Daar gok ik ook opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:55 schreef Fien10 het volgende:
Vervelend Eresh!![]()
Zou Gaddle al aan het babyknuffelen zijn? Nog niet gemeld vandaag en ze was van plan om in het vorige topic te gaan bevallen dus ik denk zomaar......
Ik denk dat het de twee afwijkende waarden waren in combinatie met de vele harde buiken en de tamelijk grote hoeveelheid vruchtwater, waardoor ze heeft "beslist" tot zwangerschapsdiabetes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:20 schreef Quoi het volgende:
Saraahtje, dat klinkt wel als best serieus obv twee afwijkende waarden. Maar goed, dat dieet zal weinig kwaad doen en ik hoop dat het helpt! Doe je fysiek zwaarder werk (ook huishoudelijk) waardoor de harde buiken anders kunnen komen?
Oh echt? Ik heb het vooral bovenin eigenlijk. Denk ik. En het is knakken soms maar ook gekraak. Alsof het een plastic zak is, of dat je een tik geeft tegen een opengeslagen krant, bijv. Raar lijf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:26 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nee! Ik hoor er vaker mensen over en het is verder niet gelinkt aan iets ofzo. Volgens mij had zelfs mignonne dat geknak, maar heeft ze er ook nooit een verklaring aan kunnen geven. Gek he? Mijn beste gok zou overigens toch schaambeen zijn, meestal zit het daar in de buurt.
Mooie echo!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:14 schreef WupWup het volgende:
Even zonder bijlezen:
[ afbeelding ]
10w5d! Echt zo gaaf weerHij was heel druk aan het bewegen en we hebben al zoveel kunnen zien! Tien vingers en tenen, hartkamers, hersenhelften, maag, wervelkolom, nieren, ooglenzen..!! Ik sta elke keer weer perplex hoe knap die techniek is.
Gaddle eindelijk daar is zequote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:36 schreef Gaddle het volgende:
Onze kleine meisje is vandaag om 15:41 uur geboren. We kijken er met een toch wel fijn gevoel op terug. Hele lieve mensen in het ziekenhuis voor de naam stuur me pmtje. Ze is zo mooi. Ps ik heb even niet bijgelezen
Doen we morgen een datumtweeling dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:33 schreef Fien10 het volgende:
Jaaaa gefeliciteerd Gaddle!![]()
Nummer 1![]()
Morgen wil ik wel bevallen. Dan heb ik tenminste een beetje airco in het ziekenhuis.
Prima! Ik beval in het Erasmus. Jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Doen we morgen een datumtweeling dan?
Voor morgen is de opvang geregeld, en die airco klinkt wel héél aanlokkelijk!
Oooh jah dat verhaal herinner ik me nogquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:27 schreef angelatje het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd![]()
Blue, i feel you![]()
Toen ik zwanger was van K moest bij ons het gehele dak en bovenverdieping eraf. Toen ontzettend veel tegenslagen gehad met enorm veel regen en stormen (flinke stormschade) 1 keer was het zo erg dat de voorgevel heen en weer zwiepte en ik mocht alleen in het achterste deel van het huis blijven omdat de boel kon instorten. En ook veel lekkage gehad.
Een paar dagen voor ik moest bevallen zat het dak eropen dat was in december...
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:18 schreef Arja het volgende:
Gaddle, gefeliciteerd!
Veel geluk saampjes![]()
En Cygne wat heerlijk om jou hier te zien posten![]()
Hoe voel je je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |