Hoiquote:
quote:
quote:
quote:
half.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Is Tailfox aan het draaien?
Via welke link tune ik in?
Dan willen we wel de beelden via webcam erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neen, met zijn tweetjes naast elkaar, en er is nog ruimte ook. een trioshow is het volgende project
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
www.radio49.nl (of wat Geokant zegt; dat is de directe link)quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonquote:
Via VLC of foobar(we schijnen ook via windows media player te beluisteren te zijn)quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonff kijken hoor hoe ik meeluister
via xiaalive mobiel, foobar op je computer, zie bovenstaande linksquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonff kijken hoor hoe ik meeluister
meer dan 2 toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 gaten.. zo moeilijk is het niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Yoooo ik hoor jullie
Voor het eerst ooit via Google aan het internetten, omdat ik de radio luister in Safari en dan niet een nieuw tabblad kan openen omdat de muziek dan ophoudt mobiel
Had de browser gelukkig nog op m'n mobiel staan dus hoefde niet te downloaden
gemiddeld 5.5 luisteraarsquote:
Is er een thema of draaien jullie maar wat raak voor een knaak?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:08 schreef knokkels het volgende:
Dit is niet direct waar ik aan denk als ik aan GOA denk![]()
het thema is randomquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er een thema of draaien jullie maar wat raak voor een knaak?
dit moest ik even 3 keer lezenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had hem even gemute.. hoor ik opeens uit de slaapkamer "JAAAAAAAAAAAAAAAA.. BABY ZET HEM HARD AAN"
En ze had het over de radio he, niet over het speeltje waar jullie mee bezig zijn momenteel?quote:
Ik heb nog even 10 minuten extra gedaan want dan kan ik mijn eindtune nog doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat het alweer 15:23 uur is....................
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ze had het over de radio he, niet over het speeltje waar jullie mee bezig zijn momenteel?
uhuh, dat was gewoon een extraatje..quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over de radio ja, omdat Foo Fighters kwam. Is ze gek op.
denken dat dit de afsluiter isquote:
Radio49, bazenstationquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
Prima radiootje wel eigenlijk, hoef ik zelf niet de hele tijd nummers op spotify aan te klikken
kijk dat hoor ik graagquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
Prima radiootje wel eigenlijk, hoef ik zelf niet de hele tijd nummers op spotify aan te klikken
10 minuten?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog even 10 minuten extra gedaan want dan kan ik mijn eindtune nog doen![]()
En een laatste voor Geo
Net vies gedaan in de douche.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
uhuh, dat was gewoon een extraatje..![]()
Vunsch
nopequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Tailfox stuitert straks gewoon naar huis
Sja, straks weer druk druk enzoquote:
quote:
ja alleen past ie niet meer in de showquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef Fogel het volgende:
Ik heb maar een relevant verzoekje ingediend.
uhm.... nee, toch liever nietquote:
manginaquote:
quote:
Welke dag?quote:
Geen idee... heb nog weinig plannen. Ga voornamelijk dingen verzinnen als ik daar ben.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
Dat was wel een heel korte eindtune. Lange halen, snel thuis.
Heren, bedankt voor de show. Het was leuk.
Alstuquote:
Altijd weer een fijne bezigheid enzoquote:
Thank you, come againquote:
* knokkels doet zijn regenjas los en bares it allquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:32 schreef Karzai het volgende:
duo show gemist![]()
guppie ligt ook nog op het strand
Alstuquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:13 schreef just me het volgende:
Nog bedankt voor het draaien Knok en Tail. Mijn internet had last van de warmte
De trein waar ik nu inzit ook
Ik heb ook nog colaquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:19 schreef Karzai het volgende:
Koffie ik moet er niet aan denken nu, ik heb koude halve liter leffe blond
Yow! PaRoquote:
het is toch mijn show? Tail rijd rondquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
AlstuWas leuk om te doen.
Who's next?
gingen ze gek doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gelukkig nog geen zonnesteek overgehouden aan het werk afgelopen week, een paar collega's wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |