abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2016 @ 20:35:51 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163838022
Leuk Mies! Goed om daaraan te denken.

Mmm... misschien dat ik anders zo'n miltifunctioneel dekentje aanschaf: voor in wieg, ledikant, box, maxi cosi of kinderwagen. Nooit overbodig.
  maandag 18 juli 2016 @ 20:42:06 #52
30252 Soempie
Procreating
pi_163838217
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 04:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gisteravond, in anderhalf uur tijd gerekend vanaf de eerste serieuze wee. (Of 3,5 vanaf het eerste plensje vruchtwater) Ik kon nog net mijn grote O+ in bed leggen. Mini O+ en ik doen het goed al is ze nog wel erg misselijk van de snelle bevalling.
Tjee wat snel! Gefeliciteerd en heel veel liefde en geluk samen!!! O+ :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_163838276
Zijn er hier nog dames met veel harde buiken?

Ik ben nu 28+2 weken zwanger. Precies een week geleden kreeg ik mijn kinkhoestvaccin. De volgende dag (dinsdag dus) voelde ik me echt ellendig: grieperig, pijnlijke spieren enz. Maar aangezien dat door het vaccin kwam, maakte ik me verder geen zorgen.

's Avonds voelde ik me beter maar kreeg ik echter veel last van harde buiken. Op een gegeven moment om de vijf minuten... Ze deden wel geen pijn maar ik was toch niet gerust, dus naar materniteit gebeld en ze zeiden om even langs te komen.

Vervolgens heb ik aan de monitor gehangen een half uurtje (3 harde buiken) en is er een echo gemaakt. Alles was verder wel in orde: baarmoederhals van 3,1 cm en dat zou goed zijn. Dus ik mocht terug naar huis, maar ze zeiden wel dat als de harde buiken pijn begonnen te doen of als ze nog regelmatiger kwamen, dat ik moest terugkomen.

Sindsdien nog altijd geen pijn gehad maar toch nog altijd veel harde buiken hoor... Ook 's avonds, als ik gewoon in de zetel lig. Ik zou denken dat ik dan ontspannen ben en dus minder harde buiken krijg, maar nee.

Morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog dus dan ga ik haar ook eens vragen of dit wel normaal is :) maar heeft iemand van jullie er ervaring mee?

De vroedvrouw vorige week zei dat de vele harde buiken dan waarschijnlijk toch door het kinkhoestvaccin zouden komen (dat zou ook op de spieren kunnen werken), maar nja. Aangezien de harde buiken blijven komen (weliswaar iets minder vaak dan die avond), kan het toch niet meer door het vaccin komen.
  maandag 18 juli 2016 @ 21:01:47 #54
30252 Soempie
Procreating
pi_163838860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

:o Gefeliciteerd! *O* NIet in de planning dus? :D
Klopt, bij zorgvuldig gebruik van anticonceptie. B-)
S. wilde misschien wel een derde, maar ik zag dat echt niet zitten. Ondertussen ben ik wel om... in elk geval niet meer overstuur.

Vandaag de eerste afspraak gehad bij de verloskundige en maandag mag ik de eerste echo laten maken. *O* Ik ben heel benieuwd hoeveel weken ik zwanger ben.

Saarah, wat rot van de harde buiken. Hopelijk kan de gyn er iets zinnigs over zeggen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_163838978
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:43 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen. Vol is vol (heel lullig gezegt) :7
Maar als je al op een verloskamer ligt voor een poliklinische bevalling en je wordt klinisch dan kan ik me niet voorstellen dat ze je weigeren. Zou dat echt gebeuren?
het WKZ en Diak nemen geen poliklinische bevallingen aan als de medische verloskamers al vol zijn. dus dat zou aan de hand geweest kunnen zijn.

Waar was je allemaal afgewezen Nouk? daar ben ik dus zo bang voor, ik wil naar Diak, diak vol, dan WKZ, wkz vol.. waar moet je dan heen? No way dat ik mijn kind in Nieuwegein ter wereld laat komen :')
  maandag 18 juli 2016 @ 21:07:48 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163839074
Ophelia bevallen? Waarom is daar geen update van? Nu moet ik terug gaan zoeken.

Gefeliciteerd! *O* O+
  maandag 18 juli 2016 @ 21:09:08 #57
30252 Soempie
Procreating
pi_163839121
Ik dacht dat de lijst niet goed was geladen, maar ze is echt bevallen :D
pi_163839122
mijn kraampakket is trouwens al bezorgd! ben maandag pas 28 weken! ik heb het nog niet open durven maken :')
pi_163839136
Ophelia! gefeliciteerd :D
  maandag 18 juli 2016 @ 21:12:00 #60
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163839204
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

het WKZ en Diak nemen geen poliklinische bevallingen aan als de medische verloskamers al vol zijn. dus dat zou aan de hand geweest kunnen zijn.

Waar was je allemaal afgewezen Nouk? daar ben ik dus zo bang voor, ik wil naar Diak, diak vol, dan WKZ, wkz vol.. waar moet je dan heen? No way dat ik mijn kind in Nieuwegein ter wereld laat komen :')
Haha dat laatste vond ik ook, maar dichtbij dus swa. Vol dus, Diak ook vol, uiteindelijk WKZ geworden. Is ze toch Utrechtse 8-)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163839406
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:07 schreef Kyara het volgende:
Ophelia bevallen? Waarom is daar geen update van? Nu moet ik terug gaan zoeken.

Gefeliciteerd! *O* O+
:Y O+
Je eigen update maken is ook weer zo wat ... ;)
  maandag 18 juli 2016 @ 21:18:23 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163839426
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:53 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Wij hebben een ledikantje en een co-sleeper. Ik heb bij allebei 2 dekentjes en 2 lakentjes. Bij het wiegje 2 hoeslakens en bij het ledikantje 4 hoeslakens (dat kwam omdat ik 2 pakken gekocht had en niet doorhad dat ze er 2 in een pakje zaten) bij het ledikant ook 2 moltons. Ik dacht mocht het bevuild zijn heb ik een set om het te verschonen. We hebben een droger dus in 2 uurtjes is alles weer schoon en droog. Mocht later blijken dat het toch te weinig is kunnen we altijd weer bijkopen.
En voor de wandelwagen dan? :P.
Ik heb vorige keer na de bevalling flink bij moeten kopen; ik had drie dekentjes geloof ik en dat was net aan genoeg, er kon niks in de was ;).
KuikenGuppy
pi_163839570
Ophelia, gefeliciteerd *O*
  maandag 18 juli 2016 @ 21:38:15 #64
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163840171
Die koeka maxi cosi zak is ook ideaal voor in de kinderwagen! ^O^
Ik heb het overigens gered met 1 wiegdeken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 18 juli 2016 @ 21:45:47 #65
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163840508
Ophelia gefeliciteerd *O* je hebt mijn record verbroken :( :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Manager PR/Moderator maandag 18 juli 2016 @ 22:02:51 #66
269689 crew  Viv
pi_163841276
quote:
No way dat ik mijn kind in Nieuwegein ter wereld laat komen :')
Haha, dat komt hier vaker voorbij. Staan ze daar met hun mooie ziekenhuis. :')
pi_163841401
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:02 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Haha, dat komt hier vaker voorbij. Staan ze daar met hun mooie ziekenhuis. :')
Zo mooi is het niet. Over een paar jaar kun je in Leidsche Rijn bevallen.
  maandag 18 juli 2016 @ 22:07:37 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_163841457
Ik heb even de update van ophelia geplaatst. Ik heb een beetje het idee dat veel mensen tegenwoordig afwachten tot de modjes dat doen?
In elk geval is het leuk als een van de andere users het nieuws deelt ;) het is geen mod-only topic, iedereen kan updates plaatsen! ;)
disclaimer
pi_163842002
quote:

[..]

Mooi niet! Er zijn zes medische verloskamers en drie poliklinische. Hoewel we ze echt wel met elkaar delen, weiger ik echt geen poliklinische bevallingen omdat zíj druk zijn!
pi_163842748
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Saarah het volgende:

Ik ben nu 28+2 weken zwanger. Precies een week geleden kreeg ik mijn kinkhoestvaccin. De volgende dag (dinsdag dus) voelde ik me echt ellendig: grieperig, pijnlijke spieren enz. Maar aangezien dat door het vaccin kwam, maakte ik me verder geen zorgen.

's Avonds voelde ik me beter maar kreeg ik echter veel last van harde buiken. Op een gegeven moment om de vijf minuten... Ze deden wel geen pijn maar ik was toch niet gerust, dus naar materniteit gebeld en ze zeiden om even langs te komen.

Vervolgens heb ik aan de monitor gehangen een half uurtje (3 harde buiken) en is er een echo gemaakt. Alles was verder wel in orde: baarmoederhals van 3,1 cm en dat zou goed zijn. Dus ik mocht terug naar huis, maar ze zeiden wel dat als de harde buiken pijn begonnen te doen of als ze nog regelmatiger kwamen, dat ik moest terugkomen.

Sindsdien nog altijd geen pijn gehad maar toch nog altijd veel harde buiken hoor... Ook 's avonds, als ik gewoon in de zetel lig. Ik zou denken dat ik dan ontspannen ben en dus minder harde buiken krijg, maar nee.

Morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog dus dan ga ik haar ook eens vragen of dit wel normaal is :) maar heeft iemand van jullie er ervaring mee?

De vroedvrouw vorige week zei dat de vele harde buiken dan waarschijnlijk toch door het kinkhoestvaccin zouden komen (dat zou ook op de spieren kunnen werken), maar nja. Aangezien de harde buiken blijven komen (weliswaar iets minder vaak dan die avond), kan het toch niet meer door het vaccin komen.
Jup precies met die termijn ook, zonder vaccin overigens. Ook tijd aan ctg gehangen, wel meer harde buiken dan jij, ook baarmoederdinges opgemeten, 3 cm. Rustig aan doen, minder werken, idd met regelmaat of pijn direct aan de bel trekken. Heb het nu nog steeds (34 weken) maar het hoort bij mij denk ik. Baby doet het geweldig iig.

Ga dus heel rustig aan doen, ik ging van 28 uur werken naar 4x3,5 uur, luister naar je lijf en laat het huishouden voor wat het is waar mogelijk. En ja, das kut maar volgens de vk had ik nog geluk dat ze mij daar in het zh niet gehouden hebben.

Sterkte, het is echt niet fijn.
pi_163842772
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even de update van ophelia geplaatst. Ik heb een beetje het idee dat veel mensen tegenwoordig afwachten tot de modjes dat doen?
In elk geval is het leuk als een van de andere users het nieuws deelt ;) het is geen mod-only topic, iedereen kan updates plaatsen! ;)
:N Snap er geen reet van :P
S. 2014
J. 2016
pi_163842916
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Saarah het volgende:

:W

Al vanaf 22 weken, schijn een extreem gevoelige baarmoeder te hebben, zodra daar maar iets gebeurt heb ik een harde buik, zelfs de rand van mn spijkerbroek triggert harde buiken dus ik draag enkel nog jurkjes en loszittende broeken.
Baarmoeder nu 2x opgemeten, beide keren netjes rond de 4.5cm maar moet t wel rustig aan doen.
S. 2014
J. 2016
  maandag 18 juli 2016 @ 22:47:37 #73
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163843013
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:N Snap er geen reet van :P
meer oefenen dus ~O>
pi_163843149
Hier ook al heel snel harde pijnlijke buiken. Nog voordat ik het vaccin had gehad.

Niet helemaal het goede topic maar gooi m er hier toch maar in 8-)
37 weken vandaag en de babykamer is eindelijk klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163843251
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:22 schreef WupWup het volgende:

[..]

Mooi niet! Er zijn zes medische verloskamers en drie poliklinische. Hoewel we ze echt wel met elkaar delen, weiger ik echt geen poliklinische bevallingen omdat zíj druk zijn!
Dit is anders wel wat ons verteld werd tijdens de open dagen bij beide ziekenhuizen. Ze zeiden dat ze niet willen dat je komt als de medische vol zijn, omdat je dan niet kan doorstromen mocht dat nodig zijn.
pi_163843320
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:06 schreef Arja het volgende:

[..]

Zo mooi is het niet. Over een paar jaar kun je in Leidsche Rijn bevallen.
Oh, ik hoop het zo! Vind het zo jammer dat het daar nu niet kan, perfecte locatie voor ons. En met mijn operatie vorig jaar vond ik het echt een fijn ziekenhuis!
  maandag 18 juli 2016 @ 22:58:40 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163843464
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef ikke_84 het volgende:
Hier ook al heel snel harde pijnlijke buiken. Nog voordat ik het vaccin had gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel mooi! Die letterbak is gaaf zeg O+. Waar is die van?
KuikenGuppy
pi_163843892
Schattig kamertje, Ikke O+
pi_163844459
@saarah hier ook heel veel harde buiken vanaf een week of 24 al. Het is ook regelmatig onderzocht maar uiteindelijk werd ook gezegd, je bent een van de vrouwen bij wie het bij de zwangerschap hoort. Nu is het ook nog steeds. Ook in rust. Als de baby maar draait of een knie of elleboog uitsteekt krijg ik een harde buik.

@burdie, daar kwam ik een post later nog op terug, ook in de kinderwagen een apart setje hoeslaken, laken, dekentje en voor de maxicosi een koeka voetenzak. Voor nu leek me dit prima. Mocht blijken dat het niet voldoende is vanwege een spuug baby of iets dan is een ritje naar Hema of een bestelling bij Wehkamp zo gedaan.
pi_163844480
Mooi kamertje ikke!
  maandag 18 juli 2016 @ 23:38:31 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163844993
Leuk Ikke!

Hier alleen nog harde buiken bij grensoverschrijdend gedrag :P en bij het fietsen over hobbels! Maar gevaarlijk om zwangerschappen te vergelijken op dat vlak.

Net als gewichtstoename, ik weet het, niet te vergelijken. Maar toch: +12 kg ineens!

Hopelijk een goede nacht vannacht O-)
pi_163847344
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:09 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
mijn kraampakket is trouwens al bezorgd! ben maandag pas 28 weken! ik heb het nog niet open durven maken :')
Heheh vriend vroeg wat zit hier in? Dus ik zei maak maar open is leuk :D.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 06:17:31 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163848081
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:30 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Heheh vriend vroeg wat zit hier in? Dus ik zei maak maar open is leuk :D.
En? :D Hij heeft er nog een besteld?

Ik moet er binnenkort eens goed doorheen om te kijken hoe/wat. Had ik ff geparkeerd.

Mán wat een nacht O+ Goed slapen doet een mens goed! Nog maar even van genieten.
pi_163848097
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:17 schreef Quoi het volgende:

[..]

En? :D Hij heeft er nog een besteld?

Ik moet er binnenkort eens goed doorheen om te kijken hoe/wat. Had ik ff geparkeerd.

Mán wat een nacht O+ Goed slapen doet een mens goed! Nog maar even van genieten.
Vroeg wakker voor goed geslapen.. 😉
Wij hebben een nieuwe krantenbezorger geloof ik, deze rammelt met de brievenbus en is 'n uur later, en nu ben ik er al de tweede dag op rij wakker van!

Ik lig vriendje dus maar wat te kriebelen, die denkt geloof ik dat ik een mug ben en is steeds gefrustreerder om zich heen aan 't slaan 😂

Kraampakket? Dat heb ik op de babykamer in 'n hoek geparkeerd.. De kraam komt vanzelf melden als ze iets nodig heeft! (Vorige keer volgens mij alleen alcohol, watten en de 'spatlappen' gebruikt!).
pi_163848144
Leuk kamertje Ikke! O+

Ik heb het eerste uit het kraampakket al in gebruik :+ Matrasplasticding. Daaroverheen oude handdoeken en zo'n dunne matrasbeschermer van ikea. Als ik die verpest kopen we wel een nieuwe :P slaap nog steeds kraakvrij 8-)

Soms ben ik best wel nerveus, want we hebben nog steeds niet echt een naam. Er is er eentje die ik altijd heel leuk vond, en mijn man vindt die naam ook leuk. Alleen de naam van mijn nichtje lijkt erop (scheelt 1 letter), dus begin ik toch weer te twijfelen ;( andere naam die ik leuk vind, vindt mijn man weer niets.
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2016 @ 06:51:45 #86
269689 crew  Viv
pi_163848158
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Dit is anders wel wat ons verteld werd tijdens de open dagen bij beide ziekenhuizen. Ze zeiden dat ze niet willen dat je komt als de medische vol zijn, omdat je dan niet kan doorstromen mocht dat nodig zijn.
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 06:55:23 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163848171
Jammer dan voor het nichtje hoor :P

Qua matrasdekzeilen ed :+ moet ik er ook maar ff induiken idd. Of een waterdichte molton aanschaffen en klaar. Pakket staat verder in de slaapkamer.
pi_163848369
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:50 schreef ikke_84 het volgende:

SPOILER
Oh wat leuk. Hopelijk geeft het je een fijn gevoel. O+
pi_163848396
Hier ook 37 weken vandaag, wanneer is dat gebeurd? :o help!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163848452
Miez gewoon de naam kiezen die jullie leuk vinden.
Wij hadden dat dilemma ook, ik had al jaren een naam die ik leuk vind maar neefje van man heet zo. Na maanden zoeken naar een andere naam hebben we nu toch die naam gekozen omdat we die allebei leuk vinden.
Neefje woont aan de andere kant van t land en zien we 1x per jaar.

Marjo ook meldplicht *O*
Zo ineens is het dan zover hè. Het is echt bizar snel gegaan.

Ggirl :') is je man nu chagrijnig?

Wie gaat er vandaag dan bevallen? O-) elke dag 1 verse baby lijkt me wel mooi

Ik ben helemaal blij met het kamertje O+ kan er zo een hele tijd in de stoel gaan zitten en om me heen kijken :')
Letterbak komt van de intratuin :D stond in de koopjeshoek voor ¤5 dus die moest ik meenemen
pi_163848473
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
In een van beide (diak/wkz) ga je echt de gang over als je medisch wordt, bij de andere weet ik het niet zo zeker. Maar ik vind het wel vreemd dat ze dit vertellen bij een open dag/rondleiding als het niet waar zou zijn..
pi_163848482
Er werd hier wel eens gesproken over fijne broeken van de hema, is dit er zo een? http://www.hema.nl/winkel(...)1ed21%2C&color=zwart
Ik moet nog iets van een zomerboek maar eigenlijk geen zin om de positieversie te kopen..
pi_163848495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Er werd hier wel eens gesproken over fijne broeken van de hema, is dit er zo een? http://www.hema.nl/winkel(...)1ed21%2C&color=zwart
Ik moet nog iets van een zomerboek maar eigenlijk geen zin om de positieversie te kopen..
:Y
Die elastieken band kan dan fijn onder je buik! Alleen niks in je zakken doen, dan zakt ie af :P

Ikke, ik wil wel over 1,5e week ofzo. Kunnen het maar gehad hebben ;) Nog niet vandaag hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163848549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:07 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

:Y
Die elastieken band kan dan fijn onder je buik! Alleen niks in je zakken doen, dan zakt ie af :P

Ikke, ik wil wel over 1,5e week ofzo. Kunnen het maar gehad hebben ;) Nog niet vandaag hoor!
Haha goeie tip! Dan haal ik hem, vind hem er wel leuk uit zien 😃
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:17:44 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163848567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Jaaaaaaa, die O+ Ik verslijt die broek!
pi_163848741
Meld :7
pi_163848831
Ikke wat een mooi kamertje zeg!

Marjo meldplicht *O* *O* .. Wat gaan jullie bizar snel ineens :D

En ik .. tja .. de zoveelste nacht op rij met bij elkaar geteld 3 uur slaap :O .. Story of my life inmiddels. Zal iemand daarboven wel afgedwongen hebben zodat ik me alvast weer in kan stellen op de nachtvoedingen ofzo :') .. Koffie! :Y) ... en straks lekker verkoeling met de kindjes in het zwembad ^O^
pi_163848832
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:35 schreef Crumpette het volgende:
Meld :7
:o nu al??
pi_163848930
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:44 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

:o nu al??
Grapje? De tijd staat stil hier ondertussen :').
pi_163849205
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat idd. In het Diak moet je verplaatst worden, in het WKZ niet. Bij "bijna vol" wordt er wel onderscheid gemaakt tussen eigen populatie en mensen van buitenpraktijken. Eigen zwangeren gaan dan voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')