SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:51 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
![]()
En deze is voor Lucky en Muis. Omdat Lucky zo lang het heeft moeten stellen zonder Jam & Spoon
En waar kunnen we JOU blee mee maken danquote:
We zitten op FOK! toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
Voordat je dit nummer goed vindt, moet je toch een autist zijn, en een heel pakje wiet roken ofniet?
Ha, Harvestquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
Voordat je dit nummer goed vindt, moet je toch een autist zijn, en een heel pakje wiet roken ofniet?
Haha, daar heb je een punt.quote:
noem je mij nou een wietrokende autist?quote:
ook goeiemiddagquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, daar heb je een punt.
Het past inderdaad perfect.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem je mij nou een wietrokende autist?
Het huidige nummer? Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Jezus..
Hmm ffe denken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, Harvest![]()
De helft van het draaiende dj koppel hier.. Wat zou je willen horen?
Doe eens gek, laat je hélemaal gaan.quote:
Weird Al natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waar kunnen we JOU blee mee maken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |