Ik heb ook geen idee wanneer ik morgen tijd heb om te draaienquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kan morgen helaas niet luisteren
YESSSSquote:
Die mag er wel achteraan jaquote:
Nu, bijvoorbeeld?quote:
Goede keuzequote:
Jeugdsentiment ookquote:
Same here!quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het doet me wat denken aan On A Ragga Tip van SL2.... of hoe heette die act ook alweer?
SL2quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het doet me wat denken aan On A Ragga Tip van SL2.... of hoe heette die act ook alweer?
eyy, scherp, noquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
"Live a little" en dan "Ebeneezer Goode" draaien.
I see what you did there.
Ik moet weer effe inkomenquote:
Niet eens, iets te enthousiast met klikkenquote:
Is dat zo? Nooit geweten...quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik noem het Mama Appelsapje maar even niet op!
Komt er op neer dat deze zanger hermafrodiet is!
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik noem het Mama Appelsapje maar even niet op!
Komt er op neer dat deze zanger hermafrodiet is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Nee, dat is het Mama Apppelsapje!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:55 schreef knokkels het volgende:
[..]Dat kan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet echt, natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:55 schreef knokkels het volgende:
[..]* Elfletterig kan nu nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig kan nu nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.
oww, komt vanzelf goedquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig kan nu nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, komt vanzelf goed![]()
![]()
over een tijdje ben je het vergeten.Je vergeet het net zo snel als de muziek bij de Carnaval Festival in de Efteling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, komt vanzelf goed![]()
![]()
over een tijdje ben je het vergeten.Ik heb helaas een olifantengeheugen. Ik kondig binnenkort gewoon een keer een kutnummer aan... (en dan draai ik de lange, albumversie van Ebeneezer Goode)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Zit bij m'n voeten...quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
© Youssou n' Dour
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb helaas een olifantengeheugen. Ik kondig binnenkort gewoon een keer een kutnummer aan... (en dan draai ik de lange, albumversie van Ebeneezer Goode)
Zeep aan me voetenquote:
potverdikkie zeg, er is ook altijd wat te doen in DenHelderquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Heb je dit trouwens nog meegekregen, Knokkels?
ONZ / Een verhaal met een knipoog.
Zoals ik in het vorige deel van R49 al schreef: een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen; in Den Helder is altijd wat te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
potverdikkie zeg, er is ook altijd wat te doen in DenHelder![]()
vrij naar Hermanquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel van R49 al schreef: een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen; in Den Helder is altijd wat te doen.
Genoeg leuke nummers met iets van Daydream / Daydreaming in de titelquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:09 schreef knokkels het volgende:
Leuke versie van Daydreamin' ... Onverwacht wel
Klinkt alsof ze net uit haar bed is gekomen.. Die hese stemquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
(waarschijnlijk) het enige nummer waarop Dusty Springfield rappend te horen is.
Het was Knoks schuld, door het vorige nummer te draaien. Maar deze is een inhaak-verzoekje van mij. Geschreven en geproduceerd door de Pet Shop Boys, deze plaat. Komt uit 1990.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze net uit haar bed is gekomen.. Die hese stem![]()
Sensueel wel
Ah!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was Knoks schuld, door het vorige nummer te draaien. Maar deze is een inhaak-verzoekje van mij. Geschreven en geproduceerd door de Pet Shop Boys, deze plaat. Komt uit 1990.
Dit kwam toevallig zo uitquote:
Protip: Staat in je slaapkamer.quote:
puffy hairquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:14 schreef ToT het volgende:
En na het douchen is het meer iets van:
[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon tot 6u op het balkon zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Protip: Staat in je slaapkamer.
Slaap lekker Fogel![]()
Mijn slaapkamer is bloedheet![]()
Zal wel weer de woonkamer worden vannacht
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U houdt wel van zangeressen met weelderige haardossen?
Misschien heeft Fogel wel andere bedoelingen. Er staat niet dat hij zijn bed gaat opzoeken, maar een bed....quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Protip: Staat in je slaapkamer.
Slaap lekker Fogel![]()
Mijn slaapkamer is bloedheet![]()
Zal wel weer de woonkamer worden vannacht
Jij bent dan ook een baas, en de nachtelijke bezoekers moeten ook van muziek worden voorzien op lokatiequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon tot 6u op het balkon zitten.
Nee, gewoon slapen in mijn bed, alleen. Helaas, maar zo is het tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heeft Fogel wel andere bedoelingen. Er staat niet dat hij zijn bed gaat opzoeken, maar een bed....
Van slapen zal hoe dan ook weinig komenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heeft Fogel wel andere bedoelingen. Er staat niet dat hij zijn bed gaat opzoeken, maar een bed....
Slaap lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, gewoon slapen in mijn bed, alleen. Helaas, maar zo is het tegenwoordig.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, The Avalanches. Hun nieuwe album is nu uit, trouwens.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, nu heb je al "Appelflap" gedraaid, iets met "Apple Pie" en dan nu ook nog een track met precies dezelfde snaredrum als "Eple" van Röyksopp....
1 + 1 = 2
Heb je de punten al gezien van de noodtoestand die daar is ingegaan voor 3 maanden?quote:
................................quote:
Hij schijnt ook gezegd te hebben dat deze noodtoestand de democratie juist waarborgt!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
En Erdogan maar roepen dat hij de democratie respecteert. Hij en z'n aanhangers hebben alleen een heel eigen definitie van wat "democratie" is....
Democratie? Erdocratiequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
En Erdogan maar roepen dat hij de democratie respecteert. Hij en z'n aanhangers hebben alleen een heel eigen definitie van wat "democratie" is....
Varkens kunnen vliegen. Wist je dat al?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij schijnt ook gezegd te hebben dat deze noodtoestand de democratie juist waarborgt!
Onderwijs stoppen, heel verstandig; je zult maar op school leren dat je kritisch moet nadenken en politici of geestelijken niet blindelings moet vertrouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
................................
mèn, wat een ongelooflijke achterlijkheid zeg.
De wereld zwijgt en kijkt toe. Sterker nog: de EU-toetredingsonderhandelingen met deze schurk(enstaat) gaan op volle kracht verder.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
................................
mèn, wat een ongelooflijke achterlijkheid zeg.
Officieel niet, maar Turkije mag er wel onuitgenodigd bij zitten!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De wereld zwijgt en kijkt toe. Sterker nog: de EU-toetredingsonderhandelingen met deze schurk(enstaat) gaan op volle kracht verder.
Na het lezen van de OP meteen weer weggeklikt, dat topic. Ik hoef NWS niet meer te lezen. Ik ben al die wegkijk-reacties spuugzat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:40 schreef ToT het volgende:
NWS / Staats-imam (van Turkije) in Dieren: bereid te 'doden voor geloof' Ah joy!
ja, communicatie apparatuur verbieden...hmmm. Daar win je ook écht sympathie mee. *geeft Erdo een schep dragline. Gaat sneller, gaat dieper.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderwijs stoppen, heel verstandig; je zult maar op school leren dat je kritisch moet nadenken en politici of geestelijken niet blindelings moet vertrouwen.
Tja, lekker mobieltjes inleveren....quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja, communicatie apparatuur verbieden...hmmm. Daar win je ook écht sympathie mee. *geeft Erdo een schep dragline. Gaat sneller, gaat dieper.
quote:Tonight, we not only speak, to the members of the greater Jerusalem baptist church
We not only speak, to baptist people tonight
We not only speak to, the methodist people tonight
Church of God and right
Catholic, and no particular denomination
No particular city
But tonight we speak to the whole nation
Tonight, our message
Drop the hate, forgive each other
Drop the hate
Drop the hate
Drop the hate
Drop the hate
Drop the hate
I'm calling on heaven and me
To join hands tonight, oh Lord
Let's join hands
And walk together, oh yeah
And I'm leading it tonight
Yeah I'm leading it tonight
Yeah I'm leading it tonight
Let's all join hands
Drop the hate
Drop the hate...
En eventuele zenders, lekker eerst subversievelingen uitpeilen, hun comms afpakken en die lui in het gevang... Klinkt ook extreem eerlijk enzo.quote:
Tja en kritiek op Erdogan staat gelijk aan islamhaat he!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het ergste vind ik nog wel al die fanboys in Nederland. Allemaal 0 procent kritiek op Erdogan, puur omdat hij van dezelfde religie is. Erdogan wil een politieke islam. Driekwart van de Turkse "Nederlanders" stemt op hem en steunt daarmee die opvatting. Ook ligt hun loyaliteit niet hier in Nederland, maar volledig bij Erdogan.
Laatst op LiveLeak een opgenomen speech gezien van een admiraal, waar hij heel duidelijk uiteen zette hoe islam niet gebaseerd op geloof, maar keihard politiek georienteerd was. Duidelijk verhaal wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het ergste vind ik nog wel al die fanboys in Nederland. Allemaal 0 procent kritiek op Erdogan, puur omdat hij van dezelfde religie is. Erdogan wil een politieke islam. Driekwart van de Turkse "Nederlanders" stemt op hem en steunt daarmee die opvatting. Ook ligt hun loyaliteit niet hier in Nederland, maar volledig bij Erdogan.
Mensen hebben een totaal misplaatst ontzag voor religie. Het is niks meer dan cultuur. We moeten eens kappen met religie op een voetstuk plaatsen. En het zou ook moeten worden geschrapt uit artikel 1 van onze grondwet. Gelovigen discrimineren er lustig op los. Ik eis hetzelfde recht op. Ik wil mensen kunnen discrimineren ( = onderscheid maken) op de mate waarin ze hun geloof uitdragen. Extremisten moet je hard kunnen aanpakken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laatst op LiveLeak een opgenomen speech gezien van een admiraal, waar hij heel duidelijk uiteen zette hoe islam niet gebaseerd op geloof, maar keihard politiek georienteerd was. Duidelijk verhaal wel.
Maar ja, politiek is sowieso niet echt mijn ding
Wow. *aanbidt Elf*quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen hebben een totaal misplaatst ontzag voor religie. Het is niks meer dan cultuur. We moeten eens kappen met religie op een voetstuk plaatsen. En het zou ook moeten worden geschrapt uit artikel 1 van onze grondwet. Gelovigen discrimineren er lustig op los. Ik eis hetzelfde recht op. Ik wil mensen kunnen discrimineren ( = onderscheid maken) op de mate waarin ze hun geloof uitdragen. Extremisten moet je hard kunnen aanpakken.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
En toen viel er stilte, omdat het slot van Knokkels op is....
gaspquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Terwijl Knokkels danst, wachten wij rustig totdat hij door heeft dat wij niks meer horen...
Door had ik het, dorst had ik ookquote:
* just me gooit biertje naar Knokkelsquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gooit biertje naar Knokkels
had ie maar moeten vangenquote:
als hij aanstekers kan mollen kan hij ook bier vangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
U is bekend met waar zijn username op gebaseerd is?
coördinatieissuesquote:
Non Sequiturquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
als hij aanstekers kan mollen kan hij ook bier vangen
Hopelijk maakt Bill Clinton - als echtgenoot van de Democratische presidentskandidaat - volgende week een grap in de richting: I will now tell you what Republicans will tell you in 8 years time.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:08 schreef knokkels het volgende:
Speechschrijfster Trump geeft plagiaat toe
En maar zeiken over buitenlanders..
Waar kwam vrouwtje Drumpf ook weer vandaan?
Slovenië
Vrouwtjes Trump worden toch om de 10 jaar ingeruild?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:08 schreef knokkels het volgende:
Speechschrijfster Trump geeft plagiaat toe
En maar zeiken over buitenlanders..
Waar kwam vrouwtje Drumpf ook weer vandaan?
Slovenië
Ja, dan is de glans eraf, garantie geldt niet meer, en dan is ze niet meer rendabel. Kosten/baten analyse.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwtjes Trump worden toch om de 10 jaar ingeruild?
Thanks dear, tijd om te gaan slapen, ik ben opeens onzettend moequote:
Klinkt erg als Arrested Development - Mama's Always On Stage.quote:
Nawwwwquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
Thanks dear, tijd om te gaan slapen, ik ben opeens onzettend moe
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
Thanks dear, tijd om te gaan slapen, ik ben opeens onzettend moe
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hé.... dat is lang geleden, dit nummer...
Inderdaad zegquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hé.... dat is lang geleden, dit nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |