Werkt nog hierquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef b2py het volgende:
sociale media (FB, Twitter, YT) inmiddels plat, Instagram & Vimeo nog onlinetwitter:monasaliba twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:04:39Access to social media restricted in #Turkey reageer retweet
Het is een mening. Gulenisten zijn gelovig, maar willen niet dat staat en geloof één worden. AKP wil dit juist wel. Gulenisten zijn al decennia lang aanwezig in Turkije, nooit last van gehad. Ook de eerste jaren van AKP niet, totdat AKP ze als zondebok ging gebruiken om steeds meer macht naar zich toe te trekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:06 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Is dat een mening of een feit. Ik had even gegoogled en daar werd hij juist neergezet als een zeer gematigd gelovige, die nadrukkelijk de dialoog met andere religies zoekt ook.
twitter:zerohedge twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:09:27MARTIAL LAW DECLARED ACROSS TURKEY UNTIL FURTHER NOTICE: TRT reageer retweet
Met een fles knoflooksausquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef Infection het volgende:
Lust wel een Turkse pizza nu eigenlijk.
In eerste instantie de legertop, afhankelijk van hun strategie zullen ze of snel verkiezingen uitschrijven maar er zijn ook landen waarbij de ene dictator de ander opvolgt...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef HighVolume het volgende:
Maar wie gaat erdogan vervangen dan? Komen neem ik aan verkiezingen ?
Nog nooit eerder een coupe meegmaakt....
Martial Lawquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:zerohedge twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:09:27MARTIAL LAW DECLARED ACROSS TURKEY UNTIL FURTHER NOTICE: TRT reageer retweet
Nee we hebben hier alleen Erdogan fanboys..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef Pap89 het volgende:
Al oude mercedesen toeterend door de straten?
Jij schat de kiezer in NL hoog in... In maart is iedereen dit weer vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is ook wel gedaan met dan soort politici in NL, denk ik, ben benieuwd wat het wordt bij de verkiezingen.
Die zitten nu waarschijnlijk in Turkije vakantie te vieren en daar is nu geen internet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
Al die Erdogan-users zijn er ineens niet meer
Die mag door naar Brave New World hierquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL correspondent zou hij de coupe in scene hebben gezet?
statement from a few rebelsquote:
Of ze het nu wel of niet wisten boeit niet. Internet zorgt wel voor genoeg BNW theorieen dat de EU en de VS de veroorzakers zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of de EU en de VS niet toch al wisten dat het leger dit van plan was. Als het leger goodwill wil kweken zullen ze dit toch wel ergens hebben laten landen via geheime diensten
duidelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In eerste instantie de legertop, afhankelijk van hun strategie zullen ze of snel verkiezingen uitschrijven maar er zijn ook landen waarbij de ene dictator de ander opvolgt...
Staat van Belegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |