Logisch. Die zijn te druk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor vooral berichten vanuit het Erdogan-kamp. Weinig vanuit de militairen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
De verslaggever van NOS in Amsterdam zit gewoon lekker kebab te vreten in tent achter hem en soms even straat op om interviewtje te doen
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de Turkse FOK!kers onder ons; als jullie een plaatje posten met een hoop tekst erbij, willen jullie dan eronder zetten wat er staat?
Het gros kan dat niet lezen namelijk en waarschijnlijk is het wel interessant.
Dank alvast
En daarnaast is het ook raar om te denken dat je met een militaire staatsgreep 'democratie en rechtsstaat' kan herstellen. Dat kan alleen als de meerderheid van de bevolking dat steunt - maar dan zouden die Erdogan niet zo steunen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Ik ben nooit pro-erdogan geweest, zal ik ook nooit zijn. Maar een coup is gewoon slecht voor het land en zorgt voor veel onnodige doden. Derhalve ben ik ertegen. Veel mensen zien de Turken graag creperen, maar dat kunnen jullie mooi vergeten
Nou ja dat dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de Turkse FOK!kers onder ons; als jullie een plaatje posten met een hoop tekst erbij, willen jullie dan eronder zetten wat er staat?
Dank alvast
"Het volk" bestaat niet. Het is maar een deel ervan. Het hangt er van af hoeveel mensen bereid zijn om actie te ondernemen tegen het leger. Protesteren gaat nu niet helpen, maar ik denk niet dat al dat volk bereid is zich op de militairen te werpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:16 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat mislukken, zonder de steun van het volk ga je het lastig krijgen.
#werkenbijdeNOSquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
De verslaggever van NOS in Amsterdam zit gewoon lekker kebab te vreten in tent achter hem en soms even straat op om interviewtje te doen
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die staatsgreep in Egypte paar jaar terug werd ook niet door iedereen geaccepteerd joh
Je hoort mij niet zeggen dat de staatsgreep gaat lukken, maar zeggen dat hij zal falen omdat er protesten zijn is onzin.
Nouja, het leger heeft natuurlijk zijn eigen communicatielijnen, die zijn waarschijnlijk niet doorbroken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Was toch al in kannen en kruiken? Erdo die communiceert via phone en internet nb?
haha xD zo grappig idd genocide.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Klummie het volgende:
Gewoon met scherp schieten, kijken of ze dan nog zo hard lopen voor die geitenneuker. Simpel volk
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:30Het is een beetje House of Cards, maar dan in het echt. reageer retweet
Skynews heeft gewoon een livestream op de site.quote:
Veel prijzenknallers ookquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde van heftige gevechten tussen een all-inclusive resort en een budget-hostel.
Daarom denk ik dus dat het opgezet is. Een staatsgreep kan niet echt lukken als je niet alle media in de hand hebt. Het is één en al berichtgeving vanuit AKP kamp en niks vanuit de militairen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor vooral berichten vanuit het Erdogan-kamp. Weinig vanuit de militairen.
Ah daar is de jij stemt PVV post weer. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:16 schreef Knudde het volgende:
[..]
Lekker boeiend, pvv tokkies zoals jij neem ik anders ook nooit serieus
Idd, interessant gedoe van die clapyourshitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Dank alvast
Ze wachten todat ze een rede hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Djoetma het volgende:
Tsja, dat leger gaat natuurlijk niet op mensen schieten...
Er schijnt zelfs sprake te zijn van een Russische invasie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde van heftige gevechten tussen een all-inclusive resort en een budget-hostel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Klummie het volgende:
Gewoon met scherp schieten, kijken of ze dan nog zo hard lopen voor die geitenneuker. Simpel volk
De opstand of de opstand tegen de opstand?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die beelden van RTL net.. werd daar gewoon de halve opstand neergeknald?
Iedereen is nu op straat, het gaat echt niet meer lukken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die staatsgreep in Egypte paar jaar terug werd ook niet door iedereen geaccepteerd joh
Je hoort mij niet zeggen dat de staatsgreep gaat lukken, maar zeggen dat hij zal falen omdat er protesten zijn is onzin.
Hou op. Ik ga niet all-in daar zitten. Dit was op de centrale straat waar ik gok nu miljoenmiljard mensen staan - of niet. Daar ben ik benieuwd naar, niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:19 schreef Infection het volgende:
Zag zojuist ook beelden op RTL Nieuws van het volk die beschoten werd door het leger.
Ja dat is moeilijk zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De opstand of de opstand tegen de opstand?
quote:Oud premier Davutoglu
"Dit is niet de manier. Als je ontevreden bent met de regering, dan reken je af tijdens de verkiezingen. Turkije wordt geregeerd door de wil van het volk en niemand zal toestaan dat de Turkse Strijdkrachten zullen worden misbruikt tegen de wil van het volk. Turkije wordt geregeerd vanuit Ankara en niet vanuit Pensylvania (woonplaats Gülen)."
Moest van facetime Erdo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zag net iemand een trap verkopen aan een tank.
Dafaq, alsof dat helpt.
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:19:21BREAKING: Tanks open fire around Turkish parliament building; gunfire heard at Istanbul airport, witnesses say - @Reuters reageer retweet
quote:EU-bron: coup niet van 'paar kolonels'
Gisteren, 23:57
BRUSSEL - De poging tot een staatsgreep in Turkije lijkt goed voorbereid en is niet het werk van ,,een paar kolonels''. Dat heeft een bron bij de Europese Unie verklaard die Turkije als kandidaat-lidstaat in de gaten houdt.
,,Het ziet er uit als een relatief goed georkestreerde coup door een substantieel deel van het leger, niet van een paar kolonels'', aldus de bron. ,,Gezien de schaal van de operatie is het moeilijk voor te stellen dat ze vlak voor de overwinning zullen stoppen''.
dankjequote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef delano.888 het volgende:
Livestreams
Sky news live:
CNN live:
http://www.livenewsbox.com/american/cnn-news-usa.html
& http://www.playlivenewz.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
huh?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs sprake te zijn van een Russische invasie.
Nooit gedacht dat ik dit ook maar een beetje kon denken. Maar ja, het knaagt wel nu een beetje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus dat het opgezet is. Een staatsgreep kan niet echt lukken als je niet alle media in de hand hebt. Het is één en al berichtgeving vanuit AKP kamp en niks vanuit de militairen.
Erg vaag allemaal.
En als er wel wat is dan is het Israel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Die Nederturken bij de NOS net.
"De media maakt er een spektakel van er is niks aan de hand."
"Ons hart ligt in Turkije"
Zo heerlijk stereotype.
Ja. En 'onze regering'quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Die Nederturken bij de NOS net.
"De media maakt er een spektakel van er is niks aan de hand."
"Ons hart ligt in Turkije"
Zo heerlijk stereotype.
Op het parlement ja. Burgers schijnen ook beschoten te worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Murdera het volgende:
Tanks hebben het vuur geopend hoorde ik?
twitter:CharlesBAnthony twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:05:25Firefight between unknown forces in Ankara, Turkey. Via İHA Son Dakika https://t.co/JoKJTj5wVn reageer retweet
twitter:JeremyCliffe twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:20:19German police have cordoned off Turkish embassy https://t.co/SqxXePprBG reageer retweet
Alles wat Erdogan niet leuk vindt, wordt verwijderdquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is FOK! moderatie in actie.
Ik dacht dat er burgers op weg redenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Murdera het volgende:
Tanks hebben het vuur geopend hoorde ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |