kijk dat hoor ik graagquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
Prima radiootje wel eigenlijk, hoef ik zelf niet de hele tijd nummers op spotify aan te klikken
10 minuten?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog even 10 minuten extra gedaan want dan kan ik mijn eindtune nog doen![]()
En een laatste voor Geo
Net vies gedaan in de douche.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
uhuh, dat was gewoon een extraatje..![]()
Vunsch
nopequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Tailfox stuitert straks gewoon naar huis
Sja, straks weer druk druk enzoquote:
quote:
ja alleen past ie niet meer in de showquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef Fogel het volgende:
Ik heb maar een relevant verzoekje ingediend.
uhm.... nee, toch liever nietquote:
manginaquote:
quote:
Welke dag?quote:
Geen idee... heb nog weinig plannen. Ga voornamelijk dingen verzinnen als ik daar ben.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
Dat was wel een heel korte eindtune. Lange halen, snel thuis.
Heren, bedankt voor de show. Het was leuk.
Alstuquote:
Altijd weer een fijne bezigheid enzoquote:
Thank you, come againquote:
* knokkels doet zijn regenjas los en bares it allquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:32 schreef Karzai het volgende:
duo show gemist![]()
guppie ligt ook nog op het strand
Alstuquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:13 schreef just me het volgende:
Nog bedankt voor het draaien Knok en Tail. Mijn internet had last van de warmte
De trein waar ik nu inzit ook
Ik heb ook nog colaquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:19 schreef Karzai het volgende:
Koffie ik moet er niet aan denken nu, ik heb koude halve liter leffe blond
Yow! PaRoquote:
het is toch mijn show? Tail rijd rondquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
AlstuWas leuk om te doen.
Who's next?
gingen ze gek doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gelukkig nog geen zonnesteek overgehouden aan het werk afgelopen week, een paar collega's wel.
buitenwerk met temperaturen tegen de 25 graden al kan al behoorlijk link zijn, zeker als er zo'n vals 'fris' briesje staat.quote:
Bel ik je net lol .. wilde je je externe harddisk niet meenemen kerel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is toch mijn show? Tail rijd rond
dat ben ik dus vergetenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
Oeh, ik ben blijkbaar een externe HD rijker![]()
Die is tail vergeten
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
Oeh, ik ben blijkbaar een externe HD rijker![]()
Die is tail vergeten
Uhuh.. en dan per ongeluk een zwarte pet meenemen, want ja.. je wil niet in de zon kijken. En dan heb je ineens een beginnende zonnesteekquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
buitenwerk met temperaturen tegen de 25 graden al kan al behoorlijk link zijn, zeker als er zo'n vals 'fris' briesje staat.
ben nu al op station.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bel ik je net lol .. wilde je je externe harddisk niet meenemen kerel?
Maar je zit al in de trein?quote:
Ik heb geen petje nodig,ik heb nog haar op mn hoofd, en zit gelukkig in een gebied waar veel plantsoenen in de schaduw te vinden zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhuh.. en dan per ongeluk een zwarte pet meenemen, want ja.. je wil niet in de zon kijken. En dan heb je ineens een beginnende zonnesteek![]()
DM verstuurd, komp goedquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee op station trein komt er zo aan
Ja ik heb ook nog haar op mijn hoofd, maar 8 uur ergens statisch staan, niet bewegend enzo.. Nou ja niet rondlopend .. Dat ga je merkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen petje nodig,ik heb nog haar op mn hoofd, en zit gelukkig in een gebied waar veel plantsoenen in de schaduw te vinden zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]tail gaat op reis en neemt niet mee
Het is vaak belangrijker om veel vocht tot je te nemen, en zo nu en dan iets zouts te eten zodat dat vocht niet meteen je porien uitstroomt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog haar op mijn hoofd, maar 8 uur ergens statisch staan, niet bewegend enzo.. Nou ja niet rondlopend .. Dat ga je merken
quote:
Jazeker.Er gaan wat liters naar binnen op zo'n dag inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is vaak belangrijker om veel vocht tot je te nemen, en zo nu en dan iets zouts te eten zodat dat vocht niet meteen je porien uitstroomt.
Vandaag zat ik op 4 liter, denk dat ik er 3.9 uitgezweet heb.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jazeker.Er gaan wat liters naar binnen op zo'n dag inderdaad
we killed him?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:36 schreef knokkels het volgende:
Huishoudelijke boodschap van de Gupdokter:[ afbeelding ]
Gup is dood tot na het weekend, krijgt nieuwe hardware.
[ afbeelding ]
Ik heb een keer 6.5 liter gedronken. Maar ja toen was het ook 40+ graden hier en echt nergens schaduw. Zo hee, dat was heftigquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vandaag zat ik op 4 liter, denk dat ik er 3.9 uitgezweet heb.
Gaat ze zich ook een beetje aanpassen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:36 schreef knokkels het volgende:
Huishoudelijke boodschap van de Gupdokter:[ afbeelding ]
Gup is dood tot na het weekend, krijgt nieuwe hardware.
[ afbeelding ]
Gup dacht: Ow crap, duoshows.. screw you guys, I am going homequote:
Da's altijd maar afwachtenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gaat ze zich ook een beetje aanpassen?
Altijd fijn, altijd fijnquote:
Ik ben er eentje vanquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef Karzai het volgende:
er zijn nog steeds 4 die hards die nog ingelogd zijn die hebben het waarschijnlijk zelf niet door
Ik vergeet me soms ook uit te loggen tot het volgende moment dat ik er notie in heb, en ik opeens zie dat VLC al 72 uur aan het draaien isquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef Karzai het volgende:
er zijn nog steeds 4 die hards die nog ingelogd zijn die hebben het waarschijnlijk zelf niet door
en je had je baard geschorenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo was weer eens aan de beurt voor tassencontrole bij de Jumbo.![]()
Had ik die onzin net achter de rug nadat 'mijn' Aldi voorgoed sloot en ik moest uitwijken naar de AH, duurde daar even voor ik als normale klant werd behandeld, kom ik nu sinds kort bij de nieuwe Jumbo, die is dichterbij dan de AH, begint het gedoe weer van vooraf aan.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een reggae playlist staan dus ik kan er wel wat op gooien
Onbetrouwbaar sujet, die Mo zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo was weer eens aan de beurt voor tassencontrole bij de Jumbo.![]()
Had ik die onzin net achter de rug nadat 'mijn' Aldi voorgoed sloot en ik moest uitwijken naar de AH, duurde daar even voor ik als normale klant werd behandeld, kom ik nu sinds kort bij de nieuwe Jumbo, die is dichterbij dan de AH, begint het gedoe weer van vooraf aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
vorige week door henkelientje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, eergisteren voor het laatst.
het zal wel aan die betaald sticker gelegen hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het was een overduidelijk lege Jumbotas, die plat gevouwen met betaald sticker in mijn lege kar lag.
Ik heb helaas veel teveel baardgroei.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
vorige week door henkelientje.
(ja knokkels die 5haren zijn niet van vandaagg
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
vorige week door henkelientje.
(ja knokkels die 5haren zijn niet van vandaagg
Ik had dat ding toen ik het de vorige keer bij die tas kreeg extra goed in het oog erop geplakt, ik dacht, dan is dat iig duidelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zal wel aan die betaald sticker gelegen hebben.
leuk?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil ook geschoren worden door een leuke dame
quote:
Oplossing:quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helaas veel teveel baardgroei.
Heb een hekel aan scheren maar ik verdom het om met een grijze baard rond te gaan lopen.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil ook geschoren worden door een leuke dame
Nog niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil niet eerst je tanden er uit laten trekken en een gebitje nemen?
Jeumig, nu komt het wel erg dichtbij.quote:Fortuna Sittard is overgenomen door de Turkse investeerder Isitan Gün.
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ Karzai - Rasta vibes
Kunnen ze daar anti erdogan aanhangers in samenbrengen en fussieren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeumig, nu komt het wel erg dichtbij.
Als je een pokemon jager ziet, volgt er een gevecht, anders is het totaal niet realistisch.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
Godver, ik heb Pokemon jagers gezien. En ik weet meerdere spots hier in de buurt, maar ik hou me bek lekker
Die info hebben ze van jou niet nodig, dat vertelt hun app wel...quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
Godver, ik heb Pokemon jagers gezien. En ik weet meerdere spots hier in de buurt, maar ik hou me bek lekker
Die snappen ook niets van de Europese baardgroeiquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]Dat had ik in Cambodja laten doen!
Dik 3 dagen last van gehad!
Dat krijg je als ze je smoel vochtig maken door wat water er op te vernevelen, er Gilette schuim op smeren en dan met een trillend handje met een ouderwets recht scheermes je proberen te scheren. De stoppels waren nog bikkelhard en het (niet onknappe) mens ging echt talloze keren over elk stukje heen om een beetje baardhaar weg te krijgen. ROndom de mond is het haar helemaal niet gelukt om me te scheren!
Hey, je deed een Symphjequote:Op donderdag 21 juli 2016 17:57 schreef Karzai het volgende:
kut playlist weg nah ik doe het op de ambachtelijke manier
*tring*quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Euh... Hallo?
- Ja goedendag, ik zie dat u een Charizard op de bank heeft. Mag ik er even langs?
Kan jij dat?quote:
Ik heb vandaag geleerd dat er een Charizard bestaatquote:
Welzekerquote:
Als je ze nou meteen ff gevraagd had om te stofzuigen, had het je nog wat opgeleverd ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat er een Charizard bestaat![]()
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ Karzai - Rasta vibes
20:00 - 22:00 DJ PaRoDiUzZ - Vérse Bietjes, Nu 49 euro per pallet! Vérse bietjes!
Ja maar mijn stofzuiger is stuk. Moet dan op de handmatige manier.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je ze nou meteen ff gevraagd had om te stofzuigen, had het je nog wat opgeleverd ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:13 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand enig idee of dit wat raars is?
Op mijn bovenarmtienerpuisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn bovenarmWarmte-uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn bovenarmwarmtestuwing/-uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Op mijn bovenarmwaarschijnlijk aliens die je streepjescode hebben gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raffie, phone homequote:Op donderdag 21 juli 2016 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarschijnlijk aliens die je streepjescode hebben gegeven
Een ding is zeker ik kan niet tegen deze pleuris hittequote:
Vaker last van?quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een ding is zeker ik kan niet tegen deze pleuris hitte
Dus dat zou maar zo kunnen.
2 uur reggae, 2 uur hiphop, hoop dat je genoeg in huis hebtquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal me maar eens eentje roken, heb rustig aan gedaan vandaag.
Dat zeg je tegen mij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
2 uur reggae, 2 uur hiphop, hoop dat je genoeg in huis hebt
Mwah, ergens betwijfel ik datquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou teleurstellend zijn als je dat laatste half uurtje net tekort komt.
quote:
En goedkoop ook, voor een speciaalbiertje!quote:
Ow netjes!quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:47 schreef Karzai het volgende:
ik trek er ook nog een open
[ afbeelding ]
heb ik ook nog overdacht. Zijn die een beetje te doen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:47 schreef Karzai het volgende:
ik trek er ook nog een open
[ afbeelding ]
Leffe is niet echt mijn favoriete speciaalbiertje, maar het is zeker wel te doen!quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb ik ook nog overdacht. Zijn die een beetje te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |