Gewoon zelf met een curve gooien dan heb je er geen meer van.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraagje, meer mensen die wel eens problemen hebben met het gooien van een great ball? Die normale poke balls gaan 9 van de 10x gewoon goed, netjes in een rechte lijn. Great balls gaan heel vaak naast, alsof ik er een curve aangeef, als ik dan switch naar een normale ball kan ik wel weer raak gooien?
Potions en rives. Zo veel als je er krijgt hebt je nooit nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Wat kan je het beste lozen als je backpack nog vier items kan hebben (ik neem aan dat per klik slechts een item wordt verwijderd??)?
Gewoon wat je het meest bezit?
Je kan gewoon het aantal kiezen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Wat kan je het beste lozen als je backpack nog vier items kan hebben (ik neem aan dat per klik slechts een item wordt verwijderd??)?
Lucky Eggsquote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Het zijn beide geluiden die een kat maakt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mew 2 of miauw is toch echt wat anders
quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Potions en rives. Zo veel als je er krijgt hebt je nooit nodig.
quote:
Thnx.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lucky Eggs![]()
![]()
![]()
Nee geintje, potions of revives
Nou ik heb een paar keer die razberries gebruikt maar dat lijkt niet te helpen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:57 schreef Murmeli het volgende:
Heb je nou na het gooien helemaal geen invloed meer op of de Pokémon in je bal blijft zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |