Goed dat men er afstand van neemt, maar deze man heeft dus wel 2 jaar lang mogelijk dit soort religieus vergif kunnen verspreiden.quote:'Ben bereid voor mijn geloof te sterven, maar ook bereid levens te ontnemen'. Dat schreef de in opspraak geraakte imam Halil Çelik van de de Selimiye Moskee in Dieren in een Facebookbericht .... De imam vertrekt nog deze week bij de Selimiye Moskee in Dieren. Hij keert, aldus het bestuur, vrijdag terug naar Turkije. Zijn afscheid staat volgens het bestuur los van een gewraakte uitspraak. „Het vertrek van imam Çelik stond al langer gepland”, meldt het moskeebestuur. De geestelijke was zo'n twee jaar verbonden aan de Selimiye Moskee. Een zogenoemde Diyanet-moskee – 'staatsmoskee' – die vanuit Turkije imams krijgt aangeleverd.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:40 schreef NoXia het volgende:
Ik geloof dat deze man slecht is. Maak hem dood.
Nee, ik schuif graag af.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Doe het anders gewoon lekker zelf?
Ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Deze is dus bereid mensen te doden voor zijn geloof, alsof we hier in het westen niet bereid zijn te doden om geloof of geld. Wat is er nou zo vreemd aan die uitspraak. De mens is van nature een geweldadig wezen.
Ik heb geen mensen in mijn omgeving voor wie dit geldt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Deze is dus bereid mensen te doden voor zijn geloof, alsof we hier in het westen niet bereid zijn te doden om geloof of geld.
De mensen die ik ken niet.quote:Wat is er nou zo vreemd aan die uitspraak. De mens is van nature een geweldadig wezen.
Nee, bij juiste screening haal je juist goede mensen binnen die de essentie van het geloof goed uit kunnen leggen. Dat is beter dan dat jongeren via internet religie gaan interpreteren op basis van IS propaganda bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou verboden moeten worden voor buitenlandse imams om in Nederland te komen prediken. Zij staan aan de basis van het moslimterrorisme.
Ja, helaas ziet Asscher hier geen énkel probleem in.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou verboden moeten worden voor buitenlandse imams om in Nederland te komen prediken. Zij staan aan de basis van het moslimterrorisme.
Hunquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, helaas ziet Asscher hier geen énkel probleem in.
Eigenlijk zouden ze dit soort politici gewoon voor het vuurpeloton moeten zetten. Hun zijn het echte gevaar.
Dan kan ik ook wel zeggen "ik ben bereid om te doden voor dat mooie paar schoenen, want de mens is van nature toch een geweldadig wezen"quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Deze is dus bereid mensen te doden voor zijn geloof, alsof we hier in het westen niet bereid zijn te doden om geloof of geld. Wat is er nou zo vreemd aan die uitspraak. De mens is van nature een geweldadig wezen.
Begint jouw autistisch brein weer te haperen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hun![]()
Mensen voor een vuurpeleton willen zien
Wellicht handig eens hey hele stuk te lezen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:16 schreef Leandra het volgende:
Staatsmoskee? WTF is dat dan? Het zal geen moskee van de NL staat zijn, dus ik neem aan van de Turkse staat.... hoezo faciliteren we dat?
Ik ook niet, als mijn kind in gevaar is wel, als ik zelf in gevaar ben sluit ik het ook niet op voorhand uit, maar vanwege geloof of geld? Nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |