Ah daar is de jij stemt PVV post weer. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:16 schreef Knudde het volgende:
[..]
Lekker boeiend, pvv tokkies zoals jij neem ik anders ook nooit serieus
Idd, interessant gedoe van die clapyourshitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de Turkse FOK!kers onder ons; als jullie een plaatje posten met een hoop tekst erbij, willen jullie dan eronder zetten wat er staat?
Het gros kan dat niet lezen namelijk en waarschijnlijk is het wel interessant.
Dank alvast
Ze wachten todat ze een rede hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Djoetma het volgende:
Tsja, dat leger gaat natuurlijk niet op mensen schieten...
Er schijnt zelfs sprake te zijn van een Russische invasie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde van heftige gevechten tussen een all-inclusive resort en een budget-hostel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Klummie het volgende:
Gewoon met scherp schieten, kijken of ze dan nog zo hard lopen voor die geitenneuker. Simpel volk
De opstand of de opstand tegen de opstand?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die beelden van RTL net.. werd daar gewoon de halve opstand neergeknald?
Iedereen is nu op straat, het gaat echt niet meer lukken.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die staatsgreep in Egypte paar jaar terug werd ook niet door iedereen geaccepteerd joh
Je hoort mij niet zeggen dat de staatsgreep gaat lukken, maar zeggen dat hij zal falen omdat er protesten zijn is onzin.
Hou op. Ik ga niet all-in daar zitten. Dit was op de centrale straat waar ik gok nu miljoenmiljard mensen staan - of niet. Daar ben ik benieuwd naar, niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde van heftige gevechten tussen een all-inclusive resort en een budget-hostel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:19 schreef Infection het volgende:
Zag zojuist ook beelden op RTL Nieuws van het volk die beschoten werd door het leger.
Ja dat is moeilijk zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De opstand of de opstand tegen de opstand?
quote:Oud premier Davutoglu
"Dit is niet de manier. Als je ontevreden bent met de regering, dan reken je af tijdens de verkiezingen. Turkije wordt geregeerd door de wil van het volk en niemand zal toestaan dat de Turkse Strijdkrachten zullen worden misbruikt tegen de wil van het volk. Turkije wordt geregeerd vanuit Ankara en niet vanuit Pensylvania (woonplaats Gülen)."
Moest van facetime Erdo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zag net iemand een trap verkopen aan een tank.
Dafaq, alsof dat helpt.
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 00:19:21BREAKING: Tanks open fire around Turkish parliament building; gunfire heard at Istanbul airport, witnesses say - @Reuters reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |