Bron.quote:Den Helder – De politie moest dinsdag rond 14.00 uur in actie komen, nadat een man op de Juttersmarkt een knipoog had gegeven aan een vrouw. De dame was hier niet van gediend, waarna een ruzie ontstond.
Nadat de man een knipoog had gemaakt naar de vrouw, gaf zij aan dit niet op prijs te stellen. “Hierop ontstak de man in woede”, zo laat de politie via Facebook weten. “Een omstander reageerde hierop, waarna de knipogende man deze een duw en klap gaf.”
De omstander wenste geen aangifte te doen. De knipogende man had zijn weg al weer vervolgd.
Dat is eye rape hoorquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Moeilijk doen om een knipoog.Jeetje wat zijn er toch trieste vrouwen in Nederland die van het minste of geringste een enorm drama maken. Net zoals een hand op de kont, daarvan vinden vrouwen zelfs dat ze een man mogen slaan.
![]()
Vrouwen: zie het gewoon als compliment en zeik niet zo!
ik ben je vriend niet hommoquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:09 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Vriend kom dan doe normaal joh mongolen
Are you knipooging to me?quote:
Ook geen knipoog voor de neus?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:22 schreef Homijn het volgende:
Ik vind dat die man geen knip voor de neus waard is.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:17 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Gvd wil je ook een klap voor je harses?!
Als je er niet tegen kan dat iemand laat merken dat ie je wel leuk vindt ben je net zo raar hoor, vind ik...quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:57 schreef Bugfixed het volgende:
Ik ken een meid die in elkaar is gerost omdat ze "flikker op" zei tegen een man die naar haar floot![]()
Als je er ook niet tegen kan dat je wordt afgewezen dan ben je ook gewoon raar. Maar ik denk dat de beste man meer verontwaardigd was over haar overtrokken reactie op een knipoogje.
quote:
Ook. Maar als je net tentamens achter de rug hebt die je slecht hebt gemaakt en dan komt zo'n kerel "leuk" doen, begrijp ik haar reactie ook. Maar dat je dan geschopt en bespuugd wordt, had je je ook niet kunnen bedenken zeg maarquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan dat iemand laat merken dat ie je wel leuk vindt ben je net zo raar hoor, vind ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |