abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:43:28 #152
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163865978
missschien is Erdogan gewoon de koningmier van de IS
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163865992
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik denk dat de lijst grotendeels niet nieuw is. Zullen wel namen zijn waar hij sowieso van af wilde. Nu heeft hij een reden.
Een excuus! :Y
pi_163866009
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Een excuus! :Y
Maakt het geen false flag.
pi_163866018
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Maakt het geen false flag.
Lees de OP van dat andere topic anders ff. :)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:45:01 #156
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163866049
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Lees de OP van dat andere topic anders ff. :)
Heb ik (gedeeltelijk) gedaan. En nu? Aannames, geen bewijs. Lucht.
pi_163866098
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heb ik (gedeeltelijk) gedaan. En nu? Aannames, geen bewijs. Lucht.
Ja als er keiharde bewijzen waren, zat hij al achter slot en grendel.
Dat je zeer verdachte omstandigheden lucht noemt, zegt me genoeg om het hier bij te laten. :)
pi_163866185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zoiets idd

[ afbeelding ]
deed me meer denken aan deze

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163866232
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja nogmaals; het zal echt niet zo letterlijk tegen hen gezegd zijn, maar prima; het was allemaal echt en het is als een donderslag bij heldere hemel gekomen voor herr Erdo en hij heeft in blinde paniek razendsnel een lijst van vele duizenden namen gemaakt van mensen die opgepakt of weggewerkt moeten worden, puur om te voorkomen dat dit weer gaat gebeuren.

3000 man tegen een leger van > 100.000 man + de hele bevolking......
- De Gülen-beweging is al jaren verwikkeld in een machtsstrijd met Erdogan en de Kemalistische kliek. In de afgelopen jaren zijn duizenden politieagenten die loyaal zijn aan Gülen ontslagen. Hierdoor stonden de lijstjes al klaar.
- Op 30 augustus 2016 vindt de 'Yüksek Askeri Şura' (YAS) plaats: dan wordt bepaald welke generaals promoveren, welke hun post behouden en welke eruit worden gewipt. Erdogan en de Kemalisten hadden reeds bepaald dat de generaals die loyaal zijn aan Gülen op 30 augustus oneervol zouden worden ontslagen. Omdát de Gülenisten wisten dat ze hun belangrijkste bron van invloed binnen het Turkse overheidsapparaat zouden verliezen, hebben ze deze staatsgreep gepleegd. Het was een kamikazeaanval. Ze moesten wel. Ze hadden niets meer te verliezen.
- Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).
pi_163866259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Bilge het volgende:

[..]

- De Gülen-beweging is al jaren verwikkeld in een machtsstrijd met Erdogan en de Kemalistische kliek. In de afgelopen jaren zijn duizenden politieagenten die loyaal zijn aan Gülen ontslagen.
- Op 30 augustus 2016 vindt de 'Yüksek Askeri Şura' (YAS) plaats: dan wordt bepaald welke generaals promoveren, welke hun post behouden en welke eruit worden gewipt. Erdogan en de Kemalisten hadden reeds bepaald dat de generaals die loyaal zijn aan Gülen op 30 augustus oneervol zouden worden ontslagen. Omdát de Gülenisten wisten dat ze hun belangrijkste bron van invloed binnen het Turkse overheidsapparaat zouden verliezen, hebben ze deze staatsgreep gepleegd. Het was een kamikazeaanval. Ze moesten wel. Ze hadden niets meer te verliezen.
- Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).
Dat zijn dan wel weer goede punten! ^O^
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:53:20 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163866291
De Turkse geheimendienst heeft de andere kant opgekeken terwijl ze deze coup aan het voorbereiden waren. Kan niet anders. Je kan geen coup organiseren zonder dat je geheimendienst erachter komt. Dat of Turkije is gewoon een apenland geworden onder Sultan Erdogan.
pi_163866297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... Maar die tank moet de Leo2A7 voorstellen.
ah okay, vond het op dat israelische ding lijken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163866312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
was best grappig die game
-Rabia Al-Basri
pi_163866313
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zijn dan wel weer goede punten! ^O^
Top!

Ik sta overigens altijd open voor 'complottheoriën' en geloof veel van wat de massamedia beweert ook niet, maar ik denk echt dat deze staatsgreep niet in scene is gezet.
pi_163866398
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:54 schreef Bilge het volgende:

[..]

Top!

Ik sta overigens altijd open voor 'complottheoriën' en geloof veel van wat de massamedia beweert ook niet, maar ik denk echt dat deze staatsgreep niet in scene is gezet.
Ik geloof het, ondanks deze punten, nog steeds WÉL, althans minimaal dat hij er ook een hand in heeft gehad. Veel dingen zijn gewoon te verdacht.
pi_163866437
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:57 schreef ToT het volgende:

Noem ze maar op. Misschien is er een logische verklaring voor wat op het eerste gezicht vreemd oogt. En anders ben ik bereid om van standpunt te veranderen.
pi_163866609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:58 schreef Bilge het volgende:

[..]

Noem ze maar op. Misschien is er een logische verklaring voor wat op het eerste gezicht vreemd oogt. En anders ben ik bereid om van standpunt te veranderen.
Die in het plaatje van zonet, plus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo uit mijn hoofd:
- De belangrijkste leiders van de coup zouden allemaal in 1 helikopter hebben gezeten en die is door een F16 uit de lucht geknald. Vrij slechte tactiek van hooggeplaatste legerofficieren die beter zouden moeten weten, maar wel een ideaal verhaal om te vertellen waarom er geen rechtszaak kan komen tegen de top.
- In Turkije was volgens mij een internetcensuur, toch? En Erdogan zat online een toespraak te houden? Waarom hebben ze dat niet afgesloten?
- Waarom uitzenden dat je met een coup bezig bent, terwijl je nog totaal geen doel bereikt hebt?
- Waarom tegen het parlement schieten terwijl Erdogan daar niet zit en daar ook gewoon schuilkelders o.i.d. zitten?
- Waren er echt maar 3000 man in het hele leger die dit wilden doen, en hoe dachten ze in godsnaam een kans te maken, ook al zou het een wanhoopspoging zijn?
- Waarom hebben ze geen moment gekozen dat ze kans hadden Ergodan te grijpen?
Pffff en zo zijn er nog wel een zooi meer vragen.
pi_163866629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit moet je dus ff vertalen en samenvatten he, hier snapt niemand wat van en sommige mensen worden dan supermad
Met google translate las ik iets over dat iedereen die van een seculiere staat houdt, naar de hel zou moeten gaan.
pi_163866696
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Die in het plaatje van zonet, plus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo uit mijn hoofd:
- De belangrijkste leiders van de coup zouden allemaal in 1 helikopter hebben gezeten en die is door een F16 uit de lucht geknald. Vrij slechte tactiek van hooggeplaatste legerofficieren die beter zouden moeten weten, maar wel een ideaal verhaal om te vertellen waarom er geen rechtszaak kan komen tegen de top.
- In Turkije was volgens mij een internetcensuur, toch? En Erdogan zat online een toespraak te houden? Waarom hebben ze dat niet afgesloten?
- Waarom uitzenden dat je met een coup bezig bent, terwijl je nog totaal geen doel bereikt hebt?
- Waarom tegen het parlement schieten terwijl Erdogan daar niet zit en daar ook gewoon schuilkelders o.i.d. zitten?
- Waren er echt maar 3000 man in het hele leger die dit wilden doen, en hoe dachten ze in godsnaam een kans te maken, ook al zou het een wanhoopspoging zijn?
- Waarom hebben ze geen moment gekozen dat ze kans hadden Ergodan te grijpen?
Pffff en zo zijn er nog wel een zooi meer vragen.
Wat mij meer interessanter lijkt: who the fuck kun je in 2 dagen duizenden rechters/ambtenaren/docenten ontslaan?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:08:37 #172
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163866749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit moet je dus ff vertalen en samenvatten he, hier snapt niemand wat van en sommige mensen worden dan supermad
Zijn dat secularisten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_163866754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
http://haber.sol.org.tr/t(...)asin-cehennem-162689

Kijk dit soort malloten dan. Zodra Turkije totaal niet meer seculier is lever ik mijn paspoort per direct in. Hou mij aan mijn belofte svp.
wat is de grens van totaal niet meer seculier? dan houd ik dat in de gaten voor je ;)
-Rabia Al-Basri
pi_163866763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Bilge het volgende:
Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).
Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).

BRON ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 22:09:12 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163866765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Zijn dat secularisten?
weet ik veel, we willen gewoon Nederlandse bronnen of een goede vertaling

ik ga deze weghalen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163866780
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat mij meer interessanter lijkt: who the fuck kun je in 2 dagen duizenden rechters/ambtenaren/docenten ontslaan?
Ja die lijsten lagen allang klaar. Ik kreeg net via DM te horen dat die lijst al VOOR de coup gepubliceerd zou zijn, maar dat is voor het eerst dat ik dat hoor, hier heb ik nog geen bron voor gezien. Maar goed, de lijst lag sowieso al wel klaar voor een soortgelijk scenario, waarom zouden ze anders zo lang hebben gewacht met het oppakken van leraren die Gülenistische lessen aan kinderen geven, rechters die uitspraken doen terwijl ze Gülen steunen, gouverneurs die achter Gülen staan enz?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:11:32 #177
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163866843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

BRON ?
MIT.

Turkse inlichtingendiensten

Je kan bij hun een verzoek indienen voor meer informatie.
pi_163866858
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja die lijsten lagen allang klaar. Ik kreeg net via DM te horen dat die lijst al VOOR de coup gepubliceerd zou zijn, maar dat is voor het eerst dat ik dat hoor, hier heb ik nog geen bron voor gezien. Maar goed, de lijst lag sowieso al wel klaar voor een soortgelijk scenario, waarom zouden ze anders zo lang hebben gewacht met het oppakken van leraren die Gülenistische lessen aan kinderen geven, rechters die uitspraken doen terwijl ze Gülen steunen, gouverneurs die achter Gülen staan enz?
En toch was alles heel toevallig en die coup echt heel echt en zo ook de reactie van Erdogan.
pi_163866891
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

MIT.

Script-schrijver van Erdogan bedoel je.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:13:28 #180
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163866906
quote:

[..]

MIT.

Wat betekent: "Het ontdekken van de coup door de inlichtingendienst"?

Is toen de leider al opgepakt en is dat de reden waarom er geen bevelhebber naar voren is getreden?
pi_163866929
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En toch was alles heel toevallig en die coup echt heel echt en zo ook de reactie van Erdogan.
Tja er speelt gewoon echt ongelooflijk veel. Ik denk niet dat deze coup 100% los van hem stond, en ik denk op zich ook niet direct dat hij het 100% zelf heeft opgezet, maar hij heeft er wel een fikse hand in gehad.
Het is gewoon het excuus wat hij nodig heeft gehad om deze razzia te houden.
pi_163866965
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En ISIS is een zionistisch complot, 911 was een inside job!!
pi_163867018
Dus nu heeft Erdogan nukes, goed idee, een Saddam Hussein met ditmaal échte nukes...
pi_163867021
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

BRON ?

http://www.cnnturk.com/tu(...)03-00te-baslayacakti
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:18:08 #185
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163867074
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Faeroer het volgende:
Dus nu heeft Erdogan nukes, goed idee, een Saddam Hussein met ditmaal échte nukes...
Turkije heeft al meer dan 50 jaar nukes. |:(
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163867085
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja die lijsten lagen allang klaar.
Duh. Erdogan heeft sinds 2013 mot met Gulenisten: http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_sleutelrol__.html
pi_163867088
quote:
Dat kan uiteraard ook gefabriceerd zijn. ;)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:18:40 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163867096
quote:
Ja, haalt hij morgen op van Incirlik achter in de auto en dan knoopt hij ze onder de F16's...
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:19:39 #189
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163867153
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard ook gefabriceerd zijn. ;)
CNN Turk, niet echt een pro Erdogan zender zegt het ook. Kan uiteraard gefabriceerd zijn, maar daarmee zul je het helaas moeten doen.
pi_163867170
quote:
De zogenaamde clash met de vs is niets anders dan een show voor de bühne, zal op dezelfde manier aflopen als met het geval met Rusland.
pi_163867181
De complottheorieën rondom de mislukte Turkse coup, en hoe realistisch ze zijn

3) Het zijn de hardline secularisten geweest

Een groepje secularisten in het Turkse leger hebben met het idee van 'nu of nooit' geprobeerd om de door hen zeer gehate president Erdogan af te zetten. Volgens hen verloochent Erdogan het Kemalisme, de erfenis van de vader des vaderlands Kemal Atatürk. Een van de belangrijkste speerpunten van het Kemalisme is secularisme, oftewel de scheiding tussen kerk en staat.

Hoe realistisch is deze theorie?

Van alle theorieën lijkt dit de meest realistische. De top van het Turkse leger was door de samenwerking van Erdogan en Gülen voor een groot deel al gevuld met regeringsgezinde generaals, hetgeen wrok creëerde onder de resterende seculiere officieren en generaals. Turkije kent een lange geschiedenis van militaire coups, maar het was altijd zo dat de hoogste baas van het leger bevel gaf en het hele leger de coup deed.

Maar afgelopen vrijdag was dat niet het geval. Een deel van het leger ging rogue en probeerde een staatsgreep te plegen. Onder de coupplegers zijn vooral officieren met een hardline secularistische inslag.

http://www.vice.com/nl/re(...)alistisch-ze-zijn174
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:20:57 #193
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163867182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Turkije heeft helemaal niks. Die B61's zijn van Amerika.
Waar staan ze? In Turkije. Wie beheert de knoppen en controle ervan? Turkije.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:21:16 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163867195
Ik zit even terug te lezen en zie dat Gülen-beweging een sekte wordt genoemd die uitgeroeid moet worden.

Ja, Gülen-beweging is een sekte. Klopt helemaal.

Nu is mijn vraag echter of de AKP ook geen sekte is. Officieel zijn ze een politieke partij, maar ik denk dat iedereen het met mij eens zal zijn dat het meer dan alleen een politieke partij is geworden? Het is een levenswijze, een bepaald manier van denken, toch?

Ik zie nergens op forums of Twitter leden van de Gülen-beweging (vandaag, gisteren of voor de coup) posten, laat staan agressief doen tegen andere burgers. Ik zie echter wel iedere minuut weer ergens een AKP-aanhanger posten over hoe kut Kemalisten zijn, secularisten zijn, Gülenisten zijn of eigenlijk iedereen die geen AKP-aanhanger is mag doodvallen.

Als we het over sektes gaan hebben en over gevaarlijke sektes gaan hebben is de AKP veel en vele malen gevaarlijker dan de Gülen-beweging. Ze gaan over lijken (zowel de kopstukken als burgers) en nemen recht in eigen hand (weer zowel de kopstukken als burgers). Ze doen er alles aan om aan de macht te blijven, geven hun fouten nooit toe, beschermen elkaar koste wat het kost en gaan hun leider achterna zonder na te denken. Hoe is dat dan geen sekte?

Alleen de laatste drie dagen al. Er worden 50.000 man opgepakt/geschorst/uit functie gezet. Tienduizenden families zitten zonder inkomen, tienduizenden families zitten straks in armoede, maar de AKP-sekte en alle aanhangers blijven dit goedkeuren, zonder ook maar één seconden na te denken. Wat als hun grote leider het zegt zal het wel waar zijn, als hun grote leider iets doet, dan zal die het wel beter weten. Dit is toch precies hoe een sekte werkt?

Als je tegen sektes bent, wat natuurlijk prima en goed te begrijpen is, dan zal je als eerste tegen AKP moeten zijn. AKP is namelijk de grootste, engste en meest gevaarlijke sekte ooit in Turkije. Veel onopgeleide mensen die blind hun leider achterna gaan, zonder na te denken of kritisch te zijn.
pi_163867218
quote:
niet te controleren dus geen bron
pi_163867237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oke, wat voor bron wil je dan? Hoe wil je het eventueel controleren?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:22:34 #197
416575 crew  Evenstar
pi_163867239
quote:

[..]

MIT.

Die papieren waarop zogenaamd stond dat het om 03:00 zou plaatsvinden hadden een datum van 16-07-2016 trouwens, just saying. Best knap dat je papieren van morgen al bij je had tijdens een coup gisteren. Goed, blind is blind natuurlijk en dat wil je dan wel geloven.

Als er papieren en geluidsfragmenten opduiken tegen AKP en Erdogan is het opeens wel vals en kan het niet waar zijn.
pi_163867242
De landverraders van de jaren 90 zijn nu ineens democratie beschermers geworden. Wat een plottwist
pi_163867268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oke, wat voor bron wil je dan? Hoe wil je het eventueel controleren?
Turks mag hier zo ie zo niet :)
pi_163867286
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De zogenaamde clash met de vs is niets anders dan een show voor de bühne, zal op dezelfde manier aflopen als met het geval met Rusland.
Laten we het hopen. Geen zin in groene wolken. Gewoon allemaal normaal doen.
pi_163867298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Turkije heeft helemaal niks. Die B61's zijn van Amerika.
Niet voor lang.
pi_163867305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Turks mag hier zo ie zo niet
Nederlands: sowieso!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:24:23 #203
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163867309
Yay! *O*
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 22:24:24 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163867312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

deze is prima man, niet te moeilijk doen
pi_163867333
quote:
Voor? :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:24:59 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163867343
quote:
En nu?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:25:10 #208
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163867347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voor? :P
Wikileaks?
pi_163867370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Turks mag hier zo ie zo niet :)
Ok, als dat je antwoord is :)
pi_163867372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

deze is prima man, niet te moeilijk doen
is Turks ,kan jij het lezen ? :)
pi_163867373
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Wikileaks?
Oh wanneer?
pi_163867380
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als de coup succesvol geweest zou zijn? Zouden die corrupte AKP-ministers een voor een in Taksim opgehangen worden met Erdogan als klapper op het eind?
pi_163867394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef Atak het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als de coup succesvol geweest zou zijn? Zouden die corrupte AKP-ministers een voor een in Taksim opgehangen worden met Erdogan als klapper op het eind?
Levenslang.

Als het volgens plan zou gaan, zou Erdogan kapot geschoten worden in zijn hotel.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:26:39 #214
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163867404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh wanneer?
Zal dan vast niet lang meer duren
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 22:26:53 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163867411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is Turks ,kan jij het lezen ? :)
het is een foto van 1 van de documenten die de mannen bji zich zouden hebben gehad

logischerwijs is dat in het Turks ja
pi_163867429
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:21 schreef Kyran het volgende:
Ik zit even terug te lezen en zie dat Gülen-beweging een sekte wordt genoemd die uitgeroeid moet worden.

Ja, Gülen-beweging is een sekte. Klopt helemaal.

Nu is mijn vraag echter of de AKP ook geen sekte is. Officieel zijn ze een politieke partij, maar ik denk dat iedereen het met mij eens zal zijn dat het meer dan alleen een politieke partij is geworden? Het is een levenswijze, een bepaald manier van denken, toch?

Ik zie nergens op forums of Twitter leden van de Gülen-beweging (vandaag, gisteren of voor de coup) posten, laat staan agressief doen tegen andere burgers. Ik zie echter wel iedere minuut weer ergens een AKP-aanhanger posten over hoe kut Kemalisten zijn, secularisten zijn, Gülenisten zijn of eigenlijk iedereen die geen AKP-aanhanger is mag doodvallen.

Als we het over sektes gaan hebben en over gevaarlijke sektes gaan hebben is de AKP veel en vele malen gevaarlijker dan de Gülen-beweging. Ze gaan over lijken (zowel de kopstukken als burgers) en nemen recht in eigen hand (weer zowel de kopstukken als burgers). Ze doen er alles aan om aan de macht te blijven, geven hun fouten nooit toe, beschermen elkaar koste wat het kost en gaan hun leider achterna zonder na te denken. Hoe is dat dan geen sekte?

Alleen de laatste drie dagen al. Er worden 50.000 man opgepakt/geschorst/uit functie gezet. Tienduizenden families zitten zonder inkomen, tienduizenden families zitten straks in armoede, maar de AKP-sekte en alle aanhangers blijven dit goedkeuren, zonder ook maar één seconden na te denken. Wat als hun grote leider het zegt zal het wel waar zijn, als hun grote leider iets doet, dan zal die het wel beter weten. Dit is toch precies hoe een sekte werkt?

Als je tegen sektes bent, wat natuurlijk prima en goed te begrijpen is, dan zal je als eerste tegen AKP moeten zijn. AKP is namelijk de grootste, engste en meest gevaarlijke sekte ooit in Turkije. Veel onopgeleide mensen die blind hun leider achterna gaan, zonder na te denken of kritisch te zijn.
sekte of niet. het volk kan deze "sekte" naar huis sturen als ze dat zouden willen en daar zit em het verschil w/
-Rabia Al-Basri
pi_163867436
quote:

De beerput gaat open en er worden oude koeien uit gehaald! :T
pi_163867438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Levenslang.

Als het volgens plan zou gaan, zou Erdogan kapot geschoten worden in zijn hotel.
Denk het niet. Hij zou opgehangen worden als die andere honden.
pi_163867452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh wanneer?
Vandaag (Amerikaanse tijd, dus kan ook vannacht zijn.)
pi_163867455
AlptekinAkdogan twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:24:28 Aanhangers van Erdogan: 'vrouwen horen niet mee te doen met de betogingen voor de democratie' https://t.co/7fDjXHdMk1 reageer retweet
pi_163867469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Levenslang.

Hadden ze hem trouwens niet met F16's in het vizier?
pi_163867493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef StaceySinger het volgende:
AlptekinAkdogan twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:24:28 Aanhangers van Erdogan: 'vrouwen horen niet mee te doen met de betogingen voor de democratie' https://t.co/7fDjXHdMk1 reageer retweet
Haha wat een ezels. :') Ze geven democratie een volledig nieuwe betekenis.
★★★
pi_163867496
quote:
O+ Wat een modern volkje is het toch!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:28:56 #224
416575 crew  Evenstar
pi_163867502
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja er speelt gewoon echt ongelooflijk veel. Ik denk niet dat deze coup 100% los van hem stond, en ik denk op zich ook niet direct dat hij het 100% zelf heeft opgezet, maar hij heeft er wel een fikse hand in gehad.
Het is gewoon het excuus wat hij nodig heeft gehad om deze razzia te houden.
Hoe ik het nu begrijp is dat hij het niet zelf heeft opgezet, maar wel van te voren wist dat het zou komen en het niet heeft gestopt.

16:00 laat MIT (Turkse inlichtingendienst) weten dat er een coup gaat komen. Ze laten dit weten aan Hulisi Akar (absolute topman van het leger in de regering). Hij roept meerdere hogere officieren bij elkaar en overlegt met ze dat er geen enkel militair voertuig mag wegrijden/opstijgen etc. Dit is trouwens een feit, bevestigd door de regering zelf!

Ongeveer 5 uur later is er toch nog een coup, deze zelfde Hulisi Akar (die dus al wist van deze coup) is opeens gegijzeld! Moet je je voorstellen dat je de hoogste rank hebt in het leger, weet dat er een coup tegen je opgezet is en je wordt 6 uur later alsnog gegijzeld!

Als ik het me goed herinner heeft Erdogan vrijdag ergens op TV gezegd dat hij rond 20:00 wist dat er een coup bezig was. Geloven we met z'n allen dat tussen 16:00 en 20:00 niemand de president heeft gebeld om te zeggen dat er een coup aanstaande was?

Als je om 16:00 al weet dat er een coup aanstaande is en je weet je hoogste officieren te bereiken hoe kan het dan alsnog dat er zoveel mis gaat? Waarom verscheen Erdogan pas zo laat op TV en niet eerder? Waarom had hij niet iedereen gewaarschuwd van te voren? Hij heeft alle media in eigen hand. Met één telefoon maar de mediabazen had hij iedereen voordat de coup begon al de straat op kunnen sturen.

Vraagtekens, vraagtekens.

.... kom er maar in en praat het maar goed AKP-aanhangers.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:29:29 #225
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163867531
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef ToT het volgende:

[..]

O+ Wat een modern volkje is het toch!
Democrazy
pi_163867550
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Wikileaks?
das komende week pas lan...
-Rabia Al-Basri
pi_163867553
quote:
Voor de wikileaks?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:30:10 #228
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163867556
https://twitter.com/fuatavni_f/status/755487728293339137

Fuat Avni (Turkish Whistleblower) suggests that Turkey will be Leaving Nato and Join the Shanghai Cooperation Organization.
pi_163867572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe ik het nu begrijp is dat hij het niet zelf heeft opgezet, maar wel van te voren wist dat het zou komen en het niet heeft gestopt.

16:00 laat MIT (Turkse inlichtingendienst) weten dat er een coup gaat komen. Ze laten dit weten aan Hulisi Akar (absolute topman van het leger in de regering). Hij roept meerdere hogere officieren bij elkaar en overlegt met ze dat er geen enkel militair voertuig mag wegrijden/opstijgen etc. Dit is trouwens een feit, bevestigd door de regering zelf!

Ongeveer 5 uur later is er toch nog een coup, deze zelfde Hulisi Akar (die dus al wist van deze coup) is opeens gegijzeld! Moet je je voorstellen dat je de hoogste rank hebt in het leger, weet dat er een coup tegen je opgezet is en je wordt 6 uur later alsnog gegijzeld!

Als ik het me goed herinner heeft Erdogan vrijdag ergens op TV gezegd dat hij rond 20:00 wist dat er een coup bezig was. Geloven we met z'n allen dat tussen 16:00 en 20:00 niemand de president heeft gebeld om te zeggen dat er een coup aanstaande was?

Als je om 16:00 al weet dat er een coup aanstaande is en je weet je hoogste officieren te bereiken hoe kan het dan alsnog dat er zoveel mis gaat? Waarom verscheen Erdogan pas zo laat op TV en niet eerder? Waarom had hij niet iedereen gewaarschuwd van te voren? Hij heeft alle media in eigen hand. Met één telefoon maar de mediabazen had hij iedereen voordat de coup begon al de straat op kunnen sturen.

idd, voeg dat maar toe aan het lijstje verdachte zaken.
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 22:31:39 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163867631
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Hadden ze hem trouwens niet met F16's in het vizier?
een collega van mij zei dat ze het op de radar hadden maar dat het toestel met een civiele code rondvloog oid

dus niet visueel maar gewoon een Gulfstream waarvan ze vermoeden dat de grote baas erin zat maar het had ook zomaar een random voetbalteam kunnen zijn
pi_163867635
Welke stappen zou Erdogan nog meer kunnen nemen nu?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:32:12 #232
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163867656
quote:

[..]

De gijzeling gebeurt door de mensen waar hij mee samenwerkt. De gijzeling komt van binnenuit, niet van buitenaf.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:32:20 #233
416575 crew  Evenstar
pi_163867662
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

sekte of niet. het volk kan deze "sekte" naar huis sturen als ze dat zouden willen en daar zit em het verschil w/
Je weet hoe sektes werken he? Ze kunnen helemaal niks naar huis sturen als ze éénmaal in zo'n sekte zitten.

Een heel klein gedeelte heeft dit geprobeerd bij de verkiezingen vorig jaar in juni. Weet je nog wat er tussen juni en november gebeurde? Hoeveel doden er vielen? Hoeveel aanslagen per dag er waren? Wat zei de grote leider toen? Geef mij de meerderheid en het zal stoppen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:32:27 #234
440653 BarryOSeven
pi_163867666
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:30:36 RELEASE: 294,548 emails from Turkey's ruling political party, Erdoğan's AKP #AKPemails https://t.co/1Yof7YZpH7 https://t.co/GGzGS8oUrY reageer retweet
pi_163867678
quote:
echt een mongol deze gast hele pleinen zitten vol met vrouwen en dan komt deze pipo aan met een tweet van micro clubje dat vindt dat vrouwen thuis moeten bijven. mongol eerste klas

en gaat stacey met hier plaatsen. ik ben teleurgesteld in je stacey...
-Rabia Al-Basri
pi_163867699
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Fuat Avni (Turkish Whistleblower) suggests that Turkey will be Leaving Nato and Join the Shanghai Cooperation Organization.
ja dikke...
-Rabia Al-Basri
pi_163867702
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Heb wel respect voor Erdogans schijt.
pi_163867718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef BarryOSeven het volgende:
wikileaks twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 22:30:36 RELEASE: 294,548 emails from Turkey's ruling political party, Erdoğan's AKP #AKPemails https://t.co/1Yof7YZpH7 https://t.co/GGzGS8oUrY reageer retweet
*O* Jetzt geht's los!!!! *O*
pi_163867726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Welke stappen zou Erdogan nog meer kunnen nemen nu?
een koude douche?
-Rabia Al-Basri
pi_163867740
Op zich toch best tof, een president die een coupe pleegt in z'n eigen land.
Conscience do cost.
pi_163867744
quote:
Let the party begin! _O_
pi_163867746
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

een koude douche?
En is die weer koest? :P
  Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 22:34:37 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163867749
quote:

[..]

misschien waren die eenheden al niet meer te stoppen?

het verklaard wel waarom ze eigenlijk alles op zijn plek hadden om de macht over te nemen en de trekker niet over hebben gehaald

bevestigd mijn vermoedens dat men het heeft afgeblazen toen ze zagen dat het niet zou lukken
pi_163867777
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je weet hoe sektes werken he? Ze kunnen helemaal niks naar huis sturen als ze éénmaal in zo'n sekte zitten.

Een heel klein gedeelte heeft dit geprobeerd bij de verkiezingen vorig jaar in juni. Weet je nog wat er tussen juni en november gebeurde? Hoeveel doden er vielen? Hoeveel aanslagen per dag er waren? Wat zei de grote leider toen? Geef mij de meerderheid en het zal stoppen.
dude ff serieus.

niemand dwingt de halve turkse electoraat al jaren om een stempeltje te plaatsen bij AKP
-Rabia Al-Basri
pi_163867807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En is die weer koest? :P
insallah!
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:36:09 #246
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163867826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef ems. het volgende:
Op zich toch best tof, een president die een coupe pleegt in z'n eigen land.
Eet 'ie een ijsje of laat 'ie zijn haar doen?
pi_163867856
Wie neemt de moeite :P

https://wikileaks.org/akp-emails/
pi_163867872
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

dude ff serieus.

niemand dwingt de halve turkse electoraat al jaren om een stempeltje te plaatsen bij AKP
Ja want hij koopt geen stemmers om of fraudeert. Je weet t niet.
pi_163867904
quote:
Benieuwd wat het op gaat leveren. Denk niet zoveel eigenlijk. Panama-papers waren ook één grote anti-climax.
pi_163867909
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:

Kom er al niet meer op....Time Out....
pi_163867923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:38 schreef theNull het volgende:

[..]

Kom er al niet meer op....Time Out....
Werkt hier gewoon. Snel ook zelfs.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:38:30 #252
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163867931
quote:

Het zijn vooral onzin mailtjes. Veel spam, bestellingen, informatie over producten en ander prul zo op het eerste oog.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:38:42 #253
121310 venomsnake
El Saltador
pi_163867938
Wikileaks _O_
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_163867944
Hoe lekt zoiets eigenlijk?

Vooral dingen zoals mailtjes, dan moet je wel achterlijk omgaan met je privacy.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:39:22 #255
440653 BarryOSeven
pi_163867955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef Infection het volgende:

[..]

Benieuwd wat het op gaat leveren. Denk niet zoveel eigenlijk. Panama-papers waren ook één grote anti-climax.
Ja het is ook ontzettend moeilijk iets zinnigs te halen uit zo'n enorme bak data. Maar de hoop sterft het laatst, het geeft de komende jaren ook voor de Turkse bevolking een goed inzicht in hoe hun regering rolt.
pi_163867963
Ze hebben meerdere servers, de ene werkt wel, de ander niet.

;; ANSWER SECTION:
www.wikileaks.org. 300 IN CNAME wikileaks.org.
wikileaks.org. 419 IN A 195.35.109.44
wikileaks.org. 419 IN A 195.35.109.53
wikileaks.org. 419 IN A 95.211.113.131
wikileaks.org. 419 IN A 95.211.113.154
wikileaks.org. 419 IN A 141.105.65.113
wikileaks.org. 419 IN A 141.105.69.239
pi_163867984
quote:

ik heb de zoek opdracht gulen getikt voor je, jij mag de resst doen :P

https://wikileaks.org/akp(...)&sort=0#searchresult
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 22:40:23 #258
416575 crew  Evenstar
pi_163868000
Hebben ze niet een reddit topic ofzo waar ze alles uitvogelen :D
pi_163868007
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het zijn vooral onzin mailtjes. Veel spam, bestellingen, informatie over producten en ander prul zo op het eerste oog.
dream on
pi_163868010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:39 schreef xaban06 het volgende:
Ze hebben meerdere servers, de ene werkt wel, de ander niet.

;; ANSWER SECTION:
www.wikileaks.org. 300 IN CNAME wikileaks.org.
wikileaks.org. 419 IN A 195.35.109.44
wikileaks.org. 419 IN A 195.35.109.53
wikileaks.org. 419 IN A 95.211.113.131
wikileaks.org. 419 IN A 95.211.113.154
wikileaks.org. 419 IN A 141.105.65.113
wikileaks.org. 419 IN A 141.105.69.239
Zal niet lang duren voordat de hele zooi geDDOS'ed wordt. Turkije staat bekend om zijn 'hackertjes'
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:40:51 #261
440653 BarryOSeven
pi_163868023
Iemand hier die Erdogan persoonlijk een mailje wil sturen?

receptayyip.erdogan@basbakanlik.gov.tr
pi_163868033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Kyran het volgende:
Hebben ze niet een reddit topic ofzo waar ze alles uitvogelen :D
Hoor t graag
pi_163868038
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mijn Turks laat mij wel in de steek nu :p
pi_163868047
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat heb je heel snel gedaan, zoveel mailtjes bekijken.
★★★
pi_163868048
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef BarryOSeven het volgende:

"Geitenneuker!"
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:41:52 #266
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868059
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik zie allemaal nieuwsberichten die zijn ge-emailed _O-
pi_163868072
Is Kadir A. Mohmand een bekend persoon?
pi_163868103
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Infection het volgende:

[..]

Zal niet lang duren voordat de hele zooi geDDOS'ed wordt. Turkije staat bekend om zijn 'hackertjes'
Ik zie trouwens net dat ik fysiek toegang heb tot een aantal servers van ze :D
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:43:01 #269
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_163868106
quote:

"Er is nu een écht werkend middel om uw arm te verlengen. Bestel nu!"
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:43:18 #270
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163868114
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt een mongol deze gast hele pleinen zitten vol met vrouwen en dan komt deze pipo aan met een tweet van micro clubje dat vindt dat vrouwen thuis moeten bijven. mongol eerste klas

en gaat stacey met hier plaatsen. ik ben teleurgesteld in je stacey...
Zijn slechts fabricated-hadith moslims, geen echte moslims dus.

http://www.ongegrondehadith.nl/
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:43:28 #271
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868122
Lol ik dacht ik open ff een atachment, zit gewoon een trojan tussen :')_!
pi_163868143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik zie trouwens net dat ik fysiek toegang heb tot een aantal servers van ze :D
Zal wel niet zoveel boeiends op staan. Waarschijnlijk hetgeen wat je ook op de website ziet.
pi_163868191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik zie allemaal nieuwsberichten die zijn ge-emailed _O-
https://wikileaks.org/akp-emails/emailid/1

Spam _O-
pi_163868193
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:40 schreef Infection het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)ij-erdogan~a4342496/
★★★
pi_163868197
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol ik dacht ik open ff een atachment, zit gewoon een trojan tussen :')_!
Er staan natuurlijk ook gewoon spam-mailtjes tussen die ontvangen zijn door de desbetreffende personen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:45:53 #276
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868214
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Er staan natuurlijk ook gewoon spam-mailtjes tussen die ontvangen zijn door de desbtreffende personen.
Nee was gewoon van een akparti.org.tr mail adres.
pi_163868220
Iemand al iets spannends :P
pi_163868224
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:44 schreef Infection het volgende:

[..]

Zal wel niet zoveel boeiends op staan. Waarschijnlijk hetgeen wat je ook op de website ziet.
Denk het ook niet, maar ik vind het maar vreemd dat ze hun IP's niet hebben afgeschermd. Waarom maken ze geen gebruik van CloudFlare oid?
pi_163868226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef Infection het volgende:

[..]

dat laatste idd. en dan met namen in TR verwacht ik er weinig van, omdat Erdo enorm veel krediet heeft bij de AKP aanhang. er moeten zulke vreselijke dingen naar voren komen wil het hem schaden.
zelfs als dat het geval zou zijn, is het uiteraard een westers complot tegen we wil van het volk B-)
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:46:18 #280
440653 BarryOSeven
pi_163868227
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Er staan natuurlijk ook gewoon spam-mailtjes tussen die ontvangen zijn door de desbetreffende personen.
Ze hebben gewoon die complete mailserver leeg getrokken :D Geniaal.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:46:54 #281
440653 BarryOSeven
pi_163868248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Denk het ook niet, maar ik vind het maar vreemd dat ze hun IP's niet hebben afgeschermd. Waarom maken ze geen gebruik van CloudFlare oid?
Is CloudFlare te vertrouwen in het geval van WikiLeaks? Ik zou de infrastructuur liever zelf beheren.
pi_163868251
quote:

_O-
-Rabia Al-Basri
pi_163868263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mijn Turks laat mij wel in de steek nu :p
yapma yaaa
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:47:44 #284
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand al iets spannends :P
spam, spam, spam, newsletter, random fora die mailtjes sturen, bestellingen, product informatie, andere meuk. Heb nog geen 1 normale email gezien.
pi_163868294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Is CloudFlare te vertrouwen in het geval van WikiLeaks? Ik zou de infrastructuur liever zelf beheren.
Waarom niet te vertrouwen? De beheerders loggen nog steeds direct in op hun eigen servers. CloudFlare krijgt geen toegang tot de servers. Enige wat CloudFlare zou kunnen doen is het verkeer monitoren tussen de bezoekers en server, maar of je daar nou wat aan hebt?
pi_163868323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

spam, spam, spam, newsletter, random fora die mailtjes sturen, bestellingen, product informatie, andere meuk. Heb nog geen 1 normale email gezien.
Ik alleen van Kadir

https://wikileaks.org/akp-emails/emailid/9640
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2016 @ 22:49:07 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_163868334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik had er eentje in het Duits maar kom niet meer op de site: https://wikileaks.org/akp-emails/emailid/25335
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_163868339
quote:

hij is geen basbakan meer ( premier )
pi_163868350
er had een tijdje last van aambeien :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_163868361
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Slayage het volgende:
er had een tijdje last van aambeien :Y)
Kon je wel poepen?
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2016 @ 22:49:52 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_163868369
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Moet je dus in sultan veranderen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_163868371
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

misschien gebruikt ie nog steeds hetzelfde email adres :P
-Rabia Al-Basri
pi_163868382
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Moet je dus in sultan veranderen?
cumhurbaskan
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:50:24 #294
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868394
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

misschien gebruikt ie nog steeds hetzelfde email adres :P
Ik gok dat hij z'n mails niet zelf beheert.
pi_163868425
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:49 schreef Atak het volgende:

[..]

Kon je wel poepen?
dat wordt niet vermeld ;(
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:51:45 #296
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868432
Rip wikileaks.

Toch bedankt voor die 3 trojans.
pi_163868446
Hmm ze vragen ineens om wachtwoord.
pi_163868458
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Starting Nmap 5.51 ( http://nmap.org ) at 2016-07-19 22:39 CEST
Nmap scan report for wikileaks.org (141.105.65.113)
Host is up (0.046s latency).
PORT    STATE  SERVICE
443/tcp closed https

Nmap scan report for wikileaks.org (141.105.69.239)
Host is up (0.046s latency).
PORT    STATE  SERVICE
443/tcp closed https

Nmap scan report for wikileaks.org (195.35.109.44)
Host is up (0.025s latency).
PORT    STATE  SERVICE
443/tcp closed https

Nmap scan report for wikileaks.org (195.35.109.53)
Host is up (0.024s latency).
PORT    STATE  SERVICE
443/tcp closed https

Nmap scan report for wikileaks.org (95.211.113.131)
Host is up (0.00029s latency).
PORT    STATE  SERVICE
443/tcp closed https

Nmap scan report for wikileaks.org (95.211.113.154)
Host is up (0.00032s latency).
PORT    STATE  SERVICE
443/tcp closed https

Op alle servers hebben ze de webserver uit geknald :D
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:53:03 #299
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163868477
quote:
Dit is een BCC emailtje, er staat geen adres bij to:

Gewoon mass email van een organisatie.
pi_163868489
Tja, de Erdogan aanhangers hebben even een kleine tijdelijke overwinning dat ze de boel nu even stilgelegd hebben. Good for you, boys! :') Here's a cookie!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:54:16 #301
440653 BarryOSeven
pi_163868511
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom niet te vertrouwen? De beheerders loggen nog steeds direct in op hun eigen servers. CloudFlare krijgt geen toegang tot de servers. Enige wat CloudFlare zou kunnen doen is het verkeer monitoren tussen de bezoekers en server, maar of je daar nou wat aan hebt?
En besluiten dat op cruciale momenten niemand meer naar WikiLeaks kan.

Kan me heel goed voorstellen dat je in het geval van WikiLeaks je de complete stack in eigen beheer wilt houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')