodealion het volgende:
Ik doe hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens mij heb ik een grote beginnersfout gemaakt. Ik had 30 pokemons, maar wel veel van dezelfde en de lagere van dezelfde pokemons heb ik weggedaan. Nu blijkt dat toch niet helemaal goed te zijn? Dacht dat alleen dat de sterkste van een pokemon goed waren om te bewaren en later te levellen/evolven.
Dat doe/deed ik ook hoor. Waaruit blijkt dat het niet goed is?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens mij heb ik een grote beginnersfout gemaakt. Ik had 30 pokemons, maar wel veel van dezelfde en de lagere van dezelfde pokemons heb ik weggedaan. Nu blijkt dat toch niet helemaal goed te zijn? Dacht dat alleen dat de sterkste van een pokemon goed waren om te bewaren en later te levellen/evolven.
Je wil all die pidgeys en ratten enzo evoluerenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:23 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dat doe/deed ik ook hoor. Waaruit blijkt dat het niet goed is?
Je kan toch gewoon beginnen met een hoop sparen om aan die candys te komen en dan een paar Rattata's/Pidgey's evolueren?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je wil all die pidgeys en ratten enzo evolueren
Oh joh, daar kom je in omquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je wel candy voor nodig, die je ook deels krijgt door ze te transferren. Zolang je er uiteindelijk maar genoeg overhoudt, is er nu niks aan de hand.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |