Ik vergeet me soms ook uit te loggen tot het volgende moment dat ik er notie in heb, en ik opeens zie dat VLC al 72 uur aan het draaien isquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef Karzai het volgende:
er zijn nog steeds 4 die hards die nog ingelogd zijn die hebben het waarschijnlijk zelf niet door
en je had je baard geschorenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo was weer eens aan de beurt voor tassencontrole bij de Jumbo.![]()
Had ik die onzin net achter de rug nadat 'mijn' Aldi voorgoed sloot en ik moest uitwijken naar de AH, duurde daar even voor ik als normale klant werd behandeld, kom ik nu sinds kort bij de nieuwe Jumbo, die is dichterbij dan de AH, begint het gedoe weer van vooraf aan.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een reggae playlist staan dus ik kan er wel wat op gooien
Onbetrouwbaar sujet, die Mo zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo was weer eens aan de beurt voor tassencontrole bij de Jumbo.![]()
Had ik die onzin net achter de rug nadat 'mijn' Aldi voorgoed sloot en ik moest uitwijken naar de AH, duurde daar even voor ik als normale klant werd behandeld, kom ik nu sinds kort bij de nieuwe Jumbo, die is dichterbij dan de AH, begint het gedoe weer van vooraf aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
vorige week door henkelientje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, eergisteren voor het laatst.
het zal wel aan die betaald sticker gelegen hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het was een overduidelijk lege Jumbotas, die plat gevouwen met betaald sticker in mijn lege kar lag.
Ik heb helaas veel teveel baardgroei.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
vorige week door henkelientje.
(ja knokkels die 5haren zijn niet van vandaagg
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
vorige week door henkelientje.
(ja knokkels die 5haren zijn niet van vandaagg
Ik had dat ding toen ik het de vorige keer bij die tas kreeg extra goed in het oog erop geplakt, ik dacht, dan is dat iig duidelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zal wel aan die betaald sticker gelegen hebben.
leuk?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil ook geschoren worden door een leuke dame
quote:
Oplossing:quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helaas veel teveel baardgroei.
Heb een hekel aan scheren maar ik verdom het om met een grijze baard rond te gaan lopen.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil ook geschoren worden door een leuke dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |