Nee! Ik hoor er vaker mensen over en het is verder niet gelinkt aan iets ofzo. Volgens mij had zelfs mignonne dat geknak, maar heeft ze er ook nooit een verklaring aan kunnen geven. Gek he? Mijn beste gok zou overigens toch schaambeen zijn, meestal zit het daar in de buurt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:40 schreef Crumpette het volgende:
Om die reden kies ik voor bevallen in het ziekenhuis waar je niet hoeft te verplaatsen. Wel zo rustig.
Wie heeft er nog meer een kraakbuik? Soms krijg ik een schop en maakt mijn buik een kraakgeluid. Ik ben steeds bang dat mijn water breekt als ik het hoor. Ik had het vorige keer ook overigens. Wup, weet jij wat dat is? *nieuwsgierig
Bij mij is het ook bovenaan of aan de zijkantquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:28 schreef Quoi het volgende:
Precies, een jompel is niet meer nodigPrachtig plaatje Wup!
Dat gekraak is nu juist bovenaan of aan de zijkant. Whatever, het zal wel weer overgaan!
Ai klinkt flink pijnlijk! Die steken/pijnscheuten in de lies herken ik wel,maar dacht aan bekken/banden gedoe.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef Ereshkigal het volgende:
Komt iemand dit bekend voor ?
Al weken t idee dat ik door mn benen zak minder kracht erin heb.
Maar gister stond ik met peuter in de action draai om en ik kreeg me ineens een steek in mn lies straalde door tot mn knie met t gevolg dat ik er zo door zak! Mn been deed ook gewoon even niks meer! Deed echt vreselijk pijn al strompelend bij de auto kunnen komen en rest van de avond vaker die pijnscheuten gehad.
Ook vanochtend weer al is t minder dan t gister was....
Vrijdag 33 weken zwanger misschien indalen ofzo? En heb natuurlijk al eeuwen die bekkenklachten....
Hoop toch echt dat dit minder wordt geen idee hoe ik anders die 7weken nog door moet komwn
En die natuur ook, dat er al ooglenzen in een wezentje van een paar centimeter zitten joh!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef WupWup het volgende:
Even zonder bijlezen:
[ afbeelding ]
Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
Ik hoop dat je snel bij iemand terecht kan die je verder kan helpen c.q. behandelen want iedere dag die je er langer mee door moet lopen is killingquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:50 schreef Ereshkigal het volgende:
Maar t zit niet in mn bil
Begint echt in mn lies en straalt uit tot mijn knie
En als die steken komen kan ik er ook echt niet op staan kracht is weg. Daarna strompel ik ook want hoewel pijn weg is is de kracht in mn been niet terug dat duurt echt even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |