Uiteraard mag datquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:25 schreef KaBuf het volgende:
Mag dit topic ook over datingapps? Want ik ben nu op vakantie in de VS en heb plots de ene match na de andere, terwijl in NL ik zowat geen matches heb.![]()
Al wat leuke gesprekken uit voortgekomen, maar jammer dat ik morgen al doortrek naar de volgende stad
Laat het maar nu van haar kant komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:35 schreef K44S het volgende:
Omdat ik het wel een update waardig vind:
Donderdagavond ging het achteraf niet door omdat familie bij dr bleef eten en ze het liefst samen wou afspreken.
Dus we hadden het voor vandaag om 3 uur in de middag afgesproken, maar wat ik al vermoede na haar wilde nacht stappen: ze zegt weer af.
Heeft maar 1,5 uur geslapen en wilde nog wat slapen en "loop als een geest door m'n huis"
Prima. Ik weet niet waarom... maar prettig voel ik me er niet bij (misschien is het gevoel van irritatie op z'n plaats).
We zullen zien wat er van komt.
Geen energie meer in stekenquote:Op zondag 24 juli 2016 13:35 schreef K44S het volgende:
Omdat ik het wel een update waardig vind:
Donderdagavond ging het achteraf niet door omdat familie bij dr bleef eten en ze het liefst samen wou afspreken.
Dus we hadden het voor vandaag om 3 uur in de middag afgesproken, maar wat ik al vermoede na haar wilde nacht stappen: ze zegt weer af.
Heeft maar 1,5 uur geslapen en wilde nog wat slapen en "loop als een geest door m'n huis"
Prima. Ik weet niet waarom... maar prettig voel ik me er niet bij (misschien is het gevoel van irritatie op z'n plaats).
We zullen zien wat er van komt.
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:45 schreef Vidura het volgende:
[..]
Laat het maar nu van haar kant komen.
Ken dit soort types wel, er is altijd wel iets.
Ik had er al wel rekening mee gehouden. Toch jammer.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen energie meer in steken(of een bepaald lichaamsdeel)
Hij heeft een beetje een gekke mond maar dat zag ik niet tijdens het zoenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef Samzz het volgende:
Twijfels bij zijn knapheid? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Hij is perfect, alleen niet knap genoeg?
Blijkbaar kan hij er ontzetend goed mee zoenen. En verder klinkt ie perfect toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een gekke mond maar dat zag ik niet tijdens het zoenen.
Nee gewoon vaak op de bek pakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij er ontzetend goed mee zoenen. En verder klinkt ie perfect toch?
Denk je dat een beetje een gekke mond een probleem gaat zijn?
OK, het ligt dus niet alleen aan mij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk niet dat dat hele harde eisen zijn. Dat de meeste mensen op zo'n datingsite hetzelfde verhaaltje keer op keer in een net iets andere vorm gieten is ook niet nieuw. Ik heb tot nu toe maar één profiel langs zien komen waar ik razend enthousiast van werd, maar heb die gast nooit een berichtje gestuurd (ik weet ook niet goed waarom). Inmiddels dan ook gestopt met e-matching. Kon de zonnebrilfoto's, de verhalen over lekker reizen en rustige avondjes op de bank niet meer aan.
Nou, ik vind het ook niet nodig om in een profieltekst te vermelden dat je kinderen wil. Het is bedoeld om de ander toch nieuwsgierig te maken en dan zoek je wel of geen contact (afhankelijk van of het profiel je aanspreekt). Dat soort onderwerpen komen dan als het goed is vanzelf aan bod. Mensen hopen er een date te vinden en als daar dan iets uit voorkomt is dat alleen maar leuk natuurlijk. Dat hele gebeuren rondom settelen komt imho later pas. Zou het heel ongezond en benauwend vinden als iemand met die insteek contact met mij zoekt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:38 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
OK, het ligt dus niet alleen aan mij.
Vooral de reislustigheid schrikt mij soms af... kijk ook boven de 30 mag je houden van reizen, en dat mag natuurlijk paragliden in Timboektoe, terwijl je saxofoon speelt.
Ik zeg altijd, ik zoek een levenspartner, geen reispartner... reizen doe je bv 4 weken per jaar (afgezien van weekendjes eruit natuurlijk), maar ook die andere 48 "normale" weken van het jaar wil ik met iemand lol beleven.
Maar waar zijn de vrouwen die willen settlen... "Kinderwens = Ja" is het enige waar je op kan afgaan wat dat betreft, want in de eigen teksten vind je dit niet. Er zullen toch ook vrouwen zijn die niet meer in de kroeg willen hangen, die niet perse 7 dagen per week "moeten" sporten, etc.
En nee, dat is niet meteen 7 dagen per week naar tv of films kijken... er zit wat tussenin...
Boeiend. Als iemand dat belangrijk vindt om te vermelden is dat prima toch? Kan je meteen wegklikken als je toch geen kinderen wil. Hoeft niet te betekenen dat je dan per definitie contact zoekt omdat in het profiel staat dat iemand om die reden contact zoekt. Er staan als het goed is wel meer zaken in.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:44 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook niet nodig om in een profieltekst te vermelden dat je kinderen wil. Het is bedoeld om de ander toch nieuwsgierig te maken en dan zoek je wel of geen contact (afhankelijk van of het profiel je aanspreekt). Dat soort onderwerpen komen dan als het goed is vanzelf aan bod. Mensen hopen er een date te vinden en als daar dan iets uit voorkomt is dat alleen maar leuk natuurlijk. Dat hele gebeuren rondom settelen komt imho later pas. Zou het heel ongezond en benauwend vinden als iemand met die insteek contact met mij zoekt.
Vraag me vooral af hoe het komt dat die mensen met zo'n spetterend leven die regelmatig in de kroeg en het buitenland te vinden zijn, met de meest avontuurlijke hobby's, een partner op het internet moeten vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:38 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
OK, het ligt dus niet alleen aan mij.
Vooral de reislustigheid schrikt mij soms af... kijk ook boven de 30 mag je houden van reizen, en dat mag natuurlijk paragliden in Timboektoe, terwijl je saxofoon speelt.
Ik zeg altijd, ik zoek een levenspartner, geen reispartner... reizen doe je bv 4 weken per jaar (afgezien van weekendjes eruit natuurlijk), maar ook die andere 48 "normale" weken van het jaar wil ik met iemand lol beleven.
Maar waar zijn de vrouwen die willen settlen... "Kinderwens = Ja" is het enige waar je op kan afgaan wat dat betreft, want in de eigen teksten vind je dit niet. Er zullen toch ook vrouwen zijn die niet meer in de kroeg willen hangen, die niet perse 7 dagen per week "moeten" sporten, etc.
En nee, dat is niet meteen 7 dagen per week naar tv of films kijken... er zit wat tussenin...
Ik zeg ook nergens dat het niet mag. Vind het voor mezelf gewoonweg niet nodig (je kunt immers aangeven of een kinderwens aanwezig is). En ik heb het meer over de insteek van sommigen dan over profieltekst. Ik krijg het benauwd van mannen die meteen hard van stapel lopen. Prima toch? Zo veel mensen, zo veel wensenquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Boeiend. Als iemand dat belangrijk vindt om te vermelden is dat prima toch? Kan je meteen wegklikken als je toch geen kinderen wil. Hoeft niet te betekenen dat je dan per definitie contact zoekt omdat in het profiel staat dat iemand om die reden contact zoekt. Er staan als het goed is wel meer zaken in.
Dit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk niet dat dat hele harde eisen zijn. Dat de meeste mensen op zo'n datingsite hetzelfde verhaaltje keer op keer in een net iets andere vorm gieten is ook niet nieuw. Ik heb tot nu toe maar één profiel langs zien komen waar ik razend enthousiast van werd, maar heb die gast nooit een berichtje gestuurd (ik weet ook niet goed waarom). Inmiddels dan ook gestopt met e-matching. Kon de zonnebrilfoto's, de verhalen over lekker reizen en rustige avondjes op de bank niet meer aan.
Het is geen wiskunde of zo, het is het gevoel en de rilling in je kruis, jij geilt op een vrouwtje, zij op jou, klaar voorlopig en na zeven maanden elkaar schraal neuken kijk je of het echt wat is met elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2016 07:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit.
Zie het als een bedrijf die een 15 jarige jongeman met hbo/wo diploma, 20 jaar werkervaring met ambitie en het liefst flexibele uren en 0 uren contract.
Simpelweg onmogelijk, maar vragen kan altijd.
Wij mannen hebben toch eigenlijk het zelfde?
Dikke tieten een goede kont. .. niet te groot of klein, geen make-up zeurt niet, kinderwens naar jouw kinderwens.
Etc etc.
Ze mikken gewoon hoog
Bijna 6 jaar een relatie gehad met de dochter van een dominee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?
Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit.
Dat het voor jouw nou 1+1 is .. is voor de ander breuken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 07:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen wiskunde of zo, het is het gevoel en de rilling in je kruis, jij geilt op een vrouwtje, zij op jou, klaar voorlopig en na zeven maanden elkaar schraal neuken kijk je of het echt wat is met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |