ik haal je dinsdag 7 uur opquote:Op maandag 18 juli 2016 10:49 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Laten we het weer lekker over daten hebben.
Iemand nog wat op de planning?
Tuurlijk is het onzin. Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Ik vraag gewoon of t weer serieus kan, wat is daar nu weer mis mee.
In hoeverre hebben de posts van D van gisteravond met z'n 'halve date' te maken met daten?quote:Op maandag 18 juli 2016 10:49 schreef Samzz het volgende:
Laten we het weer lekker over daten hebben.
Die posts zouden in principe beter in het sociale contactentopic passen, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 18 juli 2016 10:54 schreef Vidura het volgende:
[..]
Tuurlijk is het onzin. Zou ik ook zeggen.
[..]
In hoeverre hebben de posts van D van gisteravond met z'n 'halve date' te maken met daten?
En deze post?:quote:Op maandag 18 juli 2016 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die posts zouden in principe beter in het sociale contactentopic passen, daar heb je gelijk in.
"Beter komt er snel een date"quote:Op maandag 18 juli 2016 16:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En deze post?:
Inmiddels is (begrijpelijk) het app-contact overdag gedaald tot 2 vluchtige berichtjes over en weer want ze is aan het werk dus reageert niet of kortaf. En ze wilt (begrijpelijk) niet horen dat ik vrij heb en in de zon lig terwijl zij fulltime werkt, niemand denk ik. Beter komt er snel een date, dan praten we wel bij ipv nu alleen op de avond een uurtje (gaat nog steeds goed hoor).
We weten allebei dat we elkaar snel willen zien, de vraag is wanneer. Ik denk einde van de week (vrijdag slotdag 4D) de meeste kans heeft, want dan heeft ze ook weer weekendquote:Op maandag 18 juli 2016 16:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Beter komt er snel een date"
Nou die komt niet als je het niet vraagt
AL een idee wat je gaat doen?quote:Op maandag 18 juli 2016 16:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
We weten allebei dat we elkaar snel willen zien, de vraag is wanneer. Ik denk einde van de week (vrijdag slotdag 4D) de meeste kans heeft, want dan heeft ze ook weer weekend
Tip ga zaterdag, lekker rustig in de stadquote:Op maandag 18 juli 2016 16:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
We weten allebei dat we elkaar snel willen zien, de vraag is wanneer. Ik denk einde van de week (vrijdag slotdag 4D) de meeste kans heeft, want dan heeft ze ook weer weekend
Dat wilt zij waarschijnlijk niet.. gaat dus gewoon samen op stap zijn, hopelijk zonder aanhang. Zaterdag is het compleet uitgestorven, lijkt me ook een beetje onwennigquote:Op maandag 18 juli 2016 16:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tip ga zaterdag, lekker rustig in de stad
Nou oke..hou er rekining mee dat ze ook met haar vriendinnnen kan gaan stappen..Schijnt nogal dingetje te zijn die laatste dag.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat wilt zij waarschijnlijk niet.. gaat dus gewoon samen op stap zijn, hopelijk zonder aanhang. Zaterdag is het compleet uitgestorven, lijkt me ook een beetje onwennig
Neequote:Op maandag 18 juli 2016 10:49 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Laten we het weer lekker over daten hebben.
Iemand nog wat op de planning?
Mochten we elkaar inderdaad treffen vrijdag en het valt toch tegen, heb ik direct keuze uit 200.000 andere meidenquote:Op maandag 18 juli 2016 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik heb in een ver, ver verleden mijn leukste ex, waar ik dan ook de langste relatie mee had (+zes jaar), ontmoet tijdens een slotfeest van de Vierdaagse ... In de kroeg van een andere ex. Dus wie weet.
Nu zou ik kunnen zeggen definieer keuze..maar liever lees ik iemand anders met een leuke date in het vooruitzichtquote:Op maandag 18 juli 2016 17:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Mochten we elkaar inderdaad treffen vrijdag en het valt toch tegen, heb ik direct keuze uit 200.000 andere meiden
Nee, dat heb je niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 17:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Mochten we elkaar inderdaad treffen vrijdag en het valt toch tegen, heb ik direct keuze uit 200.000 andere meiden
Ook een humorist faalt wel eens iddquote:Op maandag 18 juli 2016 10:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo grappig vond ik hem nou ook weer niet
Klinkt goedquote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef habitue het volgende:
Mijn date van gister was trouwens top. Aan het water gezeten in het zonnetje bij een strandtentje, dat later op de dag overging in een feestje. Samen nog wat danspasjes eruitgegooid. Was leuk! Alleen wel erg verbrand omdat ik me niet had ingesmeerd.
neuk jij niet meer met hoe heet ze?quote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef habitue het volgende:
Mijn date van gister was trouwens top. Aan het water gezeten in het zonnetje bij een strandtentje, dat later op de dag overging in een feestje. Samen nog wat danspasjes eruitgegooid. Was leuk! Alleen wel erg verbrand omdat ik me niet had ingesmeerd.
Al een hele tijd niet meer nee.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
neuk jij niet meer met hoe heet ze?
Nicequote:Op maandag 18 juli 2016 19:06 schreef habitue het volgende:
Dat moet makkelijk kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Even los van de standaard reacties als 'volg je hart' en 'leeftijd is een getal', zouden jullie als 23-jarige iets aangaan met een 17-jarige?
Hmm middelbare schoolscholiere (of net MBO)met iemand die bijna HBO erop heeft zitten? 6 jaar is opzich niet heel veel maar t verschil in levensfases kan (hoeft niet) aanmerkelijk zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Even los van de standaard reacties als 'volg je hart' en 'leeftijd is een getal', zouden jullie als 23-jarige iets aangaan met een 17-jarige?
Nee. Als vrouw zou ik niet daten/een relatie aangaan met iemand die zoveel jonger is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Ligt aan de volwassenheid van beide personen en de levensfase. De 23 jarige kan al fulltime aan het werk zijn terwijl de 17 jarige net gaat beginnen aan hbo / universiteit.quote:
Een poging om het topic te ontdatisjammurzeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:21 schreef 0906 het volgende:
Waarom zou Bananenpap waarde moeten hechten wat anderen van zijn keuzes vinden? Al was hij 30 zou hij met een meisje van 17 daten mag hij dat toch zelf weten?
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Hij vraagt hier zelf advies. Wij geven advies. We dwingen hem niet naar ons te luisteren hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:21 schreef 0906 het volgende:
Waarom zou Bananenpap waarde moeten hechten wat anderen van zijn keuzes vinden? Al was hij 30 zou hij met een meisje van 17 daten mag hij dat toch zelf weten?
Als het een gemiddelde 17 jarige is niet, nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Precies t zelfde hier, iddquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik was 15, hij 20, dus in die zin, zeg ik ja
Hij 15, ik 20 (of 17/23) nee, dat is mij toch echt een te groot verschil de verkeerde kant op
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Romantischquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Samzz het volgende:
Vanavond weer een date gepland staan. Een simpele, aan het strand naar de zonsondergang kijken.
Nee, alle vrouwen op de hele wereld doen niet aan one night stands. Ook allemaal zeer serieus, dus van lol houden ze ook al niet. Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:35 schreef 0906 het volgende:
Waarom willen alle vrouwen een relatie, zijn er geen vrouwen die van een beetje lol houden en het houden bij een ONS of een beetje scharrelen?
Ga toch eens weg met je getroll, ik vraag toch zelf om advies.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:21 schreef 0906 het volgende:
Levensfase maakt inderdaad niet uit. Wel of je met elkaar qua volwassenheid/gedrag op één lijn zit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou verschillende leven fases een probleem moeten zijn? Ik hoor dit zo vaak. Maar ik zie het probleem niet zo.. Mijn langste relatie was ik ook net klaar met mijn studie en zij ging net beginnen. Nou ging primaLekker boeiend of de 1en net werkt en de andere nog een studie doet. Als het klikt dat klikt het. Maakt weinig uit in wat voor fase je zit.
Hoe gingen jullie om met tijdsbesteding? Als student heb je veel meer vrije tijd en dagen dan een fulltime werkende. Planden jullie alles precies samen zodat je ook écht bij elkaar was (dus zij bijbaan op de momenten dat ze 's middags vrij was?). Ik vind het nu al lastig dat ik 24 uur niks hoor terwijl ik weet dat ze gewoon aan het werk is en ik juist tijd over heb, doe gewoon overdag de dingen die ik zelf leuk vind zoals het hoort...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou verschillende leven fases een probleem moeten zijn? Ik hoor dit zo vaak. Maar ik zie het probleem niet zo.. Mijn langste relatie was ik ook net klaar met mijn studie en zij ging net beginnen. Nou ging primaLekker boeiend of de 1en net werkt en de andere nog een studie doet. Als het klikt dat klikt het. Maakt weinig uit in wat voor fase je zit.
Dat merk je vanzelf als je daadwerkelijk aan het daten bent of in een relatie zit. Hoe vaak je elkaar wilt zien en hoeveel de ander bereid is daarvoor te doen verschilt toch per persoon. Lijkt me nu ook nog niet aan de orde. Je kan ook een baan vinden, dan verandert de situatie alweer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie om met tijdsbesteding? Als student heb je veel meer vrije tijd en dagen dan een fulltime werkende. Planden jullie alles precies samen zodat je ook écht bij elkaar was (dus zij bijbaan op de momenten dat ze 's middags vrij was?). Ik vind het nu al lastig dat ik 24 uur niks hoor terwijl ik weet dat ze gewoon aan het werk is en ik juist tijd over heb, doe gewoon overdag de dingen die ik zelf leuk vind zoals het hoort...
Dat is wel een issue denk ik ja. Als je op zoek bent naar een serieuze relatie zitten er bij iemand van 17 jaar wel wat meer haken en ogen aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik niet.
Verschillende levensfases. Het kan een tijdje goed gaan hoor maar ze zal vast in een periode komen dat ze verder wil 'rondkijken'.
Qua gedrag op 1 lijn zitten is wel handig ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Levensfase maakt inderdaad niet uit. Wel of je met elkaar qua volwassenheid/gedrag op één lijn zit.
Nou wij zagen elkaar over het algemeen alleen in het weekend. Maar dat had andere redenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie om met tijdsbesteding? Als student heb je veel meer vrije tijd en dagen dan een fulltime werkende. Planden jullie alles precies samen zodat je ook écht bij elkaar was (dus zij bijbaan op de momenten dat ze 's middags vrij was?). Ik vind het nu al lastig dat ik 24 uur niks hoor terwijl ik weet dat ze gewoon aan het werk is en ik juist tijd over heb, doe gewoon overdag de dingen die ik zelf leuk vind zoals het hoort...
Ga je nu hier gewoon weer je topic herhalen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik stuur juist niks meer, dus claim niet opzettelijk. Ook omdat er nog geen date is is dat natuurlijk nooit een goed teken, helemaal omdat we dagen onafgebroken aan het appen waren. Wie weet is ze de interesse verloren of heeft iemand anders ontmoet tijdens het uitgaan? Of... bouwt ze de spanning juist op door een paar dagen minder/geen contactquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je daadwerkelijk aan het daten bent of in een relatie zit. Hoe vaak je elkaar wilt zien en hoeveel de ander bereid is daarvoor te doen verschilt toch per persoon. Lijkt me nu ook nog niet aan de orde. Je kan ook een baan vinden, dan verandert de situatie alweer.
24 uur niks horen vind ik eigenlijk nooit heel prettig, maar dat ben ik. Ook nog niet meegemaakt, tenzij iemand op vakantie was oid. Je klinkt alleen wel als een hele erge claimer.
Ik ben geen perfecte dater, dus van veel contact naar 24 uur stilte is dan best apart. Er kunnen zoveel verklaringen zijn, en die conclusies trek ik zelf wel als het ook echt stil blijft komende dagen. Hopelijk geen leukere jongen ontmoet tijdens 't stappen.. ze had wel een paar keer laten weten dat ze het goed naar d'r zin had toen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je nu hier gewoon weer je topic herhalen?
ik ben alleen thuis.....quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik hier een tijd weg zou blijven:
Afgelopen weekend zocht een dame waar ik af en toe enigszins wat kinderachtig mee " app" wederom contact met mij op.
Ik weet niet precies meer hoe het ging, maar het was iig dat zij zei: "Dus, ik ben aankomende week alleen thuis".
Ik wist natuurlijk verdomd goed wat zij er mee bedoelde, maar ik zei heel simpel: " Mooi. lekker rustig".
Veel dieper in het gesprek kom ik er achter dat ze behoefte heeft aan knuffels/zoenen en evt meer.
Ik vertel dat ze dan toch echt wel wat meer aktie daar in moet nemen, wil ze dat hebben.
Vraagt ze: Hoe zeg je dat dan tegen een jongen?
Ik:Nou bijvoorbeeld:' Zeg, ik vind je een leuke jongen , zou je wat willen gaan drinken met me'.
Dus zij zeg precies het zelfde terug.
Ik:' wtf, je bent serieus?'
Zij: Ja. ik ben serieus, en ik zeg het niet zo vaak.
Samengevat: Ik heb dus een 'date'.
Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef K44S het volgende:
Afgelopen weekend zocht een dame waar ik af en toe enigszins wat kinderachtig mee " app" wederom contact met mij op.
Ik weet niet precies meer hoe het ging, maar het was iig dat zij zei: "Dus, ik ben aankomende week alleen thuis".
Ik wist natuurlijk verdomd goed wat zij er mee bedoelde, maar ik zei heel simpel: " Mooi. lekker rustig".
Veel dieper in het gesprek kom ik er achter dat ze behoefte heeft aan knuffels/zoenen en evt meer.
Ik vertel dat ze dan toch echt wel wat meer aktie daar in moet nemen, wil ze dat hebben.
Ik:Nou bijvoorbeeld:' Zeg, ik vind je een leuke jongen , zou je wat willen gaan drinken met me'.
Ben benieuwd.
Ik ben eigenlijk verplicht om er wat mee te doen ehquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ben alleen thuis.....
en jij moet een app contact hebben om te wtf-en? En om wat te drinken??
ZE WIL GEBEFT WORDEN........
Ja, als je niet langsgaat hoef je nooit meer een date met haar te verwachten want dat vat ze dan op als een dikke belediging..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verplicht om er wat mee te doen eh
Je bent niks verplicht.. Maar als je haar leuk vind dan is het wel een erg goede kans ditquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Ga je ...quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef K44S het volgende:
Ben benieuwd.
nou ja luister, normaal kom je niet verder dan hey en hoiquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt zonder dat je haar kent of zonder ervaring hebt van normaal daten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja, als je niet langsgaat hoef je nooit meer een date met haar te verwachten want dat vat ze dan op als een dikke belediging..
wel een leuke meid. meer gevoel heb ik er (nog) niet voorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent niks verplicht.. Maar als je haar leuk vind dan is het wel een erg goede kans dit
De meeste meiden die zó overduidelijk laten weten dat je mag langskomen en je dat vervolgens niet doet, zien dat inderdaad niet als een teken van interesse.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt zonder dat je haar kent of zonder ervaring hebt van normaal daten.
[..]
wel een leuke meid. meer gevoel heb ik er (nog) niet voor
Wat niet is kan nog komen, tochquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt zonder dat je haar kent of zonder ervaring hebt van normaal daten.
[..]
wel een leuke meid. meer gevoel heb ik er (nog) niet voor
Klopt dan ook weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou ja luister, normaal kom je niet verder dan hey en hoi
nu is ze alleen thuis (?? 18 jaar ofzo??) en wil ze fysiekspiel. Regel dat dan en alleen dat en ga niks nutteloos voorstellen als buiten iets drinken of weet ik wat.
Sex zonder liefde vind ik nou niet echt mijn behoefte voor sex stillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:20 schreef LuNaTiC het volgende:
haha, je kan nu inderdaad een hoop stappen overslaan ja. Wil niet eens per se zeggen dat all the way moet als je dat niet wil, als je dat te snel vindt gaan of wat dan ook, maar gewoon bij haar thuis is toch prima, zie je vanzelf wel of het ergens op uitloopt of niet.
Klinkt bijna alsof je het bewust afhoudt. Waar ben je bang voor?
We gaan het zien indd.quote:
Ze is dus vooral op aandacht en aanhankelijkheid uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:31 schreef K44S het volgende:
[..]
We gaan het zien indd.
Ze is nogal tegenstrijdig. Ene kant wilt ze helemaal niks. Andere kant wil ze wel alles wat een " vriend " bieden kan.
vandaar dat ik nogal verbaast was over haar reactie.
Een biertje in de tuin is altijd fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou ja luister, normaal kom je niet verder dan hey en hoi
nu is ze alleen thuis (?? 18 jaar ofzo??) en wil ze fysiekspiel. Regel dat dan en alleen dat en ga niks nutteloos voorstellen als buiten iets drinken of weet ik wat.
Een pleziertje in de tuin ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een biertje in de tuin is altijd fijn.
Niet met dit weer hoor, al dat zweet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een biertje in de tuin is altijd fijn.
quote:
Je bedoelt eigenlijk dat ze friends with benefits wil zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:31 schreef K44S het volgende:
[..]
We gaan het zien indd.
Ze is nogal tegenstrijdig. Ene kant wilt ze helemaal niks. Andere kant wil ze wel alles wat een " vriend " bieden kan.
vandaar dat ik nogal verbaast was over haar reactie.
Nee dat krijg je met die houdingquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet met dit weer hoor, al dat zweet.
Ontopic;
Ik heb nog nooit een date gehad, maar al 6 jaar een dinnetje.
Ik wil ook eens datenJaloers op jullie!
Gr. Gr.
Ik had al veel eerder met haar het over dit soort gesprekken en ze wordt geweldig nerveus al van het idee van een vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat ze friends with benefits wil zijn?
Of een open relatie wil?
Ja, nogal vaag. Klinkt als mij toen ik puber wasquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik had al veel eerder met haar het over dit soort gesprekken en ze wordt geweldig nerveus al van het idee van een vriend.
Andere kant heeft ze er wel behoefte aan een genegenheid enzo.
Dus lekker tegenstrijdig allemaal.
Zo oud is ze ook niet : 19quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nogal vaag. Klinkt als mij toen ik puber was.
Maar, gewoon kijken hoe het gaat. Misschien draait ze na een date met jou wel helemaal bij dat ze wel een relatie wil.
Hoezo is dat tegenstrijdig? Lijkt mij redelijk duidelijk juist.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik had al veel eerder met haar het over dit soort gesprekken en ze wordt geweldig nerveus al van het idee van een vriend.
Oh zeker. Dat is mij zeer duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat tegenstrijdig? Lijkt mij redelijk duidelijk juist.
Ze wil niet vastzitten aan iemand,de lasten (om wat voor reden dan ook)
Maar wel af en toe een arm, wat liefs, een kus, knuffel of wat dan ook.
Natuurlijk wel, paar bier erin en kaasje is er vast wel klaar voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh zeker. Dat is mij zeer duidelijk.
Ik weet alleen niet of ik dat wil.
Waarom noem je haar dan tegenstrijdig te zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh zeker. Dat is mij zeer duidelijk.
Ik weet alleen niet of ik dat wil.
Kaaaaaaaaaas. Ik zal het laten wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, paar bier erin en kaasje is er vast wel klaar voor.
Ze wil wel de liefde en genegenheid. Wil geen jongen voor het even (is ze vrij duidelijk in geweest).quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom noem je haar dan tegenstrijdig te zijn?
Verplicht samen tijd doorbrengen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:14 schreef Allures het volgende:
Ik snap nooit hoe je nerveus kunt worden van het idee van een vriend. Het is allemaal net wat je er zelf van maakt hoor.
dat bestaat niet. Je kunt toch gewoon aangeven wat je wil. En als je de goede partner hebt kom je er wel uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Verplicht samen tijd doorbrengen.
Verplicht? Als je een relatie hebt dan wil je als het goed is tijd samen doorbrengen. Is geen verplichting. Als het als verplichting gaat voelen dan klopt er iets niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Verplicht samen tijd doorbrengen.
Zo denk ik er ook over, maar wanneer iemand het uitmaakt zien ze dat dus wel als belemmering.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verplicht? Als je een relatie hebt dan wil je als het goed is tijd samen doorbrengen. Is geen verplichting. Als het als verplichting gaat voelen dan klopt er iets niet.
Stel gewoon een avond voor en stop met miepen en polsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar wanneer iemand het uitmaakt zien ze dat dus wel als belemmering.
Hier is het app-contact weer tot leven gekomen. Wel nog een beetje stroef.. merken dat we toch zijn uitgesproken want ik heb verder ook niet echt wat te vertellen en de rest van elkaars levensverhaal hoor ik liever rechtstreeks op een echte date. Vanavond nog maar eens polsen..
Herkenbaar. Gewoon rustig aandoen allemaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn er natuurlijk altijd. Het is dan niet meer vrijblijvend en oppervlakkig, of veilig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:14 schreef Allures het volgende:
Ik snap nooit hoe je nerveus kunt worden van het idee van een vriend. Het is allemaal net wat je er zelf van maakt hoor.
Maar aan verwachtingen hoef je niet automatisch te voldoen. Je kunt er ook gewoon over praten en uitzoeken wat voor jullie allebei werktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn er natuurlijk altijd. Het is dan niet meer vrijblijvend en oppervlakkig, of veilig.
Maakt het niet minder eng om iemand echt dichtbij te laten.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar aan verwachtingen hoef je niet automatisch te voldoen. Je kunt er ook gewoon over praten en uitzoeken wat voor jullie allebei werkt
Dat is het enige argument dat ik nog iets van snap, maar het is niet alsof je daar omheen werkt als je wel steeds iemand opzoekt en daar intiem mee bent en 'verkering' dingen mee doet zonder het labelquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maakt het niet minder eng om iemand echt dichtbij te laten.
Maar waarom stel je dat voor als ze je zo overduidelijk naar haar lege huis probeert te lokken?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:32 schreef K44S het volgende:
Ah joh, ik zie het wel.
Ik ben iedergeval niet opzoek en toen ik het over een drankje bij de plaatselijke kroeg had, zei zij: He bah, dat maakt het zo officeel.
Dus.
Nou uit deze reactie kan je 1 ding zeker stellen: het is een vrouw 😂quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:32 schreef K44S het volgende:
Ah joh, ik zie het wel.
Ik ben iedergeval niet opzoek en toen ik het over een drankje bij de plaatselijke kroeg had, zei zij: He bah, dat maakt het zo officeel.
Dus.
Het mens heeft al 12 keer gezegd dat ze een week alleen thuis is en fysieke intimiteit mistquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou uit deze reactie kan je 1 ding zeker stellen: het is een vrouw 😂
Grapje dames
Maar kwam ze zelf met een beter idee of met de echte reden
Omdat ik niet het type jongen ben wat er ff snel een lik aan geeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar waarom stel je dat voor als ze je zo overduidelijk naar haar lege huis probeert te lokken?
Ze wil thuis afspreken. kan wellicht een geheimding voor haar zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou uit deze reactie kan je 1 ding zeker stellen: het is een vrouw 😂
Grapje dames
Maar kwam ze zelf met een beter idee of met de echte reden
Je bent het type jongen dat iets mis gaat lopenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Omdat ik niet het type jongen ben wat er ff snel een lik aan geeft.
[..]
Ze wil thuis afspreken. kan wellicht een geheimding voor haar zijn
Hoho, ik ga er een. En ik zie het wel (al dan wel voorbereidquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Je bent het type jongen dat iets mis gaat lopen
Als je daar heen gaat hoef je nog niet meteen het bed in te duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |