Persen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nou ik vroeg me gisteren hetzelfde af crump!!ik voel/hoor ook regelmatig wat knakken
![]()
Mijn peuter is opgehaald door oma en komt vanavond pas terug. Ik heb geen idee war ik kan gaan doenheerlijk!
Bij ons ook, ik was medisch maar kwam door drukte op een poliklinische kraamsuite. Het verschil is dat de kamer iets kleiner is en geen crashroom ernaast heeft, maar verder is de uitrusting precies hetzelfde. Het personeel in dit geval ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik verloor net onder de douche een naaktslak.
Nu denk ik dat ik van alles voel maar ik denk meer dat ik van alles wil voelen en het me inbeeld.
Dat wachten op vind ik eigenlijk wel leuk en spannend en het is ook niet dat ik het helemaal zat ben maar ik wil gewoon zo graag. Ik zou t bij een geplande keizersnede ook jammer vinden dat je al weet wanneer het gaat gebeuren. Nu kijken m'n vriend en ik elkaar iedere ochtend aan en zeggen we zou het vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen..
Ik voel niks meer haha! Ik heb overigens wel de laatste dagen in de ochtend wat krampjes enzo dat ik denk zou het? Maar dat neemt iedere keer weer helemaal af.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
Ow gelukkig er zijn meer mensen die het kraken en knakken herkennen.
Een blub herken ik niet uni
Fien je naaktslak![]()
Spannend!! Wat denk je te voelen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten
Dat had mijn moeder ook. Ik durf er niet eens op te hopen dat ik dat ook ga krijgen. Al is m'n moeder ervan overtuigd. Net zoals dat iedereen in m'n omgeving ervanuit gaat dat ik eerder dan de UD beval. Terwijl ik zelf denk dat ik overtijd ga lopen. Ik krijg nu trouwens ineens ook echt zoveel appjes van m'n omgeving of alles nog rustig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef ikke_84 het volgende:
Oh dat klinkt heerlijk fien!
Ik lig in me onderbroek op de bank met een ijsjemisschien zo maar eens naar buiten verkassen.
Er gebeurt iig wel van alles. Ik denk dat je het verschil wel voelt als je je eerste echte wee hebt.
Mijn moeder vertelde net dat ze de eerste 7cm bij mij (2e bevalling) helemaal niet heeft gevoeld
Mijn tante is in de hal bevallen van haar 2e omdat het zo snel ging. Ik ben zo benieuwd of ik het ziekhuis ga halen deze keer
Mijn moeder kan ook doen alsof ik gehandicapt ben omdat ik hoogzwanger ben. Dan gaat ze erop aandringen om m'n tas te dragen als ik met d'r aan t winkelen ben of als ze bij mij op visite is en ik wil boven iets pakken zegt ze, neee neee laat mij maar naar boven lopen! Super lief bedoeld maar het is gewoon echt niet nodig. Laat mij maar gewoon lekker m'n ding doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:46 schreef Quoi het volgende:
BikiniIk ben niet zo'n bikini figuur, maar kan die best ook eens gaan aanhijsen, als 'ie nog past!
Mijn moeder heeft al 2 appjes gestuurd met daarin dat ik voldoende moet drinken en vooral niet teveel moet doen. Als er nog eentje volgt volgen er reprimandesValt best mee allemaal. Heerlijk vind ik het, eindelijk zomer!
Nee! Ik hoor er vaker mensen over en het is verder niet gelinkt aan iets ofzo. Volgens mij had zelfs mignonne dat geknak, maar heeft ze er ook nooit een verklaring aan kunnen geven. Gek he? Mijn beste gok zou overigens toch schaambeen zijn, meestal zit het daar in de buurt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:40 schreef Crumpette het volgende:
Om die reden kies ik voor bevallen in het ziekenhuis waar je niet hoeft te verplaatsen. Wel zo rustig.
Wie heeft er nog meer een kraakbuik? Soms krijg ik een schop en maakt mijn buik een kraakgeluid. Ik ben steeds bang dat mijn water breekt als ik het hoor. Ik had het vorige keer ook overigens. Wup, weet jij wat dat is? *nieuwsgierig
Bij mij is het ook bovenaan of aan de zijkantquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef Quoi het volgende:
Precies, een jompel is niet meer nodigPrachtig plaatje Wup!
Dat gekraak is nu juist bovenaan of aan de zijkant. Whatever, het zal wel weer overgaan!
Ai klinkt flink pijnlijk! Die steken/pijnscheuten in de lies herken ik wel,maar dacht aan bekken/banden gedoe.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef Ereshkigal het volgende:
Komt iemand dit bekend voor ?
Al weken t idee dat ik door mn benen zak minder kracht erin heb.
Maar gister stond ik met peuter in de action draai om en ik kreeg me ineens een steek in mn lies straalde door tot mn knie met t gevolg dat ik er zo door zak! Mn been deed ook gewoon even niks meer! Deed echt vreselijk pijn al strompelend bij de auto kunnen komen en rest van de avond vaker die pijnscheuten gehad.
Ook vanochtend weer al is t minder dan t gister was....
Vrijdag 33 weken zwanger misschien indalen ofzo? En heb natuurlijk al eeuwen die bekkenklachten....
Hoop toch echt dat dit minder wordt geen idee hoe ik anders die 7weken nog door moet komwn
En die natuur ook, dat er al ooglenzen in een wezentje van een paar centimeter zitten joh!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef WupWup het volgende:
Even zonder bijlezen:
[ afbeelding ]
Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
Ik hoop dat je snel bij iemand terecht kan die je verder kan helpen c.q. behandelen want iedere dag die je er langer mee door moet lopen is killingquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:50 schreef Ereshkigal het volgende:
Maar t zit niet in mn bil
Begint echt in mn lies en straalt uit tot mijn knie
En als die steken komen kan ik er ook echt niet op staan kracht is weg. Daarna strompel ik ook want hoewel pijn weg is is de kracht in mn been niet terug dat duurt echt even...
Daar gok ik ook opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:55 schreef Fien10 het volgende:
Vervelend Eresh!![]()
Zou Gaddle al aan het babyknuffelen zijn? Nog niet gemeld vandaag en ze was van plan om in het vorige topic te gaan bevallen dus ik denk zomaar......
Ik denk dat het de twee afwijkende waarden waren in combinatie met de vele harde buiken en de tamelijk grote hoeveelheid vruchtwater, waardoor ze heeft "beslist" tot zwangerschapsdiabetes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:20 schreef Quoi het volgende:
Saraahtje, dat klinkt wel als best serieus obv twee afwijkende waarden. Maar goed, dat dieet zal weinig kwaad doen en ik hoop dat het helpt! Doe je fysiek zwaarder werk (ook huishoudelijk) waardoor de harde buiken anders kunnen komen?
Oh echt? Ik heb het vooral bovenin eigenlijk. Denk ik. En het is knakken soms maar ook gekraak. Alsof het een plastic zak is, of dat je een tik geeft tegen een opengeslagen krant, bijv. Raar lijf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:26 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nee! Ik hoor er vaker mensen over en het is verder niet gelinkt aan iets ofzo. Volgens mij had zelfs mignonne dat geknak, maar heeft ze er ook nooit een verklaring aan kunnen geven. Gek he? Mijn beste gok zou overigens toch schaambeen zijn, meestal zit het daar in de buurt.
Mooie echo!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef WupWup het volgende:
Even zonder bijlezen:
[ afbeelding ]
10w5d! Echt zo gaaf weerHij was heel druk aan het bewegen en we hebben al zoveel kunnen zien! Tien vingers en tenen, hartkamers, hersenhelften, maag, wervelkolom, nieren, ooglenzen..!! Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
Gaddle eindelijk daar is zequote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:36 schreef Gaddle het volgende:
Onze kleine meisje is vandaag om 15:41 uur geboren. We kijken er met een toch wel fijn gevoel op terug. Hele lieve mensen in het ziekenhuis voor de naam stuur me pmtje. Ze is zo mooi. Ps ik heb even niet bijgelezen
Doen we morgen een datumtweeling dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:33 schreef Fien10 het volgende:
Jaaaa gefeliciteerd Gaddle!![]()
Nummer 1![]()
Morgen wil ik wel bevallen. Dan heb ik tenminste een beetje airco in het ziekenhuis.
Prima! Ik beval in het Erasmus. Jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Doen we morgen een datumtweeling dan?
Voor morgen is de opvang geregeld, en die airco klinkt wel héél aanlokkelijk!
Oooh jah dat verhaal herinner ik me nogquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef angelatje het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd![]()
Blue, i feel you![]()
Toen ik zwanger was van K moest bij ons het gehele dak en bovenverdieping eraf. Toen ontzettend veel tegenslagen gehad met enorm veel regen en stormen (flinke stormschade) 1 keer was het zo erg dat de voorgevel heen en weer zwiepte en ik mocht alleen in het achterste deel van het huis blijven omdat de boel kon instorten. En ook veel lekkage gehad.
Een paar dagen voor ik moest bevallen zat het dak eropen dat was in december...
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:18 schreef Arja het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd!
Veel geluk saampjes![]()
En Cygne wat heerlijk om jou hier te zien posten![]()
Hoe voel je je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |