Zij wil seks, jij wil niet zomaar seks.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Omdat ik niet het type jongen ben wat er ff snel een lik aan geeft.
[..]
Ze wil thuis afspreken. kan wellicht een geheimding voor haar zijn
Omdat het wellicht wel gebeurt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij wil seks, jij wil niet zomaar seks.
Waarom dan nog afspreken?
veel plezier!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Omdat het wellicht wel gebeurt.
Ik laat de avond gewoon op me afkomen.
Donderdag (of vrijdag :$) verslag.
Mijn langste relatie was met een christen. En ik scheldde er gewoon lustig op los. Niks zo bevredigend als GVD schreeuwen als dat nodig is. En dan was het van "moet dat nou?" Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?
Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit.
Wat gebeurd? Een relatie of seks?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Omdat het wellicht wel gebeurt.
Ik laat de avond gewoon op me afkomen.
Donderdag (of vrijdag :$) verslag.
Ligt eraan hoe hij erop zou reageren. Als je ad en toe een 'moet dat nou' hoort, kan t nog wel. Als je elke keer verbeterd wordt of een preek erbij krijgt, dan niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit.
Dat zullen we dus zien.quote:
Ik zou niet daten met Christenen. Of Katholieken of welke gelovige dan ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Laatst nog een date gehad met iemand die best wel gelovig was. Nou was een leuke datequote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Dit. Dat is dan wat ik met een niet-gelovige zou hebben. Ik ben namelijk een gelovigequote:Op woensdag 20 juli 2016 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Ligt er trouwens wel heel erg hoe iemand er in staat. Als iemand accepteert dat ik niet geloof. En dus ook niet mee wil naar de kerk en ze me niet gaat proberen overtuigen van haar "gelijk" dan zou ik best langer kunnen daten met iemand die gelovig is.
Hmm, in ervaring kan ik vertellen dat die kans vrij klein is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Ligt er trouwens wel heel erg hoe iemand er in staat. Als iemand accepteert dat ik niet geloof. En dus ook niet mee wil naar de kerk en ze me niet gaat proberen overtuigen van haar "gelijk" dan zou ik best langer kunnen daten met iemand die gelovig is.
Dus jij baseert nu dat die kans klein is op 1 ervaringquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Hmm, in ervaring kan ik vertellen dat die kans vrij klein is.
Tijd geleden met een dame rondgelopen en deze gaf aan dat geloof steeds belangrijker werd.
Ik gaf aan dat ik er respect voor heb, maar er voor de rest niks mee heb. Dit vond zij toch wel vervelend als er dan daadwerkelijk wat uit zou komen en je tot het meest extreme geval met kinderen zit.
Papa gelooft niet. Mama wel.
Hmm oke.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus jij baseert nu dat die kans klein is op 1 ervaring
In dat geval kan ik je vertellen dat die kans heel groot is, want dat meisje waar ik mee gedate heb accepteerde het namelijk wel.Ook best interessante gesprekken mee gehad over het geloof.
Met haar zou ik best een relatie kunnen hebben. (oke niet, maar dat had andere reden dan het geloof)
Dat idd, geloof is bij mij een no-go, ik heb zelf helemaal niets met het hele concept geloof. Een relatie aangaan met iemand die wel gelooft begin ik dan ook niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 07:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet daten met Christenen. Of Katholieken of welke gelovige dan ook.
Iedereen moet zelf weten wat hij of zij gelooft, maar ik denk dat het uiteindelijk wrijving op gaat leveren. Dan wel in huis, dan wel over eventueel kerkbezoek/normen en waarden.
Nee niet echt. Tot nu toe 2x gehad laatste 1.5 jaar. Waar van 1 wel echt erg wasquote:Op woensdag 20 juli 2016 13:33 schreef JAOC het volgende:
Komen jullie dan zo vaak allemaal gelovige mensen tegen? Die ook echt gelovig zijn en daadwerkelijk naar de kerk gaan.
Hier in het Zuiden is nagenoeg iedereen 'katholiek gedoopt', maar ik ken persoonlijk niemand die ooit een voet in een kerk zet (buiten begrafenissen/bruiloften).
Mwah, ondanks mijn vorige bericht kom ik ze bijna nooit tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:33 schreef JAOC het volgende:
Komen jullie dan zo vaak allemaal gelovige mensen tegen? Die ook echt gelovig zijn en daadwerkelijk naar de kerk gaan.
Hier in het Zuiden is nagenoeg iedereen 'katholiek gedoopt', maar ik ken persoonlijk niemand die ooit een voet in een kerk zet (buiten begrafenissen/bruiloften).
Had haar even gezien en gesproken toen ik aankwam op het station 😉 Leuke en spontane dame, date gaat gewoon door komende zaterdag dus leuk!! 😊quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zou het alleen doet als ze niet vies is van pittige discussies en daar niet voor wegloopten mij niet probeert te bekeren
Ik heb zaterdag overigens een date staan. Vanavond ga ik haar overigens waarschijnlijk voor het eerst even tussendoor treffen tijdens de Nijmeegse vierdaagse (zij woont in Nijmegen). Heb daar een borrel van oud-studiegenootjes, dus even casual meeten. En dan maar hopen dat er geen reden is om van de date van zaterdag af te zien haha.
Uiteraard mag datquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:25 schreef KaBuf het volgende:
Mag dit topic ook over datingapps? Want ik ben nu op vakantie in de VS en heb plots de ene match na de andere, terwijl in NL ik zowat geen matches heb.![]()
Al wat leuke gesprekken uit voortgekomen, maar jammer dat ik morgen al doortrek naar de volgende stad
Laat het maar nu van haar kant komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:35 schreef K44S het volgende:
Omdat ik het wel een update waardig vind:
Donderdagavond ging het achteraf niet door omdat familie bij dr bleef eten en ze het liefst samen wou afspreken.
Dus we hadden het voor vandaag om 3 uur in de middag afgesproken, maar wat ik al vermoede na haar wilde nacht stappen: ze zegt weer af.
Heeft maar 1,5 uur geslapen en wilde nog wat slapen en "loop als een geest door m'n huis"
Prima. Ik weet niet waarom... maar prettig voel ik me er niet bij (misschien is het gevoel van irritatie op z'n plaats).
We zullen zien wat er van komt.
Geen energie meer in stekenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:35 schreef K44S het volgende:
Omdat ik het wel een update waardig vind:
Donderdagavond ging het achteraf niet door omdat familie bij dr bleef eten en ze het liefst samen wou afspreken.
Dus we hadden het voor vandaag om 3 uur in de middag afgesproken, maar wat ik al vermoede na haar wilde nacht stappen: ze zegt weer af.
Heeft maar 1,5 uur geslapen en wilde nog wat slapen en "loop als een geest door m'n huis"
Prima. Ik weet niet waarom... maar prettig voel ik me er niet bij (misschien is het gevoel van irritatie op z'n plaats).
We zullen zien wat er van komt.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:45 schreef Vidura het volgende:
[..]
Laat het maar nu van haar kant komen.
Ken dit soort types wel, er is altijd wel iets.
Ik had er al wel rekening mee gehouden. Toch jammer.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen energie meer in steken(of een bepaald lichaamsdeel)
Hij heeft een beetje een gekke mond maar dat zag ik niet tijdens het zoenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef Samzz het volgende:
Twijfels bij zijn knapheid? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij is perfect, alleen niet knap genoeg?
Blijkbaar kan hij er ontzetend goed mee zoenen. En verder klinkt ie perfect toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een gekke mond maar dat zag ik niet tijdens het zoenen.
Nee gewoon vaak op de bek pakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij er ontzetend goed mee zoenen. En verder klinkt ie perfect toch?
Denk je dat een beetje een gekke mond een probleem gaat zijn?
OK, het ligt dus niet alleen aan mij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk niet dat dat hele harde eisen zijn. Dat de meeste mensen op zo'n datingsite hetzelfde verhaaltje keer op keer in een net iets andere vorm gieten is ook niet nieuw. Ik heb tot nu toe maar één profiel langs zien komen waar ik razend enthousiast van werd, maar heb die gast nooit een berichtje gestuurd (ik weet ook niet goed waarom). Inmiddels dan ook gestopt met e-matching. Kon de zonnebrilfoto's, de verhalen over lekker reizen en rustige avondjes op de bank niet meer aan.
Nou, ik vind het ook niet nodig om in een profieltekst te vermelden dat je kinderen wil. Het is bedoeld om de ander toch nieuwsgierig te maken en dan zoek je wel of geen contact (afhankelijk van of het profiel je aanspreekt). Dat soort onderwerpen komen dan als het goed is vanzelf aan bod. Mensen hopen er een date te vinden en als daar dan iets uit voorkomt is dat alleen maar leuk natuurlijk. Dat hele gebeuren rondom settelen komt imho later pas. Zou het heel ongezond en benauwend vinden als iemand met die insteek contact met mij zoekt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:38 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
OK, het ligt dus niet alleen aan mij.
Vooral de reislustigheid schrikt mij soms af... kijk ook boven de 30 mag je houden van reizen, en dat mag natuurlijk paragliden in Timboektoe, terwijl je saxofoon speelt.
Ik zeg altijd, ik zoek een levenspartner, geen reispartner... reizen doe je bv 4 weken per jaar (afgezien van weekendjes eruit natuurlijk), maar ook die andere 48 "normale" weken van het jaar wil ik met iemand lol beleven.
Maar waar zijn de vrouwen die willen settlen... "Kinderwens = Ja" is het enige waar je op kan afgaan wat dat betreft, want in de eigen teksten vind je dit niet. Er zullen toch ook vrouwen zijn die niet meer in de kroeg willen hangen, die niet perse 7 dagen per week "moeten" sporten, etc.
En nee, dat is niet meteen 7 dagen per week naar tv of films kijken... er zit wat tussenin...
Boeiend. Als iemand dat belangrijk vindt om te vermelden is dat prima toch? Kan je meteen wegklikken als je toch geen kinderen wil. Hoeft niet te betekenen dat je dan per definitie contact zoekt omdat in het profiel staat dat iemand om die reden contact zoekt. Er staan als het goed is wel meer zaken in.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:44 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook niet nodig om in een profieltekst te vermelden dat je kinderen wil. Het is bedoeld om de ander toch nieuwsgierig te maken en dan zoek je wel of geen contact (afhankelijk van of het profiel je aanspreekt). Dat soort onderwerpen komen dan als het goed is vanzelf aan bod. Mensen hopen er een date te vinden en als daar dan iets uit voorkomt is dat alleen maar leuk natuurlijk. Dat hele gebeuren rondom settelen komt imho later pas. Zou het heel ongezond en benauwend vinden als iemand met die insteek contact met mij zoekt.
Vraag me vooral af hoe het komt dat die mensen met zo'n spetterend leven die regelmatig in de kroeg en het buitenland te vinden zijn, met de meest avontuurlijke hobby's, een partner op het internet moeten vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:38 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
OK, het ligt dus niet alleen aan mij.
Vooral de reislustigheid schrikt mij soms af... kijk ook boven de 30 mag je houden van reizen, en dat mag natuurlijk paragliden in Timboektoe, terwijl je saxofoon speelt.
Ik zeg altijd, ik zoek een levenspartner, geen reispartner... reizen doe je bv 4 weken per jaar (afgezien van weekendjes eruit natuurlijk), maar ook die andere 48 "normale" weken van het jaar wil ik met iemand lol beleven.
Maar waar zijn de vrouwen die willen settlen... "Kinderwens = Ja" is het enige waar je op kan afgaan wat dat betreft, want in de eigen teksten vind je dit niet. Er zullen toch ook vrouwen zijn die niet meer in de kroeg willen hangen, die niet perse 7 dagen per week "moeten" sporten, etc.
En nee, dat is niet meteen 7 dagen per week naar tv of films kijken... er zit wat tussenin...
Ik zeg ook nergens dat het niet mag. Vind het voor mezelf gewoonweg niet nodig (je kunt immers aangeven of een kinderwens aanwezig is). En ik heb het meer over de insteek van sommigen dan over profieltekst. Ik krijg het benauwd van mannen die meteen hard van stapel lopen. Prima toch? Zo veel mensen, zo veel wensenquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Boeiend. Als iemand dat belangrijk vindt om te vermelden is dat prima toch? Kan je meteen wegklikken als je toch geen kinderen wil. Hoeft niet te betekenen dat je dan per definitie contact zoekt omdat in het profiel staat dat iemand om die reden contact zoekt. Er staan als het goed is wel meer zaken in.
Dit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk niet dat dat hele harde eisen zijn. Dat de meeste mensen op zo'n datingsite hetzelfde verhaaltje keer op keer in een net iets andere vorm gieten is ook niet nieuw. Ik heb tot nu toe maar één profiel langs zien komen waar ik razend enthousiast van werd, maar heb die gast nooit een berichtje gestuurd (ik weet ook niet goed waarom). Inmiddels dan ook gestopt met e-matching. Kon de zonnebrilfoto's, de verhalen over lekker reizen en rustige avondjes op de bank niet meer aan.
Het is geen wiskunde of zo, het is het gevoel en de rilling in je kruis, jij geilt op een vrouwtje, zij op jou, klaar voorlopig en na zeven maanden elkaar schraal neuken kijk je of het echt wat is met elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit.
Zie het als een bedrijf die een 15 jarige jongeman met hbo/wo diploma, 20 jaar werkervaring met ambitie en het liefst flexibele uren en 0 uren contract.
Simpelweg onmogelijk, maar vragen kan altijd.
Wij mannen hebben toch eigenlijk het zelfde?
Dikke tieten een goede kont. .. niet te groot of klein, geen make-up zeurt niet, kinderwens naar jouw kinderwens.
Etc etc.
Ze mikken gewoon hoog
Bijna 6 jaar een relatie gehad met de dochter van een dominee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Dat het voor jouw nou 1+1 is .. is voor de ander breuken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen wiskunde of zo, het is het gevoel en de rilling in je kruis, jij geilt op een vrouwtje, zij op jou, klaar voorlopig en na zeven maanden elkaar schraal neuken kijk je of het echt wat is met elkaar
Goed om te lezen, iemand nog meer ervaringen van datingwebsites? IK vraag mij af of dat bij een lexa bv ook zo is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb me toch maar weer eens ingeschreven op een dating-site. E-matching... en ik schrik. Ik ben zelf ook "hoger opgeleid"... maar ik schrik van de meeste dames.
Ze zijn altijd op zoek naar die perfecte man, ja "duh". Ten eerste zijn ze allemaal spontaan, sportief (duiken, en wintersport slaan de klok), reislustig etc. etc. Ik laat daarnaast clichés als "het glas is half vol" even voor wat het is.
Dit betekent in mijn opvatting: dat verlangen ze ook van hun man-to-be.
Ik krijg het doodsbenauwd van deze "indirecte" eisen.
Ikzelf zoek natuurlijk ook een leuke vrouw, maar er zitten er maar weinig tussen die ook gewoon leuke man zoeken. Een vrouw die net als ik ook op reis zou willen, alleen dan misschien niet per se parachute-springend van een ravijn in Bolivia of zoiets. Een vrouw die net als ik niets met wintersport heeft, of met duiken en dat dus niet indirect in haar eisenpakket heeft.
Of de nadruk leggen op avonden Netflixen... (tja ik heb dat niet, en ik mis denk ik niks, maar krijg ik nu een verplichting op kijken van Netflix-series?)
Ik las net de zin van iemand "als je je kunt vinden in de zaken die ik belangrijk vind,..." echt wederom ik wordt daar doodsbenauwd, bedroeft en pissig tegelijk om.
Natuurlijk zoek je naar gemeenschappelijke zaken. Ik ben inmiddels achter in de 30-er jaren... ik zoek een vrouw om leuke dingen, vakanties, uit eten etc etc mee te doen, en ja een reis naar whatever kan natuurlijk ook... maar de leukste vrouw boeit dat toch niet, die kan het ook leuk in de Ardennen of zo met je hebben.
Misschien een rommelig verhaal - maar ik zie dus heel veel vrouwen die hun eisenpakket op tafel gooien. Ik vraag me af of zij ooit iemand zullen vinden op die manier.
En misschien is het met mij het omgekeerde hoor. Misschien ben ik "te saai",... of moet ik op zoek naar een minder-hoog opgeleide dame?
Ben ik de enige die struikelt over de veeleisendheid?
Je komt het overal tegen. En het is maar net hoe allergisch je ervoor bent of het je meer of minder op zal vallen/je je eraan zal storen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Goed om te lezen, iemand nog meer ervaringen van datingwebsites? IK vraag mij af of dat bij een lexa bv ook zo is.
Nou ik zou me daar maar eens moeten inschrijven dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb me toch maar weer eens ingeschreven op een dating-site. E-matching... en ik schrik. Ik ben zelf ook "hoger opgeleid"... maar ik schrik van de meeste dames.
Ze zijn altijd op zoek naar die perfecte man, ja "duh". Ten eerste zijn ze allemaal spontaan, sportief (duiken, en wintersport slaan de klok), reislustig etc. etc. Ik laat daarnaast clichés als "het glas is half vol" even voor wat het is.
Ikzelf zoek natuurlijk ook een leuke vrouw, maar er zitten er maar weinig tussen die ook gewoon leuke man zoeken. Een vrouw die net als ik ook op reis zou willen, alleen dan misschien niet per se parachute-springend van een ravijn in Bolivia of zoiets. Een vrouw die net als ik niets met wintersport heeft, of met duiken en dat dus niet indirect in haar eisenpakket heeft.
Of de nadruk leggen op avonden Netflixen... (tja ik heb dat niet, en ik mis denk ik niks, maar krijg ik nu een verplichting op kijken van Netflix-series?)
Ik las net de zin van iemand "als je je kunt vinden in de zaken die ik belangrijk vind,..." echt wederom ik wordt daar doodsbenauwd, bedroeft en pissig tegelijk om.
Natuurlijk zoek je naar gemeenschappelijke zaken. Ik ben inmiddels achter in de 30-er jaren... ik zoek een vrouw om leuke dingen, vakanties, uit eten etc etc mee te doen, en ja een reis naar whatever kan natuurlijk ook... maar de leukste vrouw boeit dat toch niet, die kan het ook leuk in de Ardennen of zo met je hebben.
Misschien een rommelig verhaal - maar ik zie dus heel veel vrouwen die hun eisenpakket op tafel gooien. Ik vraag me af of zij ooit iemand zullen vinden op die manier.
En misschien is het met mij het omgekeerde hoor. Misschien ben ik "te saai",... of moet ik op zoek naar een minder-hoog opgeleide dame?
Ben ik de enige die struikelt over de veeleisendheid?
Daar kan ik me echt helemaal in vinden! Volgens mij hebben we wel meer overeenkomsten, ik denk zelfs dat we heel goed bij elkaar zouden passen. Zullen we gaan trouwen, een huis kopen en een gezin stichten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet mag. Vind het voor mezelf gewoonweg niet nodig (je kunt immers aangeven of een kinderwens aanwezig is). En ik heb het meer over de insteek van sommigen dan over profieltekst. Ik krijg het benauwd van mannen die meteen hard van stapel lopen. Prima toch? Zo veel mensen, zo veel wensen.
Ik heb me nog nooit voor so'n site ingeschreven maar ben bang dat ik er ook aan moet geloven later dit jaar. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je komt het overal tegen. En het is maar net hoe allergisch je ervoor bent of het je meer of minder op zal vallen/je je eraan zal storen.
Prima hoor. Ik zou alleen niet denken dat iemand per direct te hard van stapel loopt als er ook in het profiel staat dat degene een kinderwens heeft. Als ik een kinderwens heb en ik schrijf dat, bij wijze van, in een profiel, wil ik niet per direct bezwangerd worden door een of andere Harry of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet mag. Vind het voor mezelf gewoonweg niet nodig (je kunt immers aangeven of een kinderwens aanwezig is). En ik heb het meer over de insteek van sommigen dan over profieltekst. Ik krijg het benauwd van mannen die meteen hard van stapel lopen. Prima toch? Zo veel mensen, zo veel wensen.
Ik heb dat juist nooit op Tinder gezien. Als er al een tekst was, dan bestond het uit 1 zinnetje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik snap je punt trouwens wel, want dit zie je op tinder ook al. En daar heb je niet eens echt profielen dus kan mij voorstellen dat hij bij echt dating sites nog veel erger is.
Nou vrouwen hebben dat vaak genoeg. groepsfoto tussen de negertjes in Afrika, knuffelen met tijgers etc etc en dan in hun profieltekst ik hou van reizen, series kijken etc.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:24 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik heb dat juist nooit op Tinder gezien. Als er al een tekst was, dan bestond het uit 1 zinnetje.
De 'negertjes'. Tokkies be like hoor, qua uitspraak. Maar ok, kan. Ik neem dat allemaal niet zo serieus dat ik daar zo zwaar over denk. Ben ook van mening dat als je zulke 'reizen' maakt (langsgaan bij van die scholen met kinderen in Afrika, op de foto met platgespoten tijgers in Azië) je gewoon van die standaard reisjes hebt met alles erop en eraan. Niet zo avontuurlijk vind ik. Mensen doen zich toffer voor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vrouwen hebben dat vaak genoeg. groepsfoto tussen de negertjes in Afrika, knuffelen met tijgers etc etc en dan in hun profieltekst ik hou van reizen, series kijken etc.
Weinig mis mee, maar dat is wel beetje wat icecreamfarmer zei.
Nee, maar nogmaals: ging even niet over profieltekst. Ik kreeg wel de vraag of ik het zag zitten binnen een jaar zwanger te worden. Nou, dan ben ik weg hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik zou alleen niet denken dat iemand per direct te hard van stapel loopt als er ook in het profiel staat dat degene een kinderwens heeft. Als ik een kinderwens heb en ik schrijf dat, bij wijze van, in een profiel, wil ik niet per direct bezwangerd worden door een of andere Harry of zo.
Jij weet wat deze vrouw wil. Mis alleen de stationwagen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:42 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt helemaal in vinden! Volgens mij hebben we wel meer overeenkomsten, ik denk zelfs dat we heel goed bij elkaar zouden passen. Zullen we gaan trouwen, een huis kopen en een gezin stichten?
Tsja, dat is vrij vreemd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals: ging even niet over profieltekst. Ik kreeg wel de vraag of ik het zag zitten binnen een jaar zwanger te worden. Nou, dan ben ik weg hoor.
Die wordt eind september geleverd!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Jij weet wat deze vrouw wil. Mis alleen de stationwagen.
Ik ben dan ook een tokkiequote:Op woensdag 27 juli 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
De 'negertjes'. Tokkies be like hoor, qua uitspraak. Maar ok, kan. Ik neem dat allemaal niet zo serieus dat ik daar zo zwaar over denk. Ben ook van mening dat als je zulke 'reizen' maakt (langsgaan bij van die scholen met kinderen in Afrika, op de foto met platgespoten tijgers in Azië) je gewoon van die standaard reisjes hebt met alles erop en eraan. Niet zo avontuurlijk vind ik. Mensen doen zich toffer voor.
Oh dat zou me wel uitmaken hoor... Ik hou ook van reizen, maar dan wel culturele reizen, slapen in een hotel, beetje luxe en zulks. Als ik dan iemand tref die ook van reizen houd, maar dan graag gaat kamperen en abseilen van 1 of andere obscure berg in Botswana dan hebben we wel een probleem jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een tokkie
Maar heeft denk ik weinig met tof doen te maken. Snap de gedachten er achter prima. Als je echt elk jaar een reis wilt maken. En je partner dit niet wilt dan gaat dat toch voor problemen zorgen. Dus snap best dat je iemand zoekt die ook wilt reizen. Of het nou wel of niet met een verzorgde reis maakt niet zoveel uit.
Ik ga in september naar botswanaquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat zou me wel uitmaken hoor... Ik hou ook van reizen, maar dan wel culturele reizen, slapen in een hotel, beetje luxe en zulks. Als ik dan iemand tref die ook van reizen houd, maar dan graag gaat kamperen en abseilen van 1 of andere obscure berg in Botswana dan hebben we wel een probleem ja
Nou ja moeten... moeten... het is handig als het ter sprake komt voordat je een reis gaat plannenquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:26 schreef Fogel het volgende:
Dus alleen zeggen dat je graag op pad bent is niet genoeg, je moet ook specificeren hoe?
Ja, OK... maar dat kan je dan ook op een date bespreken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ja moeten... moeten... het is handig als het ter sprake komt voordat je een reis gaat plannen
Op een date kan je er dieper op ingaan, maar ik zou het niet gek vinden als iemand in een profiel zet dat hij/zij van actieve vakanties houdt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, OK... maar dat kan je dan ook op een date bespreken.
Ik probeer gewoon een beetje overzicht te krijgen over do's & don'ts omdat ik zelf ook een keer een profiel ga maken waarschijnlijk.
Oude hond moet nieuwe trucjes leren enzo. Vroeger waren dit soort sites er niet
Dat vind ik ook niet gek idd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op een date kan je er dieper op ingaan, maar ik zou het niet gek vinden als iemand in een profiel zet dat hij/zij van actieve vakanties houdt.
In luxe hotels zitten versta jij onder actief?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op een date kan je er dieper op ingaan, maar ik zou het niet gek vinden als iemand in een profiel zet dat hij/zij van actieve vakanties houdt.
Ik had het niet over mezelf hequote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In luxe hotels zitten versta jij onder actief?
Ik lees dat heel anders. Gewoon goh, wat leuk, of goh wat kut. Ik had ook wel dingen in mijn profiel staan waarvan ik niet verwachtte dat de ander dat ook leuk vindt. Soms zoeken mensen in sommige opzichten een tegenpool van zichzelf. Just sayin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:18 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig kwam tijdens mijn date terloops ter sprake of er een kinderwens was, zo'n lastig onderwerp om aan te snijden. Gelukkig zijn kinderen voor hem geen vereiste. Zijn ze er, leuk, zijn ze er niet ook goed.
Dus we gaan voor ook goed.
Mwha.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toen ik op dating sites actief was zette ik eigenlijk altijd wel neer dat ik van reizen hield e.d., maar juist erop gelet niet al teveel in detail te treden erover. Veel leuker om er dieper op in te gaan tijdens de chat, of tijdens een van de dates. Niet alle info hoeft meteen online te staan voor de eerste date. Helemaal zoiets als een kinderwens zou ik nooit online neerzetten. Bespreek ik dan liever tijdens een van de eerste dates (want ja, wel erover eens dat je er bij zoiets het beste zo snel mogelijk achter kan komen - of je op een lijn zit).
Wat voor type ben jij dan?quote:
Kan je ook actieve dingen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In luxe hotels zitten versta jij onder actief?
Wel beetje standaard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Wel beetje standaard.Ja ik weet dat de meeste mensen zichzelf "lekker gek" vinden maar ik heb een beetje ehm... aparte interesses.. Dus om iemand te vinden die exact dezelfde interesses heeft als ik moet ik echt veel te hard mn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor aparte interesses?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de meeste mensen zichzelf "lekker gek" vinden maar ik heb een beetje ehm... aparte interesses.. Dus om iemand te vinden die exact dezelfde interesses heeft als ik moet ik echt veel te hard mn best doen
Ja die vraag had ik kunnen verwachten....quote:
Ben je tenminste wel lekker uniek!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die vraag had ik kunnen verwachten....
Ok voorbeeldje, mn 2 laatst aangeschafte boeken zijn Heavenly Bodies en Beyond the Dark Veil. De eerste is een fotoboek over ehm.. naja skeletten in kerken die zijn versierd met juwelen en goud, en de 2de is een fotoboek over postmortem fotografie in de Victoriaanse tijd. Niet echt iets wat je leuk op een date vertelt na de vraag "en wat is jouw laatst gelezen boek?"![]()
Daarnaast denk ik erover om me op te geven voor een workshop 'koken met insecten'.
En ik wil nog dolgraag nog een keer naar Museum Vrolik.
Ik merk toch dat dit soort dingen mensen afschrikt. Maar verder hou ik ook van yoga en films kijken hoor
True. Dan ben ik zelf ook lekker saai, al had ik er geen sporten opstaan en ook het ''ik ben af en toe lekker gek'' ontbrakquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwha.
Tinder wordt te standaard:
" ik houd van reizen, drankje doen, sporten en ik ben af en toe lekker gek. Ook vind ik het heerlijk om op de bank een filmpje te kijken"
Dit is de gemiddelde Nederlander.
Enfin, ik ben dan ook die "gemiddelde" Nederlander.
Goth gespotquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok voorbeeldje, mn 2 laatst aangeschafte boeken zijn Heavenly Bodies en Beyond the Dark Veil. De eerste is een fotoboek over ehm.. naja skeletten in kerken die zijn versierd met juwelen en goud, en de 2de is een fotoboek over postmortem fotografie in de Victoriaanse tijd. Niet echt iets wat je leuk op een date vertelt na de vraag "en wat is jouw laatst gelezen boek?"![]()
Niks mis mee!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik erover om me op te geven voor een workshop 'koken met insecten'.
Ik merk toch dat dit soort dingen mensen afschrikt. Maar verder hou ik ook van yoga en films kijken hoor
Hmmm. Misschien scheid mij dat alweer voor 80% van de rest : ik ben geen dierenvriend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben je tenminste wel lekker uniek!
[..]
True. Dan ben ik zelf ook lekker saai, al had ik er geen sporten opstaan en ook het ''ik ben af en toe lekker gek'' ontbrakDaarentegen werd het aangevuld met dat ik ervan hield om te gamen en dol was op dieren. Ook vrij standaard. Gelukkig ben ik af van dat hele dating proces, was er verdomd slecht in
Echt standaard kan je het niet noemen neequote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gefascineerd. Dooie beesten en skelettenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echt standaard kan je het niet noemen neeMaar ach mijn broer heeft dode dieren en een skelet van een echt mens in zijn huis staan. Dus ik kijk nergens meer van op
(hij is bioloog)
Vraag mij ook echt af hoe zijn dates reageren
Elke keer weer die hond uitlaten of de kattenbak verschonen - je moet het er maar voor over hebben, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder heb ik mijn profiel vrij standaard gehouden en juist bewust gemeld dat ik een dierenvriend ben. Iemand die geen huisdieren wil is voor mij een no go.
Op m'n 22ste heb ik ooit eens met een 26-jarige vrouw gedate. Was erg leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:03 schreef Helsinki het volgende:
Vrouwen die met jongere mannen hebben gedate of aan het daten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |