vrij naar Hermanquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel van R49 al schreef: een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen; in Den Helder is altijd wat te doen.
Genoeg leuke nummers met iets van Daydream / Daydreaming in de titelquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:09 schreef knokkels het volgende:
Leuke versie van Daydreamin' ... Onverwacht wel
Klinkt alsof ze net uit haar bed is gekomen.. Die hese stemquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
(waarschijnlijk) het enige nummer waarop Dusty Springfield rappend te horen is.
Het was Knoks schuld, door het vorige nummer te draaien. Maar deze is een inhaak-verzoekje van mij. Geschreven en geproduceerd door de Pet Shop Boys, deze plaat. Komt uit 1990.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze net uit haar bed is gekomen.. Die hese stem![]()
Sensueel wel
Ah!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was Knoks schuld, door het vorige nummer te draaien. Maar deze is een inhaak-verzoekje van mij. Geschreven en geproduceerd door de Pet Shop Boys, deze plaat. Komt uit 1990.
Dit kwam toevallig zo uitquote:
Protip: Staat in je slaapkamer.quote:
puffy hairquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:14 schreef ToT het volgende:
En na het douchen is het meer iets van:
[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon tot 6u op het balkon zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Protip: Staat in je slaapkamer.
Slaap lekker Fogel![]()
Mijn slaapkamer is bloedheet![]()
Zal wel weer de woonkamer worden vannacht
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U houdt wel van zangeressen met weelderige haardossen?
Misschien heeft Fogel wel andere bedoelingen. Er staat niet dat hij zijn bed gaat opzoeken, maar een bed....quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Protip: Staat in je slaapkamer.
Slaap lekker Fogel![]()
Mijn slaapkamer is bloedheet![]()
Zal wel weer de woonkamer worden vannacht
Jij bent dan ook een baas, en de nachtelijke bezoekers moeten ook van muziek worden voorzien op lokatiequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon tot 6u op het balkon zitten.
Nee, gewoon slapen in mijn bed, alleen. Helaas, maar zo is het tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heeft Fogel wel andere bedoelingen. Er staat niet dat hij zijn bed gaat opzoeken, maar een bed....
Van slapen zal hoe dan ook weinig komenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heeft Fogel wel andere bedoelingen. Er staat niet dat hij zijn bed gaat opzoeken, maar een bed....
Slaap lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, gewoon slapen in mijn bed, alleen. Helaas, maar zo is het tegenwoordig.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, The Avalanches. Hun nieuwe album is nu uit, trouwens.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, nu heb je al "Appelflap" gedraaid, iets met "Apple Pie" en dan nu ook nog een track met precies dezelfde snaredrum als "Eple" van Röyksopp....
1 + 1 = 2
Heb je de punten al gezien van de noodtoestand die daar is ingegaan voor 3 maanden?quote:
................................quote:
Hij schijnt ook gezegd te hebben dat deze noodtoestand de democratie juist waarborgt!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
En Erdogan maar roepen dat hij de democratie respecteert. Hij en z'n aanhangers hebben alleen een heel eigen definitie van wat "democratie" is....
Democratie? Erdocratiequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
En Erdogan maar roepen dat hij de democratie respecteert. Hij en z'n aanhangers hebben alleen een heel eigen definitie van wat "democratie" is....
Varkens kunnen vliegen. Wist je dat al?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij schijnt ook gezegd te hebben dat deze noodtoestand de democratie juist waarborgt!
Onderwijs stoppen, heel verstandig; je zult maar op school leren dat je kritisch moet nadenken en politici of geestelijken niet blindelings moet vertrouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
................................
mèn, wat een ongelooflijke achterlijkheid zeg.
De wereld zwijgt en kijkt toe. Sterker nog: de EU-toetredingsonderhandelingen met deze schurk(enstaat) gaan op volle kracht verder.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
................................
mèn, wat een ongelooflijke achterlijkheid zeg.
Officieel niet, maar Turkije mag er wel onuitgenodigd bij zitten!quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De wereld zwijgt en kijkt toe. Sterker nog: de EU-toetredingsonderhandelingen met deze schurk(enstaat) gaan op volle kracht verder.
Na het lezen van de OP meteen weer weggeklikt, dat topic. Ik hoef NWS niet meer te lezen. Ik ben al die wegkijk-reacties spuugzat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:40 schreef ToT het volgende:
NWS / Staats-imam (van Turkije) in Dieren: bereid te 'doden voor geloof' Ah joy!
ja, communicatie apparatuur verbieden...hmmm. Daar win je ook écht sympathie mee. *geeft Erdo een schep dragline. Gaat sneller, gaat dieper.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Onderwijs stoppen, heel verstandig; je zult maar op school leren dat je kritisch moet nadenken en politici of geestelijken niet blindelings moet vertrouwen.
Tja, lekker mobieltjes inleveren....quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja, communicatie apparatuur verbieden...hmmm. Daar win je ook écht sympathie mee. *geeft Erdo een schep dragline. Gaat sneller, gaat dieper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |