Bel ik je net lol .. wilde je je externe harddisk niet meenemen kerel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is toch mijn show? Tail rijd rond
dat ben ik dus vergetenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
Oeh, ik ben blijkbaar een externe HD rijker![]()
Die is tail vergeten
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
Oeh, ik ben blijkbaar een externe HD rijker![]()
Die is tail vergeten
Uhuh.. en dan per ongeluk een zwarte pet meenemen, want ja.. je wil niet in de zon kijken. En dan heb je ineens een beginnende zonnesteekquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
buitenwerk met temperaturen tegen de 25 graden al kan al behoorlijk link zijn, zeker als er zo'n vals 'fris' briesje staat.
ben nu al op station.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bel ik je net lol .. wilde je je externe harddisk niet meenemen kerel?
Maar je zit al in de trein?quote:
Ik heb geen petje nodig,ik heb nog haar op mn hoofd, en zit gelukkig in een gebied waar veel plantsoenen in de schaduw te vinden zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhuh.. en dan per ongeluk een zwarte pet meenemen, want ja.. je wil niet in de zon kijken. En dan heb je ineens een beginnende zonnesteek![]()
DM verstuurd, komp goedquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee op station trein komt er zo aan
Ja ik heb ook nog haar op mijn hoofd, maar 8 uur ergens statisch staan, niet bewegend enzo.. Nou ja niet rondlopend .. Dat ga je merkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen petje nodig,ik heb nog haar op mn hoofd, en zit gelukkig in een gebied waar veel plantsoenen in de schaduw te vinden zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]tail gaat op reis en neemt niet mee
Het is vaak belangrijker om veel vocht tot je te nemen, en zo nu en dan iets zouts te eten zodat dat vocht niet meteen je porien uitstroomt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog haar op mijn hoofd, maar 8 uur ergens statisch staan, niet bewegend enzo.. Nou ja niet rondlopend .. Dat ga je merken
quote:
Jazeker.Er gaan wat liters naar binnen op zo'n dag inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is vaak belangrijker om veel vocht tot je te nemen, en zo nu en dan iets zouts te eten zodat dat vocht niet meteen je porien uitstroomt.
Vandaag zat ik op 4 liter, denk dat ik er 3.9 uitgezweet heb.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jazeker.Er gaan wat liters naar binnen op zo'n dag inderdaad
we killed him?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:36 schreef knokkels het volgende:
Huishoudelijke boodschap van de Gupdokter:[ afbeelding ]
Gup is dood tot na het weekend, krijgt nieuwe hardware.
[ afbeelding ]
Ik heb een keer 6.5 liter gedronken. Maar ja toen was het ook 40+ graden hier en echt nergens schaduw. Zo hee, dat was heftigquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vandaag zat ik op 4 liter, denk dat ik er 3.9 uitgezweet heb.
Gaat ze zich ook een beetje aanpassen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:36 schreef knokkels het volgende:
Huishoudelijke boodschap van de Gupdokter:[ afbeelding ]
Gup is dood tot na het weekend, krijgt nieuwe hardware.
[ afbeelding ]
Gup dacht: Ow crap, duoshows.. screw you guys, I am going homequote:
Da's altijd maar afwachtenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gaat ze zich ook een beetje aanpassen?
Altijd fijn, altijd fijnquote:
Ik ben er eentje vanquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef Karzai het volgende:
er zijn nog steeds 4 die hards die nog ingelogd zijn die hebben het waarschijnlijk zelf niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |