Ik lees dat heel anders. Gewoon goh, wat leuk, of goh wat kut. Ik had ook wel dingen in mijn profiel staan waarvan ik niet verwachtte dat de ander dat ook leuk vindt. Soms zoeken mensen in sommige opzichten een tegenpool van zichzelf. Just sayin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Dit betekent in mijn opvatting: dat verlangen ze ook van hun man-to-be.
Ik krijg het doodsbenauwd van deze "indirecte" eisen.
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:18 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig kwam tijdens mijn date terloops ter sprake of er een kinderwens was, zo'n lastig onderwerp om aan te snijden. Gelukkig zijn kinderen voor hem geen vereiste. Zijn ze er, leuk, zijn ze er niet ook goed.
Dus we gaan voor ook goed.
Mwha.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toen ik op dating sites actief was zette ik eigenlijk altijd wel neer dat ik van reizen hield e.d., maar juist erop gelet niet al teveel in detail te treden erover. Veel leuker om er dieper op in te gaan tijdens de chat, of tijdens een van de dates. Niet alle info hoeft meteen online te staan voor de eerste date. Helemaal zoiets als een kinderwens zou ik nooit online neerzetten. Bespreek ik dan liever tijdens een van de eerste dates (want ja, wel erover eens dat je er bij zoiets het beste zo snel mogelijk achter kan komen - of je op een lijn zit).
Wat voor type ben jij dan?quote:
Kan je ook actieve dingen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In luxe hotels zitten versta jij onder actief?
Wel beetje standaard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Wel beetje standaard.Ja ik weet dat de meeste mensen zichzelf "lekker gek" vinden maar ik heb een beetje ehm... aparte interesses.. Dus om iemand te vinden die exact dezelfde interesses heeft als ik moet ik echt veel te hard mn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor aparte interesses?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de meeste mensen zichzelf "lekker gek" vinden maar ik heb een beetje ehm... aparte interesses.. Dus om iemand te vinden die exact dezelfde interesses heeft als ik moet ik echt veel te hard mn best doen
Ja die vraag had ik kunnen verwachten....quote:
Ben je tenminste wel lekker uniek!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die vraag had ik kunnen verwachten....
Ok voorbeeldje, mn 2 laatst aangeschafte boeken zijn Heavenly Bodies en Beyond the Dark Veil. De eerste is een fotoboek over ehm.. naja skeletten in kerken die zijn versierd met juwelen en goud, en de 2de is een fotoboek over postmortem fotografie in de Victoriaanse tijd. Niet echt iets wat je leuk op een date vertelt na de vraag "en wat is jouw laatst gelezen boek?"![]()
Daarnaast denk ik erover om me op te geven voor een workshop 'koken met insecten'.
En ik wil nog dolgraag nog een keer naar Museum Vrolik.
Ik merk toch dat dit soort dingen mensen afschrikt. Maar verder hou ik ook van yoga en films kijken hoor
True. Dan ben ik zelf ook lekker saai, al had ik er geen sporten opstaan en ook het ''ik ben af en toe lekker gek'' ontbrakquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwha.
Tinder wordt te standaard:
" ik houd van reizen, drankje doen, sporten en ik ben af en toe lekker gek. Ook vind ik het heerlijk om op de bank een filmpje te kijken"
Dit is de gemiddelde Nederlander.
Enfin, ik ben dan ook die "gemiddelde" Nederlander.
Goth gespotquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok voorbeeldje, mn 2 laatst aangeschafte boeken zijn Heavenly Bodies en Beyond the Dark Veil. De eerste is een fotoboek over ehm.. naja skeletten in kerken die zijn versierd met juwelen en goud, en de 2de is een fotoboek over postmortem fotografie in de Victoriaanse tijd. Niet echt iets wat je leuk op een date vertelt na de vraag "en wat is jouw laatst gelezen boek?"![]()
Niks mis mee!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik erover om me op te geven voor een workshop 'koken met insecten'.
Ik merk toch dat dit soort dingen mensen afschrikt. Maar verder hou ik ook van yoga en films kijken hoor
Hmmm. Misschien scheid mij dat alweer voor 80% van de rest : ik ben geen dierenvriend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben je tenminste wel lekker uniek!
[..]
True. Dan ben ik zelf ook lekker saai, al had ik er geen sporten opstaan en ook het ''ik ben af en toe lekker gek'' ontbrakDaarentegen werd het aangevuld met dat ik ervan hield om te gamen en dol was op dieren. Ook vrij standaard. Gelukkig ben ik af van dat hele dating proces, was er verdomd slecht in
Echt standaard kan je het niet noemen neequote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gefascineerd. Dooie beesten en skelettenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Echt standaard kan je het niet noemen neeMaar ach mijn broer heeft dode dieren en een skelet van een echt mens in zijn huis staan. Dus ik kijk nergens meer van op
(hij is bioloog)
Vraag mij ook echt af hoe zijn dates reageren
Elke keer weer die hond uitlaten of de kattenbak verschonen - je moet het er maar voor over hebben, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder heb ik mijn profiel vrij standaard gehouden en juist bewust gemeld dat ik een dierenvriend ben. Iemand die geen huisdieren wil is voor mij een no go.
Op m'n 22ste heb ik ooit eens met een 26-jarige vrouw gedate. Was erg leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:03 schreef Helsinki het volgende:
Vrouwen die met jongere mannen hebben gedate of aan het daten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |