Oh, ik hoop het zo! Vind het zo jammer dat het daar nu niet kan, perfecte locatie voor ons. En met mijn operatie vorig jaar vond ik het echt een fijn ziekenhuis!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:06 schreef Arja het volgende:
[..]
Zo mooi is het niet. Over een paar jaar kun je in Leidsche Rijn bevallen.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef ikke_84 het volgende:
Hier ook al heel snel harde pijnlijke buiken. Nog voordat ik het vaccin had gehad.
Niet helemaal het goede topic maar gooi m er hier toch maar in
37 weken vandaag en de babykamer is eindelijk klaar.Heel mooi! Die letterbak is gaaf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waar is die van?
Heheh vriend vroeg wat zit hier in? Dus ik zei maak maar open is leukquote:Op maandag 18 juli 2016 21:09 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
mijn kraampakket is trouwens al bezorgd! ben maandag pas 28 weken! ik heb het nog niet open durven maken
En?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:30 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Heheh vriend vroeg wat zit hier in? Dus ik zei maak maar open is leuk.
Vroeg wakker voor goed geslapen.. 😉quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
En?Hij heeft er nog een besteld?
Ik moet er binnenkort eens goed doorheen om te kijken hoe/wat. Had ik ff geparkeerd.
Mán wat een nachtGoed slapen doet een mens goed! Nog maar even van genieten.
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Dit is anders wel wat ons verteld werd tijdens de open dagen bij beide ziekenhuizen. Ze zeiden dat ze niet willen dat je komt als de medische vol zijn, omdat je dan niet kan doorstromen mocht dat nodig zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef ikke_84 het volgende:
Hier ook al heel snel harde pijnlijke buiken. Nog voordat ik het vaccin had gehad.
Niet helemaal het goede topic maar gooi m er hier toch maar in
37 weken vandaag en de babykamer is eindelijk klaar.Oh wat leuk. Hopelijk geeft het je een fijn gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een van beide (diak/wkz) ga je echt de gang over als je medisch wordt, bij de andere weet ik het niet zo zeker. Maar ik vind het wel vreemd dat ze dit vertellen bij een open dag/rondleiding als het niet waar zou zijn..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Er werd hier wel eens gesproken over fijne broeken van de hema, is dit er zo een? http://www.hema.nl/winkel(...)1ed21%2C&color=zwart
Ik moet nog iets van een zomerboek maar eigenlijk geen zin om de positieversie te kopen..
Haha goeie tip! Dan haal ik hem, vind hem er wel leuk uit zien 😃quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:07 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Die elastieken band kan dan fijn onder je buik! Alleen niks in je zakken doen, dan zakt ie af
Ikke, ik wil wel over 1,5e week ofzo. Kunnen het maar gehad hebbenNog niet vandaag hoor!
Jaaaaaaa, diequote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Er werd hier wel eens gesproken over fijne broeken van de hema, is dit er zo een? http://www.hema.nl/winkel(...)1ed21%2C&color=zwart
Ik moet nog iets van een zomerboek maar eigenlijk geen zin om de positieversie te kopen..
Dat idd. In het Diak moet je verplaatst worden, in het WKZ niet. Bij "bijna vol" wordt er wel onderscheid gemaakt tussen eigen populatie en mensen van buitenpraktijken. Eigen zwangeren gaan dan voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |