abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163847640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Bananenpap het volgende:
Even los van de standaard reacties als 'volg je hart' en 'leeftijd is een getal', zouden jullie als 23-jarige iets aangaan met een 17-jarige?
Hmm middelbare schoolscholiere (of net MBO)met iemand die bijna HBO erop heeft zitten? 6 jaar is opzich niet heel veel maar t verschil in levensfases kan (hoeft niet) aanmerkelijk zijn?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 19 juli 2016 @ 06:50:16 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163848155
quote:
Even los van de standaard reacties als 'volg je hart' en 'leeftijd is een getal', zouden jullie als 23-jarige iets aangaan met een 17-jarige?
Nee. Als vrouw zou ik niet daten/een relatie aangaan met iemand die zoveel jonger is.

Misschien hypocriet, maar nee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163848160
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat moet makkelijk kunnen.
Ligt aan de volwassenheid van beide personen en de levensfase. De 23 jarige kan al fulltime aan het werk zijn terwijl de 17 jarige net gaat beginnen aan hbo / universiteit.

4 jaar verschil lijkt me geen probleem, alleen de levensfase waar ik het over had kan aardig lastig zijn.
pi_163848227
Zou het zelf niet doen. Niet zo zeer om het leeftijdsverschil, want dat valt mee, maar zoals er al eerder geopperd is is er een veel te grote kans dat je allebei in een compleet andere levensfase zit.
pi_163848595
Waarom zou Bananenpap waarde moeten hechten wat anderen van zijn keuzes vinden? Al was hij 30 zou hij met een meisje van 17 daten mag hij dat toch zelf weten?
pi_163848607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:21 schreef 0906 het volgende:
Waarom zou Bananenpap waarde moeten hechten wat anderen van zijn keuzes vinden? Al was hij 30 zou hij met een meisje van 17 daten mag hij dat toch zelf weten?
Een poging om het topic te ontdatisjammurzeggen.

quote:
Ik zie het probleem niet.
pi_163848642
quote:
Hij vraagt hier zelf advies. Wij geven advies. We dwingen hem niet naar ons te luisteren he :D
pi_163848752
quote:
Als het een gemiddelde 17 jarige is niet, nee.

Wat zeg ik, ik zou het zelf nooit doen. Maar een 17 jarig jochie is al helemaal ellende. :')
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:40:59 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163848800
Ik was 15, hij 20, dus in die zin, zeg ik ja
Hij 15, ik 20 (of 17/23) nee, dat is mij toch echt een te groot verschil de verkeerde kant op :+
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:16:27 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163849262
Vanavond weer een date gepland staan. Een simpele, aan het strand naar de zonsondergang kijken :).
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:16:45 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163849268
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik was 15, hij 20, dus in die zin, zeg ik ja
Hij 15, ik 20 (of 17/23) nee, dat is mij toch echt een te groot verschil de verkeerde kant op :+
Precies t zelfde hier, idd :D.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:33:06 #137
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163849541
quote:
Ik niet.

Verschillende levensfases. Het kan een tijdje goed gaan hoor maar ze zal vast in een periode komen dat ze verder wil 'rondkijken'.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163849572
Waarom willen alle vrouwen een relatie, zijn er geen vrouwen die van een beetje lol houden en het houden bij een ONS of een beetje scharrelen?
pi_163849590
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:16 schreef Samzz het volgende:
Vanavond weer een date gepland staan. Een simpele, aan het strand naar de zonsondergang kijken :).
Romantisch :) Zouden wij ook wat vaker doen als we wat meer in de buurt woonden van een mooi strand. Volgende maand naar Vlissingen, daar gaat het wat makkelijker :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:35 schreef 0906 het volgende:
Waarom willen alle vrouwen een relatie, zijn er geen vrouwen die van een beetje lol houden en het houden bij een ONS of een beetje scharrelen?
Nee, alle vrouwen op de hele wereld doen niet aan one night stands. Ook allemaal zeer serieus, dus van lol houden ze ook al niet. Wat denk je nou zelf? :D

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 09:37:51 ]
pi_163849709
quote:
Ga toch eens weg met je getroll, ik vraag toch zelf om advies.

Het verschil in levensfases is overigens ook een beetje de drempel om er niet aan te beginnen, vandaar dat ik er naar vroeg.
pi_163850349
Wat reacties verwijderd. Hou het on-topic en geen SC.
  FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2016 @ 10:35:50 #142
364681 over_hedge
pi_163850497
Waarom zou verschillende leven fases een probleem moeten zijn? Ik hoor dit zo vaak. Maar ik zie het probleem niet zo.. Mijn langste relatie was ik ook net klaar met mijn studie en zij ging net beginnen. Nou ging prima :) Lekker boeiend of de 1en net werkt en de andere nog een studie doet. Als het klikt dat klikt het. Maakt weinig uit in wat voor fase je zit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163851329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zou verschillende leven fases een probleem moeten zijn? Ik hoor dit zo vaak. Maar ik zie het probleem niet zo.. Mijn langste relatie was ik ook net klaar met mijn studie en zij ging net beginnen. Nou ging prima :) Lekker boeiend of de 1en net werkt en de andere nog een studie doet. Als het klikt dat klikt het. Maakt weinig uit in wat voor fase je zit.
Levensfase maakt inderdaad niet uit. Wel of je met elkaar qua volwassenheid/gedrag op één lijn zit.
pi_163851369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Hoe gingen jullie om met tijdsbesteding? Als student heb je veel meer vrije tijd en dagen dan een fulltime werkende. Planden jullie alles precies samen zodat je ook écht bij elkaar was (dus zij bijbaan op de momenten dat ze 's middags vrij was?). Ik vind het nu al lastig dat ik 24 uur niks hoor terwijl ik weet dat ze gewoon aan het werk is en ik juist tijd over heb, doe gewoon overdag de dingen die ik zelf leuk vind zoals het hoort...
pi_163851463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Hoe gingen jullie om met tijdsbesteding? Als student heb je veel meer vrije tijd en dagen dan een fulltime werkende. Planden jullie alles precies samen zodat je ook écht bij elkaar was (dus zij bijbaan op de momenten dat ze 's middags vrij was?). Ik vind het nu al lastig dat ik 24 uur niks hoor terwijl ik weet dat ze gewoon aan het werk is en ik juist tijd over heb, doe gewoon overdag de dingen die ik zelf leuk vind zoals het hoort...
Dat merk je vanzelf als je daadwerkelijk aan het daten bent of in een relatie zit. Hoe vaak je elkaar wilt zien en hoeveel de ander bereid is daarvoor te doen verschilt toch per persoon. Lijkt me nu ook nog niet aan de orde. Je kan ook een baan vinden, dan verandert de situatie alweer.

24 uur niks horen vind ik eigenlijk nooit heel prettig, maar dat ben ik. Ook nog niet meegemaakt, tenzij iemand op vakantie was oid. Je klinkt alleen wel als een hele erge claimer.
pi_163851477
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik niet.

Verschillende levensfases. Het kan een tijdje goed gaan hoor maar ze zal vast in een periode komen dat ze verder wil 'rondkijken'.
Dat is wel een issue denk ik ja. Als je op zoek bent naar een serieuze relatie zitten er bij iemand van 17 jaar wel wat meer haken en ogen aan.
  FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2016 @ 11:23:40 #147
364681 over_hedge
pi_163851495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Levensfase maakt inderdaad niet uit. Wel of je met elkaar qua volwassenheid/gedrag op één lijn zit.
Qua gedrag op 1 lijn zitten is wel handig ja. :) Maar levensfase, nee dat niet.
quote:

[..]

Nou wij zagen elkaar over het algemeen alleen in het weekend. Maar dat had andere redenen.
Maar over hoe vaak je elkaar kan zien zou ik je totaal nog geen druk om gaan maken als je nog in de dating fase zit. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163851509
quote:

[..]

Ga je nu hier gewoon weer je topic herhalen?
pi_163851604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf als je daadwerkelijk aan het daten bent of in een relatie zit. Hoe vaak je elkaar wilt zien en hoeveel de ander bereid is daarvoor te doen verschilt toch per persoon. Lijkt me nu ook nog niet aan de orde. Je kan ook een baan vinden, dan verandert de situatie alweer.

24 uur niks horen vind ik eigenlijk nooit heel prettig, maar dat ben ik. Ook nog niet meegemaakt, tenzij iemand op vakantie was oid. Je klinkt alleen wel als een hele erge claimer.
Ik stuur juist niks meer, dus claim niet opzettelijk. Ook omdat er nog geen date is is dat natuurlijk nooit een goed teken, helemaal omdat we dagen onafgebroken aan het appen waren. Wie weet is ze de interesse verloren of heeft iemand anders ontmoet tijdens het uitgaan? Of... bouwt ze de spanning juist op door een paar dagen minder/geen contact ;)
pi_163851645
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga je nu hier gewoon weer je topic herhalen?
Ik ben geen perfecte dater, dus van veel contact naar 24 uur stilte is dan best apart. Er kunnen zoveel verklaringen zijn, en die conclusies trek ik zelf wel als het ook echt stil blijft komende dagen. Hopelijk geen leukere jongen ontmoet tijdens 't stappen.. ze had wel een paar keer laten weten dat ze het goed naar d'r zin had toen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')