wat maakt een feit een feit, dat er ergens staat dat het een feit is?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dus feiten zijn minder waar als het in een Gülen media staat? Mooie logica man.
Als je VS erbij haalt dan gaan ze nog harder huilen, want VS is grote boze wolf etc....quote:Op maandag 18 juli 2016 18:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je had beter de rechtszaak in Amerika tegen Zarrab door aanklager Preet Bharara kunnen benoemen. Zelfde verhaal, zelfde zaak, alleen is Zarrab in Turkije een held en zijn aanklagers zitten in de cel en in Amerika zit Zarrab in de cel en is de aanklager de held.
Zeiden ze in Srebrenica ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude, ga er maar vanuit dat de doodstraf praatjes gewoon praatjes voor de buhne is
Dit. Dat gaan ze maar lekker in Turkije doen. Prima reclame ook voor Wilders dit; van integratie en associatie met Nederlandse cultuur en identiteit is schijnbaar nauwelijks sprake.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:10 schreef Syd het volgende:
Raak geïrriteerd van de Turkse Nederlanders, net reed er zo'n dictator lover langs mij met aan de buitenkant de vlag van Turkije met afbeelding van de dictator erbij maar wel lekker van de Nederlandse voordelen genieten gezien die in een auto met Nederlandse kenteken rijdt. Dit soort volk mag van mij zeer snel oprotten...
niet echt een vergelijkbare situatie of wel?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ach zolang de neonazi's niet hun Hitler stickertjes op jouw autotje plakken is er niks aan de hand toch?
Serieus, doe niet zo belachelijk. Wat is geen feit in dat stukje?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat maakt een feit een feit, dat er ergens staat dat het een feit is?
nee die zagen hem wel aankomen, daarom probeerden de mannen hem te smeren hequote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 18:21 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
Cartoon uit De standaard (vlaamse krant)
Een agressieve en oorlogszuchtige man met een persoonlijkheidscultus, een dubieuze afgeslagen coup poging, minderwaardige bevolkingsgroepen die de schuld krijgen van alles van stroomstoringen tot kostenoverschrijdingen en het naar zich toetrekken van wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt een vergelijkbare situatie of wel?
de Che Guevarra tshirts waar je jan en alleman mee rond ziet lopen kunnen mij ook niet schelen
Nou is die Gülen verder ook een mafklapper hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:22 schreef StaceySinger het volgende:
Gülen: Erdogans machtshonger is ziekelijk
[ afbeelding ]
SAYLORSBURG - De Turkse liberale islamitische geleerdeFethullah Gülen heeft in het Duitse blad Der Spiegel betoogd dat de Turkse president Erdogan door succes en macht is vergiftigd.
,,Omdat Erdogan zelf zo'n machtshonger heeft, denkt hij dat iedereen daaraan lijdt'', aldus Gülen, die al sinds 1999 in de Amerikaanse staat Pennsylvania woont. ,,Erdogan is van arme komaf en nu woont hij in vier paleizen, succes en macht hebben hem vergiftigd en verwoesten hem'', aldus Gülen.
De Turkse regering beschuldigt Gülen ervan achter de poging tot staatsgreep van vrijdag te zitten. Gülen werpt tegen dat hij altijd tegenstander is geweest van geweld voor politieke doeleinden. ,,Ik ben voor de democratie en tegen militaire coups'', beklemtoonde Gülen.
Erdogan was ooit een politieke bondgenoot van Gülen en diens sociaal-religieuze beweging. Maar de twee leiders werden bittere tegenstanders. Erdogan meent al jaren dat Gülen de macht wil grijpen en dat zijn Gülen-beweging de rol van zijn eigen partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling (AK) wil overnemen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_ziekelijk___.html
Ditquote:Op maandag 18 juli 2016 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een agressieve en oorlogszuchtige man met een persoonlijkheidscultus, een dubieuze afgeslagen coup poging, minderwaardige bevolkingsgroepen die de schuld krijgen van alles van stroomstoringen tot kostenoverschrijdingen en het naar zich toetrekken van wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht.
Nee de vergelijking met een zekere dictator in 1934 gaat volledig mank.
als 1934 het grootste probleem met die zekere dictator was geweest dan had nu niemand zijn voornaam nog gewetenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een agressieve en oorlogszuchtige man met een persoonlijkheidscultus, een dubieuze afgeslagen coup poging, minderwaardige bevolkingsgroepen die de schuld krijgen van alles van stroomstoringen tot kostenoverschrijdingen en het naar zich toetrekken van wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht.
Nee de vergelijking met een zekere dictator in 1934 gaat volledig mank.
En de voortekenen van de 11 nare jaren daarop zijn volop aanwezig. Zelfs in het buitenland gooien Turken de ruiten in van untermenschen. Voor die 11 jaren was de situatie ook al kut genoeg voor de mensen die Hitler niet echt mocht.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 1934 het grootste probleem met die zekere dictator was geweest dan had nu niemand zijn voornaam nog geweten
het zijn juist de 11 jaar die er op volgden die dat hele nazi verhaal zo'n vieze smaak geven
Hear hear.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En de voortekenen van de 11 nare jaren daarop zijn volop aanwezig. Zelfs in het buitenland gooien Turken de ruiten in van untermenschen. Voor die 11 jaren was de situatie ook al kut genoeg voor de mensen die Hitler niet echt mocht.
Ja, maar zonder die 1934 had-ie ook die 11 jaar daarna ook niet op die manier ingevuld.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als 1934 het grootste probleem met die zekere dictator was geweest dan had nu niemand zijn voornaam nog geweten
het zijn juist de 11 jaar die er op volgden die dat hele nazi verhaal zo'n vieze smaak geven
dat is het punt toch nietquote:Op maandag 18 juli 2016 18:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En de voortekenen van de 11 nare jaren daarop zijn volop aanwezig. Zelfs in het buitenland gooien Turken de ruiten in van untermenschen. Voor die 11 jaren was de situatie ook al kut genoeg voor de mensen die Hitler niet echt mocht.
Ik zag tijdje geleden tweet waarin stond dat-ie bekend had mastermind te zijn van de coup.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:27 schreef Kyran het volgende:
Akın Öztürk beweert dat hij geen coup aan het plegen was, maar juist aan het tegenhouden was.
Laten we militair ingrijpen. Ging in Irak ook zo lekker.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef frietenstamp het volgende:
Zit de hele wereld nou met popcorn op schoot toe te kijken hoe deze erdogan turkije nog verder verisist? Of laten we hem even in al zijn dictatoriale waanzin begaan en wordt het een soort veiling waarbij machten zo lang mogelijk wachten maar wel de eerste willen zijn die afslaat om turkije geopolitiek te annexeren?
nou dan kun je misschien eventueel stellen dat een Turkse vlag met de kop van Erdogan vergelijkbaar is met een nazivlag met Hitler zijn kop eropquote:Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder die 1934 had-ie ook die 11 laar daarna niet op die manier ingevuld.
Zijn binnenlandse aangelegenheden hè, je kunt niet zo gek veel doen als internationale gemeenschap. Bovendien zie ik alleen nog maar kopstukken uit VS en EU Erdogan feliciteren met het "herstel" van de democratie.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef frietenstamp het volgende:
Zit de hele wereld nou met popcorn op schoot toe te kijken hoe deze erdogan turkije nog verder verisist? Of laten we hem even in al zijn dictatoriale waanzin begaan en wordt het een soort veiling waarbij machten zo lang mogelijk wachten maar wel de eerste willen zijn die afslaat om turkije geopolitiek te annexeren?
Mooie jij bak. Had meer verwacht van je.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is het punt toch niet
dat jij Turken niet leuk vind maakt ze nog geen nazi's
Jij bent een voorbeeld van domme laagopgeleide idioten die Erdolf volgen.quote:
ja hey dan moet je niet roepen dat ik nazimeuk op mijn auto wel tof vind omdat ik niet moeilijk doe over een Turkse vlag bij een Turkquote:Op maandag 18 juli 2016 18:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mooie jij bak. Had meer verwacht van je.
We kunnen niet in de toekomst kijken. Vooralsnog denk ik dat als dit verder geen gevolgen heeft voor de internationale verhoudingen, men Erdogan verkiest boven de chaos. In feite dezelfde houding als in 1934 van de grote mogendheden, denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan kun je misschien eventueel stellen dat een Turkse vlag met de kop van Erdogan vergelijkbaar is met een nazivlag met Hitler zijn kop erop
laten we het hopen oid
Dat was gelogen, schijnt een schriftelijke verklaring te zijn waarin zou staan dat hij van niks wist en zelfs heeft tegengewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag tijdje geleden tweet waarin stond dat-ie bekend had mastermind te zijn van de coup.
exactquote:Op maandag 18 juli 2016 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We kunnen niet in de toekomst kijken. Vooralsnog denk ik dat als dit verder geen gevolgen heeft voor de internationale verhoudingen, men Erdogan verkiest boven de chaos.
Even afwachten hoe het nog mbt Incirlik afloopt.
Dus omdat je mij niet mag heb je een hekel aan alle fokkers. Dit is het niveau waarop jij betoogt hier.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hey dan moet je niet roepen dat ik nazimeuk op mijn auto wel tof vind omdat ik niet moeilijk doe over een Turkse vlag bij een Turk
O, okee.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was gelogen, schijnt een schriftelijke verklaring te zijn waarin zou staan dat hij van niks wist en zelfs heeft tegengewerkt.
Veel misleidende info overal.
ik mag alle fok!kersquote:Op maandag 18 juli 2016 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus omdat je mij niet mag heb je een hekel aan alle fokkers. Dit is het niveau waarop jij betoogt hier.
Dat sws ook een heel andere setting en constellatie natuurlijk, in het hart van Europa.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
exact
dat maakt die constante godwin een beetje jammer, ik zal niet ontkennen dat hij een flinke stap in de richting is (nog geen Slobo ofzo maar wel flink in de richting) maar de nazi's zijn wel van een heel andere orde hoor
lijkt me een Turks probleemquote:Op maandag 18 juli 2016 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat sws ook een heel andere setting en constellatie natuurlijk, in het hart van Europa.
Gevaar wat de staatsgreep2 van Erdo inhoudt is dat je het islamitische beest wakker maakt.
ja gelukkig kunnen we niet in de toekomst kijken hequote:
Het beste wat Erdogan nu zou kunnen doen is een kogel door zijn eigen kop jagen (zoals Hitler dat deed).quote:Op maandag 18 juli 2016 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet lang te leven hebben dan.
Erdogan lijkt me net zo'n lafaard die het pas doet als alles in vuur en vlam staat en de rechtstaat/leger aan de deur zit te rammelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Het beste wat Erdogan nu zou kunnen doen is een kogel door zijn eigen kop jagen (zoals Hitler dat deed).
Erdogan gaat niet ten onder voordat hij er een paar meeneemt die aan zijn deur rammelenquote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Erdogan lijkt me net zo'n lafaard die het pas doet als alles in vuur en vlam staat en de rechtstaat/leger aan de deur zit te rammelen.
eerder zo'n Saddam typje die het in gat onder de grond af gaat zitten wachten en zich vervolgens direct overgeeftquote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Erdogan lijkt me net zo'n lafaard die het pas doet als alles in vuur en vlam staat en de rechtstaat/leger aan de deur zit te rammelen.
Ik denk dat de in te voeren doodstraf zich op de middellange termijn zich heel goed tegen Erdogan kan keren.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gaan die naar werkkampen?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:57 schreef frietenstamp het volgende:
3,6 miljoen ambtenaren gegijzeld.
http://www.elsevier.nl/bu(...)-in-istanbul-329331/
Mogen het land niet uit nu. Volgens mij is de grens met Bulgarije ook potdicht gezet.quote:
BNWquote:Op maandag 18 juli 2016 19:04 schreef sp3c het volgende:
ow ineens kan de grens wel dicht
topshow die staatsgreep
En al die vluchtelingen?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:04 schreef sp3c het volgende:
topshow die staatsgreep
Ja, lol idd. Wilde hij eigenlijk al de grens in juli wagenwijd open hebben met Europa.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:04 schreef sp3c het volgende:
topshow die staatsgreep
Of hij is bang dat hij niet naar de hemel gaat omdat zelfmoord verboden is maar hij gaat sowieso niet naar de hemel.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
als de ambtenaren proberen te vluchten dan mag dat dus nietquote:
Nou, de vluchtelingen die blijven wilde hij sws al versneld stemrecht geven, zodat ze op AKP gaan stemmen en hij een tijdje lang verzekerd is van een absolute meerderheid in het parlement.quote:
Zuiveringen gaan door.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog enkele nieuwtjes? Heb het de hele dag niet meer kunnen volgen?
Weten we wie verantwoordelijk is?
schijnbaar een of andere moslimdominee in Amerikaquote:Op maandag 18 juli 2016 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog enkele nieuwtjes? Heb het de hele dag niet meer kunnen volgen?
Weten we wie verantwoordelijk is?
ja en schelden op mensen die bloot op shampoo reclame zijn en dan 70 maagden tegen hun zin willen neuken in de hemel.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Terug naar de Middeleeuwen dus, wat een achterlijk geloof is het ook,
Ok, thanks voor de updatequote:Op maandag 18 juli 2016 19:10 schreef sp3c het volgende:
maar echt nieuws is er niet, vooral veel mensen opgepakt
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Gulen is niet fysiek aanwezig in Turkije, maar in naam en gedachten is hij natuurlijk behoorlijk vertegenwoordigt in Turkije, dat dan weer wel.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
schijnbaar een of andere moslimdominee in Amerika
false flag of niet, ik zou sowieso een ander verhaal bedenken als ik Erdogan was want je staat er wel heel slecht op als iemand vanaf de andere kant van de wereld met jouw leger je hoofdstad in kan nemen
Het is echt niet overdreven hoor, die moslimdominee is in de jaren 80 ofzo afgesplinterd van een grote moslimorganisatie en had de doel om Turkije over te nemen door de ambtenarij vervangen met zijn aanhang. Sterker nog, hij heeft jaren met Erdogan samengewerkt om de Kemalisten te verslaan, totdat ze tegen elkaar keerden, dat koste al gauw AKP 5% aan stemmen. Dus het is een vrij grote groep.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
schijnbaar een of andere moslimdominee in Amerika
false flag of niet, ik zou sowieso een ander verhaal bedenken als ik Erdogan was want je staat er wel heel slecht op als iemand vanaf de andere kant van de wereld met jouw leger je hoofdstad in kan nemen
ow dat weet ik toch niet allemaal, eigenlijk kan Turkije me niets schelen al zag ik laatst wel een mooie fotoquote:Op maandag 18 juli 2016 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Gulen is niet fysiek aanwezig in Turkije, maar in naam en gedachten is hij natuurlijk behoorlijk vertegenwoordigt in Turkije, dat dan weer wel.
Nee, dat is het idd niet, daarom zijn er ook zo veel mensen uit hun ambt gezet. Dat doet Turkije in het buitenland natuurlijk niet goed.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is sowieso voor Erdogan geen goed verhaal dat die Gulen het geregeld zou hebben, of het nu klopt of niet
Welke foto was dat?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow dat weet ik toch niet allemaal, eigenlijk kan Turkije me niets schelen al zag ik laatst wel een mooie foto
het is sowieso voor Erdogan geen goed verhaal dat die Gulen het geregeld zou hebben, of het nu klopt of niet
een tijdelijk ijsbaantje in de grote basketball arena van Ankara meen ikquote:Op maandag 18 juli 2016 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke foto was dat?
Dat klopt idd. Hoewel hij nu wel bijna geniet van een mythisch positie.
Logisch, ze trokken gezamenlijk op, pas in 2013 krijg je de echte breuk.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Gulen is niet fysiek aanwezig in Turkije, maar in naam en gedachten is hij natuurlijk behoorlijk vertegenwoordigt in Turkije, dat dan weer wel.
mij ook niet , rot landquote:Op maandag 18 juli 2016 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow dat weet ik toch niet allemaal, eigenlijk kan Turkije me niets schelen al zag ik laatst wel een mooie foto
Hedde gij um toevallig bij de hand?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
een tijdelijk ijsbaantje in de grote basketball arena van Ankara meen ik
Qua islam is de ideologie weinig verschillend idd, zelfs welke rol Turkije zou moeten innemen in the broader Ummah gedachte. Erdogan had meer zoiets van Bitch plz, ik heb de ware touwtjes in handen, daar dacht Gulen net wat anders over en daarmee begon het.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Logisch, ze trokken gezamenlijk op, pas in 2013 krijg je de echte breuk.
Ze hadden een hele infrastructuur opgezet qua onderwijs.
Hun doel en hun islamitische ideologie zijn gek genoeg ook ongeveer hetzelfde, wat ik begrijp. Alleen hun strategie anders. Erdo top-down, Gülen bottom-up.
Bekentenis na eerst gemarteld te zijn zeker.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
hij is de schuld
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_achter_coup__.html
goed stukquote:
Weinig in de NLse media over Belgische toestanden nu, die zijn wel wat heftiger dan in NL toch. Ook in Dld zie je hetzelfde gebeuren btw.quote:
later vanavond wel, ik moet eerst eten enzoquote:Op maandag 18 juli 2016 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hedde gij um toevallig bij de hand?
quote:Op maandag 18 juli 2016 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
later vanavond wel, ik moet eerst eten enzo
Ja, dus als seculiere westerling is het eigenlijk allemaal water naar de zee brengen hè. Gülen of Erdo. Allebei zo gek als een deur, zeg maar.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Qua islam is de ideologie weinig verschillend idd, zelfs welke rol Turkije zou moeten innemen in the broader Ummah gedachte. Erdogan had meer zoiets van Bitch plz, ik heb de ware touwtjes in handen, daar dacht Gulen net wat anders over en daarmee begon het.
Oppositie knijpt de kat in het donker.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat zullen de daders nu balen zeg dat ze gepakt zijn. Alleen een paar internet helden die het voor ze opneemt. Zelfs de oppositie partijen hebben afstand genomen. Wat zullen ze zich in de steek gelaten voelen. Kendi düşen ağlamaz.
Jep, daarom snap ik de sjonnie niet die indirect Gulen aan het verdedigen is door te zeiken op Erdogan's zuivering van de Gulenbeweging, als het om eigen straatje ging zou niemand omkijken naar Gulen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dus als seculiere westerling is het eigenlijk allemaal water naar de zee brengen hè. Gülen of Erdo.
Wel nice idd.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
was dit verhaal iig
http://www.iihf.com/home-(...)s%5Btt_news%5D=10935
Gebrek aan kennis. Als je wiki leest, heb je er ook niet echt een goede kijk op, idem als je hun site bekijkt. Heb ik ook allemaal gedaan en dan denk je dat Gülen gematigd positief beoordeeld kan worden vanuit jouw seculier westerse perspectief, maar dat is enigszins verraderlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jep, daarom snap ik de sjonnie niet die indirect Gulen aan het verdedigen is door te zeiken op Erdogan's zuivering van de Gulenbeweging, als het om eigen straatje ging zou niemand omkijken naar Gulen.
Letterlijk niemand dus op dit moment in Turkije..quote:Op maandag 18 juli 2016 19:26 schreef Cattivo het volgende:
Gülen of erdo, alle twee heb je niks aan. Ze hebben iemand nodig die meer vrijheid en democratie wil voor de Turken.
Daar wonen de meeste, is afwachten in hoeverre ze daar de binnenlandse politiek gaan practiseren.quote:
Zo goed ken ik hun politici niet, maar het lijkt er inderdaad op.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Letterlijk niemand dus op dit moment in Turkije..
Ja, moeilijk te beoordelen dus. Ik zie sporadisch er iets van voorbij komen.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar wonen de meeste, is afwachten in hoeverre ze daar de binnenlandse politiek gaan practiseren.
In zekere zin is Gulen zelfs gevaarlijker dan Erdogan, Erdogan zegt gewoon in jouw gezicht dat je een lul bent en hij je niet mag, bij Gulen is het vooral passief zijn, glimlachen en zich koest houden tot je ineens ziet dat ze langzaam maar zeker je omgeving domineren.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis. Als je wiki leest, heb je er ook niet echt een goede kijk op, idem als je hun site bekijkt. Heb ik ook allemaal gedaan en dan denk je dat Gülen gematigd positief beoordeeld kan worden vanuit jouw seculier westerse perspectief, maar dat is enigszins verraderlijk.
Als seculiere westerling heb je eigenlijk ook niets met die Gülenbeweging.
dat dusquote:Op maandag 18 juli 2016 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed stuk
iedereen die van mening is dat Erdogan goed en staatsgrepen slecht zijn moet oprotten uit ons open en vrije landje van vrijheid
Ja, die Turken als individu zijn er wrs wel, maar ben het eens met Turkse sprekers, die dat wel aangeven, aan de oppositie heb je ook niet veel. En dat merk je nu dus ook. Ik denk uiteindelijk dat er weinig alternatieven zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:26 schreef Cattivo het volgende:
Gülen of erdo, alle twee heb je niks aan. Ze hebben iemand nodig die meer vrijheid en democratie wil voor de Turken.
Als hij het volk minder opgejut zou hebben, zou hij natuurlijk mooi de vergevensgezinde barmhartige leider kunnen spelenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:07 schreef HexHunter het volgende:
Denk dat Erdogan nog wel een gesniped gaat worden op een gegeven moment. Hij slaat echt compleet door en buiten alle proporties. Ziek misbruik maken van de situatie.![]()
Desondanks geloof ik nog steeds niet dat hij deze coup zelf compleet heeft georchestreerd. Hij bevond zich al in een enorm riskante situatie en dan moet hij ook daadwerkelijk colonels en dergelijke vinden die zich serieus willen opofferen voor hem? Niet te vergeten dat zo'n false flag coup juist het perfecte moment zou zijn voor een echte coup. Wanneer kan je beter een echte coup plegen dan op het moment waarop de de facto dictator van een land in de veronderstelling is dat hij een neppe coup voorzichtig heeft gepland, voorbereid en laat uitvoeren.Dat risico zie ik Erdo echt niet nemen. Mensen denken niet ver genoeg na hierover.
Hij wist er gewoon van af, liet het z'n gangetje gaan voor even, liet wellicht enkele hoge generaals die al vriendjes met hem waren er ook van af weten ruim van te voren en buit nu na afloop de situatie maximaal uit.
Voor een seculiere westerling en een seculiere wereld idd wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In zekere zin is Gulen zelfs gevaarlijker dan Erdogan, Erdogan zegt gewoon in jouw gezicht dat je een lul bent en hij je niet mag, bij Gulen is het vooral passief zijn, glimlachen en zich koest houden tot je ineens ziet dat ze langzaam maar zeker je omgeving domineren.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op maandag 18-07-2016 om 13:00:44Eerste dreigtelefoontje is binnen. De lafaard durft niet mij te bellen, maar mijn ouders. Wees een vent en bel mij op met je probleem. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op maandag 18-07-2016 om 13:05:18Persoon is niet blij met berichtgeving van mij hier op twitter. Hij schijnt mij te volgen. Ik zou moeten oppassen met wat ik tweet. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |