Dat klinkt best luisterbaarquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hoor je nu Azuma One met Darkside...
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu geteardropped word vanwege een op zn pik getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu gedossed word vanwege een op zn pic getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...
Wie noemt zaich nou een verbastering van een titel van een game die sws al een parodie is?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]BrEeZaH!
![]()
Dat was idd ook de link die ik legde!
Vandaar de verwarring!
Nee ik bedoel; ingestart vanwege het verhaal van PaRo!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, je moet zo'n track toch een naam geven...
Welke game? Ik heb geen idee wat je naam inhoudt!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie noemt zaich nou een verbastering van een titel van een game die sws al een parodie is?
Heb ik gemist, dus nee...quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel; ingestart vanwege het verhaal van PaRo!![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien omdat het hier nu 32,5 graden binnen is?
Dat kan, volgensmij is parodius niet eens in de europese winkels te vinden geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke game? Ik heb geen idee wat je naam inhoudt!
ddossen?quote:
heulie krepquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien omdat het hier nu 32,5 graden binnen is?
quote:
Ah, ninja!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu geteardropped word vanwege een op zn pik getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...
Maf ze!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten btw, over ca 6 uurtjes weer op.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten btw, over ca 6 uurtjes weer op.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Sync Diversity - Water of Love (Revamped Edit)
Stevig!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Maydo Llokko - Dark Side (Camilo Suarez Remix)
quote:
Ik meende ietrs van Tiesto te herkennen, maar idd.. Cygnus Xquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Cygnus X was een Duits trance-project van Matthias Hoffmann (1961) en Ralf Hildenbeutel.Psyko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |