Het is toch ergens begonnen? Ik bedoelde jou nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet serieus was toch?
quote:
Geen idee waarom ze dat doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch ergens begonnen? Ik bedoelde jou niet
quote:
Dat noemen ze een trollquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Waarom halen mensen Meowth en Mewtwo doorelkaar?
Gouden ei?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:51 schreef raptorix het volgende:
Trouwens wat was nou een betere strategie, om je gouden ei op een hoger level te gebruiken, of juist al eerder te evolven? Ik neig naar het laatste, dus er niet te lang mee wachten.
Voor mensen die totaal niet bekend zijn met Pokémon kan ik wel begrijpen dat ze er niet genoeg om geven om al die namen goed te kennen. En ze lijken ook wel een beetje op elkaar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch ergens begonnen? Ik bedoelde jou niet
lucky egg bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:51 schreef raptorix het volgende:
Trouwens wat was nou een betere strategie, om je gouden ei op een hoger level te gebruiken, of juist al eerder te evolven? Ik neig naar het laatste, dus er niet te lang mee wachten.
mew 2 of miauw is toch echt wat andersquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mensen die totaal niet bekend zijn met Pokémon kan ik wel begrijpen dat ze er niet genoeg om geven om al die namen goed te kennen. En ze lijken ook wel een beetje op elkaar.
Uh ja zo een ei dat je een half uur dubbele punten krijgt.quote:
Ah lucky egg. Gewoon wachten tot je superveel kan evolven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uh ja zo een ei dat je een half uur dubbele punten krijgt.
Ok, ik moet eerst even avondje cashen denk ik, schat dat ik er dan morgen stuk of 15 kan evolven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef DuW2 het volgende:
[..]
lucky egg bedoel je neem ik aan?
Als je veel pokemon klaar hebt staan di kunnen evolven (dus je hebt genoeg candy van bepaalde pokemon) dan is het aan te raden, dan gaat je XP hard omhoog namelijk. Als je er maar 5 kan evolven of 10 is het niet echt de moeite waard.
Dat is maar 1 level joh. Beter wachten tot je er stuk of 40 hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok, ik moet eerst even avondje cashen denk ik, schat dat ik er dan morgen stuk of 15 kan evolven.
Oh joh? Maar overal zit toch een kern van waarheid inquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]ok das niet veel
[..]
Dat noemen ze een troll
Ah ok, dan ga ik nog even doorsparen, toch genoeg ratatas en ander gespuis in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is maar 1 level joh. Beter wachten tot je er stuk of 40 hebt.
Omdat ze trollen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Waarom halen mensen Meowth en Mewtwo doorelkaar?
Je hebt pokemon trainers en pokemon masters hequote:Op woensdag 20 juli 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ben per Weedle 5 pokeballs kwijt gemiddeld, ontsnappen allemaal. Wat is deze.
Ik gooi 1 pokeball op een 600CP eevee en ik heb em meteen. Logic.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:58 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Je hebt pokemon trainers en pokemon masters he
Verschil moet er zijn
Dan zijn prut pokemon gewoon niet aan jou besteedquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik gooi 1 pokeball op een 600CP eevee en ik heb em meteen. Logic.
Nog bedankt voor de tip! Best veel gevangen die ik nog niet had.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.
Wtfquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dat heb ik ook hoor.. Sinds ik hoger ben dan level 18. Zelfs de 46CP Weedle ontsnapt. Gisteren een Psyduck van 1000 had ik in één keer.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Gewoon zelf met een curve gooien dan heb je er geen meer van.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraagje, meer mensen die wel eens problemen hebben met het gooien van een great ball? Die normale poke balls gaan 9 van de 10x gewoon goed, netjes in een rechte lijn. Great balls gaan heel vaak naast, alsof ik er een curve aangeef, als ik dan switch naar een normale ball kan ik wel weer raak gooien?
Potions en rives. Zo veel als je er krijgt hebt je nooit nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Wat kan je het beste lozen als je backpack nog vier items kan hebben (ik neem aan dat per klik slechts een item wordt verwijderd??)?
Gewoon wat je het meest bezit?
Je kan gewoon het aantal kiezen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Wat kan je het beste lozen als je backpack nog vier items kan hebben (ik neem aan dat per klik slechts een item wordt verwijderd??)?
Lucky Eggsquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Het zijn beide geluiden die een kat maakt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mew 2 of miauw is toch echt wat anders
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Potions en rives. Zo veel als je er krijgt hebt je nooit nodig.
quote:
Thnx.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lucky Eggs![]()
![]()
![]()
Nee geintje, potions of revives
Nou ik heb een paar keer die razberries gebruikt maar dat lijkt niet te helpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:57 schreef Murmeli het volgende:
Heb je nou na het gooien helemaal geen invloed meer op of de Pokémon in je bal blijft zitten?
Die geef je voor t gooienquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ik heb een paar keer die razberries gebruikt maar dat lijkt niet te helpen.
Baasquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op een terras zitten bij 5 Pokestops die continu een lure hebben.
Dan kan ie nooit ver zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is dit.. een magicarp die ontsnapt?
Doen ze bij mij ook vaak. Kutbeestenquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is dit.. een magicarp die ontsnapt?
Waarom?quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Dat weglopen hadden ze beter kunnen weglaten
Waarom zou het er wel in moeten?quote:
Omdat het moeilijker is nu om zeldzamere Pokemon te vangen of sterkere.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:19 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Waarom zou het er wel in moeten?
There is a reason they are called that.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Omdat het moeilijker is nu om zeldzamere Pokemon te vangen of sterkere.
Dat is nou juist de bedoeling.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Omdat het moeilijker is nu om zeldzamere Pokemon te vangen of sterkere.
Ja dat bedoel ik ookquote:
30? Je loopt de Vierdaagse?quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vandaag gewoon 30km er bij op gekregen. 6 eggs gehatched en +- 50 pokemons gevangen
Dan heb je heel langzaam gefietstquote:Op woensdag 20 juli 2016 17:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vandaag gewoon 30km er bij op gekregen. 6 eggs gehatched en +- 50 pokemons gevangen
Enig idee hoe warm het is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan heb je heel langzaam gefietst
Ok, je bent geadopteerd. Hebben we dat ook besproken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:02 schreef Justevo het volgende:
Is er hier een plek, of iemand, waar je nog wel vragen kan stellen of datgene waar we eigenlijk niet over mogen praten?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ok, je bent geadopteerd. Hebben we dat ook besproken.
Sinterklaas bestaat niet.quote:
Je hebt alleen Moltres in je leven nodig.quote:
Moltres is love, Moltres is lifequote:Op woensdag 20 juli 2016 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt alleen Moltres in je leven nodig.
Damn...quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:18 schreef picodealion het volgende:
Zo, even een dagje eieren broeden en evolven achter de rug. Dit is mijn nieuwe topselectie, ik ben niet ontevreden.
[ afbeelding ]
Geeft niet, na de 20 zijn ze toch waardevoller. Hopen dat je er binnenkort een paar vindt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:20 schreef over_hedge het volgende:
Bijna level 20En nog steeds geen 10km egg
![]()
ik net mn tweede op lvl 21 gehad. Maar bewaar die denk ik tot 30 als ik hoor dat je dan max cp kan vangen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:20 schreef over_hedge het volgende:
Bijna level 20En nog steeds geen 10km egg
![]()
Level 30 duurt echt nog lang hoorquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:26 schreef Rambow het volgende:
[..]
ik net mn tweede op lvl 21 gehad. Maar bewaar die denk ik tot 30 als ik hoor dat je dan max cp kan vangen.
Eerste 10km kreeg ik op lvl 5-6 ergens en gaf een cp110 onix
Volgens mij wanneer hij er uitkomt. Maar ik dacht dat de levelcap van de eieren op level 20 bepaald werd ?quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:27 schreef RRuben het volgende:
Maakt het level uit op het moment dat je ei erin doet, of dat ei uitkomt voor de sterkte van de pokemon?
ja weet ik maar speel spelletjes altijd zo efficient mogelijk. Heb nog 0 stardust uitgegeven enzo.. Vind het zonde te investeren in een pokemon als ik over een week 20 betere kan vindenquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Level 30 duurt echt nog lang hoor. Ik dacht dat de kwaliteit van het ei werd bepaald op het level dat je 'm krijgt?
Op naam selecteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:31 schreef FrauMilena het volgende:
Is er een manier waarmee je snel kan zien hoeveel je van elke pokemon hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |