Je weet niet of het klopt maar.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bron binnen de politie bevestigt dat tegenover Figaro?
Ik was afgelopen weekend nog in Frankrijk. Niets gemerkt van een "aanhoudende noodtoestand".quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:42 schreef Odaiba het volgende:
Zijn er nu nog mensen die de aanhoudende noodtoestand in Frankrijk overbodig vinden?
Vrijheid van nieuwsverspreiding?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
Politie heeft gevraagd geen beelden te verspreiden
Dit gaat helemaal niet meer stoppen, met dank aan islam en EU.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef Odaiba het volgende:
We mogen in Europa echt wel genoeg geld uit gaan geven aan politie, veiligheidsdiensten en defensie, want dit gaat natuurlijk niet vanzelf stoppen.. Helaas zijn we het over een paar weken alweer vergeten, liggen de doden onder de grond, zijn de families in rouw en gaan we weer gewoon door met ons leven.
Duitsland heeft er veel meer. Wel meer Turken in Duitsland. Frankrijk veel woestijnvolk.quote:
Wat zijn doorgaans de betrouwbare bronnen daar? Dauphiné en Figaro?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja die heeft Figaro daadwerkelijk, was ook zo bij Hebdo en bij Bataclan.
En al het andere wat in Frankrijk gebeurd waar de popo mee te maken heeft. Lijntjes zijn erg kort daar.
Waarom die kwadraad? Jouw posts zijn nog irritanter dan die van tong80quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg ontzettende jeuk nu. Niet van de berichtgeving. Gewoon een allergische reactie met polyester denk ik.²
Plus de symboliek van de dag, dat toch wel vrijheid is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heel toevallig op de dag dat Frankrijk aankondigt om de noodtoestand te beëindigen.
Blijf het grotere plaatje bekijken mensen.
Waar blijven de unibet odds.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog niet eens bekend of die dader een moslim was en meteen al hele discussies over de Islam.
#genot.
Ook totaal uit de lucht gegrepen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog niet eens bekend of die dader een moslim was en meteen al hele discussies over de Islam.
#genot.
link?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Fylax het volgende:
Heb dat filmpje gezien van die rijdende vrachtwagen.. bah
Elk land, maar het is geen nieuws meer in Nederland.quote:
Nouja, ik weet niet wie het anders doen op 14 juli.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
#genot.
Ik heb ze toch al gezien. Een soort samenraapsel van al het gruwelijke geweld in Game of Thrones. Maar dan echt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:54 schreef Kijkertje het volgende:
Politie heeft gevraagd geen beelden te verspreiden
Sex met een dame van lichte zeden gehad? Dat zou een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg ontzettende jeuk nu. Niet van de berichtgeving. Gewoon een allergische reactie met polyester denk ik.²
Vergeet Nederland als massa-wapenhandelaar en schoothondje van de VS-oorlogsapparaat niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet meer stoppen, met dank aan islam en EU.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Fylax het volgende:
Heb dat filmpje gezien van die rijdende vrachtwagen.. bah
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |