Goed om te lezen, iemand nog meer ervaringen van datingwebsites? IK vraag mij af of dat bij een lexa bv ook zo is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb me toch maar weer eens ingeschreven op een dating-site. E-matching... en ik schrik. Ik ben zelf ook "hoger opgeleid"... maar ik schrik van de meeste dames.
Ze zijn altijd op zoek naar die perfecte man, ja "duh". Ten eerste zijn ze allemaal spontaan, sportief (duiken, en wintersport slaan de klok), reislustig etc. etc. Ik laat daarnaast clichés als "het glas is half vol" even voor wat het is.
Dit betekent in mijn opvatting: dat verlangen ze ook van hun man-to-be.
Ik krijg het doodsbenauwd van deze "indirecte" eisen.
Ikzelf zoek natuurlijk ook een leuke vrouw, maar er zitten er maar weinig tussen die ook gewoon leuke man zoeken. Een vrouw die net als ik ook op reis zou willen, alleen dan misschien niet per se parachute-springend van een ravijn in Bolivia of zoiets. Een vrouw die net als ik niets met wintersport heeft, of met duiken en dat dus niet indirect in haar eisenpakket heeft.
Of de nadruk leggen op avonden Netflixen... (tja ik heb dat niet, en ik mis denk ik niks, maar krijg ik nu een verplichting op kijken van Netflix-series?)
Ik las net de zin van iemand "als je je kunt vinden in de zaken die ik belangrijk vind,..." echt wederom ik wordt daar doodsbenauwd, bedroeft en pissig tegelijk om.
Natuurlijk zoek je naar gemeenschappelijke zaken. Ik ben inmiddels achter in de 30-er jaren... ik zoek een vrouw om leuke dingen, vakanties, uit eten etc etc mee te doen, en ja een reis naar whatever kan natuurlijk ook... maar de leukste vrouw boeit dat toch niet, die kan het ook leuk in de Ardennen of zo met je hebben.
Misschien een rommelig verhaal - maar ik zie dus heel veel vrouwen die hun eisenpakket op tafel gooien. Ik vraag me af of zij ooit iemand zullen vinden op die manier.
En misschien is het met mij het omgekeerde hoor. Misschien ben ik "te saai",... of moet ik op zoek naar een minder-hoog opgeleide dame?
Ben ik de enige die struikelt over de veeleisendheid?
Je komt het overal tegen. En het is maar net hoe allergisch je ervoor bent of het je meer of minder op zal vallen/je je eraan zal storen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Goed om te lezen, iemand nog meer ervaringen van datingwebsites? IK vraag mij af of dat bij een lexa bv ook zo is.
Nou ik zou me daar maar eens moeten inschrijven dusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb me toch maar weer eens ingeschreven op een dating-site. E-matching... en ik schrik. Ik ben zelf ook "hoger opgeleid"... maar ik schrik van de meeste dames.
Ze zijn altijd op zoek naar die perfecte man, ja "duh". Ten eerste zijn ze allemaal spontaan, sportief (duiken, en wintersport slaan de klok), reislustig etc. etc. Ik laat daarnaast clichés als "het glas is half vol" even voor wat het is.
Dit betekent in mijn opvatting: dat verlangen ze ook van hun man-to-be.
Ik krijg het doodsbenauwd van deze "indirecte" eisen.
Ikzelf zoek natuurlijk ook een leuke vrouw, maar er zitten er maar weinig tussen die ook gewoon leuke man zoeken. Een vrouw die net als ik ook op reis zou willen, alleen dan misschien niet per se parachute-springend van een ravijn in Bolivia of zoiets. Een vrouw die net als ik niets met wintersport heeft, of met duiken en dat dus niet indirect in haar eisenpakket heeft.
Of de nadruk leggen op avonden Netflixen... (tja ik heb dat niet, en ik mis denk ik niks, maar krijg ik nu een verplichting op kijken van Netflix-series?)
Ik las net de zin van iemand "als je je kunt vinden in de zaken die ik belangrijk vind,..." echt wederom ik wordt daar doodsbenauwd, bedroeft en pissig tegelijk om.
Natuurlijk zoek je naar gemeenschappelijke zaken. Ik ben inmiddels achter in de 30-er jaren... ik zoek een vrouw om leuke dingen, vakanties, uit eten etc etc mee te doen, en ja een reis naar whatever kan natuurlijk ook... maar de leukste vrouw boeit dat toch niet, die kan het ook leuk in de Ardennen of zo met je hebben.
Misschien een rommelig verhaal - maar ik zie dus heel veel vrouwen die hun eisenpakket op tafel gooien. Ik vraag me af of zij ooit iemand zullen vinden op die manier.
En misschien is het met mij het omgekeerde hoor. Misschien ben ik "te saai",... of moet ik op zoek naar een minder-hoog opgeleide dame?
Ben ik de enige die struikelt over de veeleisendheid?
Daar kan ik me echt helemaal in vinden! Volgens mij hebben we wel meer overeenkomsten, ik denk zelfs dat we heel goed bij elkaar zouden passen. Zullen we gaan trouwen, een huis kopen en een gezin stichten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet mag. Vind het voor mezelf gewoonweg niet nodig (je kunt immers aangeven of een kinderwens aanwezig is). En ik heb het meer over de insteek van sommigen dan over profieltekst. Ik krijg het benauwd van mannen die meteen hard van stapel lopen. Prima toch? Zo veel mensen, zo veel wensen.
Ik heb me nog nooit voor so'n site ingeschreven maar ben bang dat ik er ook aan moet geloven later dit jaar. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je komt het overal tegen. En het is maar net hoe allergisch je ervoor bent of het je meer of minder op zal vallen/je je eraan zal storen.
Prima hoor. Ik zou alleen niet denken dat iemand per direct te hard van stapel loopt als er ook in het profiel staat dat degene een kinderwens heeft. Als ik een kinderwens heb en ik schrijf dat, bij wijze van, in een profiel, wil ik niet per direct bezwangerd worden door een of andere Harry of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet mag. Vind het voor mezelf gewoonweg niet nodig (je kunt immers aangeven of een kinderwens aanwezig is). En ik heb het meer over de insteek van sommigen dan over profieltekst. Ik krijg het benauwd van mannen die meteen hard van stapel lopen. Prima toch? Zo veel mensen, zo veel wensen.
Ik heb dat juist nooit op Tinder gezien. Als er al een tekst was, dan bestond het uit 1 zinnetje.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik snap je punt trouwens wel, want dit zie je op tinder ook al. En daar heb je niet eens echt profielen dus kan mij voorstellen dat hij bij echt dating sites nog veel erger is.
Nou vrouwen hebben dat vaak genoeg. groepsfoto tussen de negertjes in Afrika, knuffelen met tijgers etc etc en dan in hun profieltekst ik hou van reizen, series kijken etc.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:24 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik heb dat juist nooit op Tinder gezien. Als er al een tekst was, dan bestond het uit 1 zinnetje.
De 'negertjes'. Tokkies be like hoor, qua uitspraak. Maar ok, kan. Ik neem dat allemaal niet zo serieus dat ik daar zo zwaar over denk. Ben ook van mening dat als je zulke 'reizen' maakt (langsgaan bij van die scholen met kinderen in Afrika, op de foto met platgespoten tijgers in Azië) je gewoon van die standaard reisjes hebt met alles erop en eraan. Niet zo avontuurlijk vind ik. Mensen doen zich toffer voor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vrouwen hebben dat vaak genoeg. groepsfoto tussen de negertjes in Afrika, knuffelen met tijgers etc etc en dan in hun profieltekst ik hou van reizen, series kijken etc.
Weinig mis mee, maar dat is wel beetje wat icecreamfarmer zei.
Nee, maar nogmaals: ging even niet over profieltekst. Ik kreeg wel de vraag of ik het zag zitten binnen een jaar zwanger te worden. Nou, dan ben ik weg hoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik zou alleen niet denken dat iemand per direct te hard van stapel loopt als er ook in het profiel staat dat degene een kinderwens heeft. Als ik een kinderwens heb en ik schrijf dat, bij wijze van, in een profiel, wil ik niet per direct bezwangerd worden door een of andere Harry of zo.
Jij weet wat deze vrouw wil. Mis alleen de stationwagen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:42 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt helemaal in vinden! Volgens mij hebben we wel meer overeenkomsten, ik denk zelfs dat we heel goed bij elkaar zouden passen. Zullen we gaan trouwen, een huis kopen en een gezin stichten?
Tsja, dat is vrij vreemd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals: ging even niet over profieltekst. Ik kreeg wel de vraag of ik het zag zitten binnen een jaar zwanger te worden. Nou, dan ben ik weg hoor.
Die wordt eind september geleverd!quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:55 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Jij weet wat deze vrouw wil. Mis alleen de stationwagen.
Ik ben dan ook een tokkiequote:Op woensdag 27 juli 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
De 'negertjes'. Tokkies be like hoor, qua uitspraak. Maar ok, kan. Ik neem dat allemaal niet zo serieus dat ik daar zo zwaar over denk. Ben ook van mening dat als je zulke 'reizen' maakt (langsgaan bij van die scholen met kinderen in Afrika, op de foto met platgespoten tijgers in Azië) je gewoon van die standaard reisjes hebt met alles erop en eraan. Niet zo avontuurlijk vind ik. Mensen doen zich toffer voor.
Oh dat zou me wel uitmaken hoor... Ik hou ook van reizen, maar dan wel culturele reizen, slapen in een hotel, beetje luxe en zulks. Als ik dan iemand tref die ook van reizen houd, maar dan graag gaat kamperen en abseilen van 1 of andere obscure berg in Botswana dan hebben we wel een probleem jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een tokkie
Maar heeft denk ik weinig met tof doen te maken. Snap de gedachten er achter prima. Als je echt elk jaar een reis wilt maken. En je partner dit niet wilt dan gaat dat toch voor problemen zorgen. Dus snap best dat je iemand zoekt die ook wilt reizen. Of het nou wel of niet met een verzorgde reis maakt niet zoveel uit.
Ik ga in september naar botswanaquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat zou me wel uitmaken hoor... Ik hou ook van reizen, maar dan wel culturele reizen, slapen in een hotel, beetje luxe en zulks. Als ik dan iemand tref die ook van reizen houd, maar dan graag gaat kamperen en abseilen van 1 of andere obscure berg in Botswana dan hebben we wel een probleem ja
Nou ja moeten... moeten... het is handig als het ter sprake komt voordat je een reis gaat plannenquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:26 schreef Fogel het volgende:
Dus alleen zeggen dat je graag op pad bent is niet genoeg, je moet ook specificeren hoe?
Ja, OK... maar dat kan je dan ook op een date bespreken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ja moeten... moeten... het is handig als het ter sprake komt voordat je een reis gaat plannen
Op een date kan je er dieper op ingaan, maar ik zou het niet gek vinden als iemand in een profiel zet dat hij/zij van actieve vakanties houdt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, OK... maar dat kan je dan ook op een date bespreken.
Ik probeer gewoon een beetje overzicht te krijgen over do's & don'ts omdat ik zelf ook een keer een profiel ga maken waarschijnlijk.
Oude hond moet nieuwe trucjes leren enzo. Vroeger waren dit soort sites er niet
Dat vind ik ook niet gek idd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op een date kan je er dieper op ingaan, maar ik zou het niet gek vinden als iemand in een profiel zet dat hij/zij van actieve vakanties houdt.
In luxe hotels zitten versta jij onder actief?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op een date kan je er dieper op ingaan, maar ik zou het niet gek vinden als iemand in een profiel zet dat hij/zij van actieve vakanties houdt.
Ik had het niet over mezelf hequote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In luxe hotels zitten versta jij onder actief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |