tolkienquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze 100% op de hoogte gesteld waren van hoe de ork in de steel zat?
Maar hoe kan dat dan dat hij de macht wil grijpen als hij een vreedzame stroming binnen de Islam leidt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat alle signalen die kant op schijnen te wijzen. de turken schijnen een verzoek te hebben ingediend bij de amerikanen. we gaan het zien.
Als Turk moet je natuurlijk ook wel wat voorzichtiger zijn met waar je over klaagt, voor je het weet heeft de lange arm van Erdo je te pakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk alleen spreken voor de turkse en nederlandse culturen die ik door en door ken, maar man-man-man wat zeiken de nederlanders af vergeleken met de turken terwijl ze het zo veel beter hebben.
Blijkbaar wilde hij Erdo aanklagen voor corruptie of zo? Tja dat is nog niet de macht grijpen, maar wel iemand uit de macht proberen te ontzetten, ook al is het om een verdomd goede reden!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan dat hij de macht wil grijpen als hij een vreedzame stroming binnen de Islam leidt?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Gulen is in ballingschap in Amerika en dat is de leider van een .....vreedzame stroming binnen de Islam.
Tenminste dat heb ik dan weer gehoord in een actualiteiten- programma.
Welke staat ben ik even kwijt.
had je deze al gezien?quote:
twitter:CherguiaMbark twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 19:39:58Turkey coup protester in Istanbul trying to stop tanks, gets driven over by two & survived.#TürkiyeMeydanlarda https://t.co/VpzmoBi5bc reageer retweet
Oké, 3000 man vrijwillig levenslang de cel in willen gaan, enkel en alleen voor Erdogan. Goed verhaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, met 3000 man een heel land omver willen proberen te werpen door een tv-station te overmeesteren en 's nachts wat tegen een gebouw aan te knallen terwijl iedereen daar al verscholen zit.
lol, wat begrijp jij niet aan mijn antwoord daarop?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'vermoedelijke'?
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
twitter:CherguiaMbark twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 19:39:58Turkey coup protester in Istanbul trying to stop tanks, gets driven over by two & survived.#TürkiyeMeydanlarda https://t.co/VpzmoBi5bc reageer retweet
die vreedzame stroming is zijn glamour. daar schermt hij mee. dat is het verkoopplaatje voor de buhne. in de kern blijkt het net zo een machtswellusteling te zijn net als Erdo himself. just sayin.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan dat hij de macht wil grijpen als hij een vreedzame stroming binnen de Islam leidt?
nee.. wanneeer is dit gebeuird?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
Het zaakje stinkt gewoon en ze zijn waarschijnlijk voorgelogen of gedwongen. De NOS, het AD, diverse politici van Turkse afkomst in Nederland en vele andere bronnen denken serieus dat Erdo hier achter zit, maar wuif het maar weg!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oké, 3000 man vrijwillig levenslang de cel in willen gaan, enkel en alleen voor Erdogan. Goed verhaal.
ik ben niet zo van het klagen, dus die arm zal mij niet makkelijk treffen. ben meer een het glas is half vol kind of guyquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Turk moet je natuurlijk ook wel wat voorzichtiger zijn met waar je over klaagt, voor je het weet heeft de lange arm van Erdo je te pakken.
ik doe het hem niet naquote:
vrijdag, niet nieuwquote:
Weet je wat, voor de verandering, wil ik je de voordeel van twijfel geven. Geef mij een onafhankelijke objectieve bron met bewijs en ik zal je geloven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zaakje stinkt gewoon en ze zijn waarschijnlijk voorgelogen of gedwongen. De NOS, het AD, diverse politici van Turkse afkomst in Nederland en vele andere bronnen denken serieus dat Erdo hier achter zit, maar wuif het maar weg!Het mocht hier in deze topicreeks niet besproken worden van een admin, anders was er veel meer info over langs gekomen.
BNW / Staatsgreep in Turkije BNW edition #2 In deze reeks is genoeg te vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet je wat, voor de verandering, wil ik je de voordeel van twijfel geven. Geef mij een onafhankelijke objectieve bron met bewijs en ik zal je geloven.
misschien was hij zn lenzen kwijt?quote:
Post er dan 2 of 3 hier. Als het onafhankelijk en objectief is mag dat hier gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
BNW / Staatsgreep in Turkije BNW edition #2 In deze reeks is genoeg te vinden.
quote:
Ik weet niet welke bronnen jij als onafhankelijk accepteert, maar als jij de OP van dat topic doorleest, zal ik wel op "Coup Turkey staged" googlen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Post er dan 2 of 3 hier. Als het onafhankelijk en objectief is mag dat hier gewoon.
Je hoeft niet te googlen. Jij beweerd wat, dan ga je toch niet achteraf googlen? Je bent na het lezen van bewijs toch tot je conclusie gekomen, of toch niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet welke bronnen jij als onafhankelijk accepteert, maar als jij de OP van dat topic doorleest, zal ik wel op "Coup Turkey staged" googlen.
Een corruptieschandaal binnen de overheid waarmee 100 miljard Amerikaanse dollars gemoeid was, leidde in 2013 tot de arrestaties van nauwe bondgenoten van Erdoğan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Is hij dat niet dan?
Had hij geen miljarden achterover gedrukt en dergelijke?
Probleem is dat jij toch gaat schreeuwen dat het niet onafhankelijk of objectief is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Post er dan 2 of 3 hier. Als het onafhankelijk en objectief is mag dat hier gewoon.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te googlen. Jij beweerd wat, dan ga je toch niet achteraf googlen? Je bent na het lezen van bewijs toch tot je conclusie gekomen, of toch niet?
Zonder al die onnodig gedelete posts waren we al op topic 60.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zaakje stinkt gewoon en ze zijn waarschijnlijk voorgelogen of gedwongen. De NOS, het AD, diverse politici van Turkse afkomst in Nederland en vele andere bronnen denken serieus dat Erdo hier achter zit, maar wuif het maar weg!Het mocht hier in deze topicreeks niet besproken worden van een admin, anders was er veel meer info over langs gekomen.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:29 schreef Slayage het volgende:
"overwinning van het turkse volk" LAN
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zonder al die onnodig gedelete posts waren we al op topic 60.
superioriteitsgevoel bij mensenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:29 schreef kurk_droog het volgende:
Kan dat Turkije samen met heel de islam niet verdwijnen, wat een bananenlanden zeg. Daar staan 2ij als Europa toch wel boven mag ik hopen.
hij is goed heh!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
SPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is wel aannemelijk idd. ik vermoed dat ze zich nog niet veilig genoeg voelen. dat verklaard ook dat ze mensen verzoeken tot vrijdag iig een aanwezigheid te hebben in de straten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:34 schreef HiZ het volgende:
Volgens The Independent heeft de Turkse regering het leger nog altijd niet onder controle en is de belangrijkste reden dat Erdogan nog in Istanbul is domweg dat Ankara als onvoldoende veilig wordt gezien.
quote:
Ik werd gisteren nog door een mod uitgemaakt voor Turkenhater, omdat ik een behoorlijk lijstje overeenkomsten tussen Hitler zijn machtsuitbreidingscampagne in 1934 en Erdo had neergezet. De moderatie hier op het forum is echt een grap.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Okee natuurlijk zijn er ook posts verwijderd die de boel onoverzichtelijk maakten en er moet uiteraard gemodereerd worden, maar dit was wel echt HEEL erg eenzijdig. Elke vorm van kritiek op herr überführer leek de kop ingedrukt te worden en werd als onderbuikgevoelens weggezet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
RTE = Recep Tayyip ErdoganSPOILER: groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik werd gisteren nog door een mod uitgemaakt voor Turkenhater, omdat ik een behoorlijk lijstje overeenkomsten tussen Hitler zijn machtsuitbreidingscampagne in 1934 en Erdo had neergezet. De moderatie hier op het forum is echt een grap.
Turkije zou willen dat ze de A7 hadden...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:29 schreef Slayage het volgende:
"overwinning van het turkse volk" LAN
[ afbeelding ]
mods mogen ook een mening hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik werd gisteren nog door een mod uitgemaakt voor Turkenhater, omdat ik een behoorlijk lijstje overeenkomsten tussen Hitler zijn machtsuitbreidingscampagne in 1934 en Erdo had neergezet. De moderatie hier op het forum is echt een grap.
Laatste zin klopt wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
RTE = Recep Tayyip Erdogan
[ afbeelding ]
Mja nogmaals; het zal echt niet zo letterlijk tegen hen gezegd zijn, maar prima; het was allemaal echt en het is als een donderslag bij heldere hemel gekomen voor herr Erdo en hij heeft in blinde paniek razendsnel een lijst van vele duizenden namen gemaakt van mensen die opgepakt of weggewerkt moeten worden, puur om te voorkomen dat dit weer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat is zon beetje wat men beweert, als men zegt dat dit een false flag isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dat lan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Turkije zou willen dat ze de A7 hadden...
Zoiets iddquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
Ik denk dat de lijst grotendeels niet nieuw is. Zullen wel namen zijn waar hij sowieso van af wilde. Nu heeft hij een reden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja nogmaals; het zal echt niet zo letterlijk tegen hen gezegd zijn, maar prima; het was allemaal echt en het is als een donderslag bij heldere hemel gekomen voor herr Erdo en hij heeft in blinde paniek razendsnel een lijst van vele duizenden namen gemaakt van mensen die opgepakt of weggewerkt moeten worden, puur om te voorkomen dat dit weer gaat gebeuren.
3000 man tegen een leger van > 100.000 man + de hele bevolking......
Een excuus!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijst grotendeels niet nieuw is. Zullen wel namen zijn waar hij sowieso van af wilde. Nu heeft hij een reden.
Heb ik (gedeeltelijk) gedaan. En nu? Aannames, geen bewijs. Lucht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees de OP van dat andere topic anders ff.
Ja als er keiharde bewijzen waren, zat hij al achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb ik (gedeeltelijk) gedaan. En nu? Aannames, geen bewijs. Lucht.
- De Gülen-beweging is al jaren verwikkeld in een machtsstrijd met Erdogan en de Kemalistische kliek. In de afgelopen jaren zijn duizenden politieagenten die loyaal zijn aan Gülen ontslagen. Hierdoor stonden de lijstjes al klaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja nogmaals; het zal echt niet zo letterlijk tegen hen gezegd zijn, maar prima; het was allemaal echt en het is als een donderslag bij heldere hemel gekomen voor herr Erdo en hij heeft in blinde paniek razendsnel een lijst van vele duizenden namen gemaakt van mensen die opgepakt of weggewerkt moeten worden, puur om te voorkomen dat dit weer gaat gebeuren.
3000 man tegen een leger van > 100.000 man + de hele bevolking......
Dat zijn dan wel weer goede punten!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
- De Gülen-beweging is al jaren verwikkeld in een machtsstrijd met Erdogan en de Kemalistische kliek. In de afgelopen jaren zijn duizenden politieagenten die loyaal zijn aan Gülen ontslagen.
- Op 30 augustus 2016 vindt de 'Yüksek Askeri Şura' (YAS) plaats: dan wordt bepaald welke generaals promoveren, welke hun post behouden en welke eruit worden gewipt. Erdogan en de Kemalisten hadden reeds bepaald dat de generaals die loyaal zijn aan Gülen op 30 augustus oneervol zouden worden ontslagen. Omdát de Gülenisten wisten dat ze hun belangrijkste bron van invloed binnen het Turkse overheidsapparaat zouden verliezen, hebben ze deze staatsgreep gepleegd. Het was een kamikazeaanval. Ze moesten wel. Ze hadden niets meer te verliezen.
- Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
deed me meer denken aan deze
[ afbeelding ]
ah okay, vond het op dat israelische ding lijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Maar die tank moet de Leo2A7 voorstellen.
was best grappig die gamequote:
Top!quote:
Ik geloof het, ondanks deze punten, nog steeds WÉL, althans minimaal dat hij er ook een hand in heeft gehad. Veel dingen zijn gewoon te verdacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Top!
Ik sta overigens altijd open voor 'complottheoriën' en geloof veel van wat de massamedia beweert ook niet, maar ik denk echt dat deze staatsgreep niet in scene is gezet.
Noem ze maar op. Misschien is er een logische verklaring voor wat op het eerste gezicht vreemd oogt. En anders ben ik bereid om van standpunt te veranderen.quote:
Die in het plaatje van zonet, plus:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Noem ze maar op. Misschien is er een logische verklaring voor wat op het eerste gezicht vreemd oogt. En anders ben ik bereid om van standpunt te veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo uit mijn hoofd:
- De belangrijkste leiders van de coup zouden allemaal in 1 helikopter hebben gezeten en die is door een F16 uit de lucht geknald. Vrij slechte tactiek van hooggeplaatste legerofficieren die beter zouden moeten weten, maar wel een ideaal verhaal om te vertellen waarom er geen rechtszaak kan komen tegen de top.
- In Turkije was volgens mij een internetcensuur, toch? En Erdogan zat online een toespraak te houden? Waarom hebben ze dat niet afgesloten?
- Waarom uitzenden dat je met een coup bezig bent, terwijl je nog totaal geen doel bereikt hebt?
- Waarom tegen het parlement schieten terwijl Erdogan daar niet zit en daar ook gewoon schuilkelders o.i.d. zitten?
- Waren er echt maar 3000 man in het hele leger die dit wilden doen, en hoe dachten ze in godsnaam een kans te maken, ook al zou het een wanhoopspoging zijn?
- Waarom hebben ze geen moment gekozen dat ze kans hadden Ergodan te grijpen?
Pffff en zo zijn er nog wel een zooi meer vragen.
Met google translate las ik iets over dat iedereen die van een seculiere staat houdt, naar de hel zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit moet je dus ff vertalen en samenvatten he, hier snapt niemand wat van en sommige mensen worden dan supermad
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die in het plaatje van zonet, plus:Wat mij meer interessanter lijkt: who the fuck kun je in 2 dagen duizenden rechters/ambtenaren/docenten ontslaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo uit mijn hoofd:
- De belangrijkste leiders van de coup zouden allemaal in 1 helikopter hebben gezeten en die is door een F16 uit de lucht geknald. Vrij slechte tactiek van hooggeplaatste legerofficieren die beter zouden moeten weten, maar wel een ideaal verhaal om te vertellen waarom er geen rechtszaak kan komen tegen de top.
- In Turkije was volgens mij een internetcensuur, toch? En Erdogan zat online een toespraak te houden? Waarom hebben ze dat niet afgesloten?
- Waarom uitzenden dat je met een coup bezig bent, terwijl je nog totaal geen doel bereikt hebt?
- Waarom tegen het parlement schieten terwijl Erdogan daar niet zit en daar ook gewoon schuilkelders o.i.d. zitten?
- Waren er echt maar 3000 man in het hele leger die dit wilden doen, en hoe dachten ze in godsnaam een kans te maken, ook al zou het een wanhoopspoging zijn?
- Waarom hebben ze geen moment gekozen dat ze kans hadden Ergodan te grijpen?
Pffff en zo zijn er nog wel een zooi meer vragen.
Zijn dat secularisten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit moet je dus ff vertalen en samenvatten he, hier snapt niemand wat van en sommige mensen worden dan supermad
wat is de grens van totaal niet meer seculier? dan houd ik dat in de gaten voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
http://haber.sol.org.tr/t(...)asin-cehennem-162689
Kijk dit soort malloten dan. Zodra Turkije totaal niet meer seculier is lever ik mijn paspoort per direct in. Hou mij aan mijn belofte svp.
Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Bilge het volgende:
Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).
weet ik veel, we willen gewoon Nederlandse bronnen of een goede vertalingquote:
Ja die lijsten lagen allang klaar. Ik kreeg net via DM te horen dat die lijst al VOOR de coup gepubliceerd zou zijn, maar dat is voor het eerst dat ik dat hoor, hier heb ik nog geen bron voor gezien. Maar goed, de lijst lag sowieso al wel klaar voor een soortgelijk scenario, waarom zouden ze anders zo lang hebben gewacht met het oppakken van leraren die Gülenistische lessen aan kinderen geven, rechters die uitspraken doen terwijl ze Gülen steunen, gouverneurs die achter Gülen staan enz?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat mij meer interessanter lijkt: who the fuck kun je in 2 dagen duizenden rechters/ambtenaren/docenten ontslaan?
MIT.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Uit documenten die de staatsgreepplegers bij zich droegen, blijkt dat ze de staatsgreep eigenlijk om 3 uur 's nachts hadden willen uitvoeren (dan zou het civiele verzet véél minder zijn geweest), maar omdat hun plannen door de geheime inlichtingendienst werd ontdekt, moesten ze vroeger beginnen (om 21:30).
BRON ?
En toch was alles heel toevallig en die coup echt heel echt en zo ook de reactie van Erdogan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die lijsten lagen allang klaar. Ik kreeg net via DM te horen dat die lijst al VOOR de coup gepubliceerd zou zijn, maar dat is voor het eerst dat ik dat hoor, hier heb ik nog geen bron voor gezien. Maar goed, de lijst lag sowieso al wel klaar voor een soortgelijk scenario, waarom zouden ze anders zo lang hebben gewacht met het oppakken van leraren die Gülenistische lessen aan kinderen geven, rechters die uitspraken doen terwijl ze Gülen steunen, gouverneurs die achter Gülen staan enz?
Script-schrijver van Erdogan bedoel je.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MIT.
Turkse inlichtingendiensten
Je kan bij hun een verzoek indienen voor meer informatie.
Wat betekent: "Het ontdekken van de coup door de inlichtingendienst"?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MIT.
Tja er speelt gewoon echt ongelooflijk veel. Ik denk niet dat deze coup 100% los van hem stond, en ik denk op zich ook niet direct dat hij het 100% zelf heeft opgezet, maar hij heeft er wel een fikse hand in gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En toch was alles heel toevallig en die coup echt heel echt en zo ook de reactie van Erdogan.
En ISIS is een zionistisch complot, 911 was een inside job!!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En toch was alles heel toevallig en die coup echt heel echt en zo ook de reactie van Erdogan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
BRON ?
Turkije heeft al meer dan 50 jaar nukes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Faeroer het volgende:
Dus nu heeft Erdogan nukes, goed idee, een Saddam Hussein met ditmaal échte nukes...
Duh. Erdogan heeft sinds 2013 mot met Gulenisten: http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_sleutelrol__.htmlquote:
Dat kan uiteraard ook gefabriceerd zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.cnnturk.com/tu(...)03-00te-baslayacakti
Ja, haalt hij morgen op van Incirlik achter in de auto en dan knoopt hij ze onder de F16's...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Faeroer het volgende:
Dus nu heeft Erdogan nukes, goed idee, een Saddam Hussein met ditmaal échte nukes...
Turkije heeft helemaal niks. Die B61's zijn van Amerika.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Turkije heeft al meer dan 50 jaar nukes.
CNN Turk, niet echt een pro Erdogan zender zegt het ook. Kan uiteraard gefabriceerd zijn, maar daarmee zul je het helaas moeten doen.quote:
De zogenaamde clash met de vs is niets anders dan een show voor de bühne, zal op dezelfde manier aflopen als met het geval met Rusland.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Faeroer het volgende:
Waar staan ze? In Turkije. Wie beheert de knoppen en controle ervan? Turkije.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Turkije heeft helemaal niks. Die B61's zijn van Amerika.
niet te controleren dus geen bronquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.cnnturk.com/tu(...)03-00te-baslayacakti
Oke, wat voor bron wil je dan? Hoe wil je het eventueel controleren?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
niet te controleren dus geen bron
Die papieren waarop zogenaamd stond dat het om 03:00 zou plaatsvinden hadden een datum van 16-07-2016 trouwens, just saying. Best knap dat je papieren van morgen al bij je had tijdens een coup gisteren. Goed, blind is blind natuurlijk en dat wil je dan wel geloven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
MIT.
Turks mag hier zo ie zo nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke, wat voor bron wil je dan? Hoe wil je het eventueel controleren?
Laten we het hopen. Geen zin in groene wolken. Gewoon allemaal normaal doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De zogenaamde clash met de vs is niets anders dan een show voor de bühne, zal op dezelfde manier aflopen als met het geval met Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |