Het is toch ergens begonnen? Ik bedoelde jou nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet serieus was toch?
quote:
Geen idee waarom ze dat doen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch ergens begonnen? Ik bedoelde jou niet
quote:
Dat noemen ze een trollquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Waarom halen mensen Meowth en Mewtwo doorelkaar?
Gouden ei?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:51 schreef raptorix het volgende:
Trouwens wat was nou een betere strategie, om je gouden ei op een hoger level te gebruiken, of juist al eerder te evolven? Ik neig naar het laatste, dus er niet te lang mee wachten.
Voor mensen die totaal niet bekend zijn met Pokémon kan ik wel begrijpen dat ze er niet genoeg om geven om al die namen goed te kennen. En ze lijken ook wel een beetje op elkaar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch ergens begonnen? Ik bedoelde jou niet
lucky egg bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:51 schreef raptorix het volgende:
Trouwens wat was nou een betere strategie, om je gouden ei op een hoger level te gebruiken, of juist al eerder te evolven? Ik neig naar het laatste, dus er niet te lang mee wachten.
mew 2 of miauw is toch echt wat andersquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mensen die totaal niet bekend zijn met Pokémon kan ik wel begrijpen dat ze er niet genoeg om geven om al die namen goed te kennen. En ze lijken ook wel een beetje op elkaar.
Uh ja zo een ei dat je een half uur dubbele punten krijgt.quote:
Ah lucky egg. Gewoon wachten tot je superveel kan evolven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uh ja zo een ei dat je een half uur dubbele punten krijgt.
Ok, ik moet eerst even avondje cashen denk ik, schat dat ik er dan morgen stuk of 15 kan evolven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:52 schreef DuW2 het volgende:
[..]
lucky egg bedoel je neem ik aan?
Als je veel pokemon klaar hebt staan di kunnen evolven (dus je hebt genoeg candy van bepaalde pokemon) dan is het aan te raden, dan gaat je XP hard omhoog namelijk. Als je er maar 5 kan evolven of 10 is het niet echt de moeite waard.
Dat is maar 1 level joh. Beter wachten tot je er stuk of 40 hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok, ik moet eerst even avondje cashen denk ik, schat dat ik er dan morgen stuk of 15 kan evolven.
Oh joh? Maar overal zit toch een kern van waarheid inquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]ok das niet veel
[..]
Dat noemen ze een troll
Ah ok, dan ga ik nog even doorsparen, toch genoeg ratatas en ander gespuis in de buurtquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is maar 1 level joh. Beter wachten tot je er stuk of 40 hebt.
Omdat ze trollen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
Waarom halen mensen Meowth en Mewtwo doorelkaar?
Je hebt pokemon trainers en pokemon masters hequote:Op woensdag 20 juli 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ben per Weedle 5 pokeballs kwijt gemiddeld, ontsnappen allemaal. Wat is deze.
Ik gooi 1 pokeball op een 600CP eevee en ik heb em meteen. Logic.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:58 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Je hebt pokemon trainers en pokemon masters he
Verschil moet er zijn
Dan zijn prut pokemon gewoon niet aan jou besteedquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik gooi 1 pokeball op een 600CP eevee en ik heb em meteen. Logic.
Nog bedankt voor de tip! Best veel gevangen die ik nog niet had.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scheveningse haven, vissers gedeelte, heeft er veel. Veel beton en asfalt. Zou je ook als industrieel terrein kunnen aanmerken.
Wtfquote:Op woensdag 20 juli 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dat heb ik ook hoor.. Sinds ik hoger ben dan level 18. Zelfs de 46CP Weedle ontsnapt. Gisteren een Psyduck van 1000 had ik in één keer.quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |