abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163849631
Om die reden kies ik voor bevallen in het ziekenhuis waar je niet hoeft te verplaatsen :Y. Wel zo rustig.

Wie heeft er nog meer een kraakbuik? Soms krijg ik een schop en maakt mijn buik een kraakgeluid. Ik ben steeds bang dat mijn water breekt als ik het hoor :'). Ik had het vorige keer ook overigens. Wup, weet jij wat dat is? *nieuwsgierig
pi_163849685
Nou ik vroeg me gisteren hetzelfde af crump!! :o ik voel/hoor ook regelmatig wat knakken :?

Mijn peuter is opgehaald door oma en komt vanavond pas terug. Ik heb geen idee war ik kan gaan doen :D heerlijk!
pi_163849710
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nou ik vroeg me gisteren hetzelfde af crump!! :o ik voel/hoor ook regelmatig wat knakken :?

Mijn peuter is opgehaald door oma en komt vanavond pas terug. Ik heb geen idee war ik kan gaan doen :D heerlijk!
Persen! :%
pi_163849916
Ik heb dat ook wel eens. Ik dacht zelf misschien een knakkend botje vd baby? :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:01:23 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163849942
En ik heb dat ook weleens :Y
pi_163850037
Ik verloor net onder de douche een naaktslak. :Y)
Nu denk ik dat ik van alles voel maar ik denk meer dat ik van alles wil voelen en het me inbeeld. :')
pi_163850048
Ik hoorde een soort blub laatst.
pi_163850106
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
Bij ons ook, ik was medisch maar kwam door drukte op een poliklinische kraamsuite. Het verschil is dat de kamer iets kleiner is en geen crashroom ernaast heeft, maar verder is de uitrusting precies hetzelfde. Het personeel in dit geval ook.
pi_163850217
Naaktslak voor fien! *O*
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:19:33 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163850235
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik verloor net onder de douche een naaktslak. :Y)
Nu denk ik dat ik van alles voel maar ik denk meer dat ik van alles wil voelen en het me inbeeld. :')
Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen.. :P
pi_163850542
Ow gelukkig er zijn meer mensen die het kraken en knakken herkennen.
Een blub herken ik niet uni :D

Fien je naaktslak *O*
Spannend!! Wat denk je te voelen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten
pi_163850601
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen.. :P
Dat wachten op vind ik eigenlijk wel leuk en spannend en het is ook niet dat ik het helemaal zat ben maar ik wil gewoon zo graag. Ik zou t bij een geplande keizersnede ook jammer vinden dat je al weet wanneer het gaat gebeuren. Nu kijken m'n vriend en ik elkaar iedere ochtend aan en zeggen we zou het vandaag?
Ik lig lekker op de loungebank onder de parasol in bikini met zo'n waterspuitje met ingebouwde ventilator. Aanrader!
pi_163850645
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
Ow gelukkig er zijn meer mensen die het kraken en knakken herkennen.
Een blub herken ik niet uni :D

Fien je naaktslak *O*
Spannend!! Wat denk je te voelen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten
Ik voel niks meer haha! Ik heb overigens wel de laatste dagen in de ochtend wat krampjes enzo dat ik denk zou het? Maar dat neemt iedere keer weer helemaal af.
pi_163851016
Oh dat klinkt heerlijk fien!
Ik lig in me onderbroek op de bank met een ijsje :D misschien zo maar eens naar buiten verkassen.
Er gebeurt iig wel van alles. Ik denk dat je het verschil wel voelt als je je eerste echte wee hebt.

Mijn moeder vertelde net dat ze de eerste 7cm bij mij (2e bevalling) helemaal niet heeft gevoeld :o
Mijn tante is in de hal bevallen van haar 2e omdat het zo snel ging. Ik ben zo benieuwd of ik het ziekhuis ga halen deze keer :D
pi_163851508
Spannend dames!

Ikke lekker chillen *O* *O*

Ik zit in mijn bikinitop en super sexy zwangerschapsboxer lekker buiten met de kinderen. Zij in het zwembad.. ik in de schaduw.
pi_163851842
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef ikke_84 het volgende:
Oh dat klinkt heerlijk fien!
Ik lig in me onderbroek op de bank met een ijsje :D misschien zo maar eens naar buiten verkassen.
Er gebeurt iig wel van alles. Ik denk dat je het verschil wel voelt als je je eerste echte wee hebt.

Mijn moeder vertelde net dat ze de eerste 7cm bij mij (2e bevalling) helemaal niet heeft gevoeld :o
Mijn tante is in de hal bevallen van haar 2e omdat het zo snel ging. Ik ben zo benieuwd of ik het ziekhuis ga halen deze keer :D
Dat had mijn moeder ook. Ik durf er niet eens op te hopen dat ik dat ook ga krijgen. Al is m'n moeder ervan overtuigd. Net zoals dat iedereen in m'n omgeving ervanuit gaat dat ik eerder dan de UD beval. Terwijl ik zelf denk dat ik overtijd ga lopen. Ik krijg nu trouwens ineens ook echt zoveel appjes van m'n omgeving of alles nog rustig is.

Lekker twinkle!
Ik wil ook een zwembad! Maar wij hebben een bad in de badkamer dus misschien ga ik vanmiddag wel in een lauw bad zitten. Vanavond lekker aanschuiven aan de barbecue bij m'n ouders. :Y)
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:46:20 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163851944
Bikini :o Ik ben niet zo'n bikini figuur, maar kan die best ook eens gaan aanhijsen, als 'ie nog past!

Mijn moeder heeft al 2 appjes gestuurd met daarin dat ik voldoende moet drinken en vooral niet teveel moet doen. Als er nog eentje volgt volgen er reprimandes :( Valt best mee allemaal. Heerlijk vind ik het, eindelijk zomer!
pi_163852295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:46 schreef Quoi het volgende:
Bikini :o Ik ben niet zo'n bikini figuur, maar kan die best ook eens gaan aanhijsen, als 'ie nog past!

Mijn moeder heeft al 2 appjes gestuurd met daarin dat ik voldoende moet drinken en vooral niet teveel moet doen. Als er nog eentje volgt volgen er reprimandes :( Valt best mee allemaal. Heerlijk vind ik het, eindelijk zomer!
Mijn moeder kan ook doen alsof ik gehandicapt ben omdat ik hoogzwanger ben. Dan gaat ze erop aandringen om m'n tas te dragen als ik met d'r aan t winkelen ben of als ze bij mij op visite is en ik wil boven iets pakken zegt ze, neee neee laat mij maar naar boven lopen! Super lief bedoeld maar het is gewoon echt niet nodig. Laat mij maar gewoon lekker m'n ding doen.
pi_163852360
Fien, je naaktslak :Y)

Ik zit ook even lekker buiten in de schaduw. En ik baal dat we geen hek meer hebben want wat moet ik nu met K doen vanmiddag? Anders had hij lekker buiten kunnen spelen. Dus ik vent opgebeld dat hij vanavond maar een hek van pallets gaat fabriceren
}) ~O>

Oh en ik ben mijn enkels kwijt :o dus maar snel knappe slippers kopen denk ik ;)
pi_163852478
O stel je van dat zwembad niet teveel voor hoor. Is zo'n cheap opblaasding van een paar euro waar een paar liter water in kan. Maar het is genoeg om in af te koelen :Y
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:26:38 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163852818
Nou hop, waterdichte molton en een wiegdekentje extra besteld. Morgen even ophalen en check!
pi_163853663
Hier ook zn 2 euro badje van de action. Maar Mats heeft er schik in en ik pas er net bij :D heerlijk! Morgen maar opzetten en lekker walvissen

Angelatje geen hek hebben is toch wel balen ja. Dan zit je ook niet rustig terwijl het buiten lekker is

Fien lekker bbqen vanavond :Y)
Ik vind die spanning van wanneer zou het gaan gebeuren ook wel leuk. En zo leuk dat mensen om je heen van alles denken.
Ik ben benieuwd wanneer je echt mag Fien O+

Quoi je moeder :D toch ook wel weer lief dat ze zo bezorgd is. Ook al kan ik me voorstellen dat het ook irritant kan zijn haha

Ik ben maar gaan poetsen :') je moet toch wat
pi_163853821
Even zonder bijlezen:

10w5d! Echt zo gaaf weer O+ Hij was heel druk aan het bewegen en we hebben al zoveel kunnen zien! Tien vingers en tenen, hartkamers, hersenhelften, maag, wervelkolom, nieren, ooglenzen..!! Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 13:15:33 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163853871
O+ mooi plaatje Wup!
KuikenGuppy
pi_163854044
Wat fijn dat het er goed uitziet wup.
En die echo :D geweldig plaatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: