SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:51 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
![]()
En deze is voor Lucky en Muis. Omdat Lucky zo lang het heeft moeten stellen zonder Jam & Spoon
En waar kunnen we JOU blee mee maken danquote:
We zitten op FOK! toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
Voordat je dit nummer goed vindt, moet je toch een autist zijn, en een heel pakje wiet roken ofniet?
Ha, Harvestquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
Voordat je dit nummer goed vindt, moet je toch een autist zijn, en een heel pakje wiet roken ofniet?
Haha, daar heb je een punt.quote:
noem je mij nou een wietrokende autist?quote:
ook goeiemiddagquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, daar heb je een punt.
Het past inderdaad perfect.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem je mij nou een wietrokende autist?
Het huidige nummer? Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
Hmm ffe denken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, Harvest![]()
De helft van het draaiende dj koppel hier.. Wat zou je willen horen?
Doe eens gek, laat je hélemaal gaan.quote:
Weird Al natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waar kunnen we JOU blee mee maken dan
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:02 schreef knokkels het volgende:
Holy crap. Alleen het verzoek voor Fout Ventje deed me al in een spasme gaan
ik las weer eens wat andersquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:02 schreef knokkels het volgende:
Holy crap. Alleen het verzoek voor Fout Ventje deed me al in een spasme gaan
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik las weer eens wat anders\
zal de warmte wel zijn
zweet zequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel plezier nog, was leuk om even de sfeer mee te pikken![]()
Dank u wel heer Tailfoxquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel plezier nog, was leuk om even de sfeer mee te pikken![]()
Moet je maar niet zo op de achtergrond blijven.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo op de achtergrond blijven.
Gr gr van Henk die op schoot zit nu
Ja want tail was nu even mijn ogenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo op de achtergrond blijven.
Gr gr van Henk die op schoot zit nu
eet zequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even op het dakterras ijs eten. Tot straks
"ijs eten"quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef Fogel het volgende:
oh noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:07 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
"ijs eten"
Noemen ze dat zo in Noorwegen?![]()
Have fun
quote:
quote:
scherpquote:
en die hebben we gewoon beiden gemistquote:
Ditquote:
geen ideequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom staat er Lenny Kravitz als het The D is
dan doen we wel verlengenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich
Helaas laat, maar beter laat dan nooit
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:51 schreef tailfox het volgende:
13:00 - 15:30
DJ Knokkels - De Grote Tails & Knokkels Show
ja hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het een beetje gezellig dan?
Je durft geen nee te zeggenquote:
Hij zit waarschijnlijk op de poef, naast de desk.quote:
of onder zijn deskquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk op de poef, naast de desk.
Neequote:
Hoi vosquote:
Ik ook nietquote:
Ik dan?quote:
nehquote:
Sterkte. Nog maar anderhalf tot twee uur....quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet
*awkwardly sitting here*
Neen, met zijn tweetjes naast elkaar, en er is nog ruimte ook. een trioshow is het volgende projectquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk op de poef, naast de desk.
quote:
Hoiquote:
quote:
quote:
quote:
half.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Is Tailfox aan het draaien?
Via welke link tune ik in?
Dan willen we wel de beelden via webcam erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neen, met zijn tweetjes naast elkaar, en er is nog ruimte ook. een trioshow is het volgende project
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
www.radio49.nl (of wat Geokant zegt; dat is de directe link)quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonquote:
Via VLC of foobar(we schijnen ook via windows media player te beluisteren te zijn)quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonff kijken hoor hoe ik meeluister
via xiaalive mobiel, foobar op je computer, zie bovenstaande linksquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonff kijken hoor hoe ik meeluister
meer dan 2 toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 gaten.. zo moeilijk is het niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Yoooo ik hoor jullie
Voor het eerst ooit via Google aan het internetten, omdat ik de radio luister in Safari en dan niet een nieuw tabblad kan openen omdat de muziek dan ophoudt mobiel
Had de browser gelukkig nog op m'n mobiel staan dus hoefde niet te downloaden
gemiddeld 5.5 luisteraarsquote:
Is er een thema of draaien jullie maar wat raak voor een knaak?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:08 schreef knokkels het volgende:
Dit is niet direct waar ik aan denk als ik aan GOA denk![]()
het thema is randomquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er een thema of draaien jullie maar wat raak voor een knaak?
dit moest ik even 3 keer lezenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had hem even gemute.. hoor ik opeens uit de slaapkamer "JAAAAAAAAAAAAAAAA.. BABY ZET HEM HARD AAN"
En ze had het over de radio he, niet over het speeltje waar jullie mee bezig zijn momenteel?quote:
Ik heb nog even 10 minuten extra gedaan want dan kan ik mijn eindtune nog doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat het alweer 15:23 uur is....................
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ze had het over de radio he, niet over het speeltje waar jullie mee bezig zijn momenteel?
uhuh, dat was gewoon een extraatje..quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over de radio ja, omdat Foo Fighters kwam. Is ze gek op.
denken dat dit de afsluiter isquote:
Radio49, bazenstationquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
Prima radiootje wel eigenlijk, hoef ik zelf niet de hele tijd nummers op spotify aan te klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |