SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
dat kijkduin vind ik wel triestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
@ TT.
Zuiderpark
Kijkduin
Vissers haven.
Wat zijn nog meer hotdpots?
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.quote:
Ik las het daarna eig pasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.
Het is een gaaf verhaal, ze vergeten alleen te vertellen dat als je bedrijf opgekocht wordt door google en je daarna 6 jaar de leiding over zo'n belangrijk project hebt je ook al binnen bent qua geld.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:59 schreef colastroop het volgende:
[..]
that's a lot of stardust right there
Ik ben best wel benieuwd of dit soort mensen later ook in de geschiedenisboeken zullen staan. Die gast heeft echt een wereldprestatie geleverd met google maps.quote:
ik zal nu bv garydos wel upgraden elk lvlquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:09 schreef colastroop het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met sparen en heb nu pas 19000 ofzo. Maak het op!
Lief van jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
RIP Serversquote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lure is net zoals incense.. Het stond ooit in de op maar mensen halen het weg.
Op een pokestop met lure spawnen pokemon dus hoe meer stops in je bereik met een lure hoe meer pokemon
Okay, bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lure's kan je zelf plaatsen bij een pokéstop (je krijgt ze vanaf level 5/6 ofzo bij sommige levelupgrades). Dan zie je dat er bij de pokéstop paarse blaadjes vallen en komen er meer pokémon daarop af, andere pokémonspelers zien deze pokémon ook.
Sommige pokéstops zitten heel dichtbij elkaar (vaak in het centrum van de stad, maar soms ook ergens anders) en dan is het superlucratief om tussen de stops in te staan en dan bij ze allemaal een lure te zetten.
En als je dan een Lucky Egg inzet (waar je dubbele xp mee vangt) kan het hard gaan met je levels.
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-goquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:25 schreef Vidura het volgende:
[..]
[..]
Okay, bedanktEn hoe weet je of een Lure kan/werkt?
Ik dacht al zoiets en heb gister bij meerdere pokestops gestaan en geprobeerd een Lure te gebruiken, maar kon er niet op klikken.
Straks/Deze week weer proberenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-go
je verwart de lure module met de lucky egg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:47 schreef Vidura het volgende:
[..]
Straks/Deze week weer proberenVerstandig is om dus zoveel mogelijk pokemons te hebben die kunnen evolueren en dan die Lure Module te gebruiken?
Dacht gister al 'slim' te zijn om al die Pidgey en Rattatta candies weg te doen door te evolueren, zonder Lure Module.
Het is ook zo vroeg, maar helder. Heb beide nog. Straks Lure Module proberen dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
je verwart de lure module met de lucky egg.
lucky egg zorgt ervoor dat je 30minuten lang dubbel xp krijgt. dus loont het om zo'n 50/60 evoluties klaar te hebben staan.
lure is handig om veel pokemon nog even te verzamelen voordat je daarmee aan de slag gaat.
Schijnt niet uit te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de cp, is het dan beter om magikarp eerst power ups te geven en dan te evolven? Of evolven en dan power up?
Weet iemand dit? Mijn Magikarp is 162 cp
Okeequote:
Gewoon potions en al die zooi weggooien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
ik moet Pokeballen gaan weggooien rugzak raakt vol heb er al 250 verzameld
die zijn al weg ik ga geen Lucky Eggs weggooien of Luresquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:20 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gewoon potions en al die zooi weggooien.
Ik gooi ook dagelijks Pokeballen weg. Tussen de 25 en 50 meestal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die zijn al weg ik ga geen Lucky Eggs weggooien of Lures
Je weet dat dat maar 1x lucky egg is met 50 evo's toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:26 schreef firecow het volgende:
Ook even mijn Lucky egg gebruikt, van begin level 18 naar level 20... Het is een hoop werk maar zeker de moeite waard
Levellen gaat wel zwaarder worden nu, 50.000 XP lvl 20
Ja maar dat is wel een klap werk weerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je weet dat dat maar 1x lucky egg is met 50 evo's toch?
True xD. 150K hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:30 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een klap werk weer
Kost precies even veel, maakt dus niet uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de cp, is het dan beter om magikarp eerst power ups te geven en dan te evolven? Of evolven en dan power up?
Weet iemand dit? Mijn Magikarp is 162 cp
Maar ik moet nu 400 dust betalen voor Magikarp CP verhoging. Is dat ook zo bij Gyarados dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kost precies even veel, maakt dus niet uit.
dust en candies zijn wat anders...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar ik moet nu 400 dust betalen voor Magikarp CP verhoging. Is dat ook zo bij Gyarados dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |