Zowel gevlucht als gearresteerd, zowel in Mongolië als in Turkije.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:04 schreef onlogisch het volgende:
Trans: #Erdogan has been arrested. Military Chief of Staff arrested. Head of intelligence service missing. #Turkey https://t.co/OEenO8stJG
De Grieken schijnen, als het waar is, al snel ingelicht te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of de EU en de VS niet toch al wisten dat het leger dit van plan was. Als het leger goodwill wil kweken zullen ze dit toch wel ergens hebben laten landen via geheime diensten
twitter:monasaliba twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:04:39Access to social media restricted in #Turkey reageer retweet
Kapsalonnetje gescoord. Ingredienten net zo onduidelijk als deze coup.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef Infection het volgende:
Lust wel een Turkse pizza nu eigenlijk.
Voor pro-Erdo's is hij de duivel. Hij is zeg maar wat moslims zijn voor de mensen die Wilders aanhangen. De as van al het kwaad en alles wat misgaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:06 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Is dat een mening of een feit. Ik had even gegoogled en daar werd hij juist neergezet als een zeer gematigd gelovige, die nadrukkelijk de dialoog met andere religies zoekt ook.
Ach hou toch op.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat Gulenisten een stuk extremere gelovigen zijn en al jaren proberen de macht over te nemen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef DSVM het volgende:
-Vertel wat je hebt gezien
-Een helicopter...
stilte
Het is ook wel gedaan met dan soort politici in NL, denk ik, ben benieuwd wat het wordt bij de verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef LXIV het volgende:
En dan te bedenken dat Peggold zich nog hard heeft proberen te maken voor een visum voor alle 70 miljoen Turken into Europa!
Denk ik ook. Ze zullen wel via omwegen geinformeerd hebben of ze toestemming kregen dit te doen. Anders heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of de EU en de VS niet toch al wisten dat het leger dit van plan was. Als het leger goodwill wil kweken zullen ze dit toch wel ergens hebben laten landen via geheime diensten
Ik weet het beter als jij denk ik. Een man die religieuze samenwerking wil, Multi-partijen democratie, tegen provocatie van Israël is en voor vrouwenrechten is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie inhoudelijke reactie. Bedankt voor de ontkrachting![]()
![]()
Als je niet weet wie Fetullah Gulen is, is dat oké hoor
Hahhahahah, je vergeet de avondklok. Dus flink stappen kun je ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Wie gaat er binnenkort naar Turkije op vakantie? Ziet er gezellig uit dat Istanbul. Tankje hier straaljager daar.
Het enige wat er gaat gebeuren is dat er een flinke zuivering in het zuid-oosten van Turkije en Syrië gaat plaatsvinden als deze coup lukt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ach hou toch op.
Het rijk van sultan Erdogan is ten einde. Turkije gaat weer terugkeren naar daar waar Atatürk het wou hebben: seculier. En daarmee basta.
Je bent nogal moordlustig aangelegd vanavond, is het niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze slim zijn executeren ze die meteen op een achterafveldje. Dan is er no way back.
Voetbalt Turkije vanavond? Zo stil op straat.quote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zoveel Erdogan fanboys en toch ziet het er naar uit dat de coup gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |