Nou bedankt he, zou je dit in het vervolg aub in een spoiler willen plaatsen?!?quote:
Dit slaat weer nergens op. Ga toch gewoon weg uit dit topic, rot-moslim.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet Nederland als massa-wapenhandelaar en schoothondje van de VS-oorlogsapparaat niet.
Alleen omdat er wat gebeurd is betekent het nog niet dat je je imago op het spel moet zetten op de nationale tv.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Man man man, ik kan die Layla op NPO 1 niet meer horen, met haar 'ik zit in een best luxe hotel, dat is hier het middelpunt, echt heel luxe..'
Mijn beeld bij haar is echt zo'n modepopje.
In de meeste islamitische landen zijn constant aanslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is serieus een vraag van je? Want dan kan ik je aanraden gewoon te stoppen met reageren en eerst heeeeeeel veel boeken, artikelen en statistieken door te nemen.
Kan een Franse Karst T. zijn tochquote:
Om erachter te komen dat waar er ook geloof is er ellende is?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is serieus een vraag van je? Want dan kan ik je aanraden gewoon te stoppen met reageren en eerst heeeeeeel veel boeken, artikelen en statistieken door te nemen.
Een handlanger of is dat toeval?quote:
GeenStijl en de FPquote:
Karma bitchboy. Als je hoopt op doden kan het je zelf overkomen steun dus geen terroristen.quote:
Alles wat jij hier zegt heb ik ook:"Moet ik mijn drankje meenemen of niet?"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Man man man, ik kan die Layla op NPO 1 niet meer horen, met haar 'ik zit in een best luxe hotel, dat is hier het middelpunt, echt heel luxe..'
Mijn beeld bij haar is echt zo'n modepopje.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan een Franse Karst T. zijn tochWe zullen het gauw genoeg weten.
Rot zelf op joh idioot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:59 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dit slaat weer nergens op. Ga toch gewoon weg uit dit topic, rot-moslim.
Le Figaro heeft een grote redactie, Rechtse kwaliteitskrant.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn doorgaans de betrouwbare bronnen daar? Dauphiné en Figaro?
Ben jij een blinde mongool ofzo? Het gaat om een filmpje. Idioot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GeenStijl en de FP
Wat een heerlijke mediums om je politieke mening te vormen![]()
lachwekkend figuur
Dan heb ik ook altijd een AK47 direct binnen handbereik inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:00 schreef DonDruiper het volgende:
Misschien was het wel een man waarvan z'n vrouw hem net verlaten voor een 20 jarige jongere vent en had hij gehoord dat ze over de promenade gingen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |