Ow, goed punt. Die gaat niet doorquote:
Ik heb ook geen idee wanneer ik morgen tijd heb om te draaienquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kan morgen helaas niet luisteren
YESSSSquote:
Die mag er wel achteraan jaquote:
Nu, bijvoorbeeld?quote:
Goede keuzequote:
Jeugdsentiment ookquote:
Same here!quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het doet me wat denken aan On A Ragga Tip van SL2.... of hoe heette die act ook alweer?
SL2quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het doet me wat denken aan On A Ragga Tip van SL2.... of hoe heette die act ook alweer?
eyy, scherp, noquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
"Live a little" en dan "Ebeneezer Goode" draaien.
I see what you did there.
Ik moet weer effe inkomenquote:
Niet eens, iets te enthousiast met klikkenquote:
Is dat zo? Nooit geweten...quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik noem het Mama Appelsapje maar even niet op!
Komt er op neer dat deze zanger hermafrodiet is!
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik noem het Mama Appelsapje maar even niet op!
Komt er op neer dat deze zanger hermafrodiet is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Nee, dat is het Mama Apppelsapje!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:55 schreef knokkels het volgende:
[..]Dat kan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet echt, natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:55 schreef knokkels het volgende:
[..]* Elfletterig kan nu nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig kan nu nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.
oww, komt vanzelf goedquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig kan nu nooit meer normaal naar dit nummer luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, komt vanzelf goed![]()
![]()
over een tijdje ben je het vergeten.Je vergeet het net zo snel als de muziek bij de Carnaval Festival in de Efteling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww, komt vanzelf goed![]()
![]()
over een tijdje ben je het vergeten.Ik heb helaas een olifantengeheugen. Ik kondig binnenkort gewoon een keer een kutnummer aan... (en dan draai ik de lange, albumversie van Ebeneezer Goode)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Zit bij m'n voeten...quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
© Youssou n' Dour
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb helaas een olifantengeheugen. Ik kondig binnenkort gewoon een keer een kutnummer aan... (en dan draai ik de lange, albumversie van Ebeneezer Goode)
Zeep aan me voetenquote:
potverdikkie zeg, er is ook altijd wat te doen in DenHelderquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Heb je dit trouwens nog meegekregen, Knokkels?
ONZ / Een verhaal met een knipoog.
Zoals ik in het vorige deel van R49 al schreef: een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen; in Den Helder is altijd wat te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
potverdikkie zeg, er is ook altijd wat te doen in DenHelder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |