Dat klinkt best luisterbaarquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hoor je nu Azuma One met Darkside...
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu geteardropped word vanwege een op zn pik getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu gedossed word vanwege een op zn pic getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...
Wie noemt zaich nou een verbastering van een titel van een game die sws al een parodie is?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]BrEeZaH!
![]()
Dat was idd ook de link die ik legde!
Vandaar de verwarring!
Nee ik bedoel; ingestart vanwege het verhaal van PaRo!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, je moet zo'n track toch een naam geven...
Welke game? Ik heb geen idee wat je naam inhoudt!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie noemt zaich nou een verbastering van een titel van een game die sws al een parodie is?
Heb ik gemist, dus nee...quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel; ingestart vanwege het verhaal van PaRo!![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien omdat het hier nu 32,5 graden binnen is?
Dat kan, volgensmij is parodius niet eens in de europese winkels te vinden geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke game? Ik heb geen idee wat je naam inhoudt!
ddossen?quote:
heulie krepquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Maar misschien omdat het hier nu 32,5 graden binnen is?
quote:
Ah, ninja!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verzin je net een nieuwe nick,omdat je oude continu geteardropped word vanwege een op zn pik getrapte Noor, komt er net een mierzoet drankje van een rum merk op de markt...
Maf ze!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten btw, over ca 6 uurtjes weer op.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga pitten btw, over ca 6 uurtjes weer op.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Sync Diversity - Water of Love (Revamped Edit)
Stevig!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Maydo Llokko - Dark Side (Camilo Suarez Remix)
quote:
Ik meende ietrs van Tiesto te herkennen, maar idd.. Cygnus Xquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Cygnus X was een Duits trance-project van Matthias Hoffmann (1961) en Ralf Hildenbeutel.Psyko
Die doet het ook best leukquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010)
MadMaster: Compleet uit zijn comfortzonequote:
Dat niet helemaal, maar ik heb duizenden van dit soort tracks...quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
MadMaster: Compleet uit zijn comfortzone
* knokkels vangt sacha opquote:
nijsquote:
in redelijk goede gezondheid hoop ik?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels vangt sacha op![]()
Die is weer thuis
Ze doet het nog rustig aanquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
in redelijk goede gezondheid hoop ik?
Je gaat de hardcore kant op?quote:
Nawwwwwwwwquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
The Mad Pro's - One Step Beyond (Core Mix)
zoek je mee naar de boemerang?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nawwwwwwww
*gaat op Sacha's schoot zitten
quote:
Ow, ja hoorquote:
whehehequote:Op donderdag 21 juli 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 138 naar 171 BPM in anderhalf uur...
hard werken, dat draaienquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu even luchten en douchen, het water druipt van me af...
In stasis zeg maar, krijgt nieuwe hardware en dat zal maandag klaar zijn.quote:
Wacht, wat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:56 schreef just me het volgende:
thuis, vertrokken om 21.09 amsterdam arena
Op de fiets is nog sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:56 schreef just me het volgende:
thuis, vertrokken om 21.09 amsterdam arena
machinist was ook gestoord? Zette uit door de warmte, kwam niet door het poortje heen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:00 schreef just me het volgende:
veel wisselstoringen ivm de warmte, zit je in n trein is er geen machinist....
maar wel geslaagd voor n trouwkado voor Junior
gewoon gekut met de ns, op de heenweg ook al. Mooi dat ik mijn geld ga terugvragenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft toch vreemd, wat verder naar het oosten rijden de treinen gewoon op tijd.
Da's toch Veolia nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft toch vreemd, wat verder naar het oosten rijden de treinen gewoon op tijd.
DB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |