quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Physsic het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:46:48Rutte reageert op militaire coup: 'Dit is waarom het zo belangrijk is om 30 jaar lang te bezuinigen op Defensie.' #Turkey reageer retweet
Riepen ze ook in Egypte.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef alopio het volgende:
Als het leger doet wat ze nu zeggen, dus de seculiere staat herstellen, mensenrechten gaan respecteren, de afspraken met Europa nakomen, dan is het een positief scenario
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:11:35Avondklok in heel Turkije. (Leger) reageer retweet
Ik snap er geen flikker van maat, praat me eens bij in 4 zinnenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang
Succes
Het leger neemt het over van de regering. Bij de coup van 1980 duurde het drie jaar voordat het leger vertrok...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:09 schreef HighVolume het volgende:
Maar wie gaat erdogan vervangen dan? Komen neem ik aan verkiezingen ?
Nog nooit eerder een coupe meegmaakt....
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Physsic het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:46:48Rutte reageert op militaire coup: 'Dit is waarom het zo belangrijk is om 30 jaar lang te bezuinigen op Defensie.' #Turkey reageer retweet
Weet niet, zit in een hotel hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:10 schreef b2py het volgende:
Z
[..]
Zou aan je DNS kunnen liggen als ik het goed lees, ene doet het wel, andere niet ofzo
Nederlandse Turken moeten gewoon hun bek houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ik zei al ze mogen de Nederturken ook wel bedanken voor deze situatie. Het overgrote deel was pro-Erdogan. Alle kritiek ten spijt maar ze zagen altijd een complot in. Het is natuurlijk makkelijk stemmen vanuit NL en zeker als je maar één keer per jaar in het Beste Land Ter Wereld bent. Een politieke visie van een uilskuiken. Het zijn niet meer dan populisten. Ze vallen voor wat woorden.
Staatsgreepquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van maat, praat me eens bij in 4 zinnen
Ik denk het niet. Dit is heel goed voorbereid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af of die aanslag in Nice gisteren nog van invloed is geweest op het besluit om nu in te grijpen.
Chaos in Turkijequote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van maat, praat me eens bij in 4 zinnen
Ja, lekker duidelijkquote:
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:12:41BREAKING: Shots at Turkish interior ministry #Turkeycoup Erdogan statement expected soon https://t.co/B86WmvscrR https://t.co/tBU6BUxVv0 reageer retweet
Vroeg ik me ook al af, het enige wat ze zegt is dat ze niet in Bodrum isquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van contact met deze mevrouw bij de NOS?
Precies. Eigenlijk niet goed om een militaire coup toe te juichen maar dit zou best eens een positief effect kunnen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:12 schreef alopio het volgende:
Als het leger doet wat ze nu zeggen, dus de seculiere staat herstellen, mensenrechten gaan respecteren, de afspraken met Europa nakomen, dan is het een positief scenario
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:11:08PHOTO: Soldiers have reportedly taken control of state broadcaster TRT . - @Jakoben1789 https://t.co/pw4YzVcE87 reageer retweet
Dat kun je wel stellen ja, zeker voor zo'n enorm land gaat dit toch vrij snel en relatief zonder geweld waarbij burgers betrokken rakenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dit is heel goed voorbereid.
twitter:FT twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 22:37:22LATEST: The Greek military has put its forces on alert following reports of an attempted military coup in Turkey https://t.co/Cd7oVcyVuy reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |