Hoiquote:
quote:
quote:
quote:
half.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Is Tailfox aan het draaien?
Via welke link tune ik in?
Dan willen we wel de beelden via webcam erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Neen, met zijn tweetjes naast elkaar, en er is nog ruimte ook. een trioshow is het volgende project
http://radio49.nl/listen.plsquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
www.radio49.nl (of wat Geokant zegt; dat is de directe link)quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonquote:
Via VLC of foobar(we schijnen ook via windows media player te beluisteren te zijn)quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonff kijken hoor hoe ik meeluister
via xiaalive mobiel, foobar op je computer, zie bovenstaande linksquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd op fok maar zag het bericht net pas doordat ik m'n scherm amper zie in de zonff kijken hoor hoe ik meeluister
meer dan 2 toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 gaten.. zo moeilijk is het niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Yoooo ik hoor jullie
Voor het eerst ooit via Google aan het internetten, omdat ik de radio luister in Safari en dan niet een nieuw tabblad kan openen omdat de muziek dan ophoudt mobiel
Had de browser gelukkig nog op m'n mobiel staan dus hoefde niet te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |