Werkt nog hierquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef b2py het volgende:
sociale media (FB, Twitter, YT) inmiddels plat, Instagram & Vimeo nog onlinetwitter:monasaliba twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:04:39Access to social media restricted in #Turkey reageer retweet
Het is een mening. Gulenisten zijn gelovig, maar willen niet dat staat en geloof één worden. AKP wil dit juist wel. Gulenisten zijn al decennia lang aanwezig in Turkije, nooit last van gehad. Ook de eerste jaren van AKP niet, totdat AKP ze als zondebok ging gebruiken om steeds meer macht naar zich toe te trekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:06 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Is dat een mening of een feit. Ik had even gegoogled en daar werd hij juist neergezet als een zeer gematigd gelovige, die nadrukkelijk de dialoog met andere religies zoekt ook.
twitter:zerohedge twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:09:27MARTIAL LAW DECLARED ACROSS TURKEY UNTIL FURTHER NOTICE: TRT reageer retweet
Met een fles knoflooksausquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef Infection het volgende:
Lust wel een Turkse pizza nu eigenlijk.
In eerste instantie de legertop, afhankelijk van hun strategie zullen ze of snel verkiezingen uitschrijven maar er zijn ook landen waarbij de ene dictator de ander opvolgt...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef HighVolume het volgende:
Maar wie gaat erdogan vervangen dan? Komen neem ik aan verkiezingen ?
Nog nooit eerder een coupe meegmaakt....
Martial Lawquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:zerohedge twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:09:27MARTIAL LAW DECLARED ACROSS TURKEY UNTIL FURTHER NOTICE: TRT reageer retweet
Nee we hebben hier alleen Erdogan fanboys..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Pap89 het volgende:
Al oude mercedesen toeterend door de straten?
Jij schat de kiezer in NL hoog in... In maart is iedereen dit weer vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is ook wel gedaan met dan soort politici in NL, denk ik, ben benieuwd wat het wordt bij de verkiezingen.
Die zitten nu waarschijnlijk in Turkije vakantie te vieren en daar is nu geen internet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
Al die Erdogan-users zijn er ineens niet meer
Die mag door naar Brave New World hierquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL correspondent zou hij de coupe in scene hebben gezet?
statement from a few rebelsquote:
Of ze het nu wel of niet wisten boeit niet. Internet zorgt wel voor genoeg BNW theorieen dat de EU en de VS de veroorzakers zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of de EU en de VS niet toch al wisten dat het leger dit van plan was. Als het leger goodwill wil kweken zullen ze dit toch wel ergens hebben laten landen via geheime diensten
duidelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In eerste instantie de legertop, afhankelijk van hun strategie zullen ze of snel verkiezingen uitschrijven maar er zijn ook landen waarbij de ene dictator de ander opvolgt...
Staat van Belegquote:
Eerste berichten kwamen toen al. Kijk maar hoe laat deze reeks is geopend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ver voor tienen al begonnen... Voorkennis
http://www.valuta.nl/turkse_lira
Ik zei al ze mogen de Nederturken ook wel bedanken voor deze situatie. Het overgrote deel was pro-Erdogan. Alle kritiek ten spijt maar ze zagen altijd een complot in. Het is natuurlijk makkelijk stemmen vanuit NL en zeker als je maar één keer per jaar in het Beste Land Ter Wereld bent. Een politieke visie van een uilskuiken. Het zijn niet meer dan populisten. Ze vallen voor wat woorden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:46:48Rutte reageert op militaire coup: 'Dit is waarom het zo belangrijk is om 30 jaar lang te bezuinigen op Defensie.' #Turkey reageer retweet
Nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ach hou toch op.
Het rijk van sultan Erdogan is ten einde. Turkije gaat weer terugkeren naar daar waar Atatürk het wou hebben: seculier. En daarmee basta.
https://www.reddit.com/live/x9gf3donjlkqquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
WHAT THE FUCK GEBEURT ER JONGENS
vertel het me
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gangquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
vertel het me
Ludo is weer terug bij Janinequote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
vertel het me
Is een staatsgreep niet een van de voorwaarden voor toetreding?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef LXIV het volgende:
En dan te bedenken dat Peggold zich nog hard heeft proberen te maken voor een visum voor alle 70 miljoen Turken into Europa!
Die zijn hun oogjes uit aan het wrijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kapsalonnetje gescoord. Ingredienten net zo onduidelijk als deze coup.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Physsic het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:46:48Rutte reageert op militaire coup: 'Dit is waarom het zo belangrijk is om 30 jaar lang te bezuinigen op Defensie.' #Turkey reageer retweet
Hey! Ikkuh niet hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee we hebben hier alleen Erdogan fanboys..
Wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL correspondent zou hij de coupe in scene hebben gezet?
Riepen ze ook in Egypte.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef alopio het volgende:
Als het leger doet wat ze nu zeggen, dus de seculiere staat herstellen, mensenrechten gaan respecteren, de afspraken met Europa nakomen, dan is het een positief scenario
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:11:35Avondklok in heel Turkije. (Leger) reageer retweet
Ik snap er geen flikker van maat, praat me eens bij in 4 zinnenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang
Succes
Het leger neemt het over van de regering. Bij de coup van 1980 duurde het drie jaar voordat het leger vertrok...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef HighVolume het volgende:
Maar wie gaat erdogan vervangen dan? Komen neem ik aan verkiezingen ?
Nog nooit eerder een coupe meegmaakt....
Weet niet, zit in een hotel hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef b2py het volgende:
Z
[..]
Zou aan je DNS kunnen liggen als ik het goed lees, ene doet het wel, andere niet ofzo
Nederlandse Turken moeten gewoon hun bek houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik zei al ze mogen de Nederturken ook wel bedanken voor deze situatie. Het overgrote deel was pro-Erdogan. Alle kritiek ten spijt maar ze zagen altijd een complot in. Het is natuurlijk makkelijk stemmen vanuit NL en zeker als je maar één keer per jaar in het Beste Land Ter Wereld bent. Een politieke visie van een uilskuiken. Het zijn niet meer dan populisten. Ze vallen voor wat woorden.
Staatsgreepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van maat, praat me eens bij in 4 zinnen
Ik denk het niet. Dit is heel goed voorbereid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of die aanslag in Nice gisteren nog van invloed is geweest op het besluit om nu in te grijpen.
Chaos in Turkijequote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van maat, praat me eens bij in 4 zinnen
Ja, lekker duidelijkquote:
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:12:41BREAKING: Shots at Turkish interior ministry #Turkeycoup Erdogan statement expected soon https://t.co/B86WmvscrR https://t.co/tBU6BUxVv0 reageer retweet
Vroeg ik me ook al af, het enige wat ze zegt is dat ze niet in Bodrum isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van contact met deze mevrouw bij de NOS?
Precies. Eigenlijk niet goed om een militaire coup toe te juichen maar dit zou best eens een positief effect kunnen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef alopio het volgende:
Als het leger doet wat ze nu zeggen, dus de seculiere staat herstellen, mensenrechten gaan respecteren, de afspraken met Europa nakomen, dan is het een positief scenario
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:11:08PHOTO: Soldiers have reportedly taken control of state broadcaster TRT . - @Jakoben1789 https://t.co/pw4YzVcE87 reageer retweet
Dat kun je wel stellen ja, zeker voor zo'n enorm land gaat dit toch vrij snel en relatief zonder geweld waarbij burgers betrokken rakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dit is heel goed voorbereid.
twitter:FT twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:37:22LATEST: The Greek military has put its forces on alert following reports of an attempted military coup in Turkey https://t.co/Cd7oVcyVuy reageer retweet
Ze is Turks en spreekt accentloos Nederlandsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Nare reacties inderdaad. Vind Erdoğan een akelige dictator maar wens geen enkel volk een burgeroorlog toe.quote:
twitter:neontaster twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:12:40People cheering the military. #Turkey https://t.co/8jgIpr9oli reageer retweet
Hoezo dit dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:FT twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:37:22LATEST: The Greek military has put its forces on alert following reports of an attempted military coup in Turkey https://t.co/Cd7oVcyVuy reageer retweet
Die moet je in de gaten houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze is Turks en spreekt accentloos Nederlands
Snel! Zoek een Turk met een mening!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
Cyprus?quote:
Voorzorg. Het blijft een buurland waarmee de verhoudingen niet heel best zijnquote:
Lekker voor jequote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Daar gaat mijn vakantie volgende week.
Omdat het een buurland is natuurlijk. Zouden wij ook doen als er een coup in België zou worden gepleegd.quote:
Thuis blijvenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:15 schreef Zelfscanner het volgende:
Daar gaat mijn vakantie volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |