Logisch. Die zijn te druk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor vooral berichten vanuit het Erdogan-kamp. Weinig vanuit de militairen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
De verslaggever van NOS in Amsterdam zit gewoon lekker kebab te vreten in tent achter hem en soms even straat op om interviewtje te doen
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de Turkse FOK!kers onder ons; als jullie een plaatje posten met een hoop tekst erbij, willen jullie dan eronder zetten wat er staat?
Het gros kan dat niet lezen namelijk en waarschijnlijk is het wel interessant.
Dank alvast
En daarnaast is het ook raar om te denken dat je met een militaire staatsgreep 'democratie en rechtsstaat' kan herstellen. Dat kan alleen als de meerderheid van de bevolking dat steunt - maar dan zouden die Erdogan niet zo steunen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:13 schreef xminator het volgende:
Ik ben nooit pro-erdogan geweest, zal ik ook nooit zijn. Maar een coup is gewoon slecht voor het land en zorgt voor veel onnodige doden. Derhalve ben ik ertegen. Veel mensen zien de Turken graag creperen, maar dat kunnen jullie mooi vergeten
Nou ja dat dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de Turkse FOK!kers onder ons; als jullie een plaatje posten met een hoop tekst erbij, willen jullie dan eronder zetten wat er staat?
Het gros kan dat niet lezen namelijk en waarschijnlijk is het wel interessant.
Dank alvast
"Het volk" bestaat niet. Het is maar een deel ervan. Het hangt er van af hoeveel mensen bereid zijn om actie te ondernemen tegen het leger. Protesteren gaat nu niet helpen, maar ik denk niet dat al dat volk bereid is zich op de militairen te werpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:16 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat mislukken, zonder de steun van het volk ga je het lastig krijgen.
#werkenbijdeNOSquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
De verslaggever van NOS in Amsterdam zit gewoon lekker kebab te vreten in tent achter hem en soms even straat op om interviewtje te doen
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die staatsgreep in Egypte paar jaar terug werd ook niet door iedereen geaccepteerd joh
Je hoort mij niet zeggen dat de staatsgreep gaat lukken, maar zeggen dat hij zal falen omdat er protesten zijn is onzin.
Nouja, het leger heeft natuurlijk zijn eigen communicatielijnen, die zijn waarschijnlijk niet doorbroken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Was toch al in kannen en kruiken? Erdo die communiceert via phone en internet nb?
haha xD zo grappig idd genocide.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Klummie het volgende:
Gewoon met scherp schieten, kijken of ze dan nog zo hard lopen voor die geitenneuker. Simpel volk
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:52:30Het is een beetje House of Cards, maar dan in het echt. reageer retweet
Skynews heeft gewoon een livestream op de site.quote:
Veel prijzenknallers ookquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde van heftige gevechten tussen een all-inclusive resort en een budget-hostel.
Daarom denk ik dus dat het opgezet is. Een staatsgreep kan niet echt lukken als je niet alle media in de hand hebt. Het is één en al berichtgeving vanuit AKP kamp en niks vanuit de militairen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor vooral berichten vanuit het Erdogan-kamp. Weinig vanuit de militairen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |