abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163849631
Om die reden kies ik voor bevallen in het ziekenhuis waar je niet hoeft te verplaatsen :Y. Wel zo rustig.

Wie heeft er nog meer een kraakbuik? Soms krijg ik een schop en maakt mijn buik een kraakgeluid. Ik ben steeds bang dat mijn water breekt als ik het hoor :'). Ik had het vorige keer ook overigens. Wup, weet jij wat dat is? *nieuwsgierig
pi_163849685
Nou ik vroeg me gisteren hetzelfde af crump!! :o ik voel/hoor ook regelmatig wat knakken :?

Mijn peuter is opgehaald door oma en komt vanavond pas terug. Ik heb geen idee war ik kan gaan doen :D heerlijk!
pi_163849710
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nou ik vroeg me gisteren hetzelfde af crump!! :o ik voel/hoor ook regelmatig wat knakken :?

Mijn peuter is opgehaald door oma en komt vanavond pas terug. Ik heb geen idee war ik kan gaan doen :D heerlijk!
Persen! :%
pi_163849916
Ik heb dat ook wel eens. Ik dacht zelf misschien een knakkend botje vd baby? :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:01:23 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163849942
En ik heb dat ook weleens :Y
pi_163850037
Ik verloor net onder de douche een naaktslak. :Y)
Nu denk ik dat ik van alles voel maar ik denk meer dat ik van alles wil voelen en het me inbeeld. :')
pi_163850048
Ik hoorde een soort blub laatst.
pi_163850106
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
Bij ons ook, ik was medisch maar kwam door drukte op een poliklinische kraamsuite. Het verschil is dat de kamer iets kleiner is en geen crashroom ernaast heeft, maar verder is de uitrusting precies hetzelfde. Het personeel in dit geval ook.
pi_163850217
Naaktslak voor fien! *O*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:19:33 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163850235
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik verloor net onder de douche een naaktslak. :Y)
Nu denk ik dat ik van alles voel maar ik denk meer dat ik van alles wil voelen en het me inbeeld. :')
Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen.. :P
pi_163850542
Ow gelukkig er zijn meer mensen die het kraken en knakken herkennen.
Een blub herken ik niet uni :D

Fien je naaktslak *O*
Spannend!! Wat denk je te voelen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten
pi_163850601
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen.. :P
Dat wachten op vind ik eigenlijk wel leuk en spannend en het is ook niet dat ik het helemaal zat ben maar ik wil gewoon zo graag. Ik zou t bij een geplande keizersnede ook jammer vinden dat je al weet wanneer het gaat gebeuren. Nu kijken m'n vriend en ik elkaar iedere ochtend aan en zeggen we zou het vandaag?
Ik lig lekker op de loungebank onder de parasol in bikini met zo'n waterspuitje met ingebouwde ventilator. Aanrader!
pi_163850645
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
Ow gelukkig er zijn meer mensen die het kraken en knakken herkennen.
Een blub herken ik niet uni :D

Fien je naaktslak *O*
Spannend!! Wat denk je te voelen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten
Ik voel niks meer haha! Ik heb overigens wel de laatste dagen in de ochtend wat krampjes enzo dat ik denk zou het? Maar dat neemt iedere keer weer helemaal af.
pi_163851016
Oh dat klinkt heerlijk fien!
Ik lig in me onderbroek op de bank met een ijsje :D misschien zo maar eens naar buiten verkassen.
Er gebeurt iig wel van alles. Ik denk dat je het verschil wel voelt als je je eerste echte wee hebt.

Mijn moeder vertelde net dat ze de eerste 7cm bij mij (2e bevalling) helemaal niet heeft gevoeld :o
Mijn tante is in de hal bevallen van haar 2e omdat het zo snel ging. Ik ben zo benieuwd of ik het ziekhuis ga halen deze keer :D
pi_163851508
Spannend dames!

Ikke lekker chillen *O* *O*

Ik zit in mijn bikinitop en super sexy zwangerschapsboxer lekker buiten met de kinderen. Zij in het zwembad.. ik in de schaduw.
pi_163851842
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef ikke_84 het volgende:
Oh dat klinkt heerlijk fien!
Ik lig in me onderbroek op de bank met een ijsje :D misschien zo maar eens naar buiten verkassen.
Er gebeurt iig wel van alles. Ik denk dat je het verschil wel voelt als je je eerste echte wee hebt.

Mijn moeder vertelde net dat ze de eerste 7cm bij mij (2e bevalling) helemaal niet heeft gevoeld :o
Mijn tante is in de hal bevallen van haar 2e omdat het zo snel ging. Ik ben zo benieuwd of ik het ziekhuis ga halen deze keer :D
Dat had mijn moeder ook. Ik durf er niet eens op te hopen dat ik dat ook ga krijgen. Al is m'n moeder ervan overtuigd. Net zoals dat iedereen in m'n omgeving ervanuit gaat dat ik eerder dan de UD beval. Terwijl ik zelf denk dat ik overtijd ga lopen. Ik krijg nu trouwens ineens ook echt zoveel appjes van m'n omgeving of alles nog rustig is.

Lekker twinkle!
Ik wil ook een zwembad! Maar wij hebben een bad in de badkamer dus misschien ga ik vanmiddag wel in een lauw bad zitten. Vanavond lekker aanschuiven aan de barbecue bij m'n ouders. :Y)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:46:20 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163851944
Bikini :o Ik ben niet zo'n bikini figuur, maar kan die best ook eens gaan aanhijsen, als 'ie nog past!

Mijn moeder heeft al 2 appjes gestuurd met daarin dat ik voldoende moet drinken en vooral niet teveel moet doen. Als er nog eentje volgt volgen er reprimandes :( Valt best mee allemaal. Heerlijk vind ik het, eindelijk zomer!
pi_163852295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:46 schreef Quoi het volgende:
Bikini :o Ik ben niet zo'n bikini figuur, maar kan die best ook eens gaan aanhijsen, als 'ie nog past!

Mijn moeder heeft al 2 appjes gestuurd met daarin dat ik voldoende moet drinken en vooral niet teveel moet doen. Als er nog eentje volgt volgen er reprimandes :( Valt best mee allemaal. Heerlijk vind ik het, eindelijk zomer!
Mijn moeder kan ook doen alsof ik gehandicapt ben omdat ik hoogzwanger ben. Dan gaat ze erop aandringen om m'n tas te dragen als ik met d'r aan t winkelen ben of als ze bij mij op visite is en ik wil boven iets pakken zegt ze, neee neee laat mij maar naar boven lopen! Super lief bedoeld maar het is gewoon echt niet nodig. Laat mij maar gewoon lekker m'n ding doen.
pi_163852360
Fien, je naaktslak :Y)

Ik zit ook even lekker buiten in de schaduw. En ik baal dat we geen hek meer hebben want wat moet ik nu met K doen vanmiddag? Anders had hij lekker buiten kunnen spelen. Dus ik vent opgebeld dat hij vanavond maar een hek van pallets gaat fabriceren
}) ~O>

Oh en ik ben mijn enkels kwijt :o dus maar snel knappe slippers kopen denk ik ;)
pi_163852478
O stel je van dat zwembad niet teveel voor hoor. Is zo'n cheap opblaasding van een paar euro waar een paar liter water in kan. Maar het is genoeg om in af te koelen :Y
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:26:38 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163852818
Nou hop, waterdichte molton en een wiegdekentje extra besteld. Morgen even ophalen en check!
pi_163853663
Hier ook zn 2 euro badje van de action. Maar Mats heeft er schik in en ik pas er net bij :D heerlijk! Morgen maar opzetten en lekker walvissen

Angelatje geen hek hebben is toch wel balen ja. Dan zit je ook niet rustig terwijl het buiten lekker is

Fien lekker bbqen vanavond :Y)
Ik vind die spanning van wanneer zou het gaan gebeuren ook wel leuk. En zo leuk dat mensen om je heen van alles denken.
Ik ben benieuwd wanneer je echt mag Fien O+

Quoi je moeder :D toch ook wel weer lief dat ze zo bezorgd is. Ook al kan ik me voorstellen dat het ook irritant kan zijn haha

Ik ben maar gaan poetsen :') je moet toch wat
pi_163853821
Even zonder bijlezen:

10w5d! Echt zo gaaf weer O+ Hij was heel druk aan het bewegen en we hebben al zoveel kunnen zien! Tien vingers en tenen, hartkamers, hersenhelften, maag, wervelkolom, nieren, ooglenzen..!! Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:15:33 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163853871
O+ mooi plaatje Wup!
KuikenGuppy
pi_163854044
Wat fijn dat het er goed uitziet wup.
En die echo :D geweldig plaatje
pi_163854081
Fijn wup O+ hij/ zij jompelt voor zichzelf *O*
pi_163854178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:40 schreef Crumpette het volgende:
Om die reden kies ik voor bevallen in het ziekenhuis waar je niet hoeft te verplaatsen :Y. Wel zo rustig.

Wie heeft er nog meer een kraakbuik? Soms krijg ik een schop en maakt mijn buik een kraakgeluid. Ik ben steeds bang dat mijn water breekt als ik het hoor :'). Ik had het vorige keer ook overigens. Wup, weet jij wat dat is? *nieuwsgierig
Nee! Ik hoor er vaker mensen over en het is verder niet gelinkt aan iets ofzo. Volgens mij had zelfs mignonne dat geknak, maar heeft ze er ook nooit een verklaring aan kunnen geven. Gek he? Mijn beste gok zou overigens toch schaambeen zijn, meestal zit het daar in de buurt.
pi_163854194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:22 schreef Fieder het volgende:
Fijn wup O+ hij/ zij jompelt voor zichzelf *O*
:D
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:28:22 #129
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163854235
Precies, een jompel is niet meer nodig :D Prachtig plaatje Wup!

Dat gekraak is nu juist bovenaan of aan de zijkant. Whatever, het zal wel weer overgaan!
pi_163854295
Wup, wat cool! Van harte met je zwangerschap O+
pi_163854498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef Quoi het volgende:
Precies, een jompel is niet meer nodig :D Prachtig plaatje Wup!

Dat gekraak is nu juist bovenaan of aan de zijkant. Whatever, het zal wel weer overgaan!
Bij mij is het ook bovenaan of aan de zijkant :Y
Eerste keer dat ik het hoorde en voelde dacht ik dat het me vliezen waren :D
pi_163854555
Wup O+ mooi!

Zwembadje... Tja, dat was het plan maar zonder pomp wordt het zon gedoe :') en ik ging het dorp in net omdat ik geen één hemdje heb om aan te trekken maar dikke fail.. Ik pas niks meer :')

Kraak: check.
pi_163854683
Dan toch niet het schaambot :D kweetniet!
pi_163854705
Ikke ik weet niet he maar er is zon hitteprotocol gaande momenteel waarin volgens mij toch echt in staat dat met name kwetsbare groepen (en daar schaar ik ons walvissen even voor het gemak onder :7 ) rustig aan moesten doe met dit weer? :D

Zwembad is trouwens wel gelijk tjokvol als ik erbij ga liggen
:')

O wauw Wup wat een mooie echo! En al ver zeg!
pi_163854734
Bij mij is het knakken altijd gekoppeld aan n trap/ strekken van het beentje. Daarom dacht ik aan de botjes.

Ik heb sinds deze week ook als ik stilzit dat mijn buik soms heeeel lichtjes snel op en neer gaat. Alsof de baby heel snel ademt. Op de plek waar het ruggetje ligt. Misschien oefenen voor straks buiten de buik? O+
pi_163854883
Wup *O* O+

Ik heb soms dat mijn schaambot/heup/whatever knakt :') Ik had gister wel een soort van geborrel boven in mijn buik, dat klonk als iets tussen darmen/maag in. Dus niet echt gekraak ofzo.
pi_163855027
Dankjulliewel voor de ervaringen mbt de harde buiken!

Op de controle was gelukkig alles goed met de baby, hij doet het prima! Al 1300 gram :)

Ivm de harde buiken heeft de gynaecoloog als eerste magnesium voorgeschreven. Verder denkt ze dat ik beginnende zwangerschapsdiabetes heb. Ik had vorige week een test waarbij ik vier dagen voor en na elke maaltijd mijn glucose moest meten en daarbij was alles perfect op 2 waarden na.

Door die twee afwijkende waarden en door het feit dat ik blijkbaar veel vruchtwater heb, vermoedt ze dus dat ik op dit moment zwangerschapsdiabetes "aan het krijgen" ben. Ze vermoedt niet dat dit veel problemen zal geven als ik me aan een aangepast dieet houd, zeker niet omdat ze er zo snel bij zijn.

Maar ze denkt wel dat dat te maken heeft met de harde buiken, meer bepaald omdat mijn baarmoeder en de baby de afgelopen week heel erg gegroeid zou zijn.

Zwangerschapsdiabetes is natuurlijk niet leuk, maar achja... Nog maar 11,5 week volhouden en voor de baby heb ik dat wel over :wink: morgen krijg ik meer uitleg over hoe ze het juist gaan opvolgen.
pi_163855088
Komt iemand dit bekend voor ?
Al weken t idee dat ik door mn benen zak minder kracht erin heb.
Maar gister stond ik met peuter in de action draai om en ik kreeg me ineens een steek in mn lies straalde door tot mn knie met t gevolg dat ik er zo door zak! Mn been deed ook gewoon even niks meer! Deed echt vreselijk pijn al strompelend bij de auto kunnen komen en rest van de avond vaker die pijnscheuten gehad.
Ook vanochtend weer al is t minder dan t gister was....
Vrijdag 33 weken zwanger misschien indalen ofzo? En heb natuurlijk al eeuwen die bekkenklachten....
Hoop toch echt dat dit minder wordt geen idee hoe ik anders die 7weken nog door moet komwn :X
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163855164
Eh, ik zou er maar eens mee naar de dokter gaan, eresh -O- dat klinkt niet tof.
pi_163855365
Dat zou best ischias kunnen zijn, ereshkigal. Bel de fysio!
pi_163855421
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef Ereshkigal het volgende:
Komt iemand dit bekend voor ?
Al weken t idee dat ik door mn benen zak minder kracht erin heb.
Maar gister stond ik met peuter in de action draai om en ik kreeg me ineens een steek in mn lies straalde door tot mn knie met t gevolg dat ik er zo door zak! Mn been deed ook gewoon even niks meer! Deed echt vreselijk pijn al strompelend bij de auto kunnen komen en rest van de avond vaker die pijnscheuten gehad.
Ook vanochtend weer al is t minder dan t gister was....
Vrijdag 33 weken zwanger misschien indalen ofzo? En heb natuurlijk al eeuwen die bekkenklachten....
Hoop toch echt dat dit minder wordt geen idee hoe ik anders die 7weken nog door moet komwn :X
Ai klinkt flink pijnlijk! Die steken/pijnscheuten in de lies herken ik wel,maar dacht aan bekken/banden gedoe.

Overleg met fysio?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:20:51 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163855526
Eresh, ook dat komt me bekend voor helaas. Ik wijt dit aan de best relatief grote toename in gewicht (dat allemaal op een gewricht neerkomt) in combi met het staan/bewegen op één been. Soms schiet het in mijn enkel, soms in mijn knie, soms in mijn heup. Aan één kant is de knie zelfs blijvend vervelend. Ik probeer dus niks meer te laten concentreren op één been/gewricht. Uitstappen uit de auto op twee benen bijv. etc.

Dat heeft de fysio overigens ook aangeraden. Doe alles "in symmetrie" :)
Edit: alleen nu ik jouw verhaal nog eens lees is het zeker goed om dit nogmaals even aan te kaarten bij je fysio :Y

Wat kun je je soms walvis voelen daardoor hè? Ik wel iig. Toen we gister een stukje fietsten vroeg ik ook telkens aan mijn vriend: gaat dat wel goed met mijn achterband? Is nogal een fietsbarrel nl. :+

Saraahtje, dat klinkt wel als best serieus obv twee afwijkende waarden. Maar goed, dat dieet zal weinig kwaad doen en ik hoop dat het helpt! Doe je fysiek zwaarder werk (ook huishoudelijk) waardoor de harde buiken anders kunnen komen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Quoi op 19-07-2016 14:30:30 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 14:21:40 #143
269689 crew  Viv
pi_163855560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef WupWup het volgende:
Even zonder bijlezen:

[ afbeelding ]
Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
En die natuur ook, dat er al ooglenzen in een wezentje van een paar centimeter zitten joh! :o

Heel veel hartjes voor mijn kraamzorg trouwens: door de verhuizing kom ik eigenlijk net buiten hun werkgebied te wonen, maar omdat ik al aangemeld was mag ik toch blijven! O+ Fijn, want ik heb een goed gevoel bij ze, en als je zo laat in de zwangerschap overstapt heb je kans dat je geen vaste kraamverzorgende krijgt.
pi_163855582
Fysio afspraak staat sowieso voor volgende week, ze is nu met vakantie :{ maar vorige afspraak liet ze al vallen dat ze nog maar weinig voor mij kon doen
De oefeningen die ik heb doe ik ook braaf elke dag maar neemt nu ook echt de pijn niet weg. Voelt zo anders dan de bekende bekkenpijn....alsof er iets klem zit....wachten nog maar ff af

maandag mag ik naar de gynaecoloog dus ben benieuwd wat die te vertellen heeft...hoop dat die pijn dan ook weg is want anders barst ik vast in snikken uit en ga ik smeken om straks een keizersnede te plannen ipv het maar af te wachten tot uk zelf gaat komen... :{

Maar wel bijna verlof jeej *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door Ereshkigal op 19-07-2016 14:29:28 ]
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 19 juli 2016 @ 14:33:12 #145
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163855882
Klinkt herkenbaar eresh en ik heb zwangerschapsischias (helaas hier al vanaf week 14)
Helaas kan de fysio voor mij ook weinig meer doen als indd wat oefeningen en moet ik alles aanpassen qua belasting en beweging. Niet te lang autorijden enz.
Gisteren na uiteten vanwege onze trouwdag (2 uur zitten) kon ik bijna niet meer lopen :') Osteopaat hielp hier wel een aantal weken goed maar nu wordt t weer erger dus denk dat ik daar maar weer een afspraak inplan.
pi_163856258
Ik heb bij de zwangerschap van Boaz ischias gekregen vanaf een week of 12 (dus dat was januari 2014 ofzo) en bij mij heeft dit heel lang geduurd. Ik was zelfs al zwanger van dit kindje! Dus dan praat ik echt over dik 2 jaar. Echt very not cool. Ben ervoor bij de osteopaat geweest die me er wel iedere keer tijdelijk (als in een paar dagen) vanaf kon helpen. 4 Maanden na de zwangerschap van Boaz bij de neuroloog terecht gekomen die godzijdank geen beschadiging kon vinden. Maar de pijn bleef :{
Het schoot bij mij altijd vanaf mijn bil naar mijn onderbeen, een hele felle steek waardoor ik ook met geen mogelijkheid kon steunen op dat been. Niet handig als je een baby in je armen hebt :X

Uiteindelijk heb ik een hele goede fysiotherapeut getroffen die mij aan het begin van deze zwangerschap een paar keer in de week flink heeft 'geknuffeld' :X . Maar!!! Ik ben er nu wel vanaf terwijl ik echt de vrees had hier nooit meer vanaf te komen. Alleen als ik echt echt echt heel erg teveel heb gedaan, dan komt het terug maar dan is het mijn eigem stomme schuld :+ . Het had ook te maken met het SI-gewricht en een heel lullig spiertje ergens verstopt in mijn bil waar bijna niet bij te komen was.
pi_163856382
Saarah fijn dat je er dan iig op tijd bij bent!

Eresh -O- :*
pi_163856389
Maar t zit niet in mn bil
Begint echt in mn lies en straalt uit tot mijn knie
En als die steken komen kan ik er ook echt niet op staan kracht is weg. Daarna strompel ik ook want hoewel pijn weg is is de kracht in mn been niet terug dat duurt echt even...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163856552
Vervelend Eresh! -O-

Zou Gaddle al aan het babyknuffelen zijn? Nog niet gemeld vandaag en ze was van plan om in het vorige topic te gaan bevallen dus ik denk zomaar......
pi_163856693
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:50 schreef Ereshkigal het volgende:
Maar t zit niet in mn bil
Begint echt in mn lies en straalt uit tot mijn knie
En als die steken komen kan ik er ook echt niet op staan kracht is weg. Daarna strompel ik ook want hoewel pijn weg is is de kracht in mn been niet terug dat duurt echt even...
Ik hoop dat je snel bij iemand terecht kan die je verder kan helpen c.q. behandelen want iedere dag die je er langer mee door moet lopen is killing
pi_163856779
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:55 schreef Fien10 het volgende:
Vervelend Eresh! -O-

Zou Gaddle al aan het babyknuffelen zijn? Nog niet gemeld vandaag en ze was van plan om in het vorige topic te gaan bevallen dus ik denk zomaar......
Daar gok ik ook op O+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:05:30 #152
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163856813
Oh twinkle ik hoop dat ik er niet zo lang mee blijf zitten dan :X
Ik plofte net iets te hard op de bank en toen kreeg ik me toch een steek in/over mn buik :% niet meer doen dus :')
pi_163857624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:20 schreef Quoi het volgende:
Saraahtje, dat klinkt wel als best serieus obv twee afwijkende waarden. Maar goed, dat dieet zal weinig kwaad doen en ik hoop dat het helpt! Doe je fysiek zwaarder werk (ook huishoudelijk) waardoor de harde buiken anders kunnen komen?
Ik denk dat het de twee afwijkende waarden waren in combinatie met de vele harde buiken en de tamelijk grote hoeveelheid vruchtwater, waardoor ze heeft "beslist" tot zwangerschapsdiabetes.

Maar idd, kwaad zal zo'n dieet sowieso niet kunnen :)

Nee ik doe voornamelijk bureauwerk, weliswaar met behoorlijk veel stress soms. Bepaalde dagen zit ik wel lang in de auto (een uur enkele reis) en dat wordt wel zwaarder merk ik.

Huishoudelijk werk probeer ik te beperken, gelukkig doet mijn vriend héél veel. Strijken is voorlopig het enige dat ik nog voor mijn rekening neem en af en toe eens met de stofzuiger rondgaan, de rest laat ik grotendeels aan hem over :)
pi_163858497
Wat een prachtige echo, Wup O+

Ik ben net weer goedgekeurd door de verloskundige ^O^ ze schat de baby bij de geboorte zo'n 3100 gram dus dat is mooi. Mag de huisarts ook bellen voor een slaappil. Baby ligt vast in mijn bekken en is al lekker ingedaald.
Verder hadden wij vandaag een zwangerschapsfotoshoot en ik ben heel benieuwd naar de foto's O+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 16:29:07 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163858618
Wat een toffe echo wup :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163861736
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nee! Ik hoor er vaker mensen over en het is verder niet gelinkt aan iets ofzo. Volgens mij had zelfs mignonne dat geknak, maar heeft ze er ook nooit een verklaring aan kunnen geven. Gek he? Mijn beste gok zou overigens toch schaambeen zijn, meestal zit het daar in de buurt.
Oh echt? Ik heb het vooral bovenin eigenlijk. Denk ik. En het is knakken soms maar ook gekraak. Alsof het een plastic zak is, of dat je een tik geeft tegen een opengeslagen krant, bijv. Raar lijf. :')

Mooie echo! O+
pi_163862807
Verbouwing en zwangerschap gaan niet samen he :(
Een dak dat in april/mei vervangen zou worden wordt nu pas half augustus.
En daarna moet de hele bovenverdieping opnieuw gestuct en geverfd worden ivm waterschade.
Dat ķan pas eind oktober door onze kusjesman gedaan worden vertelde hij net.
Gewoon tot die tijd kan er niks boven gedaan worden en dat trekken mijn hormonen dus absoluut NIET
:'(
pi_163863023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef WupWup het volgende:
Even zonder bijlezen:

[ afbeelding ]
10w5d! Echt zo gaaf weer O+ Hij was heel druk aan het bewegen en we hebben al zoveel kunnen zien! Tien vingers en tenen, hartkamers, hersenhelften, maag, wervelkolom, nieren, ooglenzen..!! Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
Mooie echo! O+
pi_163863102
Dat kan ik me heel goed voorstellen bleu. Wat balen zeg!!

Mies weer een sticker binnen ^O^
Fijn dat je baby al ingedaald ligt en 3100 is een mooi gewicht
Leuk een fotoshoot!

Eresh wat vervelend zeg! Vooral omdat het onvoorspelbaar is en je ook nog met een kindje zit wat je mee moet krijgen terwijl je pijn hebt.
Ik herken de pijn en uitval wel maar dan van mijn hernia en niet van de zwangerschap. Misschien wordt er een zenuw afgeklemd ofzo?

Zou Gaddle aan het babyknuffelen zijn ja? Ik hoop het maar O+
pi_163863246
Zo, ik ga nog lekker eventjes met zoonlief in het zwembad liggen.. Die heeft het toch veel te warm om te gaan slapen!

mooi gewicht Mies. Ik kreeg vandaag het geboortekaartje van collega binnen, 2600 gram bij 40 weken precies, het leek op de foto's ook al een kleintje. Kan me daar helemaal niets meer bij voorstellen! Ben benieuwd wat het bij ons gaat zijn deze keer!
pi_163863995
Onze kleine meisje is vandaag om 15:41 uur geboren. We kijken er met een toch wel fijn gevoel op terug. Hele lieve mensen in het ziekenhuis voor de naam stuur me pmtje. Ze is zo mooi. Ps ik heb even niet bijgelezen
pi_163864013
Gefeliciteerd Gaddle *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_163864017
Gefeliciteerd Gaddle *O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_163864024
Proficiat Gaddle!!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:38:32 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163864039
Gefeliciteerd Gaddle en de andere verse mama's O+ *O* O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163864106
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:36 schreef Gaddle het volgende:
Onze kleine meisje is vandaag om 15:41 uur geboren. We kijken er met een toch wel fijn gevoel op terug. Hele lieve mensen in het ziekenhuis voor de naam stuur me pmtje. Ze is zo mooi. Ps ik heb even niet bijgelezen
Gaddle eindelijk daar is ze
Knap goed op, laat je verwennen en ga ervan genieten *O*
pi_163864143
Gaddle gefeliciteerd! *O* *O*
pi_163864154
Gefeliciteerd gaddle!!
pi_163864166
Gefeliciteerd Gaddle! *O*
pi_163864215
Gefeliciteerd Gaddle *O* *O*
pi_163864336
Gefeliciteerd gaddle! *O*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:50:50 #172
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163864372
Gefeliciteerd Gaddle!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163864464
Gaddle gefelicitaart! *O*

Blue nee daar zou ik ook heul niet blij van worden :{
pi_163864467
Gefeliciteerd Gaddle *O*
pi_163864568
Gefeliciteerd Gaddle!
pi_163864954
pi_163864969
Gaddle, gefeliciteerd! Daar is ze dan, je meisje!
pi_163864984
Blue :* dat zou ik ook slecht trekken nee }:|. Gelukkig heb je wel echt nog veel tijd!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:12:43 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163865062
Gaddle gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! *O*
pi_163865444
Gaddle gefeliciteerd met jullie dochter *O* geniet van deze bijzondere tijd O+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:28:55 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163865514
Het is toch wat, die mensen die bevallen zijn en eerst niet even bijlezen :+ gekkie, da's toch niet nodig!

Gaddle gefeliciteerd met jullie meisje!
pi_163865560
Ik kreeg net 3 harde buiken in een half uur tijd. Man stond gelijk op om handdoeken en een vuilniszak te pakken voor in de auto _O-
Leuk om hem zo te zien zweten terwijl er niks aan de hand is :D
pi_163865651
Jaaaa gefeliciteerd Gaddle! *O*

Nummer 1 :X
Morgen wil ik wel bevallen. Dan heb ik tenminste een beetje airco in het ziekenhuis.
pi_163865753
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:33 schreef Fien10 het volgende:
Jaaaa gefeliciteerd Gaddle! *O*

Nummer 1 :X
Morgen wil ik wel bevallen. Dan heb ik tenminste een beetje airco in het ziekenhuis.
Doen we morgen een datumtweeling dan?
Voor morgen is de opvang geregeld, en die airco klinkt wel héél aanlokkelijk!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:41:23 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163865899
Gaddle gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
pi_163865983
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Doen we morgen een datumtweeling dan?
Voor morgen is de opvang geregeld, en die airco klinkt wel héél aanlokkelijk!
Prima! Ik beval in het Erasmus. Jij? :P
pi_163866152
Fien nummer 1 *O*
Benieuwd hoe lang je die plek gaat vasthouden

Ik sta op 5 :o *O*
pi_163866923
Gaddle gefeliciteerd! O+

Fien op 1, go for morgen! Ziekenhuis airco klinkt ineens bijna aantrekkelijk ;)

Ik heb vandaag een lijstje telefoonnummers opgehangen voor vriend, vk, doula, fotograaf.. Hangen in het zicht, voor het grijpen nu.
En stiekem moet ik nog een vluchttas inpakken (en een tas voor F., voor als ze weg moet) maar eh, geen zin enzo. Ik blijf lekker thuis en F. ligt te slapen als ik beval :+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163867007
Gefeliciteerd Gaddle! :*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:17:39 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_163867060
Van harte gefeliciteerd, gaddle!
disclaimer
pi_163867100
Gaddle, gefeliciteerd!
Veel geluk saampjes O+

En Cygne wat heerlijk om jou hier te zien posten O+
Hoe voel je je?
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 22:19:20 #192
269689 crew  Viv
pi_163867356
Fien, tis morgennacht volle maan! :D
pi_163867432
Gaddle, gefeliciteerd *O*

Blue, i feel you :*
Toen ik zwanger was van K moest bij ons het gehele dak en bovenverdieping eraf. Toen ontzettend veel tegenslagen gehad met enorm veel regen en stormen (flinke stormschade) 1 keer was het zo erg dat de voorgevel heen en weer zwiepte en ik mocht alleen in het achterste deel van het huis blijven omdat de boel kon instorten :'( . En ook veel lekkage gehad.

Een paar dagen voor ik moest bevallen zat het dak erop :+ en dat was in december...
pi_163867979
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef angelatje het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd *O*

Blue, i feel you :*
Toen ik zwanger was van K moest bij ons het gehele dak en bovenverdieping eraf. Toen ontzettend veel tegenslagen gehad met enorm veel regen en stormen (flinke stormschade) 1 keer was het zo erg dat de voorgevel heen en weer zwiepte en ik mocht alleen in het achterste deel van het huis blijven omdat de boel kon instorten :'( . En ook veel lekkage gehad.

Een paar dagen voor ik moest bevallen zat het dak erop :+ en dat was in december...
Oooh jah dat verhaal herinner ik me nog :o
pi_163868049

Ook Ophelia nog gefeliciteerd! *O*
pi_163868098
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef Crumpette het volgende:
Fien, tis morgennacht volle maan! :D
Vannacht! *)

20 juli 0:59
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:48:40 #198
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163868317
Gaddle gefeliciteerd :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163868373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:18 schreef Arja het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd!
Veel geluk saampjes O+

En Cygne wat heerlijk om jou hier te zien posten O+
Hoe voel je je?
O+

Nog een beetje in niemandsland. Wel allemaal kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad. Over een week de eerste echo, in principe om te kijken om een bbz uit te sluiten maar hopelijk kunnen we ook al een hartje zien. Daarna eind augustus nog een echo en als dat goed is zijn we klaar in Utrecht.
pi_163868443
Fijn Gaddle! Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')