abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163843320
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:06 schreef Arja het volgende:

[..]

Zo mooi is het niet. Over een paar jaar kun je in Leidsche Rijn bevallen.
Oh, ik hoop het zo! Vind het zo jammer dat het daar nu niet kan, perfecte locatie voor ons. En met mijn operatie vorig jaar vond ik het echt een fijn ziekenhuis!
  maandag 18 juli 2016 @ 22:58:40 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163843464
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef ikke_84 het volgende:
Hier ook al heel snel harde pijnlijke buiken. Nog voordat ik het vaccin had gehad.

Niet helemaal het goede topic maar gooi m er hier toch maar in 8-)
37 weken vandaag en de babykamer is eindelijk klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel mooi! Die letterbak is gaaf zeg O+. Waar is die van?
KuikenGuppy
pi_163843892
Schattig kamertje, Ikke O+
pi_163844459
@saarah hier ook heel veel harde buiken vanaf een week of 24 al. Het is ook regelmatig onderzocht maar uiteindelijk werd ook gezegd, je bent een van de vrouwen bij wie het bij de zwangerschap hoort. Nu is het ook nog steeds. Ook in rust. Als de baby maar draait of een knie of elleboog uitsteekt krijg ik een harde buik.

@burdie, daar kwam ik een post later nog op terug, ook in de kinderwagen een apart setje hoeslaken, laken, dekentje en voor de maxicosi een koeka voetenzak. Voor nu leek me dit prima. Mocht blijken dat het niet voldoende is vanwege een spuug baby of iets dan is een ritje naar Hema of een bestelling bij Wehkamp zo gedaan.
pi_163844480
Mooi kamertje ikke!
  maandag 18 juli 2016 @ 23:38:31 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163844993
Leuk Ikke!

Hier alleen nog harde buiken bij grensoverschrijdend gedrag :P en bij het fietsen over hobbels! Maar gevaarlijk om zwangerschappen te vergelijken op dat vlak.

Net als gewichtstoename, ik weet het, niet te vergelijken. Maar toch: +12 kg ineens!

Hopelijk een goede nacht vannacht O-)
pi_163847344
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:09 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
mijn kraampakket is trouwens al bezorgd! ben maandag pas 28 weken! ik heb het nog niet open durven maken :')
Heheh vriend vroeg wat zit hier in? Dus ik zei maak maar open is leuk :D.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 06:17:31 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163848081
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:30 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Heheh vriend vroeg wat zit hier in? Dus ik zei maak maar open is leuk :D.
En? :D Hij heeft er nog een besteld?

Ik moet er binnenkort eens goed doorheen om te kijken hoe/wat. Had ik ff geparkeerd.

Mán wat een nacht O+ Goed slapen doet een mens goed! Nog maar even van genieten.
pi_163848097
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:17 schreef Quoi het volgende:

[..]

En? :D Hij heeft er nog een besteld?

Ik moet er binnenkort eens goed doorheen om te kijken hoe/wat. Had ik ff geparkeerd.

Mán wat een nacht O+ Goed slapen doet een mens goed! Nog maar even van genieten.
Vroeg wakker voor goed geslapen.. 😉
Wij hebben een nieuwe krantenbezorger geloof ik, deze rammelt met de brievenbus en is 'n uur later, en nu ben ik er al de tweede dag op rij wakker van!

Ik lig vriendje dus maar wat te kriebelen, die denkt geloof ik dat ik een mug ben en is steeds gefrustreerder om zich heen aan 't slaan 😂

Kraampakket? Dat heb ik op de babykamer in 'n hoek geparkeerd.. De kraam komt vanzelf melden als ze iets nodig heeft! (Vorige keer volgens mij alleen alcohol, watten en de 'spatlappen' gebruikt!).
pi_163848144
Leuk kamertje Ikke! O+

Ik heb het eerste uit het kraampakket al in gebruik :+ Matrasplasticding. Daaroverheen oude handdoeken en zo'n dunne matrasbeschermer van ikea. Als ik die verpest kopen we wel een nieuwe :P slaap nog steeds kraakvrij 8-)

Soms ben ik best wel nerveus, want we hebben nog steeds niet echt een naam. Er is er eentje die ik altijd heel leuk vond, en mijn man vindt die naam ook leuk. Alleen de naam van mijn nichtje lijkt erop (scheelt 1 letter), dus begin ik toch weer te twijfelen ;( andere naam die ik leuk vind, vindt mijn man weer niets.
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 06:51:45 #86
269689 crew  Viv
pi_163848158
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Dit is anders wel wat ons verteld werd tijdens de open dagen bij beide ziekenhuizen. Ze zeiden dat ze niet willen dat je komt als de medische vol zijn, omdat je dan niet kan doorstromen mocht dat nodig zijn.
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 06:55:23 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163848171
Jammer dan voor het nichtje hoor :P

Qua matrasdekzeilen ed :+ moet ik er ook maar ff induiken idd. Of een waterdichte molton aanschaffen en klaar. Pakket staat verder in de slaapkamer.
pi_163848369
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef ikke_84 het volgende:
Hier ook al heel snel harde pijnlijke buiken. Nog voordat ik het vaccin had gehad.

Niet helemaal het goede topic maar gooi m er hier toch maar in 8-)
37 weken vandaag en de babykamer is eindelijk klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat leuk. Hopelijk geeft het je een fijn gevoel. O+
pi_163848396
Hier ook 37 weken vandaag, wanneer is dat gebeurd? :o help!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163848452
Miez gewoon de naam kiezen die jullie leuk vinden.
Wij hadden dat dilemma ook, ik had al jaren een naam die ik leuk vind maar neefje van man heet zo. Na maanden zoeken naar een andere naam hebben we nu toch die naam gekozen omdat we die allebei leuk vinden.
Neefje woont aan de andere kant van t land en zien we 1x per jaar.

Marjo ook meldplicht *O*
Zo ineens is het dan zover hè. Het is echt bizar snel gegaan.

Ggirl :') is je man nu chagrijnig?

Wie gaat er vandaag dan bevallen? O-) elke dag 1 verse baby lijkt me wel mooi

Ik ben helemaal blij met het kamertje O+ kan er zo een hele tijd in de stoel gaan zitten en om me heen kijken :')
Letterbak komt van de intratuin :D stond in de koopjeshoek voor ¤5 dus die moest ik meenemen
pi_163848473
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
In een van beide (diak/wkz) ga je echt de gang over als je medisch wordt, bij de andere weet ik het niet zo zeker. Maar ik vind het wel vreemd dat ze dit vertellen bij een open dag/rondleiding als het niet waar zou zijn..
pi_163848482
Er werd hier wel eens gesproken over fijne broeken van de hema, is dit er zo een? http://www.hema.nl/winkel(...)1ed21%2C&color=zwart
Ik moet nog iets van een zomerboek maar eigenlijk geen zin om de positieversie te kopen..
pi_163848495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Er werd hier wel eens gesproken over fijne broeken van de hema, is dit er zo een? http://www.hema.nl/winkel(...)1ed21%2C&color=zwart
Ik moet nog iets van een zomerboek maar eigenlijk geen zin om de positieversie te kopen..
:Y
Die elastieken band kan dan fijn onder je buik! Alleen niks in je zakken doen, dan zakt ie af :P

Ikke, ik wil wel over 1,5e week ofzo. Kunnen het maar gehad hebben ;) Nog niet vandaag hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163848549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:07 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

:Y
Die elastieken band kan dan fijn onder je buik! Alleen niks in je zakken doen, dan zakt ie af :P

Ikke, ik wil wel over 1,5e week ofzo. Kunnen het maar gehad hebben ;) Nog niet vandaag hoor!
Haha goeie tip! Dan haal ik hem, vind hem er wel leuk uit zien 😃
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:17:44 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163848567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Jaaaaaaa, die O+ Ik verslijt die broek!
pi_163848741
Meld :7
pi_163848831
Ikke wat een mooi kamertje zeg!

Marjo meldplicht *O* *O* .. Wat gaan jullie bizar snel ineens :D

En ik .. tja .. de zoveelste nacht op rij met bij elkaar geteld 3 uur slaap :O .. Story of my life inmiddels. Zal iemand daarboven wel afgedwongen hebben zodat ik me alvast weer in kan stellen op de nachtvoedingen ofzo :') .. Koffie! :Y) ... en straks lekker verkoeling met de kindjes in het zwembad ^O^
pi_163848832
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:35 schreef Crumpette het volgende:
Meld :7
:o nu al??
pi_163848930
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:44 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

:o nu al??
Grapje? De tijd staat stil hier ondertussen :').
pi_163849205
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat idd. In het Diak moet je verplaatst worden, in het WKZ niet. Bij "bijna vol" wordt er wel onderscheid gemaakt tussen eigen populatie en mensen van buitenpraktijken. Eigen zwangeren gaan dan voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')