SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik ben nog aan het bijkomen van de koffiequote:Op donderdag 21 juli 2016 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Leffe is niet echt mijn favoriete speciaalbiertje, maar het is zeker wel te doen!
ik krijg altijd een vreselijke kater van desperado'squote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
Bij de Boni is desperados nu extreem goedkoop.
12 blikjes (0,33 ml) voor ¤ 6,00.
Normaal is een halve liter ongeveer ¤2,00. Voor in deze hitte best een fijn sapje.
Je moet die desperado's ook niet aan je kater voeren. Geen wonder dat ie vreselijk wordt. Wildplassen, lallend tegen je aan miauwen, constant dat pootje omhoog, en wijzen, dan proberen op je schoot te springen en volkomen miss.......quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik krijg altijd een vreselijke kater van desperado's
ik had laatst een paar desperado's gedronken ging de volgende dag tot twaalf uur goed toen kreeg ik me toch een inzinkingquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet die desperado's ook niet aan je kater voeren. Geen wonder dat ie vreselijk wordt. Wildplassen, lallend tegen je aan miauwen, constant dat pootje omhoog, en wijzen, dan proberen op je schoot te springen en volkomen miss.......
ow wacht, niet zo'n kater?
ouch!quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef Karzai het volgende:
en toen moest ik op die fucking heftruk rijden tyfus wat was dat erg
quote:
Fijne avond Elfquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet gaan.
Fijne avond allemaal.
latersquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet gaan.
Fijne avond allemaal.
quote:Don't miss the latest from Gostica
Subsrice now! Notifications can be turned off anytime from browser settings.
Echte Turken luisteren toch niet naar hiphop.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Darth Erdogan does not approve!
als het zo door gaat niet neequote:Op donderdag 21 juli 2016 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echte Turken luisteren toch niet naar hiphop.
quote:
Tja binnen een paar jaar zal het alleen maar gezang over Allah zijn waar ze naar luisteren. Of over de geweldige zege van Erdogan over de snode vijand!quote:
Nee, dat mag ook niet van Erdogan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echte Turken luisteren toch niet naar hiphop.
Als ik een playlist van politiek getinte, hiphop gerelateerde nummers vanaf gil scott heron tot aan macklemore op jaartal zou maken, zal iedereen na 1998 zeggen dat ze al iets dergelijks gehoord hebbemquote:
History Repeating Itself. On.. and On.... and On..quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een playlist van politiek getinte, hiphop gerelateerde nummers vanaf gil scott heron tot aan macklemore op jaartal zou maken, zal iedereen na 1998 zeggen dat ze al iets dergelijks gehoord hebbem
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Karzai het volgende:
laatste nummer ik ga kokkerellen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Karzai het volgende:
laatste nummer ik ga kokkerellen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan ook fergie draaien maar die is onderhand ookal bijna 8 jaar oud.
quote:
in de magnetron zetten?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:42 schreef knokkels het volgende:
ow ja, toch maar eens iets met eten gaan doen, of zo
Maken ..quote:
En moet je ook nog muten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maken ..![]()
vers dit dat alles.
En dan ben je bezig, krijg je een telefoontje
Ook nogquote:
je hebt er 5 hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook. 2 luisteraars ws niet, of ze moeten auto-updaten
Ah. Scherpquote:
Ik kan het nog geen 30 minuten uithouden met één specifieke stroming lolquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok dat anderhalf uur genoeg is voor een show met specifieke muziek.
Zelfs ik niet, met mijn gothic shows!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan het nog geen 30 minuten uithouden met één specifieke stroming lol
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
Ik kijk zo eens om me heen en schrik ineens van de ruimte om me heen. Best onverwacht![]()
eeeeeeeeeevening, Madquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, honkbal is weer klaar...
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Moet er zo nog wat nagedreund worden?
rijst met kerrie, chinese kool, varkenshaasje in plakjes, met wat kruiden.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
rijst met kerrie, chinese kool, varkenshaasje in plakjes, met wat kruiden.
Een multi-cultureel menu dus..quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
rijst met kerrie, chinese kool, varkenshaasje in plakjes, met wat kruiden.
fusion cooking ftwquote:
quote:
Spann0nd!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik pak wat onbekende tracks nu en gooi ze er blind in.
Eens kijken wat dat oplevert, voor mij dus ook een verrassing...
woohooquote:
Nou, lijkt me wel geinig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in de tracklist?
Of is het wel goed zo?
Ik heb me zelfs eerder geregistreerd als jij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, ben jij net zo oud als de meesten hier?
En maar 5 jaartjes jonger!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs eerder geregistreerd als jij.
Dat klinkt best luisterbaarquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hoor je nu Azuma One met Darkside...
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu geteardropped word vanwege een op zn pik getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu gedossed word vanwege een op zn pic getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...
Wie noemt zaich nou een verbastering van een titel van een game die sws al een parodie is?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]BrEeZaH!
![]()
Dat was idd ook de link die ik legde!
Vandaar de verwarring!
Nee ik bedoel; ingestart vanwege het verhaal van PaRo!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, je moet zo'n track toch een naam geven...
Welke game? Ik heb geen idee wat je naam inhoudt!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie noemt zaich nou een verbastering van een titel van een game die sws al een parodie is?
Heb ik gemist, dus nee...quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel; ingestart vanwege het verhaal van PaRo!![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien omdat het hier nu 32,5 graden binnen is?
Dat kan, volgensmij is parodius niet eens in de europese winkels te vinden geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke game? Ik heb geen idee wat je naam inhoudt!
ddossen?quote:
heulie krepquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien omdat het hier nu 32,5 graden binnen is?
quote:
Ah, ninja!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu geteardropped word vanwege een op zn pik getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...
Maf ze!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten btw, over ca 6 uurtjes weer op.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten btw, over ca 6 uurtjes weer op.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Sync Diversity - Water of Love (Revamped Edit)
Stevig!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Maydo Llokko - Dark Side (Camilo Suarez Remix)
quote:
Ik meende ietrs van Tiesto te herkennen, maar idd.. Cygnus Xquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Cygnus X was een Duits trance-project van Matthias Hoffmann (1961) en Ralf Hildenbeutel.Psyko
Die doet het ook best leukquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010)
MadMaster: Compleet uit zijn comfortzonequote:
Dat niet helemaal, maar ik heb duizenden van dit soort tracks...quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
MadMaster: Compleet uit zijn comfortzone
* knokkels vangt sacha opquote:
nijsquote:
in redelijk goede gezondheid hoop ik?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels vangt sacha op![]()
Die is weer thuis
Ze doet het nog rustig aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
in redelijk goede gezondheid hoop ik?
Je gaat de hardcore kant op?quote:
Nawwwwwwwwquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
The Mad Pro's - One Step Beyond (Core Mix)
zoek je mee naar de boemerang?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nawwwwwwww
*gaat op Sacha's schoot zitten
quote:
Ow, ja hoorquote:
whehehequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 138 naar 171 BPM in anderhalf uur...
hard werken, dat draaienquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu even luchten en douchen, het water druipt van me af...
In stasis zeg maar, krijgt nieuwe hardware en dat zal maandag klaar zijn.quote:
Wacht, wat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:56 schreef just me het volgende:
thuis, vertrokken om 21.09 amsterdam arena
Op de fiets is nog sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:56 schreef just me het volgende:
thuis, vertrokken om 21.09 amsterdam arena
machinist was ook gestoord? Zette uit door de warmte, kwam niet door het poortje heen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:00 schreef just me het volgende:
veel wisselstoringen ivm de warmte, zit je in n trein is er geen machinist....
maar wel geslaagd voor n trouwkado voor Junior
gewoon gekut met de ns, op de heenweg ook al. Mooi dat ik mijn geld ga terugvragenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft toch vreemd, wat verder naar het oosten rijden de treinen gewoon op tijd.
Da's toch Veolia nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft toch vreemd, wat verder naar het oosten rijden de treinen gewoon op tijd.
DB?quote:
DAF Busjequote:
compleet DB dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ooit bij DAF stage gelopen en jaar taxibusje gereden met van alles erin.
zo heet Den Bosch tijdens carnavalquote:
Truste.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:46 schreef just me het volgende:
[..]
zo heet Den Bosch tijdens carnavaltrustuh allemaal
Ik zie wel verdacht veel dwaze fietsers de laatste tijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:45 schreef just me het volgende:
Ik fietste net terug van het station naar huis en werd bijna omver gereden door een Pokémon jager, ik riep, hé ik ben geen Pokémon hoor
Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen over zijn stuur tegen de windquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie wel verdacht veel dwaze fietsers de laatste tijd.
Weinig wind en 22 graden op balkon .quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen over zijn stuur tegen de wind
Zichzelf een weg baant
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:01 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
Melting, je hebt toch vakantie, dan had je mogen uitslapen
Moet kunnen op vrijdag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:06 schreef just me het volgende:
Ik was ook 1,5 uur eerder wakker dan nodig, dat koekje gaat er wel in, dank je
vreemde vorm van vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soort van, even de grens over en mijn neefje van de berg gooien...
met dubbele woordwaarde toch welquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's vier keer een woord beginnend met een V...
Na de paragliding sprong van mw. MM vorig jaar wil hij nu als cadeau voor het behalen van z'n diploma ook springen. Dat gaat as. maandag dus gebeuren, hoewel hij na die klapper met die basejumper afgelopen week wat terugkrabbelt.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de paragliding sprong van mw. MM vorig jaar wil hij nu als cadeau voor het behalen van z'n diploma ook springen. Dat gaat as. maandag dus gebeuren, hoewel hij na die klapper met die basejumper afgelopen week wat terugkrabbelt.
Maar we geven 'm wel een zetje in de rug...![]()
Vandaag eerst nog Australië - Curacao en Nederland - Japan bekijken tijdens de Honkbalweek...
Hier begon de dag met een fikse bui. Koelt wel lekker af.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat het aangename temperaturen zijn vandaag
Ja, het weer is prima voor stadionbezoek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat het aangename temperaturen zijn vandaag
Ik snap dat gedoe niet, geef mij maar een knol.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de paragliding sprong van mw. MM vorig jaar wil hij nu als cadeau voor het behalen van z'n diploma ook springen. Dat gaat as. maandag dus gebeuren, hoewel hij na die klapper met die basejumper afgelopen week wat terugkrabbelt.
Maar we geven 'm wel een zetje in de rug...![]()
Simpel, je neemt een parachute, iets groter dan, en je springt van een berg...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap dat gedoe niet, geef mij maar een knol.
Jep ik liep toen in Hilversum te verbranden in de zon !quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het weer is prima voor stadionbezoek.
Afgelopen woensdag was ik er ook en fikte je zowat de tribune af...
Ik smeer me nooit in met zonnebrandsmurrie, want ik hou niet van dat geglibber, maar nu was ik verstandig en had ik een spuitbus meegenomen. Dat heeft me gered, denk ik...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Jep ik liep toen in Hilversum te verbranden in de zon !
Spuitbus anti-glibberquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik smeer me nooit in met zonnebrandsmurrie, want ik hou niet van dat geglibber, maar nu was ik verstandig en had ik een spuitbus meegenomen. Dat heeft me gered, denk ik...
klinkt goedquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik mijn handen niet kleddervet te maken...
Bij de DM in Duitsland verkrijgbaar tot factor 50.quote:
lijkt me wel handig voor als ik aan het golfen ben, dan glibberen de clubs niet uit mijn handen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de DM in Duitsland verkrijgbaar tot factor 50.
Wil je een flesje hebben? Niet goedkoop, geloof ik...
Kost wel ¤3,45...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me wel handig voor als ik aan het golfen ben, dan glibberen de clubs niet uit mijn handen.
Als het niet teveel moeite is graag factor 30, je krijgt het geld terug
doe er dan maar 2quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kost wel ¤3,45...
https://www.dm.de/sundanc(...)-p4010355022370.html
We moetn zelf ook weer hebben, dus als we een DM tegenkomen, neem ik het mee...
Dus en een bonus en een lange vakantie. Schandalig!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
doe er dan maar 2
zag op mijn salarisstrook dat we een bonus gekregen hebben
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus en een bonus en een lange vakantie. Schandalig!!!
zou ik ook zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knol wordt helemaal zenuwachtig door al die aandacht.
Douche en poets ze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
zou ik ook zijn![]()
Ik spring eens onder de douche en ga daarna aan de poets
Het kan er weer vanaf...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
doe er dan maar 2
zag op mijn salarisstrook dat we een bonus gekregen hebben
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knol wordt helemaal zenuwachtig door al die aandacht.
Tsja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is wel wat gewend...
Horlepiep?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die leeft nog, zie ik net.
Pommetje forever...
Dat vond ik altijd erg flauw, dan was Swiebertje beter.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd erg flauw, dan was Swiebertje beter.
Ik heb mijn witte overhemd maar aangetrokken vandaag. Komt toch een hesje overheen.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn witte overhemd maar aangetrokken vandaag. Komt toch een hesje overheen.
en ook alsmede, hoi
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Draag nagenoeg altijd zwart en volgens mij heb ik het niet warmer dan anderen.
Maar goed, ik heb nu eenmaal een hekel aan witte kleding voor mezelf.
Overbodige info, maar ik ben het kwijt.
Lijkt me erg lastig om altijd daarop te letten, heb er schijt aan en ben van de houthakkersblouse.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Draag nagenoeg altijd zwart en volgens mij heb ik het niet warmer dan anderen.
Maar goed, ik heb nu eenmaal een hekel aan witte kleding voor mezelf.
Overbodige info, maar ik ben het kwijt.
Ik hoef nergens op te letten, in mijn kast is vrijwel geen andere kleur kleding te vind, ik trek er iets uit en trek het aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig om altijd daarop te letten, heb er schijt aan en ben van de houthakkersblouse.
Hee ik heb ook nog een vrouw hier die met dingen komt aanzettenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef nergens op te letten, in mijn kast is vrijwel geen andere kleur kleding te vind, ik trek er iets uit en trek het aan.
Zo gebeurt.
Ah, ik vroeg me indd af welk evenement, jij voelt zulks aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
En morgen, daarna, daarna, daarna, enz tot de 28e
Clipper Race Around The World Den Helder
Dat deed mijn ex nooit omdat ze wist dat dat onbegonnen zaak was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee ik heb ook nog een vrouw hier die met dingen komt aanzetten
Al van jongs af was ik gek op zeilboten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
En morgen, daarna, daarna, daarna, enz tot de 28e
Clipper Race Around The World Den Helder
Ah, dan zie ik je vast wel een keer langskomen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al van jongs af was ik gek op zeilboten.
Ben de moeilijkste niet en wanneer het lekker zit dan trek ik het aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex nooit omdat ze wist dat dat onbegonnen zaak was.
Zelfs mijn sokken en ondergoed kocht ik zelf.
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:54 schreef knokkels het volgende:
Ik ga eerst maar eens douchen en wat eten, en dan rustig aan daarheen.
Nou ja, rond 13 uur daar zijn enzo
Ook nog maar even eten. Maar dan ben ik er wel klaar voorquote:
#wijzewoordenvanPietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe houd je het 35 jaar vol met 1 vrouw, je luistert en soms lul je mee.
#wijzerwordenmetPietquote:
Liedje voor je gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook nog maar even eten. Maar dan ben ik er wel klaar voor
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |