SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
dat kijkduin vind ik wel triestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
@ TT.
Zuiderpark
Kijkduin
Vissers haven.
Wat zijn nog meer hotdpots?
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.quote:
Ik las het daarna eig pasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.
Het is een gaaf verhaal, ze vergeten alleen te vertellen dat als je bedrijf opgekocht wordt door google en je daarna 6 jaar de leiding over zo'n belangrijk project hebt je ook al binnen bent qua geld.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:59 schreef colastroop het volgende:
[..]
that's a lot of stardust right there
Ik ben best wel benieuwd of dit soort mensen later ook in de geschiedenisboeken zullen staan. Die gast heeft echt een wereldprestatie geleverd met google maps.quote:
ik zal nu bv garydos wel upgraden elk lvlquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:09 schreef colastroop het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met sparen en heb nu pas 19000 ofzo. Maak het op!
Lief van jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
RIP Serversquote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lure is net zoals incense.. Het stond ooit in de op maar mensen halen het weg.
Op een pokestop met lure spawnen pokemon dus hoe meer stops in je bereik met een lure hoe meer pokemon
Okay, bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lure's kan je zelf plaatsen bij een pokéstop (je krijgt ze vanaf level 5/6 ofzo bij sommige levelupgrades). Dan zie je dat er bij de pokéstop paarse blaadjes vallen en komen er meer pokémon daarop af, andere pokémonspelers zien deze pokémon ook.
Sommige pokéstops zitten heel dichtbij elkaar (vaak in het centrum van de stad, maar soms ook ergens anders) en dan is het superlucratief om tussen de stops in te staan en dan bij ze allemaal een lure te zetten.
En als je dan een Lucky Egg inzet (waar je dubbele xp mee vangt) kan het hard gaan met je levels.
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-goquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:25 schreef Vidura het volgende:
[..]
[..]
Okay, bedanktEn hoe weet je of een Lure kan/werkt?
Ik dacht al zoiets en heb gister bij meerdere pokestops gestaan en geprobeerd een Lure te gebruiken, maar kon er niet op klikken.
Straks/Deze week weer proberenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-go
je verwart de lure module met de lucky egg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:47 schreef Vidura het volgende:
[..]
Straks/Deze week weer proberenVerstandig is om dus zoveel mogelijk pokemons te hebben die kunnen evolueren en dan die Lure Module te gebruiken?
Dacht gister al 'slim' te zijn om al die Pidgey en Rattatta candies weg te doen door te evolueren, zonder Lure Module.
Het is ook zo vroeg, maar helder. Heb beide nog. Straks Lure Module proberen dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
je verwart de lure module met de lucky egg.
lucky egg zorgt ervoor dat je 30minuten lang dubbel xp krijgt. dus loont het om zo'n 50/60 evoluties klaar te hebben staan.
lure is handig om veel pokemon nog even te verzamelen voordat je daarmee aan de slag gaat.
Schijnt niet uit te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de cp, is het dan beter om magikarp eerst power ups te geven en dan te evolven? Of evolven en dan power up?
Weet iemand dit? Mijn Magikarp is 162 cp
Okeequote:
Gewoon potions en al die zooi weggooien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
ik moet Pokeballen gaan weggooien rugzak raakt vol heb er al 250 verzameld
die zijn al weg ik ga geen Lucky Eggs weggooien of Luresquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:20 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gewoon potions en al die zooi weggooien.
Ik gooi ook dagelijks Pokeballen weg. Tussen de 25 en 50 meestal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die zijn al weg ik ga geen Lucky Eggs weggooien of Lures
Je weet dat dat maar 1x lucky egg is met 50 evo's toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:26 schreef firecow het volgende:
Ook even mijn Lucky egg gebruikt, van begin level 18 naar level 20... Het is een hoop werk maar zeker de moeite waard
Levellen gaat wel zwaarder worden nu, 50.000 XP lvl 20
Ja maar dat is wel een klap werk weerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je weet dat dat maar 1x lucky egg is met 50 evo's toch?
True xD. 150K hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:30 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een klap werk weer
Kost precies even veel, maakt dus niet uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de cp, is het dan beter om magikarp eerst power ups te geven en dan te evolven? Of evolven en dan power up?
Weet iemand dit? Mijn Magikarp is 162 cp
Maar ik moet nu 400 dust betalen voor Magikarp CP verhoging. Is dat ook zo bij Gyarados dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kost precies even veel, maakt dus niet uit.
dust en candies zijn wat anders...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar ik moet nu 400 dust betalen voor Magikarp CP verhoging. Is dat ook zo bij Gyarados dan?
Gewoon in de regen gaan, net als Ash.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik had eindelijk vandaag ruim de tijd om te spelen, regent het hard. fml
Gisteren had ik overigens gelijk. Heb 16 km gewandeld buiten de stad en daar is geen enkele Pokémon. Ingress er bij aan gehad en het hele gebied was zwart. Wel allemaal eieren uitgebroed, maar die waren op een gegeven moment op want geen pokestops
Ja, anders ben je een hele tijd bezig met 'klik, scroll, transfer, yes' - next.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:52 schreef Reintji het volgende:
Maar goed, "ongebruikte" Pokémon kun je dus het beste direct versturen?
quote:Meer mensen met een hoop XS evoluties? Als ik pokemon vang dan zijn ze vaak XL of normal en evolueer ik ze worden ze XS met als resultaat dat ik bijvoorbeeld een 1200cp pokemon heb met 74 HP kijk ik dan naar een 900 pokemon normal of XL hebben ze meer dan 90hp?
Houd je wel lekker in bewegingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:27 schreef Unites het volgende:
Vandaag weer een Pokédag! Ga voor de 10 KM vandaag.
https://pokevision.comquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pleuristracker zit een scyther in de buurt maar kan hem niet vinden.
I know, niet gevonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://pokevision.com
*Of mag dat hier niet? Vind dat dit een gedooggevalletje is sinds de voetjes niet werken.
3 voetjes kunnen gaan tot een kilometer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
I know, niet gevonden.Zat wel in nearby list
Ik heb een Scyther spawn op 100m van mn huis. Ruilen voor wat 10km eieren?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pleuristracker zit een scyther in de buurt maar kan hem niet vinden.
Haha ja ik vroeg me al af hoe deze in MYAT terecht was gekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:30 schreef over_hedge het volgende:
Die tt is ook niet echt handig zo. Nu is het net of dit het den haag topic is
Als trading er in komt had ik het er wel voor over.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb een Scyther spawn op 100m van mn huis. Ruilen voor wat 10km eieren?
er mist een : in je url.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[ [url=https//puu.sh/qaikY/5517a78a92.png]afbeelding[/url] ]
Die is in de buurt...dat haal ik nog wel in de tijd die er voor staat
mag dit wel hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:39 schreef Jaytje07 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is in de buurt...dat haal ik nog wel in de tijd die er voor staat
was het een PraNKquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hij post toch gewoon een random plaatje met een vliegende draak er op?
Je moet stoppen met Pokemon te vangen. Alleen die vangen die nieuw zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
Ik sta echt bijna op het punt om pokeballs te kopenNet een rondje gedaan langs de enige pokestop in de buurt (4 keer erlangs gelopen
) en ongeveer 10 ballen gekregen. Maarja, die raakte ik gelijk weer kwijt aan een Tentacruel, Dratini en wat andere... Daarna nog een Starmie en andere goede misgelopen omdat ik geen ballen meer had
Wel een Dratini spawn ontdekt, liep er net 2 keer langs, 2 keer een dratini en gister ook al
+ pidgeys/weedles/caterpies voor de exp pointsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je moet stoppen met Pokemon te vangen. Alleen die vangen die nieuw zijn.
Zo kan je weer Pokeballen sparen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
er mist een : in je url.
Daarnaast hoort dit in het cheat topic.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hij post toch gewoon een random plaatje met een vliegende draak er op?
Omdat er op de frontpage openlijk gepost wordt over Pokevision dacht ik dat een plaatje via Pokevision wel zou kunnen. Als dat niet zo is, my bad, zal niet meer gebeuren. Anyway, het was zeker geen prank;quote:
Maat ben nog maar lvl 9, wil even lvlen met lucky egg en candy van andere pokemons sparen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je moet stoppen met Pokemon te vangen. Alleen die vangen die nieuw zijn.
Zo kan je weer Pokeballen sparen.
Kan je beter dat geld gebruiken voor een bus/treinkaartje of benzine en naar een stad rijdenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
Ik sta echt bijna op het punt om pokeballs te kopenNet een rondje gedaan langs de enige pokestop in de buurt (4 keer erlangs gelopen
) en ongeveer 10 ballen gekregen. Maarja, die raakte ik gelijk weer kwijt aan een Tentacruel, Dratini en wat andere... Daarna nog een Starmie en andere goede misgelopen omdat ik geen ballen meer had
Wel een Dratini spawn ontdekt, liep er net 2 keer langs, 2 keer een dratini en gister ook al
okquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Maat ben nog maar lvl 9, wil even lvlen met lucky egg en candy van andere pokemons sparen.
Kun je beter een buskaartje kopen naar de dichtstbijzijnde historische binnenstad en op een terrasje gaan zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
gmtaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je beter dat geld gebruiken voor een bus/treinkaartje of benzine en naar een stad rijden
Qua CP miss niet de hoogste, maar je IV's zitten tussen de 73% en 86%, het is dus zeker geen slappelingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:02 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat er op de frontpage openlijk gepost wordt over Pokevision dacht ik dat een plaatje via Pokevision wel zou kunnen. Als dat niet zo is, my bad, zal niet meer gebeuren. Anyway, het was zeker geen prank;
[ afbeelding ]
Wel een beetje een slappeling, maar die kan mooi bij zijn grote broer gaan staan
Help! IV's?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Qua CP miss niet de hoogste, maar je IV's zitten tussen de 73% en 86%, het is dus zeker geen slappeling
hoe werkt die berekening nu precies? heb al een paar keer naar die site zitten kijken maar het is met niet duidelijk welke waarde ik nu waar in moet vullen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Qua CP miss niet de hoogste, maar je IV's zitten tussen de 73% en 86%, het is dus zeker geen slappeling
Dat is beter dan wat ik in mijn buurt krijg xDquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom krijg ik nooit een leuke pokemon in de buurt.Enige "leuke" wat ik heb zijn growlithe's
Op mijn werk krijg ik die.. Thuis alleen weedle's, rattata's en pidgey's.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat ik in mijn buurt krijg xD
quote:
je vuilnis buiten zetten helptquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:10 schreef KingRadler het volgende:
heb thuis veel last van Ratten, Vogels, Rupsen
https://www.reddit.com/r/(...)cally_calculate_ivs/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hoe werkt die berekening nu precies? heb al een paar keer naar die site zitten kijken maar het is met niet duidelijk welke waarde ik nu waar in moet vullen.
Me2quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op mijn werk krijg ik die.. Thuis alleen weedle's, rattata's en pidgey's.
In Drenthe?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kun je beter een buskaartje kopen naar de dichtstbijzijnde historische binnenstad en op een terrasje gaan zitten.
Waarom niet? Ik snap niet waarom er nog steeds zo moeilijk gedaan wordt over geld besteden aan een mobiele game maar ondertussen wel xbox games worden gekocht van 70 euro die 1 maand gespeeld wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:56 schreef RRuben het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |