http://www.nu.nl/buitenla(...)en-aanslag-nice.htmlquote:Lokale justitie spreekt van zeker 60 doden na aanslag Nice
In het Franse Nice is donderdagavond een vrachtwagen op het publiek ingereden. Autoriteiten spreken van minstens zestig doden en honderd gewonden.
De inzittende in de vrachtwagen zou daarna in een vuurgevecht zijn geraakt met Franse anti-terreureenheden. De chauffeur van het voertuig is daarbij mogelijk gedood. Een tweede inzittende is mogelijk op de vlucht geslagen, melden verschillende media, maar officieel is dit nog niet bevestigd.
Na het incident, dat plaatsvond op het Promenade des Anglais, de boulevard van Nice, brak paniek uit en sloegen mensen op de vlucht. Op de boulevard waren veel mensen bijeen om te kijken naar een vuurwerkshow.
In de stad zijn veel mensen op de been vanwege Quatorze Juillet, de nationale feestdag van Frankrijk.
De autoriteiten hebben mensen opgeroepen om binnen te blijven. Op Twitter bieden verschillende inwoners uit Nice toeristen onderdak aan. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt uit of er Nederlanders betrokken zijn geraakt bij de aanslag.
De Franse president Francois Hollande is op weg naar Parijs voor een crisisoverleg.
Goede inhoudelijke post.quote:
Gelukkig is Thijs veilig.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:53:44Lees met afschuw wat er gebeurd is in Nice. Hou je taai, Frankrijk, hou je taai. reageer retweet
Rot eens op met deze bagger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GeenStijl en de FP
Wat een heerlijke mediums om je politieke mening te vormen![]()
lachwekkend figuur
Ja hallo.. dit is echt niet de schuld van IS hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan heb ik ook altijd een AK47 direct binnen handbereik inderdaad!
TAK is een groepje van afvallige PKK-ers. Volgens mij is de lijn Ocalan veel verstandiger.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daarom steunt de beroemde pkk'er Karayilan TAK met zijn aanslagen zeker. Jullie moeten ook afgemaakt worden net als die andere terroristen
Gewoon zeggen dat iedereen lachwekkend is, dan lijk je heel slim. of zo.quote:
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:47:56@pvdmeersch witte vrachtwagen verscheen uit het niets in de mensenmassa en kwam 20m voor mijn neus tot stilstand. Vervolgens met pistool 1/2 reageer retweet
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:48:20@pvdmeersch uit het raam schoten gelost, sinds dat moment ben ik gaan rennen 2/2 reageer retweet
Media*quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GeenStijl en de FP
Wat een heerlijke mediums om je politieke mening te vormen![]()
lachwekkend figuur
Waarom zou ik?quote:
Ze kunnen alleen niet rijden inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja hallo.. dit is echt niet de schuld van IS hoor.
Islam is vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Truck rijdt over boulevard
* Politie vuurt
* Truck versneltSometimes I like to hang out with people who aren't that bright, you know, just to see how the other half lives.
Video in de tweet.twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:01:06BREAKING VIDEO: German citizen broadcasting the start of the attack as truck starts to pick up his speed https://t.co/Aiq9ABROoA reageer retweet
Pkk zijn ook terroristen die bomauto's gebruiken. pkk/IS/tak/al qaeeda tomatos tomatoes.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
TAK is een groepje van afvallige PKK-ers. Volgens mij is de lijn Ocalan veel verstandiger.
Bedankt voor je doodsbedreiging trouwens, geen idee wie "jullie" zijn verder.
Nogmaals, off topique dus ik ga niet meer reageren. Het gaat niet over de PKK hier.
Dit.quote:
Turkije staat op nr 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef Nober het volgende:
Hoeveel staat het nu qua aanslagen tussen Frankrijk en Turkije sinds 1 augustus 2014.
Of over de Amerikaanse Oorlogsmachine.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef Triggershot het volgende:
Idd, laat het gebagger rondom PKK e.d. achterwege aub.
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa hebben gehaald.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nu IS geen grondgebied meer heeft gaat dit gewoon meer gebeuren helaas.
Neen, als je dat niet relevant acht dan ben je echt onwetend over de jankliederen van de jihadisten.quote:
Brenner zijn moment of famequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:02 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:47:56@pvdmeersch witte vrachtwagen verscheen uit het niets in de mensenmassa en kwam 20m voor mijn neus tot stilstand. Vervolgens met pistool 1/2 reageer retweet
twitter:BrennerBouwman twitterde op donderdag 14-07-2016 om 23:48:20@pvdmeersch uit het raam schoten gelost, sinds dat moment ben ik gaan rennen 2/2 reageer retweet
Inderdaad, Turkije heeft naast IS aanslagen ook Koerdische pkk aanslagen.quote:
Nice dichterbij dan Parijs, Brussel?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
Het komt nu wel heel dichtbij!11!!1!
Zou het in Nederland ook kunnen gebeuren?????
Veranderen jullie ook even jullie profiel foto in een franse vlag!!!11!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat horen we ook al jaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef hpeopjes het volgende:
Het is nu wachten op een aanslag in Nederland. Nog net ff voor de verkiezingen waarschijnlijk.
Dan maar omwetend.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neen, als je dat niet relevant acht dan ben je echt onwetend over de jankliederen van de jihadisten.
hij probeert die vrachtwagen van de weg te duwenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Pkk zijn ook terroristen die bomauto's gebruiken. pkk/IS/tak/al qaeeda tomatos tomatoes.
Echt he. The fock doen die mocro's?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef MikeRoss het volgende:
Filmpje van de vrachtwagen (geen gewonden/doden te zien)Komt ook iemand op motor aanrijden die vervolgens op truck probeert te klimmen als de truck gaat versnellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Truck rijdt over boulevard
* Politie vuurt
* Truck versnelt
Ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ka de jeuk verklaren mensen! Lekkerbek besteld bij de visboer. Was zeker geen kabeljauw maar giftige en ongezonde pangafilet.²
Hij doet het overigens wel prima, voor een zo te zien vrij jonge ooggetuige die door honderd mensen van alles gevraagd wordt.quote:
Alleen al met IS op nr 1, maar goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Inderdaad, Turkije heeft naast IS aanslagen ook Koerdische pkk aanslagen.
Je moet ook geen vis bij een islamitische "visboer" bestellen heh.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ka de jeuk verklaren mensen! Lekkerbek besteld bij de visboer. Was zeker geen kabeljauw maar giftige en ongezonde pangafilet.²
Nee, want dan ben je weer een racist. En dan weten de linkse grachtengordel niet hoe snel ze alles op tv weer moeten goed lullen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa gehaald hebben.
Zo langzamerhand mogen we toch wel concluderen dat de huidige Europese leiders niets anders dan levensgevaarlijke gekken zijn. Maar wat ik echt bizar vind is hoe wij, de burger, er een beetje autistisch bij staat te kijken en we zonder slag of stoot toelaten dat de Europese politici terrorisme op steeds grotere schaal naar ons toe brengen. Hoe lang laten we nog met onze levens spelen??
Ik zeg NEXIT!
Hehe. 😂😂😂Simpele.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa hebben gehaald.
Zo langzamerhand mogen we toch wel concluderen dat de huidige Europese leiders niets anders dan levensgevaarlijke gekken zijn. Maar wat ik echt bizar vind is hoe wij, de burger, er een beetje autistisch bij staat te kijken en we zonder slag of stoot toelaten dat de Europese politici terrorisme op steeds grotere schaal naar ons toe brengen. Hoe lang laten we nog met onze levens spelen??
Ik zeg NEXIT!
Het was al dichterbij met Zaventem.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ook zelf de politiek ingaan en het beter doen als je het werkelijk zo erg vindt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa gehaald hebben.
Ik zeg NEXIT!
Houd op man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef hpeopjes het volgende:
Het is nu wachten op een aanslag in Nederland. Nog net ff voor de verkiezingen waarschijnlijk.
Zo, ben je toch nog even lollig geweest op de late avond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar het was dus 1 iemand.. en nergens staat dat die iemand een moslim of een alien was...
We nemen er nog een.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:05 schreef superniger het volgende:
Hebben onze politici al hierover getweet?
Hij is nu bijna in Marseille.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:02 schreef Zolderkamer het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Inderdaad, Turkije heeft naast IS aanslagen ook Koerdische pkk aanslagen.
Nee hij probeert op de truck te klimmen, hangt ook stukje aan truck als die weer vaart maakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die gaat er langs.. gaat remmen.. valt om
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Seamonkey- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Standaard op fok! nieuw hier?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo, ben je toch nog even lollig geweest op de late avond.
Echt waar?? Vond je dat ook zo eng? Zo dichtbij!!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was al dichterbij met Zaventem.
Legendarisch man.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Zwitserland aan gaat vallen doe je ook gewoon echt niet meer mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Houd op man.
Waarom zijn de Europese aanslagen al 2 keer in Frankrijk (3 met Charlie Hebdo) geweest en 1 keer in België, en is Nederland de logische volgende staat terwijl Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Polen, Zwitserland, Italië ook nog niet zijn geweest?
Ja he! Heb je je profielfoto al veranderd?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo, ben je toch nog even lollig geweest op de late avond.
In Polen wonen geen Moslims en in het VK binnemkort ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Houd op man.
Waarom zijn de Europese aanslagen al 2 keer in Frankrijk (3 met Charlie Hebdo) geweest en 1 keer in België, en is Nederland de logische volgende staat terwijl Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Polen, Zwitserland, Italië ook nog niet zijn geweest?
Video staat in veel betere kwaliteit op de NOS site. En volgens mij is dit niet het begin, aan de reactie van mensen te zien. Je ziet volgens mij ook al 2 agenten op de truck schieten. En een scooterrijder die iets probeert (bij de cabine komen?) maar valt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:03 schreef Infection het volgende:
Video in de tweet.twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 01:01:06BREAKING VIDEO: German citizen broadcasting the start of the attack as truck starts to pick up his speed https://t.co/Aiq9ABROoA reageer retweet
Wat wil dat zeggen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef Zaktabak het volgende:
Facebook heeft trouwens zijn Safety Check ingeschakeld voor de aanslagen in Nice.
Autoriteiten ontkennen vooralsnog een terroristische aanslag en spreken (formeel) over een criminele daad. Verder maar afwachten.....quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar het was dus 1 iemand.. en nergens staat dat die iemand een moslim of een alien was...
Je moet vis ook niet in je anus steken domlim.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Nieuwe ontwikkeling. Niks meer.quote:
Tsja vind je het gek dat er door lieden als jij mensen komen die de aanslagen in Nice dan ook terecht vinden, je bent net zo'n grote kneus/quote:
Je bedoelt dat onze verslaving aan olie lekker door Saudi Arabie gebruikt wordt om terrorisme te financieren, das wat anders. Wij zijn zelf degene die door landen als SA te steunen met bakken met geld dit soort problemen binnen halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef Alektorophobia. het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het grondgebied van IS te maken. Dit is de zoveelste slachting die is gefaciliteerd door roekeloos en onverantwoordelijk EU beleid. Massa-immigratie uit het meest oorlogszuchtige en bloeddorstige deel van de wereld blijkt opnieuw levens te hebben gekost. Elk jaar komen dit soort slachtingen nu voorbij. Dit is wat de hoogopgeleide clowns die zich leiders en politici durven noemen naar Europa hebben gehaald.
Ik zeg NEXIT!
Er zijn al aanslagen in het VK, Spanje en Italië geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Houd op man.
Dit soort aanslagen komen alleen maar uit islamitische hoek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie mensen het hier steeds over Islam en Moslims hebben. Zijn er ak feiten die hierop wijzen dan?²
Als het waar is dan maakt het voor jou alleen maar pijnlijker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie mensen het hier steeds over Islam en Moslims hebben. Zijn er ak feiten die hierop wijzen dan?²
Soms.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je moet vis ook niet in je anus steken domlim.
door Al Qaida ja in het vorige decennium. Maar door IS na 2015?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn al aanslagen in het VK, Spanje en Italië geweest
President de metropoleNCA.quote:
Zwitserland is niet zo'n slimme plek, we hebben een burgermilitie, in mijn huis aldaar ligt ook een Stuw 90, Daarnaast een briljant landschap en we komen nooit samen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je Zwitserland aan gaat vallen doe je ook gewoon echt niet meer mee.
Hij vergeet dat er ook buitenlanders omkwamen in Istanbul die lul.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer dat je aanslagen toejuicht.
Kan deze debiel geen perm ban krijgen? kthnx
Je bedoelt een terroristische groeperingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit soort aanslagen komen alleen maar uit islamitische hoek.
Laat gaan. Begrijpen ze toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt dat onze verslaving aan olie lekker door Saudi Arabie gebruikt wordt om terrorisme te financieren, das wat anders. Wij zijn zelf degene die door landen als SA te steunen met bakken met geld dit soort problemen binnen halen.
Voortaan ga ik niet meer met mijn rug richting het oosten staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zie jou hier over vis praten. Dat het over de Islam gaat is iets begrijpelijker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
link?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef Tofuburger het volgende:
Ik vind het trouwens enorm raar dat mensen volop foto's en video's maken op dat moment.
Ik zag net (helaas) een enorm heftig filmpje met dode mensen en gewonde mensen erin. Waarom zijn we zo ingesteld dat we bij elke gebeurtenis gelijk ons mobieltje erbij pakken?
Zo respectloos om langs al die mensen te lopen en ze te lopen filmen. Vind ik echt niet kunnen.
Dit heeft inderdaad NIETS weg van een daad uit islamitische hoek.. HELEMAAL NIETSquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is de media gelukt om ons dit te laten denken. Feitelijk kun je niet verder van de waarheid staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee het waren terroristen uit Finland, nou goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nope.. maar ontkennen is zinloos hier...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Je komt bij elke aanslag als een kakkerlak naar boven kruipen om er een one-man show van te maken. Met je irritante kut smiley.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja maar het was wel een andere tijd (wel een gelijke). Bedoelde in het nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die organisaties lopen grotendeels in elkaar over.
Ik denk dat het om pokemons ging.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dit heeft inderdaad NIETS weg van een daad uit islamitische hoek.. HELEMAAL NIETS
Kut finnenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee het waren terroristen uit Finland, nou goed.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nope.. maar ontkennen is zinloos hier...
Ze waren in dit topic met 54 vrachtwagens bestuurd door 54 extreme isis moslims...
Dat er maar 1 persoon was en niemand weet hoe of wat gaat er natuurlijk niet in...
Die waren er toch al, dus heb ik mijn mening herzien, en hoop ik dat velen dat ook gaan doen, zodat er wat aan gedaan kan worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja vind je het gek dat er door lieden als jij mensen komen die de aanslagen in Nice dan ook terecht vinden, je bent net zo'n grote kneus/
Dan ben je die verdomde terroristische koerden vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Errug Islamitischquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Haha ja want de media heeft echt belang daarbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is de media gelukt om ons dit te laten denken. Feitelijk kun je niet verder van de waarheid staan.²
Ik denk gewoon voor de nationale feestdag?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ik denk dat dit gepland stond voor het EK.
Meh, andere landen doen hetzelfde maar die zijn niet interessant voor terroristen. Over het algemeen dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt dat onze verslaving aan olie lekker door Saudi Arabie gebruikt wordt om terrorisme te financieren, das wat anders. Wij zijn zelf degene die door landen als SA te steunen met bakken met geld dit soort problemen binnen halen.
Het waren zeker geen aboriginals kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat het feit dat Frankrijk de EK-finale verloor heeft geleid tot uitstel naar deze feestdag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
Nee joh, voor direct na het EK. Als men denkt "nou, dat hebben we overleefd"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
Je stinkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo eenvoudig is zo'n aanslag nou ook niet te organiseren, dan moet je een terreurcel hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar het was wel een andere tijd (wel een gelijke). Bedoelde in het nu.
Het is je gelukt om een van de paar uitzonderingen te vinden.quote:
Kansberekening.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is de media gelukt om ons dit te laten denken. Feitelijk kun je niet verder van de waarheid staan.²
Ogen dicht, gas intrappen en gaan. Als je dingen tegen je vrachtwaggel hoort opklappen zit je goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan een vrachtwagen 60 doden maken? In Amerika had hij na 2 doden al een kogel door zijn voorhoofd gekregen
Zoals deze? http://www.nytimes.com/20(...)htclub-shooting.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan een vrachtwagen 60 doden maken? In Amerika had hij na 2 doden al een kogel door zijn voorhoofd gekregen
Wat is je punt? Je zoomt nu heel specifiek in op de laatste 2 jaar, is daar een reden voor?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja maar het was wel een andere tijd (wel een gelijke). Bedoelde in het nu.
Pim Fortuyn...quote:
Daarom gebruiken ze daar bij voorkeur vliegtuigen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zou de reden zijn dat iedereen zo denkt dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze waren in dit topic met 54 vrachtwagens bestuurd door 54 extreme isis moslims...
Dat er maar 1 persoon was en niemand weet hoe of wat gaat er natuurlijk niet in...
De daders waren extremisten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
In de eerste plaats is het respectloos dat mensen worden gedood.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef Tofuburger het volgende:
Ik vind het trouwens enorm raar dat mensen volop foto's en video's maken op dat moment.
Ik zag net (helaas) een enorm heftig filmpje met dode mensen en gewonde mensen erin. Waarom zijn we zo ingesteld dat we bij elke gebeurtenis gelijk ons mobieltje erbij pakken?
Zo respectloos om langs al die mensen te lopen en ze te lopen filmen. Vind ik echt niet kunnen.
Joh, net zaten sommige mensen daar ook pokemon go te spelen..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:09 schreef Tofuburger het volgende:
Ach, belangen bepalen alles. Niet zo naïef zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haha ja want de media heeft echt belang daarbij.
Ze schoten al toen ie nog maar 10 a 20 reed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
60-70 rijden over een volgepakte promenade.
Moet je wel erg goed kunnen mikken als politieagent.
Gewoon op de banden mikken, dat werkt op TV ookquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]![]()
60-70 rijden over een volgepakte promenade.
Moet je wel erg goed kunnen mikken als politieagent om dat te stoppen.
Bij het EK hadden ze van die grote schermen, perfect voor zoiets als dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk gewoon voor de nationale feestdag?
Verwar je onwetendheid niet met mij, google eens voor de grap in 'drives into the crowd' niet schrikken he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is je gelukt om een van de paar uitzonderingen te vinden.
En als ik nu denk dat jij belangen hebt?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, belangen bepalen alles. Niet zo naïef zijn.²
Frankrijk heeft geen F-16's maar hun Mirages voeren al jaren aanvallen uit op IS.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:11 schreef Nober het volgende:
Zijn de Franse F16's al op weg naar IS om ze helemaal kapot te schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |