Persen!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:44 schreef ikke_84 het volgende:
Nou ik vroeg me gisteren hetzelfde af crump!!ik voel/hoor ook regelmatig wat knakken
![]()
Mijn peuter is opgehaald door oma en komt vanavond pas terug. Ik heb geen idee war ik kan gaan doenheerlijk!
Bij ons ook, ik was medisch maar kwam door drukte op een poliklinische kraamsuite. Het verschil is dat de kamer iets kleiner is en geen crashroom ernaast heeft, maar verder is de uitrusting precies hetzelfde. Het personeel in dit geval ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 06:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waar ik mijn coschap gynaecologie liep, gebeurde dat doorstromen zonder van kamer te wisselen. De poliklinische verloskamers hadden dezelfde apparatuur als de medische, maar dat werd gewoon niet gebruikt tot iemand medisch werd. Er moet dan uiteraard wel genoeg ziekenhuispersoneel zijn om die extra bevalling over te nemen.
Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik verloor net onder de douche een naaktslak.
Nu denk ik dat ik van alles voel maar ik denk meer dat ik van alles wil voelen en het me inbeeld.
Dat wachten op vind ik eigenlijk wel leuk en spannend en het is ook niet dat ik het helemaal zat ben maar ik wil gewoon zo graag. Ik zou t bij een geplande keizersnede ook jammer vinden dat je al weet wanneer het gaat gebeuren. Nu kijken m'n vriend en ik elkaar iedere ochtend aan en zeggen we zou het vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben. Dat wachten ook. Ik vind het al erg als ik niet weet wanneer TNT gaat komen..
Ik voel niks meer haha! Ik heb overigens wel de laatste dagen in de ochtend wat krampjes enzo dat ik denk zou het? Maar dat neemt iedere keer weer helemaal af.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:38 schreef ikke_84 het volgende:
Ow gelukkig er zijn meer mensen die het kraken en knakken herkennen.
Een blub herken ik niet uni
Fien je naaktslak![]()
Spannend!! Wat denk je te voelen?
Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten
Dat had mijn moeder ook. Ik durf er niet eens op te hopen dat ik dat ook ga krijgen. Al is m'n moeder ervan overtuigd. Net zoals dat iedereen in m'n omgeving ervanuit gaat dat ik eerder dan de UD beval. Terwijl ik zelf denk dat ik overtijd ga lopen. Ik krijg nu trouwens ineens ook echt zoveel appjes van m'n omgeving of alles nog rustig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef ikke_84 het volgende:
Oh dat klinkt heerlijk fien!
Ik lig in me onderbroek op de bank met een ijsjemisschien zo maar eens naar buiten verkassen.
Er gebeurt iig wel van alles. Ik denk dat je het verschil wel voelt als je je eerste echte wee hebt.
Mijn moeder vertelde net dat ze de eerste 7cm bij mij (2e bevalling) helemaal niet heeft gevoeld
Mijn tante is in de hal bevallen van haar 2e omdat het zo snel ging. Ik ben zo benieuwd of ik het ziekhuis ga halen deze keer
Mijn moeder kan ook doen alsof ik gehandicapt ben omdat ik hoogzwanger ben. Dan gaat ze erop aandringen om m'n tas te dragen als ik met d'r aan t winkelen ben of als ze bij mij op visite is en ik wil boven iets pakken zegt ze, neee neee laat mij maar naar boven lopen! Super lief bedoeld maar het is gewoon echt niet nodig. Laat mij maar gewoon lekker m'n ding doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:46 schreef Quoi het volgende:
BikiniIk ben niet zo'n bikini figuur, maar kan die best ook eens gaan aanhijsen, als 'ie nog past!
Mijn moeder heeft al 2 appjes gestuurd met daarin dat ik voldoende moet drinken en vooral niet teveel moet doen. Als er nog eentje volgt volgen er reprimandesValt best mee allemaal. Heerlijk vind ik het, eindelijk zomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |