quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Draag nagenoeg altijd zwart en volgens mij heb ik het niet warmer dan anderen.
Maar goed, ik heb nu eenmaal een hekel aan witte kleding voor mezelf.
Overbodige info, maar ik ben het kwijt.
Lijkt me erg lastig om altijd daarop te letten, heb er schijt aan en ben van de houthakkersblouse.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Draag nagenoeg altijd zwart en volgens mij heb ik het niet warmer dan anderen.
Maar goed, ik heb nu eenmaal een hekel aan witte kleding voor mezelf.
Overbodige info, maar ik ben het kwijt.
Ik hoef nergens op te letten, in mijn kast is vrijwel geen andere kleur kleding te vind, ik trek er iets uit en trek het aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig om altijd daarop te letten, heb er schijt aan en ben van de houthakkersblouse.
Hee ik heb ook nog een vrouw hier die met dingen komt aanzettenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef nergens op te letten, in mijn kast is vrijwel geen andere kleur kleding te vind, ik trek er iets uit en trek het aan.
Zo gebeurt.
Ah, ik vroeg me indd af welk evenement, jij voelt zulks aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
En morgen, daarna, daarna, daarna, enz tot de 28e
Clipper Race Around The World Den Helder
Dat deed mijn ex nooit omdat ze wist dat dat onbegonnen zaak was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee ik heb ook nog een vrouw hier die met dingen komt aanzetten
Al van jongs af was ik gek op zeilboten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
En morgen, daarna, daarna, daarna, enz tot de 28e
Clipper Race Around The World Den Helder
Ah, dan zie ik je vast wel een keer langskomen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al van jongs af was ik gek op zeilboten.
Ben de moeilijkste niet en wanneer het lekker zit dan trek ik het aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex nooit omdat ze wist dat dat onbegonnen zaak was.
Zelfs mijn sokken en ondergoed kocht ik zelf.
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:54 schreef knokkels het volgende:
Ik ga eerst maar eens douchen en wat eten, en dan rustig aan daarheen.
Nou ja, rond 13 uur daar zijn enzo
Ook nog maar even eten. Maar dan ben ik er wel klaar voorquote:
#wijzewoordenvanPietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe houd je het 35 jaar vol met 1 vrouw, je luistert en soms lul je mee.
#wijzerwordenmetPietquote:
Liedje voor je gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook nog maar even eten. Maar dan ben ik er wel klaar voor
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |